abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 13:46:16 #1
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26294717

KEY FEATURES

- "Drivatar" technology allows you to train your own AI Drivatars (Driving Avatar, you see) tomimic your own distinctive driving style. They can then represent you in races or, bizarrely, train further Drivatars in the mysteries of your oh-so-special techniques.

- Models from over 60 manufactures, including Mazda, Nissan, Mercedes-Benz, Honda, Chevrolet, Ferrari, Porsche, BMW, and Dodge.

-Extensive modding options taking in real-world body kits, rims, spoilers, decals, side skirts, fender flares, hood scoops and more.

-Tuning and performance options include lternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks and more. You can also fine-tune gear ratios, fuel-mapping, forced induction pressure, tire temperature and pressure and ignition timing.

link: Torrent
Bestandsgrootte: 179mb
Tijdsduur: 6.48
Resolutie: 640x360

Website

[XBOX]Forza Motorsport
[XBOX]Forza Motorsport #2 Het gevecht tegen GT4..
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 17 april 2005 @ 13:46:57 #2
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26294736
Hier maar weer verder.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 17 april 2005 @ 13:47:52 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26294751
Godsamme, dat laatste filmpje van Dino

New York is zo ontzettend mooi gemaakt.. die neon verlichting die aan en uit gaat bv
The truth was in here.
pi_26294829
TVP.

Dat laatste filmpje, über .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 13:53:50 #5
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26294935
Ja dat filmpje zag er erg goed uit beter dan die andere filmpjes van laatst.
Toen had ik nog me twijfels.
Maar dit zag er uit.
Halo Stats
360 Blog
pi_26300558
Dat filmpje is inderdaad GEWELDIG!
pi_26300719
Release is nu toch 6 mei geworden hé
pi_26302050
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
echt waar?
Zou wel super zijn, dan heb ik het spel op mijn verjaardag!
  zondag 17 april 2005 @ 18:16:16 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26302152
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:12 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

echt waar?
Zou wel super zijn, dan heb ik het spel op mijn verjaardag!
En ik op de dag dat Pim werd gedood

Nee serieus.. ik ben vrij die dag.. mag wel gebeuren dan
The truth was in here.
pi_26305334
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
toch
  zondag 17 april 2005 @ 21:59:06 #11
35662 Heintje
Gears of War.
pi_26308161
Op games.fok.nl heb ik ook gelezen dat het 6 mei is voor Europa. Laten we het hopen.

Die oval in dat filmpje is ook mooi. Dat circuis leeft echt. Je hoord het publiek en je ziet ze foto's maken. Maar wat mij betreft mogen de circuis in Forza 2 nog wel wat levendiger. Dingen zoals vlaggen langs de weg van sponsoren. Publiek dat met vlaggen waait. Marchels die achter de vangail staan. Van dat soort dingen. Want dat demo circuis voelt maar dood aan. Net of er naast de gene die er racen niemand in de weide omgeving te bekennen is.

Verder ben ik ook wel benieuwd hoever het tunen in het spel gaat. Is het gewoon een kwestie van geld uit geven en daarvoor onderdelen krijgen die je auto sneller of mooier maken? Of kun je ook echt instellingen aan passen. Bijvoorbeeld bij welke snelheid hij opschakeld waardoor je hem snellen kunt laten optrekken en door een andere instelling juist weer een hogere top snelheid geeft. Of de rem ballance verdelen of zo.

Brengt me gelijk bij het volgende. Net een keer handgeschakeld gereden maar daar waren 2 dingen waar ik me aan stoorde. ten eerste de tweede versnelling van de Le Man Ferrari is veel te kort. Hij gaat tot 130 in zijn 1 en bij 155 moet je al naar zijn 3. En alle bochten (misschien uitgezonderd de 1 na laatste) moet je in zijn 1 nemen. Het zou een stuk makkelijker zijn als je met 1 knopje gelijk terug kan naar zijn 1. Dat je niet hoeft te onthouden in welke versnelling je staat en dus hoevaak je terug moet schakelen.

Edit: Mijn snelste ronde staat nou op 1.18.395.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_26308679
Waar komt die datum eigenlijk vandaan? De bron bij het forza = gold artikel heeft een bronvermelding naar IGN, maar daar staat niets over de Europese release. Verder zie ik nog steeds overal de 13e staan, dus waar kunnen we officieel lezen dat het de 6e wordt.

De oval is qua belichting super, al kan dat bij een lange race ook rete irritant worden met al die schaduwen die snel door je beeld flitsen. Het flitsen van het publiek is geinig, tot je er op let, en dan zie je dat het niet afgestemd is op een passerende auto maar gewoon een lopende animatie is (overigens werkt een flits maar tot 4 meter, maar die fout maken ze in meer spellen (door de domheid van het publiek )). Publiek met vlaggen, Marshalls achter de vangrails, denk je dat de xbox dit spel op zijn sloffen draait ofzo . Het publiek achter de vangrails is wat mij betreft genoeg, ook al zijn het maar lelijke 2d sprites, in geen enkel ander spel zie je details van deze orde.

Het Tunen in het spel is heel erg uitgebreidt, maar daarvoor moet je echt wat meer previews bekijken. Laten we het zo zeggen: het tunen in de GT serie is niets vergeleken met de diepgang van forza. Alles wat je gewend bent zal je kunnen instellen, and then some. Kijk voor de lol eens naar wat filmpjes van replays, waar ze de telemetrie data aanzetten, das voor een console racer gewoon ziekelijk.

Over het handschakelen, hoe kom je er nou bij dat je in zijn 1 door de bochten moet?.. Je moet ook niet gaan rijden als de automaat, dat ding schakelt veels te veel. Ik ga nooit een bocht in in zijn 1, minstens de 2e versnelling, maar dat is eigenlijk alleen het geval bij de chicane, en de laatste bocht. Voor de rest gewoon in zijn 3 of 4 door de bocht heen jakkeren, en gewoon op het goede moment gasgeven. Het knopje voor gelijk terug naar zijn 1 kan gewoon niet (je hebt in 1x veels te veel trekkracht waardoor je echt de rondte ingaat), totaal niet realistisch.
Onthouden in welke versnelling moet gewoon van Nature gaan, als ik bijv na het rechte stuk op de bocht afkom weet je dat je in zijn 5 rijdt, en die bocht erna gaat in zijn 2 met een klote lijn, of in zijn 3 met een goede lijn. Als je niet gevoelsmatig handmatig schakelt, kan je beter nog even met de automaat blijven rijden imho.

Wat is je snelste lap met de ferrari tot nu toe?
edit: 1.18.4 dus. Voordat ik vorige week weer met de evo begon, zat ik op een 1.11.7.
pi_26309624
Ik heb de demo net ook gespeeld en het spel is gewoon niet te vergelijken met GT
Zette een geweldige snelste tijd neer van 1.40.nog iets met de Ferrari 360
Komende week tijd zat om te oefenen, wat was de tijd van Twi ook al weer
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26309872
Twi had dacht ik een 1.29.7 staan met de Evo. Ik heb een 1.30.2 staan.
Met de ferrari 533 (die snelste dus) heb ik een tijd van 1.11.7, en piet_pelle een tijd in de 1.12 ergens.
Met de rest van de auto's wordt hier onderling niet vergeleken.
pi_26310052
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef DinoPK het volgende:
Twi had dacht ik een 1.29.7 staan met de Evo. Ik heb een 1.30.2 staan.
Met de ferrari 533 (die snelste dus) heb ik een tijd van 1.11.7, en piet_pelle een tijd in de 1.12 ergens.
Met de rest van de auto's wordt hier onderling niet vergeleken.
Dan moet ik maar eventjes aan de slag met die autotjes

Het verschil met GT is zooo groot, mensen die roepen dat GT zo realistisch is gaan echt plat op hun bek als ze dit spelen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  zondag 17 april 2005 @ 23:23:56 #16
35662 Heintje
Gears of War.
pi_26310798
Je kan de demo aanpassen waardoor je 10 rondjes achter elkaar kan rijden zonder dat je last hebt van andere auto's. Maar volgens mij moet daarvoor wel je xbox omgebouwd zijn.
Je moet in het bestand /media/trial/event.xml het volgende aanpassen.

--nee dus (alles met betrekking tot ombouwen, dus ook dingen aanpassen waar je een omgebouwde console voor nodig hebt worden niet op fok! besproken) --

[ Bericht 8% gewijzigd door Tain op 18-04-2005 15:43:23 ]
  maandag 18 april 2005 @ 14:04:03 #17
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26322081
die zeven kort filmpjes, het lijkt wel makkelijker om op de baan te blijven. Maar die persoon gaat wel extreem langzaam de bochten in en rijdt nergens op de limiet. Tja, dan lijkt het algauw makkelijker
The line is a dot to you!
pi_26323556
Ik kom met de EVO niet eens onder de 1.35 even door oefenen maar
Wat zijn trouwens die 2 support dingen naast ABS en waar zijn ze goed voor?
pi_26323943
Traction Control en Stability Management. Vooral Traction Control kan je tijd vertragen of versnellen, ik zelf vind het prettig om te rijden met deze 2 uit. STM merk je niet veel van, maar traction control uit zorgt er voor dat ik het gas doseer ipv de xbox.

Je begintijden zijn trouwens best goed hoor, tis geen makkelijk spel en sommigen hebben al aardig wat uurtjes in de demo zitten
pi_26324230
oh ja, waar kunnen we die datum nou eigenlijk bevestigd zien, en dan niet met een bron als games.fok die weer doorverwijsd naar IGN waar niets te lezen valt over de EU release?..
pi_26324359
Op tothegame en gcshop staat hij op 13 mei, deze 2 zijn over het algemeen wel redelijk betrouwbaar volgens mij...
  maandag 18 april 2005 @ 15:41:52 #22
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26324457
Anders moet je Bill gewoon ff bellen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26324746
Op IGN staat ook de 13e dus heb ook even het berichtje op games.fok aangepast
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26325247
Dan moeten we pkwarts even boos aankijken
Games.fok, prutsers hahaha

Dat ene weekje maakt toch niets uit, maar tis wel vervelend als het daadwerkelijk 6 mei is en het spel is nog nergens te zien. Kunnen lange dagen zijn dan.
  maandag 18 april 2005 @ 16:32:21 #25
35662 Heintje
Gears of War.
pi_26325530
Toch snap ik niet waarom er 10 dagen tussen America en Europa moeten zitten. Ik denk dat er veel zullen zijn die nou al het spel hebben voordat hij hier te koop is. En het lijkt me dat M$ dat juist tegen wil gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')