abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26695470
Ik vind het altijd zo apart dat mensen meestal verschrikkelijk bang zijn voor dingen die ze nog nooit hebben meegemaakt, maar dat even terzijde.
pi_26695546
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:

jij snapt t dus nog steeds niet. Ik ga niet vreemd om haar te kwetsen...
Nee, om jezelf te kwetsen
Maargoed, eens leren we het wel, is het niet op de zachte manier, dan wel op de harde manier.
Doen we uiteindelijk nog steeds zelf. En leren we niet, ach dan hebben we altijd nog oppervlakkige sex etc.

Maargoed, ik zeg niks meer
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:06:30 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26695647
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat mensen meestal verschrikkelijk bang zijn voor dingen die ze nog nooit hebben meegemaakt, maar dat even terzijde.
Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26695655
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef sweetgirly het volgende:
Nee, om jezelf te kwetsen
Nee, om te voorkomen dat hij gekwetst wordt.
Hij komt er alleen achter dat het zo natuurlijk niet werkt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:08:19 #130
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_26695694
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef saaw het volgende:
als je nou gewoon eerlijk tegen haar zegt dat je onzeker bent over je gevoel en wilt weten hoe serieus het voor haar is

Beste opmerking op dit topic. Laat haar even een weekje rusten en vraag haar dan of ze wil omschrijven wat ze voor je voelt. Laat haar het desnoods opschrijven als ze het niet durft te zeggen. En geef haar daar ook de tijd voor. (En ondertussen niet stiekem vreemdgaan dat doet niet echt goed. Dat heb je zelf al gemerkt.)
Als ze dit heeft gedaan weet je wat ze voor je voelt en heeft ze ook haar emoties getoond. Kijk dan maar samen of je zo verder wilt of niet.
Niks moet, niksen mag.
pi_26695855
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Je kan je ook instellen op het feit dat je geen idee hebt wat er kan gebeuren.

Wat vindt zij ervan dat je die bevestiging mist?
pi_26695929
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:

Zelf heb ik wel liefdesverdriet meegemaakt en nog wel een stuk sterker dan dat ik dier van zou kunnen krijgen. Maar het onbekende is toch altijd het engst. Als ik weet wat er gaat komen (ookalis het vervelend) dan stel je je daar op in. Op het onbekende kan dit niet
Xenofobie

Ja, dan is het veilige natuurlijk wel voor de handliggend. Maar angst voor het onbekende, denk ook dat het (mede) angst voor jezelf, je gevoel dus is, zoals jezelf ook al aangaf. It's a simpel. Maargoed, interesssant weer ergens en evengoed goodluck, met het maken van de juiste beslissingen voor jezelf. Het is niet zo eng, en juist een stuk makkelijker en aangenamer voor jawel jezelf en bijkomend voordeel je omgeving ook nog misschien. Maar dat is bijzaak ergens. Draait soms allemaal weer om gevoel besef ik me dan weer. Eerlijkheid tov daarvan.

Sterkte, ondanks dat je me een zgn psycholoog noemde , nee dat ben ik idd niet, ben alleen soms zo gek als een deur, maar wel eerlijk tov mezelf. Das alles, tis niet zo moeilijk en ingewikkeld als het (soms) lijkt.

En liefde is onbekend terrein, maar wel één die het waard is onderzocht en (h)erkend te worden.
Zoniet, naja ieder zijn ding daarin.

genoeg pseudogezwever
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:19:01 #133
88139 JoeyT
pi_26695991
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:08 schreef _Nouky_ het volgende:

[..]

Beste opmerking op dit topic. Laat haar even een weekje rusten en vraag haar dan of ze wil omschrijven wat ze voor je voelt. Laat haar het desnoods opschrijven als ze het niet durft te zeggen. En geef haar daar ook de tijd voor. (En ondertussen niet stiekem vreemdgaan dat doet niet echt goed. Dat heb je zelf al gemerkt.)
Als ze dit heeft gedaan weet je wat ze voor je voelt en heeft ze ook haar emoties getoond. Kijk dan maar samen of je zo verder wilt of niet.
Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
pi_26696047
Wat iemand al eerder zei, dat dat matte gevoel ook best mede door haar medicatie kan komen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:22:16 #135
88139 JoeyT
pi_26696084
Laat ff duidelijk zijn van dat ik het niet erg vind om op mn bek te gaan. Alleen doordat emotie loze zit ik va": 'hebben we nou de perfecte liefde of is dit de kutste relatie die er bestaat'Ene dag zijn we helemaal gelukkig volgende dag kunnen we elkaar niet uitstaan. Sterker nog het kan per uur varieren
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:23:06 #136
88139 JoeyT
pi_26696104
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef Wolkje het volgende:
Wat iemand al eerder zei, dat dat matte gevoel ook best mede door haar medicatie kan komen.
Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.
pi_26696116
Heeft ze haar medicatie tegen heftige stemmingswisselingen?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:25:45 #138
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_26696180
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vond t zelf idd ook hele goede opmerking. Ik heb haar nu ook die rust gegeven. Praten over gevoelens deden we dus best veel. Ik heb me helemaal bloot gegeven en denk ook dat daar beetje het probleem lig, want ik kreeg geen gewenst antwoord terug. Zij begrijpt zichzelf dus niet. Ene moment hebben we t geweldig helemaal leuk puur verliefd andere moment is er helemaal niks in haar te vinden, geen verdriet geen geluk niks. Normaal gesproken zou ik dan denken van het zit niet goed. Alleen dit heeft ze met iedereen, dr ouders dr vriendinnen etc. Ze kan er dus niks aan doen. Alleen ik heb dus moeite met dat accepteren. En ze heeft er dus hulp voor. Loopt bij psychiater. En ik probeer ook met dr mee te voelen maar ik verwacht soms ook dat ze beetje emoties toont.
Daarom moet je haar eens vragen of ze het op wil schrijven. Dan kan ze misschien beter haar gevoelens tonen. Daar help je haar ook mee.
Ik ken iemand die van de psycholoog elke dag een moment op moet schrijven dat hij echt gelukkig is. Als zij dat ook doet en die momenten zijn vaak met jou, dan weet je dat ze heel veel voor je voelt. Ze kan het alleen moeilijk uiten. Opschrijven kan daar vaak bij helpen.
Niks moet, niksen mag.
pi_26696184
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:

Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weer .

Maar doe jij niet precies hetzelfde, namelijk het ene moment overgaan/opgaan in het oppervlakkige, en dus maar te kiezen om te neuken met anderen waar je, juist , niks voor voelt? Strange world.

Je kan het haar ook idd zeggen dat je weer bent vreemdgegaan, en dan kijken of ze emoties toont, of was dat je stiekeme intentie? Lijkt mij stug. Nee, het probleem zit in jezelf, niet in haar. Beiden zitten er in een relatie en niet één. En anders moet je maar een kenau zoeken, die hebben emoties zat .

Tot hier weer mijn wonderbaarlijke advies
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:26:24 #140
88139 JoeyT
pi_26696203
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef Wolkje het volgende:
Heeft ze haar medicatie tegen heftige stemmingswisselingen?
Volgens mij wel ja... Kweet er niet zo heel veel vanaf omdat ze er zelf moeite mee heeft om erover te praten
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:30:01 #141
88139 JoeyT
pi_26696321
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen hoor, al doe ik het toch weer .

Maar doe jij niet precies hetzelfde, namelijk het ene moment overgaan/opgaan in het oppervlakkige, en dus maar te kiezen om te neuken met anderen waar je, juist , niks voor voelt? Strange world.

Je kan het haar ook idd zeggen dat je weer bent vreemdgegaan, en dan kijken of ze emoties toont, of was dat je stiekeme intentie? Lijkt mij stug. Nee, het probleem zit in jezelf, niet in haar. Beiden zitten er in een relatie en niet één. En anders moet je maar een kenau zoeken, die hebben emoties zat .

Tot hier weer mijn wonderbaarlijke advies
Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelen
pi_26696331
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat is t ook zeker, maar wat moet ik daarmee...??? Ik weet dus niet hoe ik daar mee om moet gaan. Dit is [precies het hele probleem.
In ieder geval beseffen dat ze het niet niet uit, maar waarschijnlijk dan ook gewoon even niks voelt.
Ik ben zelf een tijd geleden naar een lagere dosis madicatie gegaan omdat ik me net een zombie voelde, zonder gevoel, alles op de automatische piloot, maar dat is iets dat zij met haar behandelaar moet overleggen, of ze daar aan toe is.

Verder kan ik me voorstellen dat het voor jou heel verwarrend moet zijn, juist dat verschillende.
Maar die wel of niet uiten van gevoelens heeft blijkbaar niet met jou te maken, maar dat heeft ze bij iedereen. Ik denk dat het voor jou belangrijk is om dan juist te beseffen dat ze niet minder van je houdt op de momenten dat ze wat matter is.
pi_26696405
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:

Ik doe idd precies hetzelfde, als zij emotieloos doet dan hoe ik het een uur vol om lief te blijven en dan denk ik van rot maar op... En ja zo ver ben ik idd gegaan---> heb al aantal keer gezegd dat ik vreemdging om dr emoties te zien. En toen zag ik idd verdriet. Dat ik vreemd ging was overigens toendertijd niet waar. Maja ik kan moeilijk altijd dat soort dingen zeggen om mezelf goed te voelen
You're bad

Effe serieus, je bent haar gewoon aan het manipuleren omdat je te schijterig bent voor je eigen gevoel.
pi_26696438
Ik neem aan dat je na afloop wel even hebt gemeld dat je eigenlijk niet bent vreemdgegaan?
pi_26696443
JoeyT

Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt. Je wil haar niet voor wat ze is, maar rekent haar af op wat ze niet is. Je ziet niet haar perfectie, je ziet haar imperfectie.

Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren. Succes ermee!
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok kort en bondig.

Ik word zo goed als nooit verliefd. Veel meisjes gehad die niks bij me deden. Ben zeker op zoek naar ware liefde en misschien dat mn beeld daarvan te hoog gegrepen is. Ik wil dat het alles overheersend is. Voor minder doe ik t niet. Eindelijk heb ik dit meisje gevonden bij wie ik dat heb.
Heel en heel herkenbaar.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:36:28 #146
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26696530
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT

Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt.

Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren.
ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratie , hij wil haar veranderen, maar het lukt niet

hij is verliefd geworden op een persoonlijkheid die hij in gedachten had, die niet blijkt overeen te stemmen met de realiteit
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26696566
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben ervan overtuigd dat hij haar wel wil, maar hij krijgt gewoon niet de gewenste respons van haar. Soms zal ze te afstandelijk en apathisch zijn, en daar zal hij niet mee kunnen omgaan. Hij wil volledige adoratie , hij wil haar veranderen, maar het lukt niet
Besef je wel wat je zegt
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:38:49 #148
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26696602
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Besef je wel wat je zegt
ja, heel goed
pi_26696662
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, heel goed
Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:42:51 #150
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26696725
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat hoop ik, zij past niet in zijn beeld van perfecte liefde, hij is helemaal niet echt verliefd en hij wil haar compleet veranderen en weigert haar te accepteren zoals ze is en rekent haar af op wat ze niet is. Dat zeg je.
hij is/was wel verliefd, maar hij stoot zijn hoofd gewoon tegen een emotieloze muur.
Ze blijkt niet zo verliefd als hem, ze doet/zegt niet wat hij wenst. Hij dacht verliefd te zijn op een gelukkig verliefd meisje, het blijkt een emotieloos pillenslikkend meisje te zijn die niet geïnteresseerd blijkt

Joey blijft op zijn honger. Gedoemd om te mislukken dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')