Goed om te weten, MM is toch een behoorlijke reis voor mij, ga ik vrijdag na het werk welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef Klonk het volgende:
FRS zei ook dat ze hem pas op vrijdag gingen verkopen, wat ik van de verkoper begreep was dat MS er bovenop zat en dat ze flink op de flikker zouden krijgen als ze eerder gingen verkopen.

Wel, succes met wachten dan maar,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef MuseMuse het volgende:
omg kijk die screens, ik kan niet wachten, heb hem dan ook net bij gcshop besteld

Nee hoor, ik zag al dat het op basis van X en Y as. straks heb je net als motogp gewoon sites waar je een bepaalde setup vanaf kan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Volgens mij zijn dat geen auto's die je daadwerkelijk in de legale retail versie kan maken. Anyone correct me if I'm wrong. Ik vermoed dat ze die plaatjes gewoon op een of andere manier de game in gehacked hebben

Ja natuurlijk, je kan een hele hoop maken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die Darth Vader of dat Final Fantasy logo hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag al dat het op basis van X en Y as. straks heb je net als motogp gewoon sites waar je een bepaalde setup vanaf kan lezen.
Maak je zelf een coole wagen, aan de hand van verschillende vormen.

dat plaatje klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem ook besteld, nu nog ff 8 euro scoren zodat ik hem ook kan betalen.
[afbeelding]

Dat viel me idd ook al opquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat plaatje klopt niet helemaal
Ze mochten willen dat een Celica er als een mustang uitziet![]()

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat viel me idd ook al op
Denk dat de Celica nog aan het laden is, slome bak

Goh, ik dacht dat een Toyota Supra er heel anders uit zagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem ook besteld, nu nog ff 8 euro scoren zodat ik hem ook kan betalen.
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Bastard het volgende:
Overigs speel ik nog steeds PGR2, nog 95.000 punten en dan 2 levels up in een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |