Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
IGN videoreviewhttp://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
misschien willen ze gewoon het schademodel laten zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?
Niet erger dan ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of rijden ze echt verschrikkelijk hier?
Je kan geloof ik alle soorten en maten doen. Je kan zelfs voor een groep een bepaalde uitgangsskin ontwerpen die iedereen automatisch over kan nemen op zijn auto wat voor een het er ook is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Als we straks een FOK! autoclub oprichten, welke merk/auto geniet dan de voorkeur eigenlijk?![]()
Of kun je verschillende merken doorelkaar doen daarmee
Als je een racegamer bent koop je dit spel, ben je platformer koop je Mario, it's simple. En wat ook nog kan, is het spel kopen omdat het zo leuk is om met een groep vrienden lekker te lachen tijdens een spel. Ken gamers die kiezen voor de gezelligheid, boven het spel wat ze spelen.. ook cool.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Ach, ik vind het eigenlijk best wel boeien als ik iemand anders daardoor een flinke teleurstelling (en een hoop geld) kan besparen.
Bij een FOK!Club kies ik toch echt meer voor de Europese merken. Audi, Volkswagen. Maar volgens mij kun je gewoon zelf kiezen wat je wilt. Dat is 't mooie van deze game, je kan bijvoorbeeld een Renault Clio zo tunen dat je 'm tegen een "kale" Porsche zet en die Porsche gewoon 3 keer om de oren rijdt.
ik heb hem gister de LE bij dixons gereserveerd voor 59.99.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Kremers het volgende:
Volgende week donderdag maar even langs MM, via www.dixons.nl kun je trouwens een L.E. op preorder zetten, ben hem nog nergens anders tegen gekomen...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
Renault Clio zo tunen dat je 'm tegen een "kale" Porsche zet en die Porsche gewoon 3 keer om de oren rijdt.
Da's altijd een afweging bij me, gezelligheid. Maar bij deze game ligt dat anders, omdat de moeilijkheidsgraad veel hoger ligt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
Als je een racegamer bent koop je dit spel, ben je platformer koop je Mario, it's simple. En wat ook nog kan, is het spel kopen omdat het zo leuk is om met een groep vrienden lekker te lachen tijdens een spel. Ken gamers die kiezen voor de gezelligheid, boven het spel wat ze spelen.. ook cool.
Wat bedoel je nou, dat een moeilijk spel niet gezellig is om te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Da's altijd een afweging bij me, gezelligheid. Maar bij deze game ligt dat anders, omdat de moeilijkheidsgraad veel hoger ligt.
Ligt een beetje aan je instelling natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:35 schreef twi het volgende:
Dat een gezellig spel minder leuk is als je elke keer in 3 rondjes tijd 2 keer wordt gelapt
Zelfs ik kan een routertje instaleren, gewoon aanwijzingen in het boekje gevolgd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef EmjaY het volgende:
Dat denk ik dus ook.
Is er geen Microsoft team dat het hele land doorgaat om Live te installeren?Ik ben zo A-technisch als de pest, en mn vrienden zijn ook niet zo technisch begaafd om alles netjes met router etc. te installeren.
Alsof je die ooit nog terugvindt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef twi het volgende:
Router is veel makkelijker. Maargoed, da's meer voor 't Xbox Live topic.
Dan is het bij gcshop nog net zo duur volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Kremers het volgende:
Wat dacht je van ¤5 korting, en bij dimensionplus.nl zie ik geen limited ed staan.
Ging die niet via gcshop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:53 schreef Klonk het volgende:
bij xboxworld hebben ze ook een aardige pre order, iets van 47 euro voor de gewone en 53 voor de le
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat het jammer is dat je jezelf er niet toe aan kan zetten om het op een hoger niveau te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat als je de schade op cosmetic hebt staan dat je dan geen reperatie kosten hoeft te betalen als je schade hebt. Het is zo helemaal niet interesant om schade aan te zetten want meestal kost het me meer dan dat het me opleverd. En het word ook nog eens een stuk moeilijker met schade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |