al verandert hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wilde deel 4 niet openen omdat ik te lui ben een OP te maken, maar dit is wel heel karig.
Plaatje anyone?.
Ja je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Klonk het volgende:
ik zal maar toegeven dat ik vanmiddag bij de free record shop, stiekumpjes even bij de F heb gekeken
mischien wel, maar dan ben ik ook een wijf, is namelijk iets waar ik me uren mee bezig kan houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
Nee want dat heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
tactisch aantikken soms wel soms niet, gebeurt meestal in de hitte van de strijd, dat je gewoon zo gebrand bent op die plaats, subtiel tikje aan de achterkant, maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef pkwarts het volgende:
De reden trouwens dat ik vroeg of tactisch aantikken 'not done' is of niet is omdat ze vaak bij mij nog weleens willen eindigen in dit dus:
Ik niet...... winnen is winnen !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.
quote:
ligt er ook een beetje aan, als je met een paar maten aan het racen bent doe je het sneller, maar als je serieus over live ofzo aan het racen bent dan vind ik het eigenlijk not done.quote:
die muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Coole movies !!! http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_2385/nl/moviedownload.htm
Helemaal de New York movie
De soundtrack is om te huilen hoorde ik, maar dat boeit me niet.... zet muziek altijd uit bij racegames ! In de nieuwe IGN review huilen ze ook om de soundtrack !quote:
Jhaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:00 schreef Catch22- het volgende:
die kameraad ben ik dus
jzsfck het is echt een 0wnage spel. Zooo gedetailleerd, geen rare foutjes, gewoon gaan..
quote:MGS's rating system tips players about their rivals, and real-world damage affects car performance, but neither necessarily prevents slamming, tipping, and racing like a bastard
Ik zeg het, ik speel eerste half jaar geen ander spel meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:25 schreef DinoPK het volgende:
Nou Bastard, tis zelfs voor een niche speler als jou dus echt de moeite waard
[..]
Lekker opzwepende beukmuziek voor de nodige agressiviteit. .quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
Ik ga ook maar es een keer wat custom soundtracks uploaden
Beetje oude gabber platen ofzo, "neophyte hardcore" enzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker opzwepende beukmuziek voor de nodige agressiviteit. ..
Ik vind ze ook zuigen wat dat betreft.. tis alsof ze een beetje de draad kwijt zijn de laatste tijd daar bij IGN.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef DinoPK het volgende:
Een rare IGN review overigens..:
Tot zover wilde ik je fascinatie over Forza wetenquote:
het dekbed is droog geblevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Tot zover wilde ik je fascinatie over Forza weten
Hihi, holy fuck.quote:Next Level Gaming 97/100
Gamespy 4.5/5
TeamXBOX 9.8/10
Daily Game 8.9/10
GameBiz 100/100
GameSpot 9.2/10
Game Trailers 8.9/10
GamePro 5/5
Game Zone 9.5/10
Xbox-Evolved 10/10
1UP 10/10
IGN 9.5/10
Total Video Games 9/10
Dit is natuurlijk een erg genuanceerde discussie, wat mij persoonlijk het beste lijkt is dat de mensen die het spel al hebben, 'geimporteerd' of what ever, en de behoefte hebben hun bevindingen met ons te delen dat ook doen, maar dat dan doen op zo'n manier dat wij er ook wat aan hebben, dus inderdaad wat uitgebreider op dingen ingaan, vertellen wat je opvalt en dergelijke. Zodat het niet een beetje oog uit steken wordt. Dat is namelijk érg vervelend.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef DinoPK het volgende:
Trusteh, wees gewoon slim in je formulering en post wat uitgebreider dingen die je opvallen, maar hou daarbij rekening met andere users die het spel nog niet hebben. Het aantal 'ik speel de US full demo unlocked' posts neemt wel erg snel toe, en sommige mensen zitten er nog op te wachten. Je kan best wel wat over het spel posten, maar het komt nu over of je alleen wilt opscheppen dat je het spel al hebt.
Hm, Jeremy deed het in een aftandse Jag met een 2.5 diesel in 10 min (in het echt), dan moet het met een supercar zeker binnen de 9 min lukken.quote:Overigens erg knap als je in 9 minuten de ring rijdt zonder hulpmiddelen aan (no way..)
Aftands?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hm, Jeremy deed het in een aftandse Jag met een 2.5 diesel in 10 min (in het echt), dan moet het met een supercar zeker binnen de 9 min lukken.
Zij reed een volle minuut snellerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aftands?
Maar die chick die de baan wel kon reed wat harder.. 2 minuten geloof ik?
Aniway.. is de baan herkenbaar voor de PGR2 spelers, of herken je de bochten gewoon niet meer op het circuit?
Lijkt me wel hehquote:
Rekent ze per uur of per handeling?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je mag met haar mee in een M5Werd laatst door haar ingehaald, ik dacht dat ik stilstond
Zou wel leuk zijn ja..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef taart het volgende:
Kun je bij meerder online clubs aansluiten?
En jij rijdt een?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je mag met haar mee in een M5Werd laatst door haar ingehaald, ik dacht dat ik stilstond
Na 5 jaar gaat het wel lukken denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Alfa_Boy het volgende:
Op dat moment reed ik in een 360 challenge stradaleMaar ja, zoveel nordschleife ervaring heb ik niet
pas 5 rondjes.
Dat zeg ik, aftands, 200 pk is toch niets?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Alfa_Boy het volgende:
Haha, je betaalt per rondje uiteraardTrouwens die Jaguar, was een nieuwe 2,7 diesel met een dikke 200 pk
Zeer herkenbaar alleen is het jammer dat ze in Forza de nurburgring in 3 delen opgesplitst hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aniway.. is de baan herkenbaar voor de PGR2 spelers, of herken je de bochten gewoon niet meer op het circuit?
Je kunt hem toch wel gewoon in één keer rijden, als 1 track?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar alleen is het jammer dat ze in Forza de nurburgring in 3 delen opgesplitst hebben.
Anders doet die gast die er 9 minuten over doet, toch iets helemaal verkeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kunt hem toch wel gewoon in één keer rijden, als 1 track?
Mag ik 1x radenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:17 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik heb natuurlijk wel altijd mn namen in beeld die ik altijd ff moet treiteren
Bla bla bla, racen met een diesel is niet cool, een auto moet in de toeren kunnen klimmen, en niet maar een paar duizend toeren hebben met veel koppel. Als jij bergop rijdt, en je moet schakelen verlies je snelheid, met een benzine blijf je nog ff doorgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, aftands, 200 pk is toch niets?
En dan moet je niet aankomen met 'dat het een diesel is', want BMW heeft met de 535d biturbo al lang bewezen dat dat onzin is.
Dat zeg ik al een weekquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef peristilius het volgende:
Damn hij gaat gewoon morgen in de winkel liggen heb ik besloten, heb geen zin meer om te wachten.Ik begin in Europa denk ik.
Ghost cars is wel goed als je gewoon wedstrijdje wil houden om de beste tijd neer te zetten. En als je 30 sec. na de winnaar binnen komt heb je het toch al verneukt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:58 schreef truSteh het volgende:
Even twee dingen over het online racen. Ten eerste, de host kan dus ghost cars aanzetten, alleen auto's zie je wel maar je kan dus gewoon dwars door ze heen rijden, leuk met een stelletje mafkezen dat alleen loopt te klieren maar je kan dus totaal niet je positie verdedigen. Beetje nutteloze optie in mijn ogen. En dan nog iets, zodra de nr 1 is gefinished heeft de rest van het veld nog maar 30 miezerige secondjes om de finish te halen. Als voorbeeld even Nurburgring, sommige rijen daar met gigantisch opgefokte career auto's , en dan kan je welke auto je ook kiest racen wat je wil maar met die gigantisch snelle stuken op de nurburgring kan je racen wat je wil maar je maakt totaal geen kans om uberhaupt de finish te halen. Dat is erg jammer. Aan de ene kant is het wel logisch dat de winnaar niet 2 minuten hoeft te wachten, maar toch.
zelf met 1/4 pk denk ik, als dat is wat ik produceer, mag nog geen autootjes besturen, en daarom zit ik ook hier. Heb nog nooit in een 500 pk auto gezeten, maar zeker meer dan 200, 286, 350. Zoiets, maargoed, 1/4 pk houden we het dus maar op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Bla bla bla, racen met een diesel is niet cool, een auto moet in de toeren kunnen klimmen, en niet maar een paar duizend toeren hebben met veel koppel. Als jij bergop rijdt, en je moet schakelen verlies je snelheid, met een benzine blijf je nog ff doorgaan.
En rijdt je zelf soms met 500 pk ofzo?
- Die ghost optie is natuurlijk wel een goede toevoeging voor mensen die niet willen racen maar tijden willen rijden voor de scoreboards. Overigens kan je de ghost op verschillende manieren instellen, racing line only bijvoorbeeld zorgt ervoor dat je wel positie kan verdedigen maar bij een crash niet geraakt kan worden. Persoonlijk geef ik heel erg de voorkeur aan full collisions, crashes zijn coolquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:58 schreef truSteh het volgende:
online dingetjes
Ja, dat begrijp ik. Maar wat ik wil zeggen is dat je met een diesel te snel door je toeren bent, je schakelt, en dan komen pas de turbo;s erbij. Dat is gewoon puur snelheidsverlies. Ferrari heeft niet voor nix geen diesel in de racerij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
zelf met 1/4 pk denk ik, als dat is wat ik produceer, mag nog geen autootjes besturen, en daarom zit ik ook hier. Heb nog nooit in een 500 pk auto gezeten, maar zeker meer dan 200, 286, 350. Zoiets, maargoed, 1/4 pk houden we het dus maar op.
Maar misschien heb je het niet begrepen, maar ik vind diesels dus wel tof, zeker als het 3.5 liter motoren zijn met twee turbo's erop.
Nou, opvallend wil ik het niet noemen. Veel opgefokte auto's worden getest op de kwart-mijl tijd, en de bereikte snelheid na 400 meterquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Opvallend iets:
Er zit een korte drag baan in (1/4 mijl): deze kun je alleen terugvinden bij een point to point race, laatste optie.
Ah dus toch wel inderdaad als 1 circuit, ik baalde er al een beetje vanquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:27 schreef DinoPK het volgende:
Je kan er zelfs 75 ronden achter elkaar op rijden. De secties krijg je alleen in een point to point race, de volledige track bij de gewone races.
De ring vind ik overigens wel behoorlijk anders dan de pgr2 baan hoor. Natuurlijk 10x mooier, maar ook heel wat moeilijker en af en toe gewoon eng om op te rijden als je snel gaat. Als je de baan rijdt zoals in PGR2, dan kom je nergens iig.
Als je een spoiler hebt kan je de downforce omhoog gooien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah dus toch wel inderdaad als 1 circuit, ik baalde er al een beetje van
Trouwens, de grip bij de auto's vind ik erg tegenvallen ook al zijn m'n banden goed op temperatuur, wat kan ik dan ook alweer het beste aan de auto setup veranderen? Maakt niet uit als het ten koste van de topsnelheid gaat.
Of spoilertags gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je een spoiler hebt kan je de downforce omhoog gooien.
quote:
Die optie zit er in inderdaad... teamkleuren....quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:24 schreef twi het volgende:
Hopelijk vallen die dingen online nog uit te wisselen en kunnen we zo dus op Live een eigen team vormen met zelfde paintjobs
Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
IGN videoreviewhttp://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
misschien willen ze gewoon het schademodel laten zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?
Niet erger dan ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?
Je kan geloof ik alle soorten en maten doen. Je kan zelfs voor een groep een bepaalde uitgangsskin ontwerpen die iedereen automatisch over kan nemen op zijn auto wat voor een het er ook is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Als we straks een FOK! autoclub oprichten, welke merk/auto geniet dan de voorkeur eigenlijk?![]()
Of kun je verschillende merken doorelkaar doen daarmee
Als je een racegamer bent koop je dit spel, ben je platformer koop je Mario, it's simple. En wat ook nog kan, is het spel kopen omdat het zo leuk is om met een groep vrienden lekker te lachen tijdens een spel. Ken gamers die kiezen voor de gezelligheid, boven het spel wat ze spelen.. ook cool.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Ach, ik vind het eigenlijk best wel boeien als ik iemand anders daardoor een flinke teleurstelling (en een hoop geld) kan besparen.
Bij een FOK!Club kies ik toch echt meer voor de Europese merken. Audi, Volkswagen. Maar volgens mij kun je gewoon zelf kiezen wat je wilt. Dat is 't mooie van deze game, je kan bijvoorbeeld een Renault Clio zo tunen dat je 'm tegen een "kale" Porsche zet en die Porsche gewoon 3 keer om de oren rijdt.
ik heb hem gister de LE bij dixons gereserveerd voor 59.99.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Kremers het volgende:
Volgende week donderdag maar even langs MM, via www.dixons.nl kun je trouwens een L.E. op preorder zetten, ben hem nog nergens anders tegen gekomen...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Renault Clio zo tunen dat je 'm tegen een "kale" Porsche zet en die Porsche gewoon 3 keer om de oren rijdt.
Da's altijd een afweging bij me, gezelligheid. Maar bij deze game ligt dat anders, omdat de moeilijkheidsgraad veel hoger ligt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
Als je een racegamer bent koop je dit spel, ben je platformer koop je Mario, it's simple. En wat ook nog kan, is het spel kopen omdat het zo leuk is om met een groep vrienden lekker te lachen tijdens een spel. Ken gamers die kiezen voor de gezelligheid, boven het spel wat ze spelen.. ook cool.
Wat bedoel je nou, dat een moeilijk spel niet gezellig is om te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Da's altijd een afweging bij me, gezelligheid. Maar bij deze game ligt dat anders, omdat de moeilijkheidsgraad veel hoger ligt.
Ligt een beetje aan je instelling natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:35 schreef twi het volgende:
Dat een gezellig spel minder leuk is als je elke keer in 3 rondjes tijd 2 keer wordt gelapt
Zelfs ik kan een routertje instaleren, gewoon aanwijzingen in het boekje gevolgd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef EmjaY het volgende:
Dat denk ik dus ook.
Is er geen Microsoft team dat het hele land doorgaat om Live te installeren?Ik ben zo A-technisch als de pest, en mn vrienden zijn ook niet zo technisch begaafd om alles netjes met router etc. te installeren.
Alsof je die ooit nog terugvindt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef twi het volgende:
Router is veel makkelijker. Maargoed, da's meer voor 't Xbox Live topic.
Dan is het bij gcshop nog net zo duur volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Kremers het volgende:
Wat dacht je van ¤5 korting, en bij dimensionplus.nl zie ik geen limited ed staan.
Ging die niet via gcshop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:53 schreef Klonk het volgende:
bij xboxworld hebben ze ook een aardige pre order, iets van 47 euro voor de gewone en 53 voor de le
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat het jammer is dat je jezelf er niet toe aan kan zetten om het op een hoger niveau te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat als je de schade op cosmetic hebt staan dat je dan geen reperatie kosten hoeft te betalen als je schade hebt. Het is zo helemaal niet interesant om schade aan te zetten want meestal kost het me meer dan dat het me opleverd. En het word ook nog eens een stuk moeilijker met schade.
De diverse reviews beweren anders !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:34 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb trouwens gelezen dat het spel qua realisme tegenvalt en dat GT4 zelfs realistischer is. ik heb hem nog niet gespeeld dus kan er niks over zeggen.
Die blijven geloof ik liggen de gehele racequote:
Donkere wolken.... er zit geen weersysteem in dit spel toch ?quote:
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donkere wolken.... er zit geen weersysteem in dit spel toch ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Kheb 3 winkels gebeld,.. is er nog niet, waarschijnlijk volgende week Dinsdag.
Begint dat gestress nu al?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Kheb 3 winkels gebeld,.. is er nog niet, waarschijnlijk volgende week Dinsdag.
Waarom doen die baggergasten niet gewoon y upshift, x downshift, ipv b/x,quote:
Baggergasten ook meteenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom doen die baggergasten niet gewoon y upshift, x downshift, ipv b/x,.
Dat kan niet, daarom dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Baggergasten ook meteennou dan configureer je dat zelf toch ! ? (als dat kan)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat kan niet, daarom dus.
Ik vergiste me btw, ik wil x upshift en y downshift, dat is dé setting die vrijwel iedere serieuze racer gebruikt.
Oh,... dat is apart voor een spel waarbij je ALLES zou moeten kunnen aanpassen. Vreemd om zo'n kleine feature als control setup weg te latenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat kan niet, daarom dus.
Ik vergiste me btw, ik wil x upshift en y downshift, dat is dé setting die vrijwel iedere serieuze racer gebruikt.
Gokje, jij gamed met de S controller, in dat geval heb je gelijk, maar voor de normale controller vind ik X/Y nog altijd een stuk prettiger.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:40 schreef twi het volgende:
Daarnaast vind ik de B / X echt ideaal, dat al die knopjes zo dicht bij elkaar in de buurt zaten was voor mij meestal het probleem om met de hand te schakelen maar nu met B / X had ik zo het gevoel van "waarom ben ik daar zelf niet eerder mee gekomen". Die andere knoppen heb je niet of nauwelijks nodig. Y sowieso niet, en A kan je makkelijk bij. Geloof me, als je het eenmaal gewend bent dan ga je al je racegames zo instellen
Hopelijk is GCShop ook dinsdag er al bij
Goed om te weten, MM is toch een behoorlijke reis voor mij, ga ik vrijdag na het werk welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef Klonk het volgende:
FRS zei ook dat ze hem pas op vrijdag gingen verkopen, wat ik van de verkoper begreep was dat MS er bovenop zat en dat ze flink op de flikker zouden krijgen als ze eerder gingen verkopen.
Wel, succes met wachten dan maar,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef MuseMuse het volgende:
omg kijk die screens, ik kan niet wachten, heb hem dan ook net bij gcshop besteld
Nee hoor, ik zag al dat het op basis van X en Y as. straks heb je net als motogp gewoon sites waar je een bepaalde setup vanaf kan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Volgens mij zijn dat geen auto's die je daadwerkelijk in de legale retail versie kan maken. Anyone correct me if I'm wrong. Ik vermoed dat ze die plaatjes gewoon op een of andere manier de game in gehacked hebben
Ja natuurlijk, je kan een hele hoop maken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die Darth Vader of dat Final Fantasy logo hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag al dat het op basis van X en Y as. straks heb je net als motogp gewoon sites waar je een bepaalde setup vanaf kan lezen.
Maak je zelf een coole wagen, aan de hand van verschillende vormen.
dat plaatje klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem ook besteld, nu nog ff 8 euro scoren zodat ik hem ook kan betalen.
[afbeelding]
Dat viel me idd ook al opquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat plaatje klopt niet helemaal
Ze mochten willen dat een Celica er als een mustang uitziet![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat viel me idd ook al op
Denk dat de Celica nog aan het laden is, slome bak
Goh, ik dacht dat een Toyota Supra er heel anders uit zagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem ook besteld, nu nog ff 8 euro scoren zodat ik hem ook kan betalen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Bastard het volgende:
Overigs speel ik nog steeds PGR2, nog 95.000 punten en dan 2 levels up in een maand
Als je die lijst bekijkd, en je ziet wat de auto's kosten, met 25000 kapitaal om te starten, vind ik de clio wel leuk. Ziet er ook meteen dik uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
Rijd altijd wel goed.
Ik zie wel waar ik mee begin.
Wat nou weer niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jammer, maar dat kan alleen niet.Je kunt hem wel unlocken na een aantal races.
Fuck it, ik jat gewoon meteen een Zonda,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je die lijst bekijkd, en je ziet wat de auto's kosten, met 25000 kapitaal om te starten, vind ik de clio wel leuk. Ziet er ook meteen dik uit
En jij bent begonnen met een?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Sommige auto's moet je gewoon eerst unlocken voordat je ze uberhaupt kan aanschaffen. Zo ook de Clio v6 sport die heb ik nog steeds niet unlocked en heb al aardig wat gereden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fuck it, ik jat gewoon meteen een Zonda,.
Ja daar ben ik ook mee begonnen, k*t auto.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij bent begonnen met een?
Ik las ook van een TT, maar die bak spreekt me niet aan.
Zal wel niet maar je weet het nooit. Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef twi het volgende:
Je kunt kiezen uit een bepaald aantal decals om je auto te verfraaien, maar daar zitten (natuurlijk) geen Star Wars en FFX dingen bij.
Niet kunnen quoten, das pas nerdyquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[quote]Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef twi het volgende:
Je begint met een Golf, Focus, 206 en auto's in die sfeer.
Je kunt kiezen uit een bepaald aantal decals om je auto te verfraaien, maar daar zitten (natuurlijk) geen Star Wars en FFX dingen bij.
[/quote[ hoe nerdy benje dan wel niet
Ik ga voor de Golfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:19 schreef taart het volgende:
De beste auto's om mee te beginnen (in europa iig) zijn:
Tiburon GT
Golf R32
Civic Type R Hatch
TT 3.2 Coupe Quattro
Nee, zoiets wil je niet op je auto geplakt hebben, ik neem het eventjes mee naar achteren, of er niet iemand een één of andere mooie games.fok.nl logo kan maken.quote:
Die Golf R32 wil nog wel van zn plek komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga voor de Golfkut auto,... maar wel cool !
Als je auto's in arcade mode unlocked kan je ze gewoon in arcade mode gebruiken en in time trials enzo, of online. Misschien worden ze ook unlocked in career mode, maar als jij een mclaren f1 unlocked in arcade moet je toch eerste een bepaald level in career komen om ze daar te kopen/gebruiken.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:45 schreef Heintje het volgende:
In arrcade mode kan je ook auto's unlocken. Alleen zie ik de auot;s die ik daar unlocked heb nergens terug. Niet in mijn garage. Het is niet zo dat ze nou ineens wel te koop zijn en voor zover ik weet kon in er al mee racen dus daar komen ze volgens mij ook niet beschikbaar.
Allen bijhet kopen staan de auto's die ik bij arcade unlocked heb nou dubbel.
Weet iemand hoe het zit met de arcade mode en wat je daarmee kan berijken?
De link zegt dat het een GT4 plaatje isquote:
quote:
Van wat ik gelezen heb maken ze dit allemaal zelf in het spel. Je werkt zoals in Photoshop met lagen. Elke kant van de auto (links en rechts 2 kanten dus) mag maximaal 100 lagen hebben. Je kan objecten roteren, vergroten, snijden etc. Je kan dus alle kanten op met je creativiteit en een auto voorzien van 200 lagen.quote:Op zondag 8 mei 2005 09:56 schreef Klonk het volgende:
weet iemand hoe dat user created spul in z'n werk gaat ?
zitten er nu een paar mensen heel creatief te zijn met hun controler of kun je met fotoshop o.i.d. iets maken wat je op een centrale server kunt dumpen en het daar van af kunt plukken met Live ?
Hebben 200 lagen lak geen invloed op de luchtweerstand van je auto?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Van wat ik gelezen heb maken ze dit allemaal zelf in het spel. Je werkt zoals in Photoshop met lagen. Elke kant van de auto (links en rechts 2 kanten dus) mag maximaal 100 lagen hebben. Je kan objecten roteren, vergroten, snijden etc. Je kan dus alle kanten op met je creativiteit en een auto voorzien van 200 lagen.
ja, maar waarom niet eigenlijk, het zou erg cool zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan je eigenlijk schrijven op je auto.... ik hoorde van niet
Kan je nu wel of niet schrijven op je autoquote:Op zondag 8 mei 2005 10:40 schreef taart het volgende:
[..]
ja, maar waarom niet eigenlijk, het zou erg cool zijn
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je nu wel of niet schrijven op je auto![]()
En zou je ook diverse font's kunnen kiezen dan. Ik snap gewoon niet hoe ze bv dat Nintendo of Zelda tekst erop hebben gekregen !!
d'r had iemand het laatst in dit topic over wijven gedragquote:
quote:
Toch leuk om dan met een basic auto het stront uit de ogen rijden van iemand die uren gestickerd heeftquote:Op zondag 8 mei 2005 15:32 schreef peristilius het volgende:
[..]Je wordt bijna gedwongen urenlang aan je auto te werken als je dit soort plaatjes ziet. Met een paar simpele kleurtjes kan je nu echt niet meer aankomen op live!
Teringquote:Op zondag 8 mei 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Fijn om dat weer te weten, nu weer terug naar de nuttige posts. Op die site die eerder genoemd is, is ook een tutorial video hoe je een skin maakt te zien. Hier dus.
Met de demo geen last van gehad, vrijdag als het spel uit is weet ik het...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef seninha het volgende:
Ik vraag me een ding afhebben jullie ook het gevoel dat als je stuurt met de joystick aan je gamepad, dat dit niet vloeiend gaat/kan.
als ik bv GT4 rij dan doe ik dit altijd analoog, vind ik namelijk beter om met gevoel te kunnen sturen.
alleen heb ik dit bij forza niet. Ik stuur steeds met kleine schokjes, echt digitaal dus.
Alsof met de D-pad bezig ben
Coolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Met die decals kun je wel letters maken.
[afbeelding]
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2005 17:56 schreef twi het volgende:
Maar gelijk heb je wel Chocobo, het is jammer dat er niet gewoon tekst op kan worden geschreven. Maargoed, dan heb je weer te maken met bepaalde fonts. Hoe dan ook is 't jammer. Zou wel gaaf zijn als je wat makkelijker berichtjes op je achterbumper kon plakken voor iedereen die achter je rijdt
Torque staat voor koppel, dat is dus de kracht die de auto af kan leveren bij een bepaald aantal RPM, wat staat voor Revolutions Per Minute, toeren dus ja. Hoe hoger het koppel, hoe hoger de acceleratie.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat houdt die Torque lijn nou exact in? Is dat de wendbaarheid van de auto , hoe stijler de lijn hoe beter de wendbaarheid? In de manual hebben ze het bij de uitleg van Torque over 'twisting force'. En hoezo staat dat in relatie met de RPM (=aantal toeren?), zoals in die grafiek gesuggereerd wordt.
Maar ik begrijp nu in ieder geval geval ongeveer waar het voor staat.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Catch22- het volgende:
naja het ligt iets anders dan datKoppel en vermogen (dus nm's en pk's ) hebben beide invloed op je topsnelheid en acceleratie.. Dat is echter een heel lang en niet in 1 post samen te vatten verhaal
Dat zou praat zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik verwacht binnenkort designtutorials waarin precies aangegeven wordt wat en hoe je iets moet plaatsen, waar op de x en y hoogte etc. Kan best gaan werken.
ik heb ook al diverse skyline's gezien met 10 voor acceratie, echt iets voor mijquote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef DinoPK het volgende:
Dit is trouwens mijn drag monster, ik trek er een McLaren SLR dik mee uit hehe
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het welquote:Op maandag 9 mei 2005 06:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
plaatjes van mooie skins
Bij sommigen zit ik te twijfelen. Die South Park zou nog best mogelijk zijn, maar die met die "schets" op de zijkant, dat zijn echt fucking veel lijntjes, lijkt me dat dat er minstens 100 zijn. Of je bent heel creatief met dubbelgevouwen lijntjes die precies uit komen, of je hebt op een of andere manier andere decal images in de game gehacked. Dat lijkt me sowieso bij die Darth Vader 't geval, want die is kwalitatief gewoon lelijk, je kan de JPEG-compressie bijna van de image af zien, ten opzichte van de scherpte van de auto. Ook dat Final Fantasy logo lijkt me gewoon te moeilijk om zo na te maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |