al verandert hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wilde deel 4 niet openen omdat ik te lui ben een OP te maken, maar dit is wel heel karig.
Plaatje anyone?.
Ja je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Klonk het volgende:
ik zal maar toegeven dat ik vanmiddag bij de free record shop, stiekumpjes even bij de F heb gekeken
mischien wel, maar dan ben ik ook een wijf, is namelijk iets waar ik me uren mee bezig kan houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
Nee want dat heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef pkwarts het volgende:
Klink ik als een wijf als ik zeg dat 1 van de dingen waar ik vooral naar uitkijk het bestickeren en kleuren van mijn wagen is?
tactisch aantikken soms wel soms niet, gebeurt meestal in de hitte van de strijd, dat je gewoon zo gebrand bent op die plaats, subtiel tikje aan de achterkant, maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef pkwarts het volgende:
De reden trouwens dat ik vroeg of tactisch aantikken 'not done' is of niet is omdat ze vaak bij mij nog weleens willen eindigen in dit dus:
Ik niet...... winnen is winnen !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar eigenlijk probeer ik het te voorkomen.
quote:
ligt er ook een beetje aan, als je met een paar maten aan het racen bent doe je het sneller, maar als je serieus over live ofzo aan het racen bent dan vind ik het eigenlijk not done.quote:
die muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Coole movies !!! http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_2385/nl/moviedownload.htm
Helemaal de New York movie
De soundtrack is om te huilen hoorde ik, maar dat boeit me niet.... zet muziek altijd uit bij racegames ! In de nieuwe IGN review huilen ze ook om de soundtrack !quote:
Jhaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:00 schreef Catch22- het volgende:
die kameraad ben ik dus
jzsfck het is echt een 0wnage spel. Zooo gedetailleerd, geen rare foutjes, gewoon gaan..
quote:MGS's rating system tips players about their rivals, and real-world damage affects car performance, but neither necessarily prevents slamming, tipping, and racing like a bastard
Ik zeg het, ik speel eerste half jaar geen ander spel meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:25 schreef DinoPK het volgende:
Nou Bastard, tis zelfs voor een niche speler als jou dus echt de moeite waard
[..]
Lekker opzwepende beukmuziek voor de nodige agressiviteit. .quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
Ik ga ook maar es een keer wat custom soundtracks uploaden
Beetje oude gabber platen ofzo, "neophyte hardcore" enzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker opzwepende beukmuziek voor de nodige agressiviteit. ..
Ik vind ze ook zuigen wat dat betreft.. tis alsof ze een beetje de draad kwijt zijn de laatste tijd daar bij IGN.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef DinoPK het volgende:
Een rare IGN review overigens..:
Tot zover wilde ik je fascinatie over Forza wetenquote:
het dekbed is droog geblevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Tot zover wilde ik je fascinatie over Forza weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |