Nope, ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Ben ik de enige die graag wil dat er niets aan de gameplay veranderd t.o.v. de demo?
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
Spel gaat mn huwelijk niet ten goede komen denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Forza zeikt nooit,
Forza vind het niet erg als je tussendoor een biertje drinkt,
Forza vind het niet erg als je slecht presteert,
Forza vind het niet erg als je er af en toe een ander (spel) in doet.
Forza of een huwelijk, ik wist het wel.
en waar staat dat?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:01 schreef -Mzraki- het volgende:
TVP
En de releasedate staat tot dusver op 3 Mei.
zo'n schijfje neukt zo lastigquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Forza zeikt nooit,
Forza vind het niet erg als je tussendoor een biertje drinkt,
Forza vind het niet erg als je slecht presteert,
Forza vind het niet erg als je er af en toe een ander (spel in) doet.
Forza of een huwelijk, ik wist het wel.
Play.com :quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://xbox.gamespy.com/xbox/forza-motorsport/
Release Date May 3, 2005
quote:Forza Motorsport
Due for release on 29/04/2005
Voor mij persoonlijk is het ook wel een pluspuntje, maar algemeen gezien zal het mensen afschrikken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
Welk gevecht![]()
Forza heeft MP
Ow even als opmerking op de preview op games.fok:
Pluspunten:
+ Schademodellen
+ Online multiplayer
+ Goede AI
Minpunten:
- Niet voor beginners
Dat minpuntje vind ik persoonlijk wel een pluspunt!
Mooi, krijgen we over het algemeen dus iets serieusere mensen op LIVE, niet van die kiddies in motogp die de boel lopen te verstieren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het ook wel een pluspuntje, maar algemeen gezien zal het mensen afschrikken natuurlijk.
Ik vind het altijd leuk wanneer het loont om wat moeite in een game te stoppen. Ik neem aan dat het in dit geval ook zeker zo zal zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het ook wel een pluspuntje, maar algemeen gezien zal het mensen afschrikken natuurlijk.
Forza Preview:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3549
Probeer hem anders in je reet te douwen, samen met alle andere warez spullen van je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
ik heb de demo "geacuiseert" en gebrand, maar mijn xbox herkent hem niet.. known problem?
Jahoor, weggaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:44 schreef Catch22- het volgende:
werkt ook niet (sorry moraalridder)..
iemand anders een oplossing
Ook mijn probleem, maar ik heb geen gemodde xbox. Kweet alleen dat ie bij Mechassault 2 toegevoegd is. Ik wil die demo ook, maar heb absoluut geen zin om er speciaal een spel voor te kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:48 schreef Catch22- het volgende:
en hoe kom ik dan op een legale manier aan die demo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |