quote:Arguably the most infamously named band in the annals of popular music — for years, radio found their moniker unspeakable, and the press deemed it unprintable —long reigned among the most twisted and depraved acts ever to bubble up from the American underground. Masters of calculated outrage, the group fused the sicko antics of shock rock with a distinct and chaotic mishmash of avant-garde, hardcore, and Texas psychedelia; sleazy, confrontational, and spiteful, songs like "The Revenge of Anus Presley," "Bar-B-Q Pope," and "The Shah Sleeps in Lee Harvey Oswald's Grave" seemed destined to guarantee
little more than a lifetime of cultdom. Yet, by the mid-'90s, they were left-field Top 40 hitmakers, success perhaps their ultimate subversion of mainstream ideals.
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan makenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef bigshadow het volgende:
Naar aanleiding van de eerste zin; Butthole surfers?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan maken
Ik had moeten wachtenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan maken
bigshadow +1
ze lijken op Franz Ferdinandquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ze lijken op Franz Ferdinand
Ik had moeten wachten
Wat ik er van heb gehoord vond ik trouwens echt niks, maar ja, de naam is wel oke
Wat is de connectie tussen
The bravery
Fisherspooner
Scisser sisters
Scherp, daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Alledrie uit New York?
Het was maar een gok. Van The Scissor Sisters wist ik het, van de andere twee niet.quote:
Goede gok dus, ik heb die gitaar net nog gespot in iemands handen in een ander topic hier op Fok! Maar de naam is me niet bijgeblevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was maar een gok. Van The Scissor Sisters wist ik het, van de andere twee niet.
Van wie is deze gitaar?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik heb die gitaar net nog gespot in iemands handen in een ander topic hier op Fok! Maar de naam is me niet bijgebleven
Jeppe, net nog even terug gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]In dat topic staat de geblokte versie
Het is een goedkope trucquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:47 schreef ranja het volgende:
Hm. Ik ken mensen met een dubbele gitaar en volgens mij heb ik ook wel eens een 4dubbele gezien, maar 5?
Nopequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:49 schreef bartrid het volgende:
ongetwijfeld Yngwie Malmsteen (galsteen).
Nee dat bedoel ik niet.quote:
Nope, alleen de R staat op de goede plekquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef Modus het volgende:
Robin Zander ofzoiets?
Uit het verleden of bedoel je een andere hedendaagse band? Voorlopig gokje maar op joy divisionquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef BeRightBack het volgende:
Met welke band kan je Bloc Party het meest mee Associeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |