Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordachtquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.
alleen even kijken of er nog iets openstaat dat ik weet, morgen weer werken.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?
Dan staat het fout op de site.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordacht
Klinkt best lekker!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.
Mooi lijstje... ik had nog:quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:44 schreef belsen het volgende:The Kinks - Have another drink The Kinks - Alcohol Bram Vermeulen - Dorst Ome Henne - 88 glazen bier Jovink en de Voederbietels - De zevendronk De Band Zonder Banaan - Koning Pilseman Jacques Brel - La bierre Niet Uit Het Raam - Drinklied Belsen - The boozer Splodgenassabounds - Two pints of lager and a packet of crisps please
Er is trouwens ook nog een vermakelijke versie van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.quote:
Inderdaad en dan ga ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:50 schreef GLO het volgende:
Bon Scott
Ik voel gewoon dat het een vervolgvraag isquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:49 schreef belsen het volgende:
En hier is The boozer.
Wie zoop zich op 19 februari 1980 in London dood aan de Whisky?
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
En wie was daarin zijn voorbeeld op 1 januari 1953, op de achterbank van een Cadillac op de highway in West-Virginia?
Trusten belsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ga ik ook.
Punt en vraag voor GLO!
Take your timequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen idee![]()
quote:The last single released in his lifetime was "I'll Never Get Out of This World Alive", which reached number one immediately after his death.
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Take your time
Kom, even nadenken. Een legendarische zanger en een legendarische dood.
En, hoe wrang:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |