Zelfs ik kan een routertje instaleren, gewoon aanwijzingen in het boekje gevolgd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:15 schreef EmjaY het volgende:
Dat denk ik dus ook.
Is er geen Microsoft team dat het hele land doorgaat om Live te installeren?Ik ben zo A-technisch als de pest, en mn vrienden zijn ook niet zo technisch begaafd om alles netjes met router etc. te installeren.
Alsof je die ooit nog terugvindt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef twi het volgende:
Router is veel makkelijker. Maargoed, da's meer voor 't Xbox Live topic.
Dan is het bij gcshop nog net zo duur volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Kremers het volgende:
Wat dacht je van ¤5 korting, en bij dimensionplus.nl zie ik geen limited ed staan.
Ging die niet via gcshop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:53 schreef Klonk het volgende:
bij xboxworld hebben ze ook een aardige pre order, iets van 47 euro voor de gewone en 53 voor de le
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat het jammer is dat je jezelf er niet toe aan kan zetten om het op een hoger niveau te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat als je de schade op cosmetic hebt staan dat je dan geen reperatie kosten hoeft te betalen als je schade hebt. Het is zo helemaal niet interesant om schade aan te zetten want meestal kost het me meer dan dat het me opleverd. En het word ook nog eens een stuk moeilijker met schade.
De diverse reviews beweren anders !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:34 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb trouwens gelezen dat het spel qua realisme tegenvalt en dat GT4 zelfs realistischer is. ik heb hem nog niet gespeeld dus kan er niks over zeggen.
Die blijven geloof ik liggen de gehele racequote:
Donkere wolken.... er zit geen weersysteem in dit spel toch ?quote:
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donkere wolken.... er zit geen weersysteem in dit spel toch ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Kheb 3 winkels gebeld,.. is er nog niet, waarschijnlijk volgende week Dinsdag.
Begint dat gestress nu al?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Kheb 3 winkels gebeld,.. is er nog niet, waarschijnlijk volgende week Dinsdag.
Waarom doen die baggergasten niet gewoon y upshift, x downshift, ipv b/x,quote:
Baggergasten ook meteenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom doen die baggergasten niet gewoon y upshift, x downshift, ipv b/x,.
Dat kan niet, daarom dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Baggergasten ook meteennou dan configureer je dat zelf toch ! ? (als dat kan)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat kan niet, daarom dus.
Ik vergiste me btw, ik wil x upshift en y downshift, dat is dé setting die vrijwel iedere serieuze racer gebruikt.
Oh,... dat is apart voor een spel waarbij je ALLES zou moeten kunnen aanpassen. Vreemd om zo'n kleine feature als control setup weg te latenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat kan niet, daarom dus.
Ik vergiste me btw, ik wil x upshift en y downshift, dat is dé setting die vrijwel iedere serieuze racer gebruikt.
Gokje, jij gamed met de S controller, in dat geval heb je gelijk, maar voor de normale controller vind ik X/Y nog altijd een stuk prettiger.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:40 schreef twi het volgende:
Daarnaast vind ik de B / X echt ideaal, dat al die knopjes zo dicht bij elkaar in de buurt zaten was voor mij meestal het probleem om met de hand te schakelen maar nu met B / X had ik zo het gevoel van "waarom ben ik daar zelf niet eerder mee gekomen". Die andere knoppen heb je niet of nauwelijks nodig. Y sowieso niet, en A kan je makkelijk bij. Geloof me, als je het eenmaal gewend bent dan ga je al je racegames zo instellen
Hopelijk is GCShop ook dinsdag er al bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |