Ik ging vreemd omdat ik zelf weet dat deze relatie zo niet te houden is. Dat het beter voor mij en voor haar is dat het uit is. En ik wist natuurlijk dat het einde er aan het aankomen was, maar hoe ga je daar mee om? Ik iig niet goed... Ik ging vreemd en ja het heeft helemaal niks met me gedaan. Ik mis dr nog steeds en vind het irritant dat ik niet van dat gevoel kan afkomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Je gaat toch niet voor niets vreemd?
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neukenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Maar boeit het je vriendin ook niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
als vreemdgaan en sex je niet boeit, waarom doe je het danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Dat is dus nou net niet het probleem...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neuken![]()
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijnquote:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
Joey did it again!
ben je soms bang voor je echte gevoel(again), tja vicieuze cirkel dus wat dit topic bewijst of bewezen hebt misschien.
Maar stel nou dat dat zou gebeuren, wat zou er dan het ergste zijn dat kon gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ik hou ook van chocoladepasta, jam en vleeswaren, maar als ik kies om voor de jam te gaan, laat ik de chocoladepasta en vleeswaren met rust. En mensen die niet kunnen kiezen tussen de lekkernijen zouden sowieso eerst moeten leren zelf een broodje te smeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Ok kort en bondig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijn
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok kort en bondig.
... Dit past dus nmiet in mijn plaatje van perfecte liefde. Ik wil haar heel graag helpen en klaar voor dr staan, maar ik kan het niet.
Stomboquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ja daar ben ik idd bang voor. Maar daar is iedereen toch bang voor. Gekwetst te worden. En ik kan het verdragen als zij me niet leuk genoeg vind. Dat kan gebeuren, maar nu ligt het zo lastig dat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. En als zij zich open kan stellen (en dat is aantal keer gebeurt) dan hebben we gewoon echt een hele mooie soort van liefde. En dat is dus het dilemma...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
1-Dus ligt het probleem niet zozeer in haar 'problemen'' maar in jezelf. Jij bent degene die bang is voor de liefde en alle hartezeer die daarbij kan komen kijken. En daarom ondermijn je het maar, uit een soort scheef idee van zelfbehoud.
Ik heb een relatie van 7 jaar gehad die heel mooi was, dus daar ben ik niet zozeer bang voor. Vind het gewoon zonde dat dit geen kans krijgt om tot iets heel moois te bloeien. Dat ik gewoon niet weet hoe ik daarvoor moet zorgen...quote:2-Lijkt mij iets om eens goed mee aan de slag te gaan, wil je tenminste ooit in je leven een relatie van betekenis hebben.
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef saaw het volgende:
[..]
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?
nee dat snap ik ook wel maar je hebt toch zelf ook wel door dat als ze erachter komt het nog een veel groter drama wordt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |