Je komt idd nogal egoistisch over. Als je nu al zeurt over dat soort "problemen"...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Heb gewoon puur walgelijk medelijden met mezelf, gare oppervlakkige gedoe wat ik weer ga krijgen
Slapjanus. Lekkere basis zo.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gisteren vroeg ze me op de man af of ik vreemd was gegaan en ik heb ontkend. Ze vertelde dat ze het heel moeilijk zou vinden als t uit was enik meer voor een ander zou gaan voelen (sex zou ze minder moeite mee hebben) Ik zag ook echt haar emotie en dat deed me wel goed.
We praten er overigens wel met elkaar over en weten allebei dat het zo niet werkt. Alleen is er gewoon iets tussen ons wat we niet bij anderen hebben. Zij heeft t zelfs nog nooit in dr leven gehad.
Toevallig had ik laatst iets wat me erg deed schrikken. Ik zat met dr te praten en we waren elkaar aant pesten en opeeens zeg ik ik hou van je. Ik deed dit af als grapje maar ik meende t gewoon. Dit soort dingen zeg ik nooit, zeker als ik t niet meen. Maar ik schrok zo erg van dat sterke gevoel...
Tuurlijk heb je dat zelf niet in de hand. Vind dat vrijgezellenleven op t moment ook echt niet cool. Heb t er een beetje mee gehadquote:Op maandag 2 mei 2005 16:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je komt idd nogal egoistisch over. Als je nu al zeurt over dat soort "problemen"...
Bovendien heb je dat geheel zelf in de hand, dus is het niet eens een probleem
Of je hebt een hersenstoornis, of je bent gewoon een ongelofelijke kneus...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk heb je dat zelf niet in de hand. Vind dat vrijgezellenleven op t moment ook echt niet cool. Heb t er een beetje mee gehad
Vind het gewoon echt zonde thats it. Misschien egoistisch, maar ik heb dr zo graag bij me Maar miss is het idd maar beter zo. Iig voor haar, want ondanks dr problemen vond ik wel dat ik met dr bofte.
.
Explain...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of je hebt een hersenstoornis, of je bent gewoon een ongelofelijke kneus....
Het vreemdgaan is geen issue geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Wolkje het volgende:
Goed, maar ben je nu van plan om vreemd te blijven gaan, of niet?
Vind je het heel erg als ik hier even om moet lachen?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Weet ook precies wat de toekomst gaat brengen... Neuken zonder gevoel.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Explain...
Dat ik genoeg geneukt heb??? Genoeg van t vrijgezellenleven??? Ja ik heb t er wel beetje mee gehad. Ik werk in aantal goeie tenten in adam en die vrouwen boeien me echt 0,0
Ja als ik t zo terug leesquote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier even om moet lachen?
JOEY..JOEY..JOEY..toch.!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Zij heeft t ook. Alleen ik spreek gewoon voor mezelf en de pijn die ik voel.
Maar we hebben elkaar net gesproken en we nemen even geen contact met elkaar op zodat ze zelf alles op een rijtje kan krijgen.
Goede beslissing zou je misschien denken, maar toch is het niet wat ik gehoopt had. T zal zo goed als zeker het einde van mijn relatie betekenen. En t erge vind ik gewoon dat ik t uit mn henaden heb laten glippen. Weet ook precies wat de toekomst gaat brengen... Neuken zonder gevoel. Vorig jaar toen ik net vrijgezel werd na mn 7 jarige relatie vond ik dit nog een leuk vooruitzicht. Nu kan t me allemaal weinig schelen...
Heb gewoon puur walgelijk medelijden met mezelf, gare oppervlakkige gedoe wat ik weer ga krijgen
Nix aan
Je hebt zo helemaal gelijk... Zou ook willen dat ik terug in de tijd kon. Ze weet dus niet dat ik vreemdgegaan ben, maar t zal dr denk ik ook weinig boeien. Dat bedoel ik met geen emoties hebben. Sex met een ander legt ze zo naast zich neer, alleen als ik verliefd op een ander zou zijn zou ze t moeilijk hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
JOEY..JOEY..JOEY..toch.!!
Werkelijk! Jarenlang heb je tientallen vrouwen voor niets anders gebruikt dan oppervlakkige sex.
Ik herinner me je andere topics weer..
En nu heb je het m weer geflikt..weer vreemdgegaan..!! wat moet zo'n meisje in godsnaam met jou.
Ze heeft een sterk iemand nodig die haar helpt waar nodig..niet iemand die vreemdgaat uit voorzorg, of vreemdgaat om te kijken wat dat met hem doet..
En nu heb je medelijden met jezelf ...omdat oppervlakkige sex het enige is dat er over blijft.? Dat ligt geheel aan jezelf!!
Ik zou een hard aan mezelf gaan werken. echt waar. Zo kun je toch niet je leven lang doorgaan.
En als zij het waard is...dan zorg goddorie dat je er voor haar bent, ipv vreemd te gaan.
sorry!
ze weet niet dak vreemd ging... Ik had idd meer geduld moeten hebben en meer voor dr klaar staan of iig wat afstand moeten nemen ipv pressen...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat vreemd gaan boeit jou misschien niet , maar je vriendin wel . Je zegt zelf al dat ze moeilijk openstelt , dat betekent waarschijnlijk al dat ze moeite heeft met vertrouwen.
Jou acties helpen haar echt niet hoor , ze krijgt juist door jouw gedrag een extra knauw , heb je daar weleens bij nagedacht ??
En hoe werkt dat dan??quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou een hard aan mezelf gaan werken. echt waar. Zo kun je toch niet je leven lang doorgaan.
De relatie die mn opa en oma haddenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Wolkje het volgende:
Wat zou jij nou de ideale relatie vinden, vraag ik me opeens af.
Tja nu stijg je toch weer een beetje in aanzien. Fijn om te weten dat je zoiets toch als waardevol beschouwt.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De relatie die mn opa en oma hadden![]()
Totale verliefdheid die niet te onderdrukken is, en dat beide partijen het helemaal zeker van mekaar weten. Langzaam overgaand in houden van en alles voor mekaar over hebben. Niet meer zonder elkaar kunnen maar toch je eigen leven behouden. De ander compleet vertrouwen... Kan nog wel ff doorgaan...
Kortom: liefde zoals in films![]()
Daarin ben ik uiteindelijk ook vreemd gegaan... Daarom is t ook stuk gegaan, zij wist trws ook van nix maar het gevoel was voor mij weg. Dus heb ik t uitgemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef Wolkje het volgende:
Hoe was dat in je 7jarige relatie trouwens, was je daar wel trouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |