Dat is juist het probleem, hoelang moet je ergens mee doorgaan dat niet lijkt te werken, puur omdat je gevoel zegt dat je haar niet kwijt wilt? Soms is even afstand van elkaar precies wat een relatie nodig heeft ook al zegt je gevoel dat je dat niet wilt. Juist nu hij met z'n gevoel in de knoop zit zou hij naar z'n verstand moeten luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef dawg het volgende:
Gevoel. Rationaliteit is vaak ver te zoeken als je verliefd bent.
Maar ze is zo speciaal dat je enkele keren vreemd bent gegaan? En weet zij dat ook?
Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Tim_G het volgende:
Je bent 'echt' verliefd maar toch ga je binnen 5 maanden al 2 x vreemd......... Ja.... je komt echt over als hoteldebotel![]()
Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
als zij niet wil/kan veranderen, zal je steeds weer tegen dezelfde problemen oplopen, tot je volledig kapot en vernietigd bent, er nog veel meer kwetsende dingen zijn gebeurd, en het nog veel moeilijker is om te recupereren van je verliefdheid.
ik weet het ... gemakkelijk gezegd door iemand die er nuchter kan naar kijken ... maar als er geen perspectieven zijn op beterschap ...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:23 schreef Roa het volgende:
[..]
Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aan
Ohk, het punt is nu wel duidelijk, vreemdgaan is not done, daar ben ik het ook volmondig mee eens. Maar je kunt er niet uit afleiden dat TS niet verliefd is op z'n vriendin, je kunt er echter wel uit afleiden dat die relatie niet goed is, althans, voor TS, misschien denkt z'n vriendin daar wel anders over, maar uit de OP kan ik dat niet echt opmaken.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
Ja, volgens mij heb je wel gelijk ja, ik heb ook niet het idee dat er over het vreemdgaan gepraat is.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Tim_G het volgende:
maar ik heb zo'n flauw idee dat ze nog niet op dat punt zijn gekomen in hun relatie waarin je dit bespreekt.........
hoe langer je dit laat aanslepen, hoe langer het idd kan duren voor je weer de liefde vindt, ja ...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.
Ook in bed bij een ander ben je telefonisch bereikbaar voor haar, maar vaak is je batterijtje dan helaas net op ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
Ja ik weet dat het enorm fout is.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
Je kunt dat vreemdgaan wel op haar proberen af te wentelen maar uiteindelijk ga jij vreemd en niet zij. Neem je verantwoordelijkheid en wees of trouw en eerlijk, of ga bij haar weg. Pas daarna komt de vraag hoe zij zich voelt en wat dat met jou doet. Je kunt niet van haar verandering verwachten als ze zelf niet te vertrouwen bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het enorm fout is.
Maar het doet bij mij ook echt heel veel pijn. Niet het vreemdgaan maar gewoon dat niet werkende gevoel. Met vreemdgaan probeer ik minder voor haar te voelen. Alleen helpt t niet. Andere meisjes die ik net ken zoeken nog meer wwarmte bij me op dan dat zij doet. Ze kan t gewoon echt niet.
Als ik dit lees denk ik ja tis echt kansloos.
Maar toch ben ik zo verliefd, wil ik dr zo graag behouden, gelukkig met dr zijn. Idd in andere topics spreek ik altijd over overweldigende liefde, enige wat telt in dit leven. Bij haar heb ik dat dus alleen is het zo overweldigend dat t me opvreet...
ah, je was me voorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.
"Het helpt voor geen meter", dat lijkt me een nominatie voor de Fok!-Darwin-awards waard.
Hoe in de fukking wereld zou jouw vreemdgaan ooit invloed kunnen hebben op wel/niet gekwetst raken door je vriendin? Ik kwets haar vast, zodat ik haar vast heb teruggepakt als zij mij ooit kwetst? Ik kan sex en liefde wel scheiden, maar je hebt een wel heel kansloze manier om je liefde te betuigen gevonden hoor. Je woorden komen volledig hol over door het gedrag wat je vertoont.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef Natalie het volgende:
Qua relatie zou ik altijd zeggen: ga op je gevoel af.
Ja, je kan er enorm door gekwetst worden en da's alles behalve prettig. Maar als je 't niet doet en luistert naar je verstand, dan zal dit op den duur moeilijker te verkroppen zijn, vooral als je spijt hebt van die keuze achteraf.
Als je vreemd gaat om minder voor haar te voelen moet je het misschien eens tegen haar zeggen. Dat zal vast lijden tot een productief gesprek waarin je al snel weet of dit nog gaat werken of niet. Als het inderdaad zo moeilijk voor haar is om emotie te tonen, is dit wel de ultieme test, als ze ontieglijk boos wordt weet je dat ze prima emotie kan tonen, maar zal je er waarschijnlijk niet veel meer aan hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar het doet bij mij ook echt heel veel pijn. Niet het vreemdgaan maar gewoon dat niet werkende gevoel. Met vreemdgaan probeer ik minder voor haar te voelen. Alleen helpt t niet. Andere meisjes die ik net ken zoeken nog meer wwarmte bij me op dan dat zij doet. Ze kan t gewoon echt niet.
Maar toch ben ik zo verliefd, wil ik dr zo graag behouden, gelukkig met dr zijn. Idd in andere topics spreek ik altijd over overweldigende liefde, enige wat telt in dit leven. Bij haar heb ik dat dus alleen is het zo overweldigend dat t me opvreet...
Ik wil haar dus helemaal niet kwetsen. Ik vertel het haar ook niet. Ik wil dat kut gevoel voor mezelf niet meer hebben. Enige moment dat ik me laatste tijd lekker heb gevoeld was toen ik een fles wijn op had (nee ik dronk niet uit verdriet). Zij is ook niet degene die me kwetst. Ik kwets mezelf...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.
"Hoe in de fukking wereld zou jouw vreemdgaan ooit invloed kunnen hebben op wel/niet gekwetst raken door je vriendin? Ik kwets haar vast, zodat ik haar vast heb teruggepakt als zij mij ooit kwetst?
Mag ik me hier helemaal achter scharen?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:39 schreef Shivo het volgende:
Je kunt dat vreemdgaan wel op haar proberen af te wentelen maar uiteindelijk ga jij vreemd en niet zij. Neem je verantwoordelijkheid en wees of trouw en eerlijk, of ga bij haar weg. Pas daarna komt de vraag hoe zij zich voelt en wat dat met jou doet. Je kunt niet van haar verandering verwachten als ze zelf niet te vertrouwen bent.
het gaat kut, maak het dan gewoon uit, en als jullie echt zo bestemd voor elkaar zijn, komt het wel weer vanzelf goed. Dat is namelijk toch die ware liefde waar jij het over hebt?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik denk juist het omgekeerde. Ik heb alleen nog maar spijt gehad van keuzes waarin mijn verstand tegen mijn gevoel inging en ik toch op gevoel ben gegaanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef Natalie het volgende:
Ja, je kan er enorm door gekwetst worden en da's alles behalve prettig. Maar als je 't niet doet en luistert naar je verstand, dan zal dit op den duur moeilijker te verkroppen zijn, vooral als je spijt hebt van die keuze achteraf.
Dat was wat ik in m'n eerste post ook schreef (sort of), maar niemand lijkt het te lezenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:43 schreef godard_k het volgende:
[..]
het gaat kut, maak het dan gewoon uit, en als jullie echt zo bestemd voor elkaar zijn, komt het wel weer vanzelf goed. Dat is namelijk toch die ware liefde waar jij het over hebt?
ik ga toch echt niet ALLE posts lezen die al zijn geweest hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:45 schreef Roa het volgende:
[..]
Dat was wat ik in m'n eerste post ook schreef (sort of), maar niemand lijkt het te lezen![]()
*kuch* zijn eerste post *kuch*quote:Op maandag 2 mei 2005 13:46 schreef godard_k het volgende:
[..]
ik ga toch echt niet ALLE posts lezen die al zijn geweest hoor![]()
maar weer ontopic, lijkt mij duidelijk toch, ik zou doen wat Roa zegt in haar eerste post![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef Natalie het volgende:
Gisteren vroeg ze me op de man af of ik vreemd was gegaan en ik heb ontkend. Ze vertelde dat ze het heel moeilijk zou vinden als t uit was enik meer voor een ander zou gaan voelen (sex zou ze minder moeite mee hebben) Ik zag ook echt haar emotie en dat deed me wel goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef Roa het volgende:
[..]
Als je vreemd gaat om minder voor haar te voelen moet je het misschien eens tegen haar zeggen. Dat zal vast lijden tot een productief gesprek waarin je al snel weet of dit nog gaat werken of niet. Als het inderdaad zo moeilijk voor haar is om emotie te tonen, is dit wel de ultieme test, als ze ontieglijk boos wordt weet je dat ze prima emotie kan tonen, maar zal je er waarschijnlijk niet veel meer aan hebben![]()
Waarom lieg je dan tegen haar? Als ze het op de man af vraagt en je het glashard ontkent terwijl je zoveel van haar houd...beetje scheef...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gisteren vroeg ze me op de man af of ik vreemd was gegaan en ik heb ontkend. Ze vertelde dat ze het heel moeilijk zou vinden als t uit was enik meer voor een ander zou gaan voelen (sex zou ze minder moeite mee hebben) Ik zag ook echt haar emotie en dat deed me wel goed.
We praten er overigens wel met elkaar over en weten allebei dat het zo niet werkt. Alleen is er gewoon iets tussen ons wat we niet bij anderen hebben. Zij heeft t zelfs nog nooit in dr leven gehad.
Toevallig had ik laatst iets wat me erg deed schrikken. Ik zat met dr te praten en we waren elkaar aant pesten en opeeens zeg ik ik hou van je. Ik deed dit af als grapje maar ik meende t gewoon. Dit soort dingen zeg ik nooit, zeker als ik t niet meen. Maar ik schrok zo erg van dat sterke gevoel...
Niet zozeer problemen met relaties. Zij is het tweede meisje dat ik mijn vriendin noem. Ik ben heel kieskeurig op dat gebied. Ben met heel veel meisjes naar bed geweest maar t deed me niets. Bij haar heb ik dat gevoel wel en wat ik al vaker heb gequote:quote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
Klinkt alsof je een diep ingesleten probleem hebt met trouw en relaties.
Misschien moet je daar eens aan werken alvorens je weer in een relatie te storten met hoogstwaarschijnlijk weer dezelfde afloop?
Omdat ik dr niet kwijt wilquote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef Roa het volgende:
[..]
Waarom lieg je dan tegen haar? Als ze het op de man af vraagt en je het glashard ontkent terwijl je zoveel van haar houd...beetje scheef...
Geloven is één, er ook naar handelen en dus die relatie niet zelf torpederen met andere vrouwen is een tweede...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef JoeyT het volgende:
Ik geloof echt heilig hier in en dat heb ik met haar. Daarom doet t zoveel pijn.
Ook mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
Mag ik me hier helemaal achter scharen?
TS, je torpedeert nu zelf deze relatie door vreemd te gaan. Alle excuses die je daarvoor aanvoert getuigen van weinig ruggengraat.
Dan had je niet vreemd moeten gaan. Denk je dat het liegen je zal helpen in je relatie? Minste dat je kan doen is er in ieder geval eerlijk over zijn. Ik begin over te hellen naar deze post:quote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik dr niet kwijt wil![]()
Het vreemdgaan deed en doet me niets, heb gewoon echt veel pijn door de gedachte dat zoiets moois niet wilt werken...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef Copycat het volgende:
Geloven is één, er ook naar handelen en dus die relatie niet zelf torpederen met andere vrouwen is een tweede...
Ik neem haar helemaal niets kwalijk. Ze is ziek, dat is t hele probleem. Ze loopt bij een psycjiater een psycholoog en gebruikt medicijnen. Overal kan ik mee leven ik probeer dr zoveel mogelijk te helpen maar het doet zoveel pijn dat een ander niet dezelfde gevoelens kan teruggeven (of iig niet vaak).quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ook mee eens.
Ik lees de hele tijd dat zij verandering belooft, dat je niet weet of je er van op aan kan dat zij verandert, enzovoort, maar wat zou je er van zeggen om eens je eigen gedrag ter discussie te stellen?
Ik krijg nogal de indruk dat jij vindt dat ze het ernaar maakt dat jij vreemdgaat. Als haar moeilijkheden jou te veel zijn en jij niet kunt leven met haar zoals ze nu is, moet je daar je conclusie uittrekken en het uitmaken, waar je nu mee bezig bent slaat nergens op.
Je laat je vriendin niet inslapen hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem haar helemaal niets kwalijk. Ze is ziek, dat is t hele probleem. Ze loopt bij een psycjiater een psycholoog en gebruikt medicijnen. Overal kan ik mee leven ik probeer dr zoveel mogelijk te helpen maar het doet zoveel pijn dat een ander niet dezelfde gevoelens kan teruggeven (of iig niet vaak).
Tis niet dat ze zelf moet veranderen want ze weet zelf niet eens wat er mis met haar is. Volgens de psychiater heeft ze symptomen van allerlei verschilldende kwalen.
Ik weet ook dat het het beste voor ons beide is om te stoppen, maar heb je nooit iets gehad dat je weg moest doen terwijl je t niet wilde.
De pijn voelt hetzelfde als het inslapen van mn kat. Het was het beste voor hem maar deed zo ongelooflijk veel pijn. Enige verschil is dat er voor ons wel hoop is en voor mijn kat niet. we hebben het soms ook geweldig samen en het kan dus wel.
Zij heeft t ook. Alleen ik spreek gewoon voor mezelf en de pijn die ik voel.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:20 schreef _Nouky_ het volgende:
Je zegt alsmaar dat jij het moeilijk hebt en dat jij pijn hebt. Maar dat heeft zij vast ook hoor.
Je komt idd nogal egoistisch over. Als je nu al zeurt over dat soort "problemen"...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Heb gewoon puur walgelijk medelijden met mezelf, gare oppervlakkige gedoe wat ik weer ga krijgen
Slapjanus. Lekkere basis zo.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gisteren vroeg ze me op de man af of ik vreemd was gegaan en ik heb ontkend. Ze vertelde dat ze het heel moeilijk zou vinden als t uit was enik meer voor een ander zou gaan voelen (sex zou ze minder moeite mee hebben) Ik zag ook echt haar emotie en dat deed me wel goed.
We praten er overigens wel met elkaar over en weten allebei dat het zo niet werkt. Alleen is er gewoon iets tussen ons wat we niet bij anderen hebben. Zij heeft t zelfs nog nooit in dr leven gehad.
Toevallig had ik laatst iets wat me erg deed schrikken. Ik zat met dr te praten en we waren elkaar aant pesten en opeeens zeg ik ik hou van je. Ik deed dit af als grapje maar ik meende t gewoon. Dit soort dingen zeg ik nooit, zeker als ik t niet meen. Maar ik schrok zo erg van dat sterke gevoel...
Tuurlijk heb je dat zelf niet in de hand. Vind dat vrijgezellenleven op t moment ook echt niet cool. Heb t er een beetje mee gehadquote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je komt idd nogal egoistisch over. Als je nu al zeurt over dat soort "problemen"...
Bovendien heb je dat geheel zelf in de hand, dus is het niet eens een probleem
Of je hebt een hersenstoornis, of je bent gewoon een ongelofelijke kneus...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk heb je dat zelf niet in de hand. Vind dat vrijgezellenleven op t moment ook echt niet cool. Heb t er een beetje mee gehad
Vind het gewoon echt zonde thats it. Misschien egoistisch, maar ik heb dr zo graag bij me Maar miss is het idd maar beter zo. Iig voor haar, want ondanks dr problemen vond ik wel dat ik met dr bofte.
.
Explain...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of je hebt een hersenstoornis, of je bent gewoon een ongelofelijke kneus....
Het vreemdgaan is geen issue geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Wolkje het volgende:
Goed, maar ben je nu van plan om vreemd te blijven gaan, of niet?
Vind je het heel erg als ik hier even om moet lachen?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Weet ook precies wat de toekomst gaat brengen... Neuken zonder gevoel.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Explain...
Dat ik genoeg geneukt heb??? Genoeg van t vrijgezellenleven??? Ja ik heb t er wel beetje mee gehad. Ik werk in aantal goeie tenten in adam en die vrouwen boeien me echt 0,0
Ja als ik t zo terug leesquote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier even om moet lachen?
JOEY..JOEY..JOEY..toch.!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Zij heeft t ook. Alleen ik spreek gewoon voor mezelf en de pijn die ik voel.
Maar we hebben elkaar net gesproken en we nemen even geen contact met elkaar op zodat ze zelf alles op een rijtje kan krijgen.
Goede beslissing zou je misschien denken, maar toch is het niet wat ik gehoopt had. T zal zo goed als zeker het einde van mijn relatie betekenen. En t erge vind ik gewoon dat ik t uit mn henaden heb laten glippen. Weet ook precies wat de toekomst gaat brengen... Neuken zonder gevoel. Vorig jaar toen ik net vrijgezel werd na mn 7 jarige relatie vond ik dit nog een leuk vooruitzicht. Nu kan t me allemaal weinig schelen...
Heb gewoon puur walgelijk medelijden met mezelf, gare oppervlakkige gedoe wat ik weer ga krijgen
Nix aan
Je hebt zo helemaal gelijk... Zou ook willen dat ik terug in de tijd kon. Ze weet dus niet dat ik vreemdgegaan ben, maar t zal dr denk ik ook weinig boeien. Dat bedoel ik met geen emoties hebben. Sex met een ander legt ze zo naast zich neer, alleen als ik verliefd op een ander zou zijn zou ze t moeilijk hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
JOEY..JOEY..JOEY..toch.!!
Werkelijk! Jarenlang heb je tientallen vrouwen voor niets anders gebruikt dan oppervlakkige sex.
Ik herinner me je andere topics weer..
En nu heb je het m weer geflikt..weer vreemdgegaan..!! wat moet zo'n meisje in godsnaam met jou.
Ze heeft een sterk iemand nodig die haar helpt waar nodig..niet iemand die vreemdgaat uit voorzorg, of vreemdgaat om te kijken wat dat met hem doet..
En nu heb je medelijden met jezelf ...omdat oppervlakkige sex het enige is dat er over blijft.? Dat ligt geheel aan jezelf!!
Ik zou een hard aan mezelf gaan werken. echt waar. Zo kun je toch niet je leven lang doorgaan.
En als zij het waard is...dan zorg goddorie dat je er voor haar bent, ipv vreemd te gaan.
sorry!
ze weet niet dak vreemd ging... Ik had idd meer geduld moeten hebben en meer voor dr klaar staan of iig wat afstand moeten nemen ipv pressen...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat vreemd gaan boeit jou misschien niet , maar je vriendin wel . Je zegt zelf al dat ze moeilijk openstelt , dat betekent waarschijnlijk al dat ze moeite heeft met vertrouwen.
Jou acties helpen haar echt niet hoor , ze krijgt juist door jouw gedrag een extra knauw , heb je daar weleens bij nagedacht ??
En hoe werkt dat dan??quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou een hard aan mezelf gaan werken. echt waar. Zo kun je toch niet je leven lang doorgaan.
De relatie die mn opa en oma haddenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Wolkje het volgende:
Wat zou jij nou de ideale relatie vinden, vraag ik me opeens af.
Tja nu stijg je toch weer een beetje in aanzien. Fijn om te weten dat je zoiets toch als waardevol beschouwt.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De relatie die mn opa en oma hadden![]()
Totale verliefdheid die niet te onderdrukken is, en dat beide partijen het helemaal zeker van mekaar weten. Langzaam overgaand in houden van en alles voor mekaar over hebben. Niet meer zonder elkaar kunnen maar toch je eigen leven behouden. De ander compleet vertrouwen... Kan nog wel ff doorgaan...
Kortom: liefde zoals in films![]()
Daarin ben ik uiteindelijk ook vreemd gegaan... Daarom is t ook stuk gegaan, zij wist trws ook van nix maar het gevoel was voor mij weg. Dus heb ik t uitgemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef Wolkje het volgende:
Hoe was dat in je 7jarige relatie trouwens, was je daar wel trouw?
Laat ff duidelijk zijn dat het vreemdgaan absoluut geen reden is dat de relatie stuk gaat. We hebben nu afgesproken om even geen contact te hebben en dat respecteer ik. Ik weet dat als ik nu mn best doe dat ze me waarsch wel terug neemt. Alleen wil ik het absoluut niet zo doen. Ik heb haar laten weten wat ik voor dr voel, hoeveel ik om dr geef en dat ik er voor haar wil zijn. Maar ik vind dat ze dit zelf moet gaan inzien. En als ze dat niet ziet dan is ze niet gek genoeg van mij. Want als ze echt helemaal gek van me is probeert ze het nog een keer ookal lijkt t beter om niet te doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen maar weten. Maar als ze het is, dan laat je de oude joey achter je. En werkt aan je relatie, het hoeft nog niet te laat te zijn...
Dat gun ik natuurlijk niemand, ook jou niet (die naar mijn mening ook een hoop narigheid aan zichzelf te danken heeft)quote:Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef JoeyT het volgende:
Zal ik je zeggen wat nog t meeste pijn doet... Ze heeft me vannacht tijdens de sex in mn nek gebeten en de afdruk van haar tanden staan dr nog in... Dus elke keer als ik in de spiegel kijk of aan mn nek zit zie ik haar. Overal waar ik ben vragen ze wat ik in mn nek heb waardoor ik aan dr denk...
Gaar iemand zo erg missen...
Goed van je, dat je positief bent ingesteld. Er is geen hand, maar een land vol meiden..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:05 schreef JoeyT het volgende:
Thanx, cool van je dat je dat zegt.
Wat ik bedoelde met vreemdgaan was t probleem niet is dat ik pas vreemd ging nadat die problemen steeds opkwamen. Maar ik weet dat t heel fout is geweest en misschien zit er wel iemand boven in de hemel die deze zaakjes regelt en me op deze manier straft
Ze zal me sowieso nog bellen om me te laten weten hoe ze erover denkt, maar het antwoord weet ik al. En ik kan alleen mezelf de schuld geven, dus neem haar helemaal nix kwalijk.
Komt vast weer een leuk meisje voorbij...
Naja echt positief ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:09 schreef rocca het volgende:
[..]
Goed van je, dat je positief bent ingesteld. Er is geen hand, maar een land vol meiden..Wat zeg ik? Moeder aarde is er vol mee
Ja idd, kprobeer ook alles weer lekker op te pakken en door te gaan. Hoop heb ik sowieso niet dus dat is wel positief. En eigenlijk hoeft t van mij ook niet mee te vallen. Ookal weet ik misschien met mn verstand dat het goed is dat t uit is zal ik dr door mn sterke gevoel meteen terugnemen. Zij daarentegen moet er wel over nadenken en dat betekent voor mij dat haar gevoel minder sterk is geworden. Ik zou er niet eens over kunnen nadenken...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:23 schreef rocca het volgende:
Ja, ken dat gevoel wel voorstellen.. Dat het zonde is. Je kom het vaak te laat achter, hoeveel zij voor je betekent en je kan het wel op je hoofd slaan![]()
Enfin, niet te lang blijven zitten, ga leuke dingen doen. Van het wachten wordt je ook niet echt lekker. Je gaat daardoor te veel hopen. Het kan zijn dat het meevalt. Maar uit eigen ervaring, na het vreemdgaan, dat de relatie een stuk moeilijker wordt.
Niemand leest ooit wat ik postquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:31 schreef rocca het volgende:
Nee ik ook niet. Als iemand bij mij vreemdgaat, dan is het gewoon klaar over. Er valt niets te proberen en het wordt alleen maar een lijdensweg. Als je vreemdgaat, ben je niet gelukkig met de relatie. Zo simpel is dat. Je vindt misschien het meisje leuk maar je hang naar vrijheid is groter. Of je hechtte geen waarde aan met iemand te zijn
Maar dan zou het je wel sieren als je daar eerlijk voor uit komt en het niet halfslachtig probeert af te wentelen op haar problemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef rocca het volgende:
En sommige mensen, hechten aan trouw zijn, niet zo veel waarde.
Tenzij er natuurlijk bepaalde afspraken gemaakt zijn over vreemdgaan maar dat lijkt me hier niet ter sprake... Als je een monogame relatie hebt kan je het gewoon niet maken om vreemd te gaan, om wat voor reden dan ook. imo is er dan geen excuus voor, wat er ook als reden genoemd word, het is gewoon een smoes.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef rocca het volgende:
Zeker slechte smoes, je kan er veel waarde aan hechten, maar uiteindelijk met of zonder vreemdgaan, kan de relatie stuk lopen. En sommige mensen, hechten aan trouw zijn, niet zo veel waarde. Maar ik weet wel, dat het behoorlijk klote is voor degene die daar achter komt of hoort van partner zelf. Blijkbaar was de liefde niet sterk genoeg om het te overleven en/of te voorkomen.
Ach gossiepossie, je bent ook wel een slachtoiffer van jezelf he!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand leest ooit wat ik post![]()
![]()
Het is niet uit omdat ik vreemd ging. Sterker nog, ze weet er helemaal nix vanaf. En idd ik was niet gelukkig met de manier waarop de relatie verliep. Ik had er gewoon te hoge verwachtingen van. Heb een 7 harige relatie achter de rug en ging er vanuit dat de relatie met dit vriendinnejte meteen net zo hecht zou zijn. Dat dit natuurlijk niet kan zie ik nu ook wel in. Had t gewoon wat meer de tijd moeten geven.
Vrijheid is juist t gene waar ik niet veel zin in heb. De rust die een relatie geeft vind ik juist wel lekker. Ik overdrijf altijd in dingen en als vrijgezel ga ik veels teveel uit, maak ik veels teveel afspraakjes en op gegeven moment ben ik echt helemaal gaar. Ik verveel me nogal snel en als ik me verveel dan kijk ik in mn tel lijst en bel ik een meisje. Dit ging zo veer dat ik 3 keer per week een ander opbelde... Waarom doe ik t dan vraag je je misschien af? Ik weet t echt niet. Ik kan er niet tegen om rustig in mn up op de bank tv zitten kijken
![]()
Idd zo zie ik t ook. Als ze me niet mist zegt dat genoeg en is het gewoon beter dat het uit is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef _Nouky_ het volgende:
Denk dat je haar even een weekje moet laten rusten en dan bij haar langs gaan. Dan kan ze kijken hoeveel ze je gemist heeft. Dat zegt meestal veel over het gevoel dat je hebt voor een ander.
Dat vreemdgaan is gewoon geen issue nogmaals. Ik ben afgelopen wo en za vreemdgegaan. tot zondag had ik mn vriendinnetje niet eens gezien. Een relatie gaat niet kapot in 4 dagen. Dat hele vreemdgaan is niet eens een klein beetje reden dat t nu uit is dus ik probeer t ook niet af te wentelen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan zou het je wel sieren als je daar eerlijk voor uit komt en het niet halfslachtig probeert af te wentelen op haar problemen.
Nogmaals ik ben vorige week vreemdgegaan... Dat heb ik haar zondag idd niet verteld. Dat is t enige waarover ik gelogen heb. Dus doe niet alsof ik zoveel lieg en zoveel vreemd ga. De relatie is kapot gegaan omdat ik niet weet hoe te reageren op iemand die zo met zichzelf in de knoei zit. En dan kunnen jullie wel zeggen dat ik alles op haar afgeef maar dat is gewoon niet zo. Ik zou willen dat ik het anders had aangepakt en dat ikdaar toe in staat was. Maar als iemand zich niet kan blootgeven dan kan ik ook niet weten wat er in haar omgaat. Als iemand naast je ziet en je kijkt in dr ogen en ziet gewoon leegte, geen gevoel, helemaal nix bij niemand... Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je gaat vreemd, je liegt, er is echt maar 1 probleem in jouw relationele leven en dat ben je zelf. Zoek een psychiater of neem eens de verantwoordelijkheid voor je eigen kutgedrag.
Ik ging vreemd omdat ik zelf weet dat deze relatie zo niet te houden is. Dat het beter voor mij en voor haar is dat het uit is. En ik wist natuurlijk dat het einde er aan het aankomen was, maar hoe ga je daar mee om? Ik iig niet goed... Ik ging vreemd en ja het heeft helemaal niks met me gedaan. Ik mis dr nog steeds en vind het irritant dat ik niet van dat gevoel kan afkomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Je gaat toch niet voor niets vreemd?
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neukenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Maar boeit het je vriendin ook niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
als vreemdgaan en sex je niet boeit, waarom doe je het danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Dat is dus nou net niet het probleem...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neuken![]()
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijnquote:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
Joey did it again!
ben je soms bang voor je echte gevoel(again), tja vicieuze cirkel dus wat dit topic bewijst of bewezen hebt misschien.
Maar stel nou dat dat zou gebeuren, wat zou er dan het ergste zijn dat kon gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ik hou ook van chocoladepasta, jam en vleeswaren, maar als ik kies om voor de jam te gaan, laat ik de chocoladepasta en vleeswaren met rust. En mensen die niet kunnen kiezen tussen de lekkernijen zouden sowieso eerst moeten leren zelf een broodje te smeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Ok kort en bondig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijn
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok kort en bondig.
... Dit past dus nmiet in mijn plaatje van perfecte liefde. Ik wil haar heel graag helpen en klaar voor dr staan, maar ik kan het niet.
Stomboquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ja daar ben ik idd bang voor. Maar daar is iedereen toch bang voor. Gekwetst te worden. En ik kan het verdragen als zij me niet leuk genoeg vind. Dat kan gebeuren, maar nu ligt het zo lastig dat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. En als zij zich open kan stellen (en dat is aantal keer gebeurt) dan hebben we gewoon echt een hele mooie soort van liefde. En dat is dus het dilemma...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
1-Dus ligt het probleem niet zozeer in haar 'problemen'' maar in jezelf. Jij bent degene die bang is voor de liefde en alle hartezeer die daarbij kan komen kijken. En daarom ondermijn je het maar, uit een soort scheef idee van zelfbehoud.
Ik heb een relatie van 7 jaar gehad die heel mooi was, dus daar ben ik niet zozeer bang voor. Vind het gewoon zonde dat dit geen kans krijgt om tot iets heel moois te bloeien. Dat ik gewoon niet weet hoe ik daarvoor moet zorgen...quote:2-Lijkt mij iets om eens goed mee aan de slag te gaan, wil je tenminste ooit in je leven een relatie van betekenis hebben.
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef saaw het volgende:
[..]
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?
nee dat snap ik ook wel maar je hebt toch zelf ook wel door dat als ze erachter komt het nog een veel groter drama wordt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
Nee, om jezelf te kwetsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat mensen meestal verschrikkelijk bang zijn voor dingen die ze nog nooit hebben meegemaakt, maar dat even terzijde.
Nee, om te voorkomen dat hij gekwetst wordt.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef saaw het volgende:
als je nou gewoon eerlijk tegen haar zegt dat je onzeker bent over je gevoel en wilt weten hoe serieus het voor haar is
Je kan je ook instellen op het feit dat je geen idee hebt wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Xenofobiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:08 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
![]()
Beste opmerking op dit topic. Laat haar even een weekje rusten en vraag haar dan of ze wil omschrijven wat ze voor je voelt. Laat haar het desnoods opschrijven als ze het niet durft te zeggen. En geef haar daar ook de tijd voor. (En ondertussen niet stiekem vreemdgaan dat doet niet echt goed. Dat heb je zelf al gemerkt.)
Als ze dit heeft gedaan weet je wat ze voor je voelt en heeft ze ook haar emoties getoond. Kijk dan maar samen of je zo verder wilt of niet.
Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef Wolkje het volgende:
Wat iemand al eerder zei, dat dat matte gevoel ook best mede door haar medicatie kan komen.
Daarom moet je haar eens vragen of ze het op wil schrijven. Dan kan ze misschien beter haar gevoelens tonen. Daar help je haar ook mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
Volgens mij wel ja... Kweet er niet zo heel veel vanaf omdat ze er zelf moeite mee heeft om erover te pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef Wolkje het volgende:
Heeft ze haar medicatie tegen heftige stemmingswisselingen?
Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weer.
Maar doe jij niet precies hetzelfde, namelijk het ene moment overgaan/opgaan in het oppervlakkige, en dus maar te kiezen om te neuken met anderen waar je, juist, niks voor voelt? Strange world.
Je kan het haar ook idd zeggen dat je weer bent vreemdgegaan, en dan kijken of ze emoties toont, of was dat je stiekeme intentie? Lijkt mij stug. Nee, het probleem zit in jezelf, niet in haar. Beiden zitten er in een relatie en niet één. En anders moet je maar een kenau zoeken, die hebben emoties zat.
Tot hier weer mijn wonderbaarlijke advies![]()
In ieder geval beseffen dat ze het niet niet uit, maar waarschijnlijk dan ook gewoon even niks voelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.
You're badquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelen![]()
Heel en heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok kort en bondig.
Ik word zo goed als nooit verliefd. Veel meisjes gehad die niks bij me deden. Ben zeker op zoek naar ware liefde en misschien dat mn beeld daarvan te hoog gegrepen is. Ik wil dat het alles overheersend is. Voor minder doe ik t niet. Eindelijk heb ik dit meisje gevonden bij wie ik dat heb.
ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT
Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt.
Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren.
Besef je wel wat je zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratie, hij wil haar veranderen, maar het lukt niet
Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.quote:
hij is/was wel verliefd, maar hij stoot zijn hoofd gewoon tegen een emotieloze muur.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.
Is hij verliefd op haar of op zijn eigen beeld van verliefdheid op haar dan? Moet zij doen en zeggen wat hij WIL dat ze zegt? Is dit een verliefdheid of een dwangmatige obsessie met liefde zoals jij het brengt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is/was wel verliefd, maar hij stoot zijn hoofd gewoon tegen een emotieloze muur.
Ze blijkt niet zo verliefd als hem, ze doet/zegt niet wat hij wenst. Hij dacht verliefd te zijn op een gelukkig verliefd meisje, het blijkt een emotieloos pillenslikkend meisje te zijn die niet geïnteresseerd blijkt
Joey blijft op zijn honger. Gedoemd om te mislukken dus.
ik ben geen psycholoog, noch helderziendequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is hij verliefd op haar of op zijn eigen beeld van verliefdheid op haar dan? Moet zij doen en zeggen wat hij WIL dat ze zegt? Is dit een verliefdheid of een dwangmatige obsessie met liefde zoals jij het brengt?
Het komt allemaal wel goed met JoeyT.
Neej dit klopt niet. Ten eerste doe ik het niet om aandacht van andere vrouwen. Kgeef toe dat ik t leuk vind om te flirten met andere vrouwen en dat het leuk is om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar het lijkt me op dit moment niks om weer te gaan klooien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT
Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt. Je wil haar niet voor wat ze is, maar rekent haar af op wat ze niet is. Je ziet niet haar perfectie, je ziet haar imperfectie.
Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren. Succes ermee!
[..]
Heel en heel herkenbaar.
Dit komt idd goed in de buurt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben geen psycholoog, noch helderziende![]()
volgens mij is hij nog steeds verliefd op haar hoor ... het is niet omdat hij begint te beseffen dat ze niet zo is als hij dacht, dat opeens al zijn gevoelens weg zijn. Bovendien zal ze soms wel net genoeg affectie tonen dat hij toch blijft ...
en het is niet dat ze precies moet doen wat HIJ wil ... JoeyT wou gewoon zoveel liefde geven aan dat meisje, maar ze lijkt er blijkbaar niet mee gediend, ze reageert er niet op zoals hij in gedachten had. Begrijpelijkerwijze twijfelt Joey aan haar gevoelens, en beseft hij dat dit eigenlijk een verloren zaak is, hij trekt zich gewoon op aan de goede momenten, tot de bom zal barsten
als er maar twee mensen zijn die weten dat er is vreemd gegaan, en die twee houden simpelweg hun mond, dan komt dat nooit uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Vraagje , wat ga jij nou doen als uitkomt dat je vreemdgegaan ben??
Het is namelijk bijna zeker dat het een keertje uitkomt. Je wil haar niet kwetsen maar juist door niet eerlijk te zijn kwets je haar nog meer . Het zou juist van enige karakter tonen als je daar tenminste eerlijk over bent . De leugen maakt het alleen maar nog moeilijker.
Idd het komt nooit uit. Degene zal t nooit vertellen, ze kennen elkaar niet eens. En ik weet dat dit soort dingen sowieso bijna nooit uitkomen. Als je eens zou weten hoe vaak ik ontrouw zie gewoon in het openbaar zonder dat iemand erachter komt. Nrs die geregeld worden als t vriendinnetje even naar de wc is. Als je niet wilt dat t uitkomt komt t niet uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er maar twee mensen zijn die weten dat er is vreemd gegaan, en die twee houden simpelweg hun mond, dan komt dat nooit uit
Ja dit gaat weer echt stom overkomen maja daar gaat iequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Er zou toch ook mensen kunnen zijn die hem tegenkwamen . Of hij kan zijn eigen leugens niet meer kloppend maken, en hoe weet je zo zeker dat die ander wel zijn mond houd . Als ik het juist zo bekijk is het alleen maar een tijdbom die nog moet ontploffen.
Heel simpel... Ik ontken... Haar woord tegen t mijne en ik heb wel een alibi...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:21 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
wat doe je dan ??Een goede leugenaar overweegt alle opties .
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef JoeyT het volgende:
Ja dit gaat weer echt stom overkomen maja daar gaat ie![]()
Meisjes met wie ik uitga weten dat ik heel veel vrienden en vriendinnetjes hebt. De 1 wat closer dan de ander. Sommigen zie ik bijna dagelijks anderen 3 keer per jaar. Ik kan dus gewoon zeggen dat ik naar X ga zonder dat ze er iets achter zoeken. Misschien zijn ze wel beetje jaloers maar ze kunnen me t niet verbieden. Het zijn gewoon vriendinnen. Dus als ik bij een meisje blijf slapen zal niemand er toch wat achter zoeken. Ik ga niet midden in een discotheek staan zoenen met iemand (doe ik sowieso niet). Als ik gewoon uitga met een meisje kijkt ook niemand raar op.
Ja omdat t niet zo is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Zoals ik al zei, je wil het niet horen...
Ik adviseer haar wel P. de Vries.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef JoeyT het volgende:
Haar woord tegen t mijne en ik heb wel een alibi...
Bij mn huidige vriendinnetje niet nee, omdat ik daar gek van ben. Maar bij een ander zou t me weinig boeien eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
En daar voel je je ook okay bij?
waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voeltquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik adviseer haar wel P. de Vries.
Je zal haar vast heel leuk vinden JoeyT, maar ze valt je bar tegen en nu valt ze weg en nu vind je het toch jammer omdat ze net iets meer met je deed. Wat ik denk is dat ze nog steeds te weinig met je deed, maar ja dat ben ik.
Neej dat is dus onzin. Ik gaf het als voorbeeld niet als waarheid zijnde... Dit heb ik niet bij haar gedaan. Ik wilde alleen maar laten zien dat als je niet wilt dat iemand erachter komt het ook niet zal gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maw, je neukt met voorbedachte rade.
Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt![]()
ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
nee, want gedrag kan tijdelijk zijn, persoonlijkheid niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?
Lees nog een keer wat hij schrijft over perfecte liefde en reageer nog een keer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, want gedrag kan tijdelijk zijn, persoonlijkheid niet.
Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
ik wil er geen heel metafysische discussie over zijn visie op perfecte liefde bij betrekken, maar kom.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?
Ondertussen is hij zelf niet bepaalde perfecte liefde voor een ander, ik vind niet dat je dingen van anderen kan eisen vanuit een positie van eigen onmacht. Maar ja goed wederom, dat ben ik.
Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt![]()
ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Neej dat is dus onzin. Ik gaf het als voorbeeld niet als waarheid zijnde... Dit heb ik niet bij haar gedaan. Ik wilde alleen maar laten zien dat als je niet wilt dat iemand erachter komt het ook niet zal gebeuren.
Dit doe ik dus niet in de regel!!!!!!!!!!
Niet perfect ok, maar dit is weer het andere uiterste dit is meer wat je noemt een destructieve relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
Perfect betekent dus niet dat we nooit onenigheid mogen hebben of dat ik me niet aan haar mag irriteren... Perfecte liefde is ondanks alles helemaal van elkaar houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.
Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.
Je bent toch vreemdgegaan btw? Heb je dat in een tent gedaan of gewoon even tussen door ofzo. Naja, boeiuh. Maar ergens krijg ik het gevoel dat zij maar wat blij mag zien, gezien ergens jouw gedrag in die zin nu (en) dan, dat ze soms zo afstandelijk is. En ook nog al dan niet ongevraagd in jouw woorden of is het ogen emotieloos is. Je zal jezelf maar helemaal geven en dan JoeyT's om je heen hebben hangen..pffff.
de drama is mij nog niet ontschoten![]()
Ja dat klopt JoeyT, ik herken er veel van. Ik heb juist de afgelopen tijd geen verliefdheid opgezocht. Ik wilde er vooral uit blijven omdat ik als een kamikazevliegtuigje ben als ik verliefd ben. Voorgaande verliefdheden verliepen dan ook niet bepaald voorspoedig, maar ik geloof dat ik nu mijn maatje/kamikazevliegtuigje gevonden heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...
En idd haar persoon is helemaal geweldig. Heb nog nooit iemand meegemaakt die zo sterk is, en die opp zoveel dingen hetzelfde als ik denk. Die het mij gunt om mn ding te doen die me uit laat gaan met andere vriendinnen. Alleen de laatste weken ging t gewoon zo erg bergafwaards dat t me teveel werd...
Ok NOGMAALS dat vreemdgaan is dus afgelopen week gebeurd... Dus net voordat t echt stuk ging. Tis niet dat ik maanden lang de schijn op hou. Ik heb 1 keer tegen dr gelogen en dat was zondag toen we er een punt achter aan het zetten waren en dit was tevens de eerste keer dat ik dr weer zag na het vreemdgaan. Het nut om het haar te vertellen zag ik toen al niet (we waren aan het praten over zonder elkaar verder gaan) en nu al helemaal niet...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nooit onenigheid , dat ook weer niet maar volgens mij is een relatie gebaseerd op vertrouwen respect , eerlijkheid en dat ontbreekt toch aardig als ik jou zo hoor.
Hoe kun je iemand waar je zoveel van houd zo bedonderen ?? Dat is geen relatie dit is een schijnwereld, want de relatie is gebaseerd op een leugen.
Neuk dan ook niet met anderenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.
Maar in werkelijkheid val ik echt reuze mee hoor
Haar ouders vinden me helemaal geweldig en ik weet dat zelfs haar moeder aan haar probeert te laten zien wat ze heeft. Dr moeder voelt zich een beetje zoals ik heb ik t id. Het is wat ik al zei dus niet alleen bij mij.
Verder ben ik normaal echt onwijze lief voor dr, ben ik attent en probeer ik haar goed te laten voelen.
dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
sorry SG maar naar mijn idee snap je geen jota van wat JoeyT bedoeld
Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graag
Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En moppelt wat over dat ik de romantiek er ook nog van in zie.
Nee, jij schrijft zinnig wou je zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemel, maar goed ontopic graag dan.
Ik zal het in gedachten houden als we een videotheek bezoeken. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...
Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent![]()
![]()
![]()
Aha dat is dus het probleem niet echt een realistisch beeld van de liefdequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.
Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...
Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent![]()
![]()
![]()
Hoe herkenbaar. Alleen dat laatste stukje dan waarbij je iemand tegen bent gekomen waar je _wel_ dat speciale gevoel hebt; dat ontbreekt er hier nog aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
[...]
Ik heb zelfs nog veel en veel langer dan 2 weken met meiden gehad waarvan ik bij voorbaat al wist dat ik ze niet herkende als ik hun ogen keek en niet bij iedere aanraking zo'n speciaal gevoel krijg. Ik kan zelfs nog steeds amper geloven dat het nu dan wel zo is en ook nog wederzijds.
Dat weet ik... Daarom had ik mijn 7-jarige relatie verbroken... Alleen geloof ik niet dat ze gelukkiger kan zijn met een ander. En hoe raar ik hier op fok! dan ook mag over kome, mag zij ook echt blij zijn met iemand als ik. Ja ik weet t het klinkt arrogant maar ik bedoel t niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Echte liefde is meer het elkaar durven loslaten omdat je weet dat het beter voor elkaar is en haar de liefde te gunnen met iemand anders die misschien voor haar beter is .
En wederom een opmerking waar ik hartelijk om moet lachen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
En hoe raar ik hier op fok! dan ook mag over kome, mag zij ook echt blij zijn met iemand als ik. Ja ik weet t het klinkt arrogant maar ik bedoel t niet zo
Hehe ja kijk je kan zeggen wat je wilt maar ik moet toch wel iets hebben dat vrouwen boeit...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
En wederom een opmerking waar ik hartelijk om moet lachen!
Zorg je dat er morgen weer zoiets grappigs staat?
Nah, dat onrealistische zelfbeeld van je vind ik dan weer minder grappig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef JoeyT het volgende:
En ja ik ben eig best een leuk vriendje...
Achja je mag denken wat je wilt, maar ouders zien me graag met hun dochtersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, dat onrealistische zelfbeeld van je vind ik dan weer minder grappig.
, en weten waarschijnlijk nog minder over je dan je vriendin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:26 schreef JoeyT het volgende:
, maar ouders zien me graag met hun dochters...
Kleine Update: Gister geen contact meer met dr opgezocht. Heb me echt moeten inhouden om dr niet op te bellen. Om de minuut keek ik naar mn tel of ze gebeld of gesmst had. Kwilde net gaan pitten en toen belde ze mij. Tijd met dr gesproken, vertelde dat ze zich zo kut voelde en wilde dat ik voor haar een beslissing voor haar nam. Ze wilde zo graag weer bij elkaar komen maar was bang dat we weer op zelfde voet doorgingen. Ikvertelde dat ik daar ook bang voor was, maar dat ik dr echt heel erg mis en nog totaal verliefd op dr ben. Toen vroeg ze wat we moesten doen en heb ik gezegd dat ze er gewoon even goed over na moet denken. Ik zei dat ik wel een beslissing voor haar kon nemen, maar ik wil geen vriendinnetje die twijfelt. Heb gezegd dat ik haar niet bel en sms zodat ze voor dr zelf de juiste keuze kan maken. Kvond t trws erg volwassen van mezelf want als ik gezegd had dat we t weer gingen proberen dan waren we nu bij mekaar alleen wil ik dat zij zelf gewoon die keuze maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en weten waarschijnlijk nog minder over je dan je vriendin.
Met rust laten en dit weekend met een leuke verassing komen. Misschien desnoods als je het heel graag wilt iets van je laten horen. Maar dan wel op een manier waarop ze niet verplicht is om te antwoorden. Dus een kaartje opsturen ofzo. Maar wel iets kleins. Dan merkt ze wel dat je aan haar denkt maar dan hoeft ze nog geen besluit te nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Naja door die block ben ik blijkbaar toch mn gevoelens de baas. Liefst bel ik dr nu op, of nog beter sta ik voor dr deur met een leuke verrassing.
T klinkt triest maar ik wil gewoon dat ze me mist... Dus vroeg ik me af wanneer je iemand meer mist. Aan ene kant denk ik dus als ik nix van me laat zien dan wordt ze bang dat ik er vandoor ben en mijn gevoelens voor haar weggaan. Aan andere kant weet ik dat zolang je de ander niet ziet het makkelijker is om niet de hele dag aan iemand te denken...
Hahaha ja dat zal ik doen mevrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hou je in de tussentijd wel je lul in je broek?![]()
Oeh, hoe romantisch...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:00 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb er iig een fijn gevoel aan overgehouden, doet me goed dat ze het er zelf ook heel moeilijk mee heeft. Dit bedoel ik met mooie momenten die we samen hebben. Nu zie ik hoeveel ze om me geeft en dan zit t echt helemaal geweldig tussen ons. Ik zou willen dat t altijd zo was...![]()
Is het feit dat jij em begrijpt niet veel enger?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:11 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je gedachtengang wel, maar zie je nu zelf ook in hoe krom die is?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hou je in de tussentijd wel je lul in je broek?![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is het feit dat jij em begrijpt niet veel enger?
Ik bedoelde dus niet dat ik zou willen dat zij zich altijd kut zou voelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, hoe romantisch...![]()
Man, wat een vreemde gozer ben jij op dit vlak.
Als zíj zich kut voelt, dan ben jij het meest gelukkig met je relatie.
Ik snap je gedachtengang wel, maar zie je nu zelf ook in hoe krom die is?
Ik heb zo'n avond gehad, maar dan in aanvulling met gekots in de golven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
"Snacht's op een verlaten strand op een dekentje met je geliefde wijn drinken, en verder helemaal niets behalve het geklots van de golven"
Zoals ik al zei, ik snap je wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoelde dus niet dat ik zou willen dat zij zich altijd kut zou voelen![]()
Maar heeft niet iedereen dat nodig... Daar draait toch het hele leven om. Tuurlijk je bent een eigen persoon maar zonder bevestiging van anderen ben je helemaal niets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik snap je wel.
Het gaat je om de zichtbaarheid van haar gevoelens. En in die zin maakt het je niet uit of dat positieve of negatieve gevoelens zijn. Je hebt die bevestiging nodig.
Jawel, ik denk dat iedereen wel bevestiging nodig heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar heeft niet iedereen dat nodig... Daar draait toch het hele leven om. Tuurlijk je bent een eigen persoon maar zonder bevestiging van anderen ben je helemaal niets.
Heb je helemaal gelijk in en ik probeer het idd ook te forceren. Maar als er gevoel in het spel is dan is het soms moeilijk je verstand te gebruiken en zeggen van "Het ligt niet aan haar, ze kan er niets aan doen"...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat iedereen wel bevestiging nodig heeft.
Maar de situatie is nu eenmaal zo dat je vriendin erg veel moeite heeft zich te uiten. Soit. Het is niet zo dat zij daarin berust, ze werkt eraan met haar psychiater. Dat weet je. Toch frustreert het je dat ze dat (nog) niet kan. Dus ga je op zoek naar manieren om een uiting van gevoel te forceren. Wellicht doe je dat niet bewust, maar op die manier komt het wel op me over. En dat vind ik niet echt eerlijk naar haar toe.
Ik snap zeker dat het moeilijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in en ik probeer het idd ook te forceren. Maar als er gevoel in het spel is dan is het soms moeilijk je verstand te gebruiken en zeggen van "Het ligt niet aan haar, ze kan er niets aan doen"...
Tsja zo makkelijk is dat niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap zeker dat het moeilijk is.
Ik zou er ook door gefrustreerd raken hoor!
Maar wees dan een vent en neem de consequenties, hoe moeilijk ook.
Manipuleren, forceren, frustreren, liegen .... waar leidt het toe?
aah maar zo ben ik dus totaal niet. Tuurlijk lig ik 10 dagen later wel met een ander in bed, maar verliefd word ik niet zo snel... Laat staan dat ik er hand in hand mee loopquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:52 schreef petitlapin het volgende:
diegenen die het hardst roepen van ' zo'n liefde kom ik nooit meer tegen', zijn meestal diegenen die tien dagen erna alweer met een ander meisje aan hun hand lopen die ze toch oh zo graag zien ...
gewoon schitterendquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
aah maar zo ben ik dus totaal niet. Tuurlijk lig ik 10 dagen later wel met een ander in bed, maar ...
Wordt het dan geen tijd om daar eens iets aan te gaan doen? Zorgen dat jij zélf het leven de moeite waard kunt gaan maken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso heb ik een overdreven beeld van de liefde... Vriendschap en liefde zijn eigenlijk de enige dingen in t leven waar ik t nut van inzie, rest boeit me eigenlijk weinig...
Oei, bij elkaar blijven omdat het zo mooi had kunnen zijn...quote:Dus vind ik het zonde om iets weg te gooien wat heel mooi had kunnen worden.
Ik denk dat je gisteren ook verstandig hebt gehandeld door niet meteen hup, terug te gaan. En dus weer op de oude voet door te sukkelen.quote:Maar idd willen we doorgaan zal ik me heel anders moeten instellen en de vraag is of ik dat kan. Daarom is het ook goed voor mij dat we t even rustig aan doen. En wat ik al zei > als ik gister had gezegd dat we weer bij elkaar waren dan waren we dat maar dan weet ik ook dat het fout zal gaan lopen en dat wil ik dus niet.
Ja ik vind het ook echt niet raar. Kijk nu we t even rustig aan doen ga ik niet met anderen naar bed, ookal duurt t dus langer dan die 10 dagenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon schitterend![]()
![]()
die meisjes zullen je pijn toch wel een beetje verzachten ...
( en dit allemaal is echt niet slecht bedoeld hoor)
Het leven is de moeite waard! Maar dat komt wel door de vriendschappen die ik heb! Ik vind het leven geweldig alleen zou uik wel een kogel door mn kop schieten al ik geen vrienden had om het leven mee te delenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wordt het dan geen tijd om daar eens iets aan te gaan doen? Zorgen dat jij zélf het leven de moeite waard kunt gaan maken...
[..]
Oei, bij elkaar blijven omdat het zo mooi had kunnen zijn...
[..]
de meisjes waar je dan het bed mee deelt, zijn dat dan vriendinnen, of gewoon scharrels die je meeneemt uit 't café, of heb je een heel gsm-telefoonboekje met nummers van meiden die altijd bereid zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt niet raar. Kijk nu we t even rustig aan doen ga ik niet met anderen naar bed, ookal duurt t dus langer dan die 10 dagenMaar als het dus echt over en uit is dan zie ik geen reden om afentoe gewoon met iemand naar bed te gaan. Moet toch van mn geilheid afkomen
En die meisjes kunnen dus niet mn pijn verzachten dat heb ik dus al geprobeerd
![]()
Het zijn meestal geen vriendinnen, alhoewle er een paar zijn waar ik nog vriendschappelijk mee omga. Meeste heb ik idd ontmoet tijdens het uitgaan of op mn werk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de meisjes waar je dan het bed mee deelt, zijn dat dan vriendinnen, of gewoon scharrels die je meeneemt uit 't café, of heb je een heel gsm-telefoonboekje met nummers van meiden die altijd bereid zijn![]()
ik vraag mij af hoe sommige mensen aan zoveel bedpartners geraken ? wat heb ik verkeerd gedaan toen ik single was ?
Hehe ok...quote:
Ja maar dat maakt niet uit. Ik hoef niets met dr te doen. Tis gewoon weer leuk om te flirten en kijken wat ze ermee doet. Gewoon om maar niet de hele tijd aan mn huidige meisje te denken... Gelukkig ben ik een simpele jongen die zich snel laat afleiden door onnozele dingenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Wolkje het volgende:
daar ging mn post over idd![]()
Maar, die heeft een relatie he.
Dat zegt ie niet! Hij zegt dat ie dat flirten als een leuke afleiding ziet van zijn gevoel voor dat ene meisje en hij geeft aan dat ie niet weet of ie over een tijd nog zo over haar denkt en of ze dan wel echt 'veranderd' is. Dat is ook koffiedik kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Wees dan een vent en zeg eerlijk tegen je hudige vriendin dat je liever lekker verder gaat.
Wat zeg ik nou net... Ik doe dr nix mee, het meisje heeft sowieso een relatie... Maar dan nog heb ik echt afleiding nodig. Word gek van t nadenken... Enige moment dat ik vandaag niet aan dr moest denken was toen ik met dat meisje aant kletsen was...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
En er nog trots op ook....
Wees dan een vent en zeg eerlijk tegen je hudige vriendin dat je liever lekker verder gaat.
idd dit bedoel ik precies. Kan me wel een paar weken kut gaan voelen en zitten nixen omdat ik aan het 'wachten' ben, maar ik word dan echt helemaal gek. Ik ben blij dat ik weer ff wat heb gevonden om energie in te kunnen steken. Ik heb t trws ook met mn 'vriendinnetje'erover gehad en die vond dat ze me niet kan dwingen om niet met anderen uit te gaan maar dat ze graag zou willen dat ik dr even de tijd geef. En tuurlijk geef ik dr dat maar al te graag, maar als ze nog precies t zelfde is over een tijdje dan gaak me helemaal kut voelen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet! Hij zegt dat ie dat flirten als een leuke afleiding ziet van zijn gevoel voor dat ene meisje en hij geeft aan dat ie niet weet of ie over een tijd nog zo over haar denkt en of ze dan wel echt 'veranderd' is. Dat is ook koffiedik kijken.
Neej ookal weet ik dat ik kans zou maken als ze vrijgezel was, wete ik dat t niet zo makkelijk zal gaan nu ze 1,5 jaar vriendje heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij eerst wil testen of hij kans maakt bij het andere meisje, maar correct me if I'm wrong
Ja dat heb ik dus ook. Alleen is t dus echt een medisch iets bij haar en daarom twijfel ik nog.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb de ervaring dat zoiets meant to be is of niet, in dit geval gewoon niet dus...
ja ik ben gek
Ja ik weet niet wat het bij mij is. Ik kan mezelf niet afleiden door dingen te doen. Denk dan onbewust toch aan dr. maar als ik een meisje wel interessant vind dan leidt dat me wel af... Maja ik ben ook echt raar hierin denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:30 schreef Wolkje het volgende:
Je kan toch ook bijvoorbeeld met vrienden uitgaan, zonder meteen een ander te gaan versieren, bijvoorbeeld?
Valt reuze mee, hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef Tranceptor het volgende:
ja ik ben gek
die ga ik ook zeker de aankomende keer gebruiken. Sowieso is mijn tactiek altijd al geweest om dingen te zeggen die eigenlijk niet kunnen. Maar omdat ze zo kneuzig zijn neemt niemand t serieus...quote:
Ik las ketsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef JoeyT het volgende:
Enige moment dat ik vandaag niet aan dr moest denken was toen ik met dat meisje aant kletsen was...
Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik las ketsen! Serious
tjee, vast bedtijd voor mij
Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarischquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:47 schreef JoeyT het volgende:
Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetje
Nee ik meende t idd niet serieusquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarisch
Ok, serieuze reactie nog: geweldig(e informatie), tja
.
Lamaar, lukt niet. Goed, ze kan iig pijpen, dat scheelt voor je dan. Maar tjee zeg. Ik hou op. Dit kan je niet serieus nemen of wel natuurlijk. Tja, je weet het niet met die JoeyT's van tegenwoordig.
Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik meende t idd niet serieus. Heb niet eens zin in sex met een ander...
Ik zit nu weer op zo'n punt dat ik t echt haat dat ik dr ff met rust moet laten. Liefst ga ik nu naar dr huis en kruip ik naast dr. Gare kutproblemen allemaal...
Kwil mn vriendinnetje terug![]()
1 Dat is zijn vorm van cynische humor die blijkbaar voor een hoop mensen te lastig is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
1 Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
2 Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast.
3 De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..
4 Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
5 Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
6 Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
Ik heb al een stabiele vaste relatie van 7 jaar achter de rug dus ik ben echt niet bang dat ik dat niet zou kunnen. Verder geldt op je 25e volgens mij niet meer dat je stoer gevonden wilt worden. Ik haal t wel uit andere dingen... Overigens zijn de uitspraken die ik doe wel eerlijk. Als ik verliefd ben op een meisje dan zeg ik dat als ik dr alleen voor sex wil dan zeg ik dat ook. Nix met stoer te maken maar ik kan dingen toch niet voor me houden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast. De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..
quote:Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
Eens en manipuleer (idd) whatever ondertussen niet.quote:
Eens, in die zin zie ook boven, vergeet jezelf niet of ga niet alleen uit van jezelf.quote:Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij,
hoe jij het ziet en/of erover denkt, zo zou ik het aanvullenquote:en je laat duidelijk voelen
Deze alleen niet zo mee eens (dus)quote:..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
exactquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:
... Ik mis hier elke vorm van wederzijds vertrouwen...
Oh je hebt maar één kam tot je misschien met je jullie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:
En ..nee hoor..de meeste vrouwen vinden het echt niet interessant, om een man op die manier stoer te horen doen.( maar misschien ontmoeten jullie toch een ander soort vrouwen...)
Natuurlijk moet begrip, vertrouwen en het juiste gevoel van beide kanten komen..en natuurlijk moet niet een de ondergeschikte partij zijn .Maar ik ben van mening dat een groot aandeel toch bij hem ligt.
Wat niet betekent dat zij niets zou hoeven doen om deze relatie te laten slagen hoor..
Dit heb ik dus precies gedaan. Heb dr gisteraaf gesproken. Heb dr verteld wat ik voel, wat ik verkeerd heb gedaan in de relatie en wat zij verkeerd heeft gedaan. Heb dr verteld dat ik dit gevoel niet snel bij een meisje heb en duidelijk gemaakt dat ik het de moeite waard vind mits we allebei alles op een rijtje hebben. Ze vroeg me op dr te wachten en ik heb haar eerlijk gezegd dat ik niet wist hoe ik er mee om zal gaan. Dit weet ik ook echt niet... Normaal zou ik nu meteen met een ander uitgaan ter afleiding alleen als t dan nog goed zou komen zou ik daar weer spijt van krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
exact
en aangezien dat de basis is voor een goede relatie moet daar eerst aan gewerkt worden
maak haar dus [op een niet-opdringerige manier] duidelijk wat je wilt, hoopt en verwacht en gun haar dan de tijd om er over na te denken wat ze zelf precies wil en dan contact met je op te nemen
als je van jezelf weet dat je eerlijk bent geweest heb je jezelf dan ook niets te verwijzen als de relatie niet lukt, jij hebt immers je best gedaan
Zo moet je dat ook doen.!!.. en vooral niet in je oude gewoonte vervallen, want dan is er echt niets meer te redden. Dat weet jij zelf ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Ik probeer de aankomende tijd gewoon meer te kijken of ik dit nou wel echt wil en nog belangrijker of ik het wel kan dan dat ik me ga focussen op haar...
We kunnen nu wel bij elkaar komen maar als ik er niet voor haar kan zijn zitten we volg week weer in dezelfde situatie...
Maar ik mis dr wel
![]()
Mag ik even een teiltje...?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef JoeyT het volgende:
Mooie is wel dat ik altijd goed weet hoe ik een meisje moet aanraken zodat ze toch beetje smacht naar meer.
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mag ik even een teiltje...?
Man man, wat ben jij toch oprecht in je gevoelens voor je meiske...
Nou, ik vrees langer.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....
ik gok op maximaal twee weken.
ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie wasquote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik vrees langer.
JoeyT weet alles nogal makkelijk recht te lullen voor zichzelf en mooi weer te spelen in haar gezicht.
Ja ik snap jullie reactie prima, maar we hebben nu dus niets he. En we hebben afgesproken dat we mogen doen en laten wat we willen. Sowieso zal het (denk ik) niet binnen 2 weken goedkomen, omdat we er gewoon beide helemaal achter moeten staan. Een makkelijke relatie zal het sowieso niet worden en ik weet nog niet of ik echt voor haar klaar kan staan... Dat moeten we dus gewoon uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....
ik gok op maximaal twee weken.
Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie was![]()
maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.
Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt. Je zou toch denken dat er op een forum toch wel iemand moet rondlopen die zoals mij denkt. En ja misschien zegt dat idd genoeg over mij... Ik snap ook echt niet waarom ik het doe. (Ik zou het overigens niet doen als we nu een relatie hadden). Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mag ik even een teiltje...?
Man man, wat ben jij toch oprecht in je gevoelens voor je meiske...
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?
Dan zitten er maar twee dingen op: niet meer uitgaan of geen relatie aangaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.
Dat je een keer een misstap maakt, oké. dat kan de beste gebeuren. Maar de manier waarop jij over relaties en meisjes praat is niet oprecht. Je bent een player.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt.
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik begrijp het wel , maar misschien moet je ook beter na gaan denken wat voor gedrag voor impact op de ander kan hebben en zeker bij iemand die zelf al emotioneel in de knoop zit .
Ze heeft niet voor niets professionele begeleiding. Zo iemand kan er juist dubbelop last van hebben. En weegt dat nou op tegen jouw angst en jouw paar uurtjes plezier.
Zij zou daar emotioneel aan onder door kunnen gaan dat is toch wel degelijk iets wat je in je achterhoofd moet houden.
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.
Joh, kan jou het schelen?
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.
walgelijk gewoon
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...
De opmerking over t krikkenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hallo , ik ben zelf een vrouw en zoals je uit topic over meiden/vrouwen is meer dat je het ziet alsof het dingen zijn. Soort veroveringen die je moet maken . Ik heb dat heel erg als ik jou topics zie en ik durf te wedden dat er meer vrouwen zijn die zo jouw topic ervaren.
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .quote:Op zondag 8 mei 2005 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...
Het is inderdaat niet erg, als je maar eerlijk bent tegenover de ander (van begin af aan). En op eerlijkheid tegenver je (ex)partner heb ik je nog niet kunnen betrappen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg???
Ok dit is ten eerste zo offtopic en het slaat gewoon nergens op. Het zijn one-night-stands!!! Dat betekent dat je t beide voor de sex doet! Verder heb ik ook sexuele ralties met meisjes gehad die zelf ook met anderen naar bed gingen en zelfs met meisjes die samenwoonden met hun vriendje. Dus ik mag dan wel niet helig zijn maar meisjes zijn net zo erg. En die meisjes denken er zo over omdat we dat hebben afgesproken. Dus ja ik heb het er met hun over gehad.( Dit gaat trws allemaal over mn vrijgezellentijd dat ik niet dat gezeur weer krijgquote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .
Ja misschien is het allemaal een droom die nergens op gebaseerd is... Maja daar zijn we nu beiden over aant nadenken. Aan ene kant ben ik weer de fout in gegaan aan de andere kant kon ik t niet over mn hart verkrijgen om ermee naar bed te gaan...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.
zoek eens 'houden van' en 'vertrouwen' op in de woordenboek
en dan maar engelse debiele slierten tekst over de 'overweldigende verliefdheid' hier op het net gooien. ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets walgelijks gehoord, je lacht haar gewoon recht in haar gezicht uit. En dan even een pauze inlassen, zodat je misstap eigenlijk in een ander daglicht kan worden gezien, zeer geslepen, lul.
JoeyT, jij bent gewoon nog niet toe aan een relatie, aub, geef dat meisje een kans om een oprechte jongen te vinden, misschien wordt ze dan ook een beetje gelukkiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |