Ik ging vreemd omdat ik zelf weet dat deze relatie zo niet te houden is. Dat het beter voor mij en voor haar is dat het uit is. En ik wist natuurlijk dat het einde er aan het aankomen was, maar hoe ga je daar mee om? Ik iig niet goed... Ik ging vreemd en ja het heeft helemaal niks met me gedaan. Ik mis dr nog steeds en vind het irritant dat ik niet van dat gevoel kan afkomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
Je gaat toch niet voor niets vreemd?
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neukenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat je dan maar ervoor kiest om met een ander het bed in te duiken.
Als je weet dat het einde eraan zit te komen: maak het dan uit voordat je met een ander gaat neuken. Dat toont iig respect...
Maar boeit het je vriendin ook niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
als vreemdgaan en sex je niet boeit, waarom doe je het danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Dat is dus nou net niet het probleem...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat hij EN de relatie wou behouden EN met andere meisjes wou neuken![]()
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijnquote:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
Joey did it again!
ben je soms bang voor je echte gevoel(again), tja vicieuze cirkel dus wat dit topic bewijst of bewezen hebt misschien.
Maar stel nou dat dat zou gebeuren, wat zou er dan het ergste zijn dat kon gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ik hou ook van chocoladepasta, jam en vleeswaren, maar als ik kies om voor de jam te gaan, laat ik de chocoladepasta en vleeswaren met rust. En mensen die niet kunnen kiezen tussen de lekkernijen zouden sowieso eerst moeten leren zelf een broodje te smeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik weet dat ik hier niet normaal in ben maar dat vreemdgaan boeit me echt 0,0. Sowieso sex in het algemeen (qua gevoel) boeit me niet. Ik neuk net zo makkelijk iemand als dat ik met dr zoen. En omdat er gewoon geen gevoel bij zat doet t me nix.
En idd ik had had niet moeten doen en het heeft helemaal niets opgelost...
Ok kort en bondig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan heb ik het inderdaad helemaal niet goed begrepen, formuleer dan eens kort en bondig het huidige probleem aan kleinkonijn
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok kort en bondig.
... Dit past dus nmiet in mijn plaatje van perfecte liefde. Ik wil haar heel graag helpen en klaar voor dr staan, maar ik kan het niet.
Stomboquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ja dit is het dus precies. Ben vreemd gegaan omdat ik gewoon bang ben om meer voor een ander te voelen dan dat zij voor mij doet. Ksnap t ook echt niet hoor...
Ja daar ben ik idd bang voor. Maar daar is iedereen toch bang voor. Gekwetst te worden. En ik kan het verdragen als zij me niet leuk genoeg vind. Dat kan gebeuren, maar nu ligt het zo lastig dat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. En als zij zich open kan stellen (en dat is aantal keer gebeurt) dan hebben we gewoon echt een hele mooie soort van liefde. En dat is dus het dilemma...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
1-Dus ligt het probleem niet zozeer in haar 'problemen'' maar in jezelf. Jij bent degene die bang is voor de liefde en alle hartezeer die daarbij kan komen kijken. En daarom ondermijn je het maar, uit een soort scheef idee van zelfbehoud.
Ik heb een relatie van 7 jaar gehad die heel mooi was, dus daar ben ik niet zozeer bang voor. Vind het gewoon zonde dat dit geen kans krijgt om tot iets heel moois te bloeien. Dat ik gewoon niet weet hoe ik daarvoor moet zorgen...quote:2-Lijkt mij iets om eens goed mee aan de slag te gaan, wil je tenminste ooit in je leven een relatie van betekenis hebben.
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef saaw het volgende:
[..]
dus ga je vreemd om haar nog maar wat meer te kwetsen?
nee dat snap ik ook wel maar je hebt toch zelf ook wel door dat als ze erachter komt het nog een veel groter drama wordt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
Nee, om jezelf te kwetsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat mensen meestal verschrikkelijk bang zijn voor dingen die ze nog nooit hebben meegemaakt, maar dat even terzijde.
Nee, om te voorkomen dat hij gekwetst wordt.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef saaw het volgende:
als je nou gewoon eerlijk tegen haar zegt dat je onzeker bent over je gevoel en wilt weten hoe serieus het voor haar is
Je kan je ook instellen op het feit dat je geen idee hebt wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Xenofobiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:08 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
![]()
Beste opmerking op dit topic. Laat haar even een weekje rusten en vraag haar dan of ze wil omschrijven wat ze voor je voelt. Laat haar het desnoods opschrijven als ze het niet durft te zeggen. En geef haar daar ook de tijd voor. (En ondertussen niet stiekem vreemdgaan dat doet niet echt goed. Dat heb je zelf al gemerkt.)
Als ze dit heeft gedaan weet je wat ze voor je voelt en heeft ze ook haar emoties getoond. Kijk dan maar samen of je zo verder wilt of niet.
Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef Wolkje het volgende:
Wat iemand al eerder zei, dat dat matte gevoel ook best mede door haar medicatie kan komen.
Daarom moet je haar eens vragen of ze het op wil schrijven. Dan kan ze misschien beter haar gevoelens tonen. Daar help je haar ook mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
Volgens mij wel ja... Kweet er niet zo heel veel vanaf omdat ze er zelf moeite mee heeft om erover te pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef Wolkje het volgende:
Heeft ze haar medicatie tegen heftige stemmingswisselingen?
Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weer.
Maar doe jij niet precies hetzelfde, namelijk het ene moment overgaan/opgaan in het oppervlakkige, en dus maar te kiezen om te neuken met anderen waar je, juist, niks voor voelt? Strange world.
Je kan het haar ook idd zeggen dat je weer bent vreemdgegaan, en dan kijken of ze emoties toont, of was dat je stiekeme intentie? Lijkt mij stug. Nee, het probleem zit in jezelf, niet in haar. Beiden zitten er in een relatie en niet één. En anders moet je maar een kenau zoeken, die hebben emoties zat.
Tot hier weer mijn wonderbaarlijke advies![]()
In ieder geval beseffen dat ze het niet niet uit, maar waarschijnlijk dan ook gewoon even niks voelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.
You're badquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelen![]()
Heel en heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok kort en bondig.
Ik word zo goed als nooit verliefd. Veel meisjes gehad die niks bij me deden. Ben zeker op zoek naar ware liefde en misschien dat mn beeld daarvan te hoog gegrepen is. Ik wil dat het alles overheersend is. Voor minder doe ik t niet. Eindelijk heb ik dit meisje gevonden bij wie ik dat heb.
ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT
Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt.
Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren.
Besef je wel wat je zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratie, hij wil haar veranderen, maar het lukt niet
Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.quote:
hij is/was wel verliefd, maar hij stoot zijn hoofd gewoon tegen een emotieloze muur.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |