Als je die lijst bekijkd, en je ziet wat de auto's kosten, met 25000 kapitaal om te starten, vind ik de clio wel leuk. Ziet er ook meteen dik uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
Rijd altijd wel goed.
Ik zie wel waar ik mee begin.
Wat nou weer niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jammer, maar dat kan alleen niet.Je kunt hem wel unlocken na een aantal races.
Fuck it, ik jat gewoon meteen een Zonda,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je die lijst bekijkd, en je ziet wat de auto's kosten, met 25000 kapitaal om te starten, vind ik de clio wel leuk. Ziet er ook meteen dik uit
En jij bent begonnen met een?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Sommige auto's moet je gewoon eerst unlocken voordat je ze uberhaupt kan aanschaffen. Zo ook de Clio v6 sport die heb ik nog steeds niet unlocked en heb al aardig wat gereden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fuck it, ik jat gewoon meteen een Zonda,.
Ja daar ben ik ook mee begonnen, k*t auto.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij bent begonnen met een?
Ik las ook van een TT, maar die bak spreekt me niet aan.
Zal wel niet maar je weet het nooit. Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef twi het volgende:
Je kunt kiezen uit een bepaald aantal decals om je auto te verfraaien, maar daar zitten (natuurlijk) geen Star Wars en FFX dingen bij.
Niet kunnen quoten, das pas nerdyquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[quote]Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef twi het volgende:
Je begint met een Golf, Focus, 206 en auto's in die sfeer.
Je kunt kiezen uit een bepaald aantal decals om je auto te verfraaien, maar daar zitten (natuurlijk) geen Star Wars en FFX dingen bij.
[/quote[ hoe nerdy benje dan wel niet
Ik ga voor de Golfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:19 schreef taart het volgende:
De beste auto's om mee te beginnen (in europa iig) zijn:
Tiburon GT
Golf R32
Civic Type R Hatch
TT 3.2 Coupe Quattro
Nee, zoiets wil je niet op je auto geplakt hebben, ik neem het eventjes mee naar achteren, of er niet iemand een één of andere mooie games.fok.nl logo kan maken.quote:
Die Golf R32 wil nog wel van zn plek komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga voor de Golfkut auto,... maar wel cool !
Als je auto's in arcade mode unlocked kan je ze gewoon in arcade mode gebruiken en in time trials enzo, of online. Misschien worden ze ook unlocked in career mode, maar als jij een mclaren f1 unlocked in arcade moet je toch eerste een bepaald level in career komen om ze daar te kopen/gebruiken.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:45 schreef Heintje het volgende:
In arrcade mode kan je ook auto's unlocken. Alleen zie ik de auot;s die ik daar unlocked heb nergens terug. Niet in mijn garage. Het is niet zo dat ze nou ineens wel te koop zijn en voor zover ik weet kon in er al mee racen dus daar komen ze volgens mij ook niet beschikbaar.
Allen bijhet kopen staan de auto's die ik bij arcade unlocked heb nou dubbel.
Weet iemand hoe het zit met de arcade mode en wat je daarmee kan berijken?
De link zegt dat het een GT4 plaatje isquote:
quote:
Van wat ik gelezen heb maken ze dit allemaal zelf in het spel. Je werkt zoals in Photoshop met lagen. Elke kant van de auto (links en rechts 2 kanten dus) mag maximaal 100 lagen hebben. Je kan objecten roteren, vergroten, snijden etc. Je kan dus alle kanten op met je creativiteit en een auto voorzien van 200 lagen.quote:Op zondag 8 mei 2005 09:56 schreef Klonk het volgende:
weet iemand hoe dat user created spul in z'n werk gaat ?
zitten er nu een paar mensen heel creatief te zijn met hun controler of kun je met fotoshop o.i.d. iets maken wat je op een centrale server kunt dumpen en het daar van af kunt plukken met Live ?
Hebben 200 lagen lak geen invloed op de luchtweerstand van je auto?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Van wat ik gelezen heb maken ze dit allemaal zelf in het spel. Je werkt zoals in Photoshop met lagen. Elke kant van de auto (links en rechts 2 kanten dus) mag maximaal 100 lagen hebben. Je kan objecten roteren, vergroten, snijden etc. Je kan dus alle kanten op met je creativiteit en een auto voorzien van 200 lagen.
ja, maar waarom niet eigenlijk, het zou erg cool zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan je eigenlijk schrijven op je auto.... ik hoorde van niet
Kan je nu wel of niet schrijven op je autoquote:Op zondag 8 mei 2005 10:40 schreef taart het volgende:
[..]
ja, maar waarom niet eigenlijk, het zou erg cool zijn
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je nu wel of niet schrijven op je auto![]()
En zou je ook diverse font's kunnen kiezen dan. Ik snap gewoon niet hoe ze bv dat Nintendo of Zelda tekst erop hebben gekregen !!
d'r had iemand het laatst in dit topic over wijven gedragquote:
quote:
Toch leuk om dan met een basic auto het stront uit de ogen rijden van iemand die uren gestickerd heeftquote:Op zondag 8 mei 2005 15:32 schreef peristilius het volgende:
[..]Je wordt bijna gedwongen urenlang aan je auto te werken als je dit soort plaatjes ziet. Met een paar simpele kleurtjes kan je nu echt niet meer aankomen op live!
Teringquote:Op zondag 8 mei 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Fijn om dat weer te weten, nu weer terug naar de nuttige posts. Op die site die eerder genoemd is, is ook een tutorial video hoe je een skin maakt te zien. Hier dus.
Met de demo geen last van gehad, vrijdag als het spel uit is weet ik het...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef seninha het volgende:
Ik vraag me een ding afhebben jullie ook het gevoel dat als je stuurt met de joystick aan je gamepad, dat dit niet vloeiend gaat/kan.
als ik bv GT4 rij dan doe ik dit altijd analoog, vind ik namelijk beter om met gevoel te kunnen sturen.
alleen heb ik dit bij forza niet. Ik stuur steeds met kleine schokjes, echt digitaal dus.
Alsof met de D-pad bezig ben
Coolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Met die decals kun je wel letters maken.
[afbeelding]
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2005 17:56 schreef twi het volgende:
Maar gelijk heb je wel Chocobo, het is jammer dat er niet gewoon tekst op kan worden geschreven. Maargoed, dan heb je weer te maken met bepaalde fonts. Hoe dan ook is 't jammer. Zou wel gaaf zijn als je wat makkelijker berichtjes op je achterbumper kon plakken voor iedereen die achter je rijdt
Torque staat voor koppel, dat is dus de kracht die de auto af kan leveren bij een bepaald aantal RPM, wat staat voor Revolutions Per Minute, toeren dus ja. Hoe hoger het koppel, hoe hoger de acceleratie.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat houdt die Torque lijn nou exact in? Is dat de wendbaarheid van de auto , hoe stijler de lijn hoe beter de wendbaarheid? In de manual hebben ze het bij de uitleg van Torque over 'twisting force'. En hoezo staat dat in relatie met de RPM (=aantal toeren?), zoals in die grafiek gesuggereerd wordt.
Maar ik begrijp nu in ieder geval geval ongeveer waar het voor staat.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:36 schreef Catch22- het volgende:
naja het ligt iets anders dan datKoppel en vermogen (dus nm's en pk's ) hebben beide invloed op je topsnelheid en acceleratie.. Dat is echter een heel lang en niet in 1 post samen te vatten verhaal
Dat zou praat zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik verwacht binnenkort designtutorials waarin precies aangegeven wordt wat en hoe je iets moet plaatsen, waar op de x en y hoogte etc. Kan best gaan werken.
ik heb ook al diverse skyline's gezien met 10 voor acceratie, echt iets voor mijquote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef DinoPK het volgende:
Dit is trouwens mijn drag monster, ik trek er een McLaren SLR dik mee uit hehe
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het welquote:Op maandag 9 mei 2005 06:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
plaatjes van mooie skins
Bij sommigen zit ik te twijfelen. Die South Park zou nog best mogelijk zijn, maar die met die "schets" op de zijkant, dat zijn echt fucking veel lijntjes, lijkt me dat dat er minstens 100 zijn. Of je bent heel creatief met dubbelgevouwen lijntjes die precies uit komen, of je hebt op een of andere manier andere decal images in de game gehacked. Dat lijkt me sowieso bij die Darth Vader 't geval, want die is kwalitatief gewoon lelijk, je kan de JPEG-compressie bijna van de image af zien, ten opzichte van de scherpte van de auto. Ook dat Final Fantasy logo lijkt me gewoon te moeilijk om zo na te maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
volgens mij is dit echt niet mogelijk, je komt dik op de 100 decals per zijde uit. Mooi is het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |