abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26700685
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:36:53 #177
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26700703
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?

Ondertussen is hij zelf niet bepaalde perfecte liefde voor een ander, ik vind niet dat je dingen van anderen kan eisen vanuit een positie van eigen onmacht. Maar ja goed wederom, dat ben ik.
ik wil er geen heel metafysische discussie over zijn visie op perfecte liefde bij betrekken, maar kom.

ik denk dat ik ook eens in de situatie van JoeyT heb gezeten, en hem daarom ook begrijp.

Smoorverliefd op jongen, krijg je er een relatie mee, blijkt hij emotioneel leeg, vreemd, ongeïnteresseerd en onattent te zijn. Dan wil je in al je domme verliefdheid bij hem een bepaalde soort genegenheid en reacties opwekken, (zoals je je het vooraf in je dromen had voorgesteld), maar laat ons zeggen dat petitlapin van een kale reis is thuisgekomen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:36:56 #178
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26700706
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt

ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...

En idd haar persoon is helemaal geweldig. Heb nog nooit iemand meegemaakt die zo sterk is, en die opp zoveel dingen hetzelfde als ik denk. Die het mij gunt om mn ding te doen die me uit laat gaan met andere vriendinnen. Alleen de laatste weken ging t gewoon zo erg bergafwaards dat t me teveel werd...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26700719
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:

Neej dat is dus onzin. Ik gaf het als voorbeeld niet als waarheid zijnde... Dit heb ik niet bij haar gedaan. Ik wilde alleen maar laten zien dat als je niet wilt dat iemand erachter komt het ook niet zal gebeuren.

Dit doe ik dus niet in de regel!!!!!!!!!!
Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.

Je bent toch vreemdgegaan btw? Heb je dat in een tent gedaan of gewoon even tussen door ofzo . Naja, boeiuh. Maar ergens krijg ik het gevoel dat zij maar wat blij mag zijn, gezien ergens jouw gedrag in die zin nu (en) dan, dat ze soms zo afstandelijk is. En ook nog al dan niet ongevraagd in jouw woorden of is het ogen emotieloos is. Je zal jezelf maar helemaal geven en dan JoeyT's om je heen hebben hangen..pffff.

de drama is mij nog niet ontschoten
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:38:00 #180
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26700740
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
Niet perfect ok, maar dit is weer het andere uiterste dit is meer wat je noemt een destructieve relatie.
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:39:17 #181
88139 JoeyT
pi_26700793
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.
Perfect betekent dus niet dat we nooit onenigheid mogen hebben of dat ik me niet aan haar mag irriteren... Perfecte liefde is ondanks alles helemaal van elkaar houden
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:42:41 #182
Nieuwsgierig Aagje
pi_26700897
Nooit onenigheid , dat ook weer niet maar volgens mij is een relatie gebaseerd op vertrouwen respect , eerlijkheid en dat ontbreekt toch aardig als ik jou zo hoor.
Hoe kun je iemand waar je zoveel van houd zo bedonderen ?? Dat is geen relatie dit is een schijnwereld, want de relatie is gebaseerd op een leugen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:43:31 #183
88139 JoeyT
pi_26700923
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.

Je bent toch vreemdgegaan btw? Heb je dat in een tent gedaan of gewoon even tussen door ofzo . Naja, boeiuh. Maar ergens krijg ik het gevoel dat zij maar wat blij mag zien, gezien ergens jouw gedrag in die zin nu (en) dan, dat ze soms zo afstandelijk is. En ook nog al dan niet ongevraagd in jouw woorden of is het ogen emotieloos is. Je zal jezelf maar helemaal geven en dan JoeyT's om je heen hebben hangen..pffff.

de drama is mij nog niet ontschoten
Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.

Maar in werkelijkheid val ik echt reuze mee hoor

Haar ouders vinden me helemaal geweldig en ik weet dat zelfs haar moeder aan haar probeert te laten zien wat ze heeft. Dr moeder voelt zich een beetje zoals ik heb ik t id. Het is wat ik al zei dus niet alleen bij mij.

Verder ben ik normaal echt onwijze lief voor dr, ben ik attent en probeer ik haar goed te laten voelen.
pi_26700956
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...

En idd haar persoon is helemaal geweldig. Heb nog nooit iemand meegemaakt die zo sterk is, en die opp zoveel dingen hetzelfde als ik denk. Die het mij gunt om mn ding te doen die me uit laat gaan met andere vriendinnen. Alleen de laatste weken ging t gewoon zo erg bergafwaards dat t me teveel werd...
Ja dat klopt JoeyT, ik herken er veel van. Ik heb juist de afgelopen tijd geen verliefdheid opgezocht. Ik wilde er vooral uit blijven omdat ik als een kamikazevliegtuigje ben als ik verliefd ben. Voorgaande verliefdheden verliepen dan ook niet bepaald voorspoedig, maar ik geloof dat ik nu mijn maatje/kamikazevliegtuigje gevonden heb.

Ik heb zelfs nog veel en veel langer dan 2 weken met meiden gehad waarvan ik bij voorbaat al wist dat ik ze niet herkende als ik hun ogen keek en niet bij iedere aanraking zo'n speciaal gevoel krijg. Ik kan zelfs nog steeds amper geloven dat het nu dan wel zo is en ook nog wederzijds. Ik denk dat je er gewoon beter uit kunt blijven als ze zo is, je doet er enkel jezelf pijn mee. Ik snap volgens mij wel wat je bedoeld met perfecte liefde en dat is allesoverheersend. Tuurlijk zijn er wel mindere dingen, maar zodra het genoegen nemen met word.... of zit ik er ver naast?

Ik vind dat ze je een eigen leven gunt geen teken van kracht in dit geval, het zegt eigenlijk nix. Het zou in het ergste geval complete desinteresse kunnen betekenen.

sorry SG maar naar mijn idee snap je geen jota van wat JoeyT bedoeld
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:48:19 #185
88139 JoeyT
pi_26701098
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nooit onenigheid , dat ook weer niet maar volgens mij is een relatie gebaseerd op vertrouwen respect , eerlijkheid en dat ontbreekt toch aardig als ik jou zo hoor.
Hoe kun je iemand waar je zoveel van houd zo bedonderen ?? Dat is geen relatie dit is een schijnwereld, want de relatie is gebaseerd op een leugen.
Ok NOGMAALS dat vreemdgaan is dus afgelopen week gebeurd... Dus net voordat t echt stuk ging. Tis niet dat ik maanden lang de schijn op hou. Ik heb 1 keer tegen dr gelogen en dat was zondag toen we er een punt achter aan het zetten waren en dit was tevens de eerste keer dat ik dr weer zag na het vreemdgaan. Het nut om het haar te vertellen zag ik toen al niet (we waren aan het praten over zonder elkaar verder gaan) en nu al helemaal niet...
pi_26701108
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:

Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.

Maar in werkelijkheid val ik echt reuze mee hoor

Haar ouders vinden me helemaal geweldig en ik weet dat zelfs haar moeder aan haar probeert te laten zien wat ze heeft. Dr moeder voelt zich een beetje zoals ik heb ik t id. Het is wat ik al zei dus niet alleen bij mij.

Verder ben ik normaal echt onwijze lief voor dr, ben ik attent en probeer ik haar goed te laten voelen.
Neuk dan ook niet met anderen
Praten en uitkomen voor je gevoel werkt volgens mij effectiever. Maargoed, snap het ergens ook wel.

En moppelt wat over dat ik de romantiek er ook nog van in zie .
pi_26701176
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:

sorry SG maar naar mijn idee snap je geen jota van wat JoeyT bedoeld
dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graag
pi_26701215
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graag
Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemel , maar goed ontopic graag dan.

Tip: aanhef voortaan 'Lieve Kitty' bij je posts

[ Bericht 2% gewijzigd door Tranceptor op 03-05-2005 17:00:14 ]
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:53:54 #189
88139 JoeyT
pi_26701278
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En moppelt wat over dat ik de romantiek er ook nog van in zie .
Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.

Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...

Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent
pi_26701286
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:

Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemel , maar goed ontopic graag dan.
Nee, jij schrijft zinnig wou je zeggen.
Mensen verschillen nu eenmaal, als dat je niet duidelijk is, zegt dat meer over jou dan over mij

mooi!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:55:26 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26701328
Hou even op met dat gekat over en weer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26701349
Ophouden = ophouden!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 03-05-2005 16:56:36 ]
pi_26701401
take it easy .
pi_26701457
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...

Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent
Ik zal het in gedachten houden als we een videotheek bezoeken. Bedankt voor de tip!

Love is a many splendoured thing!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:59:29 #195
Nieuwsgierig Aagje
pi_26701474
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.

Aha dat is dus het probleem niet echt een realistisch beeld van de liefde . Weet je soms is het beter een relatie te laten voor wat het is , in plaats van bij elkaar te blijven en elkaar ongelukkig te zijn. Echte liefde is meer het elkaar durven loslaten omdat je weet dat het beter voor elkaar is en haar de liefde te gunnen met iemand anders die misschien voor haar beter is .
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:02:51 #196
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_26701587
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:

[...]

Ik heb zelfs nog veel en veel langer dan 2 weken met meiden gehad waarvan ik bij voorbaat al wist dat ik ze niet herkende als ik hun ogen keek en niet bij iedere aanraking zo'n speciaal gevoel krijg. Ik kan zelfs nog steeds amper geloven dat het nu dan wel zo is en ook nog wederzijds.
Hoe herkenbaar. Alleen dat laatste stukje dan waarbij je iemand tegen bent gekomen waar je _wel_ dat speciale gevoel hebt; dat ontbreekt er hier nog aan .

Ik ben nog nooit helemaal hoteldebotel geweest op een meid waar ik een langdurige relatie mee had.
Ben wel eens verliefder geweest ( of dat dacht ik in ieder geval ) op losse flodders...
Gek eigenlijk.

Maar ik ga ook niet zitten wachten tot ik net die ene tegen kom.
Je leeft maar 1x.

Let wel, het is niet zo dat ik iemand voor de gek houd. Je hoeft niet de liefde van je leven te treffen om samen een heel leuke tijd te hebben.
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:06:07 #197
88139 JoeyT
pi_26701695
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Echte liefde is meer het elkaar durven loslaten omdat je weet dat het beter voor elkaar is en haar de liefde te gunnen met iemand anders die misschien voor haar beter is .
Dat weet ik... Daarom had ik mijn 7-jarige relatie verbroken... Alleen geloof ik niet dat ze gelukkiger kan zijn met een ander. En hoe raar ik hier op fok! dan ook mag over kome, mag zij ook echt blij zijn met iemand als ik. Ja ik weet t het klinkt arrogant maar ik bedoel t niet zo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:07:46 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26701758
Nou... ze mag zich in haar handjes knijpen met je .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:22:32 #199
88139 JoeyT
pi_26702221
Ok ff dilemma... Ze zit nu op MSN. Ik heb dr gister in de block gegooid.

Het is beter om haar in de block te laten toch? Of niet? Ik mis haar nu wel meer nu ik haar foto zie... Misschien heeft ze dat ook? Of zal ze dat meer hebben als ze niet weet wat ik waar aan t doen ben... Lastig...
pi_26702262
jullie hadden toch afgesproken om even geen contact te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')