quote:Op zondag 8 mei 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je nu wel of niet schrijven op je auto![]()
En zou je ook diverse font's kunnen kiezen dan. Ik snap gewoon niet hoe ze bv dat Nintendo of Zelda tekst erop hebben gekregen !!
d'r had iemand het laatst in dit topic over wijven gedragquote:
quote:
Toch leuk om dan met een basic auto het stront uit de ogen rijden van iemand die uren gestickerd heeftquote:Op zondag 8 mei 2005 15:32 schreef peristilius het volgende:
[..]Je wordt bijna gedwongen urenlang aan je auto te werken als je dit soort plaatjes ziet. Met een paar simpele kleurtjes kan je nu echt niet meer aankomen op live!
Teringquote:Op zondag 8 mei 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Fijn om dat weer te weten, nu weer terug naar de nuttige posts. Op die site die eerder genoemd is, is ook een tutorial video hoe je een skin maakt te zien. Hier dus.
Met de demo geen last van gehad, vrijdag als het spel uit is weet ik het...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef seninha het volgende:
Ik vraag me een ding afhebben jullie ook het gevoel dat als je stuurt met de joystick aan je gamepad, dat dit niet vloeiend gaat/kan.
als ik bv GT4 rij dan doe ik dit altijd analoog, vind ik namelijk beter om met gevoel te kunnen sturen.
alleen heb ik dit bij forza niet. Ik stuur steeds met kleine schokjes, echt digitaal dus.
Alsof met de D-pad bezig ben
Coolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Met die decals kun je wel letters maken.
[afbeelding]
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2005 17:56 schreef twi het volgende:
Maar gelijk heb je wel Chocobo, het is jammer dat er niet gewoon tekst op kan worden geschreven. Maargoed, dan heb je weer te maken met bepaalde fonts. Hoe dan ook is 't jammer. Zou wel gaaf zijn als je wat makkelijker berichtjes op je achterbumper kon plakken voor iedereen die achter je rijdt
Torque staat voor koppel, dat is dus de kracht die de auto af kan leveren bij een bepaald aantal RPM, wat staat voor Revolutions Per Minute, toeren dus ja. Hoe hoger het koppel, hoe hoger de acceleratie.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat houdt die Torque lijn nou exact in? Is dat de wendbaarheid van de auto , hoe stijler de lijn hoe beter de wendbaarheid? In de manual hebben ze het bij de uitleg van Torque over 'twisting force'. En hoezo staat dat in relatie met de RPM (=aantal toeren?), zoals in die grafiek gesuggereerd wordt.
Maar ik begrijp nu in ieder geval geval ongeveer waar het voor staat.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Catch22- het volgende:
naja het ligt iets anders dan datKoppel en vermogen (dus nm's en pk's ) hebben beide invloed op je topsnelheid en acceleratie.. Dat is echter een heel lang en niet in 1 post samen te vatten verhaal
Dat zou praat zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik verwacht binnenkort designtutorials waarin precies aangegeven wordt wat en hoe je iets moet plaatsen, waar op de x en y hoogte etc. Kan best gaan werken.
ik heb ook al diverse skyline's gezien met 10 voor acceratie, echt iets voor mijquote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef DinoPK het volgende:
Dit is trouwens mijn drag monster, ik trek er een McLaren SLR dik mee uit hehe
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het welquote:Op maandag 9 mei 2005 06:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
plaatjes van mooie skins
Bij sommigen zit ik te twijfelen. Die South Park zou nog best mogelijk zijn, maar die met die "schets" op de zijkant, dat zijn echt fucking veel lijntjes, lijkt me dat dat er minstens 100 zijn. Of je bent heel creatief met dubbelgevouwen lijntjes die precies uit komen, of je hebt op een of andere manier andere decal images in de game gehacked. Dat lijkt me sowieso bij die Darth Vader 't geval, want die is kwalitatief gewoon lelijk, je kan de JPEG-compressie bijna van de image af zien, ten opzichte van de scherpte van de auto. Ook dat Final Fantasy logo lijkt me gewoon te moeilijk om zo na te maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |