Hihi, holy fuck.quote:Next Level Gaming 97/100
Gamespy 4.5/5
TeamXBOX 9.8/10
Daily Game 8.9/10
GameBiz 100/100
GameSpot 9.2/10
Game Trailers 8.9/10
GamePro 5/5
Game Zone 9.5/10
Xbox-Evolved 10/10
1UP 10/10
IGN 9.5/10
Total Video Games 9/10
Dit is natuurlijk een erg genuanceerde discussie, wat mij persoonlijk het beste lijkt is dat de mensen die het spel al hebben, 'geimporteerd' of what ever, en de behoefte hebben hun bevindingen met ons te delen dat ook doen, maar dat dan doen op zo'n manier dat wij er ook wat aan hebben, dus inderdaad wat uitgebreider op dingen ingaan, vertellen wat je opvalt en dergelijke. Zodat het niet een beetje oog uit steken wordt. Dat is namelijk érg vervelend.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef DinoPK het volgende:
Trusteh, wees gewoon slim in je formulering en post wat uitgebreider dingen die je opvallen, maar hou daarbij rekening met andere users die het spel nog niet hebben. Het aantal 'ik speel de US full demo unlocked' posts neemt wel erg snel toe, en sommige mensen zitten er nog op te wachten. Je kan best wel wat over het spel posten, maar het komt nu over of je alleen wilt opscheppen dat je het spel al hebt.
Hm, Jeremy deed het in een aftandse Jag met een 2.5 diesel in 10 min (in het echt), dan moet het met een supercar zeker binnen de 9 min lukken.quote:Overigens erg knap als je in 9 minuten de ring rijdt zonder hulpmiddelen aan (no way..)
Aftands?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hm, Jeremy deed het in een aftandse Jag met een 2.5 diesel in 10 min (in het echt), dan moet het met een supercar zeker binnen de 9 min lukken.
Zij reed een volle minuut snellerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aftands?
Maar die chick die de baan wel kon reed wat harder.. 2 minuten geloof ik?
Aniway.. is de baan herkenbaar voor de PGR2 spelers, of herken je de bochten gewoon niet meer op het circuit?
Lijkt me wel hehquote:
Rekent ze per uur of per handeling?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je mag met haar mee in een M5Werd laatst door haar ingehaald, ik dacht dat ik stilstond
Zou wel leuk zijn ja..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef taart het volgende:
Kun je bij meerder online clubs aansluiten?
En jij rijdt een?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je mag met haar mee in een M5Werd laatst door haar ingehaald, ik dacht dat ik stilstond
Na 5 jaar gaat het wel lukken denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Alfa_Boy het volgende:
Op dat moment reed ik in een 360 challenge stradaleMaar ja, zoveel nordschleife ervaring heb ik niet
pas 5 rondjes.
Dat zeg ik, aftands, 200 pk is toch niets?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Alfa_Boy het volgende:
Haha, je betaalt per rondje uiteraardTrouwens die Jaguar, was een nieuwe 2,7 diesel met een dikke 200 pk
Zeer herkenbaar alleen is het jammer dat ze in Forza de nurburgring in 3 delen opgesplitst hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aniway.. is de baan herkenbaar voor de PGR2 spelers, of herken je de bochten gewoon niet meer op het circuit?
Je kunt hem toch wel gewoon in één keer rijden, als 1 track?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar alleen is het jammer dat ze in Forza de nurburgring in 3 delen opgesplitst hebben.
Anders doet die gast die er 9 minuten over doet, toch iets helemaal verkeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kunt hem toch wel gewoon in één keer rijden, als 1 track?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |