Dit is een hint!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Z zou het zeker moeten weten.....
Opgezocht. Zeker weten een hintquote:
ik was ook al aan t zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef Gambolputty het volgende:
Ah, zitten jullie hier. Geen idee trouwens wat de vraag betreft..
Na het ontbijt werkt alles veel beterquote:
Ik kan altijd nog zakken met het aantal, maar er staan hier wel meer dan 5 acts die de meeste wel kennen hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef ranja het volgende:
5in Rotterdam treden er maar 5 bekende op ofzo
Nou, dat was duidelijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:49 schreef DaisyDuke het volgende:
De La Soul
Blues Exlosion
Drive-By Truckers (gisteren nog gevraagd)
Beef
En een gokje op Di-Rect?
Ik ga er zo naar toe. Eigenlijk best wel een zwak programma, vroegeh was alles beter...quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:52 schreef ranja het volgende:
Wow dat zijn wel grotere namenMaar dat heeft Haarlem volgens mij altijd op 5 mei.
Overigens ga ik morgen betaald naar Spencer & co kijken
Gelukkig wist ik hem niet, categorie schaampunt kunnen we wel stellenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Echte naam: Lucien Witteveen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik hem niet, categorie schaampunt kunnen we wel stellen![]()
Ohja!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef Modus het volgende:
MC Miker G?
Je hoeft toch niet alles te zien? Ik denk dat ik om 2 uur in de metro stap om The selecter te zien, die beginnen om 14.45... Kitty ken ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:04 schreef belsen het volgende:
Ik ga er zo naar toe. Eigenlijk best wel een zwak programma, vroegeh was alles beter...
Ik vind het vooral erg dat ik als ik Jon Spencer wil zien, ik me eerst door een dosis middelmatige kutbands moet worsten (ala Direct).
Ga jij naar R'dam? Met The Selecter en Kitty Contana.
Hebben Waterfront gewonnen, bestaat voor 2/5 uit Kopna Kopna en 2/5 Dog's Nop. Ik ken die gasten en het is op zich wel leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te zien? Ik denk dat ik om 2 uur in de metro stap om The selecter te zien, die beginnen om 14.45... Kitty ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |