Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
ik wil er geen heel metafysische discussie over zijn visie op perfecte liefde bij betrekken, maar kom.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?
Ondertussen is hij zelf niet bepaalde perfecte liefde voor een ander, ik vind niet dat je dingen van anderen kan eisen vanuit een positie van eigen onmacht. Maar ja goed wederom, dat ben ik.
Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt![]()
ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Neej dat is dus onzin. Ik gaf het als voorbeeld niet als waarheid zijnde... Dit heb ik niet bij haar gedaan. Ik wilde alleen maar laten zien dat als je niet wilt dat iemand erachter komt het ook niet zal gebeuren.
Dit doe ik dus niet in de regel!!!!!!!!!!
Niet perfect ok, maar dit is weer het andere uiterste dit is meer wat je noemt een destructieve relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef Wolkje het volgende:
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
Perfect betekent dus niet dat we nooit onenigheid mogen hebben of dat ik me niet aan haar mag irriteren... Perfecte liefde is ondanks alles helemaal van elkaar houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de omschrijving van JoeyT moet het geheel perfect zijn, dus is het compleet irrelevant een verschil te maken tussen gedrag en persoonlijkheid. Die is hetzelfde.
Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh, want ik wou al zeggen dat je je naam iig eer aan doet.
Je bent toch vreemdgegaan btw? Heb je dat in een tent gedaan of gewoon even tussen door ofzo. Naja, boeiuh. Maar ergens krijg ik het gevoel dat zij maar wat blij mag zien, gezien ergens jouw gedrag in die zin nu (en) dan, dat ze soms zo afstandelijk is. En ook nog al dan niet ongevraagd in jouw woorden of is het ogen emotieloos is. Je zal jezelf maar helemaal geven en dan JoeyT's om je heen hebben hangen..pffff.
de drama is mij nog niet ontschoten![]()
Ja dat klopt JoeyT, ik herken er veel van. Ik heb juist de afgelopen tijd geen verliefdheid opgezocht. Ik wilde er vooral uit blijven omdat ik als een kamikazevliegtuigje ben als ik verliefd ben. Voorgaande verliefdheden verliepen dan ook niet bepaald voorspoedig, maar ik geloof dat ik nu mijn maatje/kamikazevliegtuigje gevonden heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat Tranceptor bepaalde eigenschappen van mij ook heeft. Zoals het verliefd willen zijn op iemand. Voor iemand meer voelen dan alleen geilheid. Denk ook dat je t wel eens gehad hebt dat je 2 weken iemand leuk vond en daarna opeens had van wat moet ik met dr. Dit is gewoon hier niet t geval. En ik weet idd ook wel dat ik over een maandje weer vrolijk aan het leven ben alleen vind ik het gewoon zonde dat het niet had mogen zijn. Ik kan mezelf niet verliefd maken...
En idd haar persoon is helemaal geweldig. Heb nog nooit iemand meegemaakt die zo sterk is, en die opp zoveel dingen hetzelfde als ik denk. Die het mij gunt om mn ding te doen die me uit laat gaan met andere vriendinnen. Alleen de laatste weken ging t gewoon zo erg bergafwaards dat t me teveel werd...
Ok NOGMAALS dat vreemdgaan is dus afgelopen week gebeurd... Dus net voordat t echt stuk ging. Tis niet dat ik maanden lang de schijn op hou. Ik heb 1 keer tegen dr gelogen en dat was zondag toen we er een punt achter aan het zetten waren en dit was tevens de eerste keer dat ik dr weer zag na het vreemdgaan. Het nut om het haar te vertellen zag ik toen al niet (we waren aan het praten over zonder elkaar verder gaan) en nu al helemaal niet...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nooit onenigheid , dat ook weer niet maar volgens mij is een relatie gebaseerd op vertrouwen respect , eerlijkheid en dat ontbreekt toch aardig als ik jou zo hoor.
Hoe kun je iemand waar je zoveel van houd zo bedonderen ?? Dat is geen relatie dit is een schijnwereld, want de relatie is gebaseerd op een leugen.
Neuk dan ook niet met anderenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik heb er nog al wat van om mezelf in kwaad daglicht hier neer te zetten.
Maar in werkelijkheid val ik echt reuze mee hoor
Haar ouders vinden me helemaal geweldig en ik weet dat zelfs haar moeder aan haar probeert te laten zien wat ze heeft. Dr moeder voelt zich een beetje zoals ik heb ik t id. Het is wat ik al zei dus niet alleen bij mij.
Verder ben ik normaal echt onwijze lief voor dr, ben ik attent en probeer ik haar goed te laten voelen.
dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
sorry SG maar naar mijn idee snap je geen jota van wat JoeyT bedoeld
Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
dat mag JoeyT zelf beoordelen, en ik ben dan ook een meisje hé, onwetend. Maar leuk dat je mij er (weer) in betrekt, ontopic graag
Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En moppelt wat over dat ik de romantiek er ook nog van in zie.
Nee, jij schrijft zinnig wou je zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
Dat WAS ontopic, ik denk dat je weinig zinnigs toevoegt met je gezemel, maar goed ontopic graag dan.
Ik zal het in gedachten houden als we een videotheek bezoeken. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...
Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent![]()
![]()
![]()
Aha dat is dus het probleem niet echt een realistisch beeld van de liefdequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik echt wel ben. Ik maak geweldige dingen mee omdat ik liefde echt een heel mooi iets vind.
Iemand de film "The Notebook" gezien? Dat is echt een film die voor mijn idee van ware liefde laat zien...
Als je hm nog niet gezien hebt maar wel een meisje hebt waar je veel om geeft (tranceptor) ga hm dan meteen huren en kijk hm samen. weet zeker dat je daarna nog meer verliefd op mekaar bent![]()
![]()
![]()
Hoe herkenbaar. Alleen dat laatste stukje dan waarbij je iemand tegen bent gekomen waar je _wel_ dat speciale gevoel hebt; dat ontbreekt er hier nog aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
[...]
Ik heb zelfs nog veel en veel langer dan 2 weken met meiden gehad waarvan ik bij voorbaat al wist dat ik ze niet herkende als ik hun ogen keek en niet bij iedere aanraking zo'n speciaal gevoel krijg. Ik kan zelfs nog steeds amper geloven dat het nu dan wel zo is en ook nog wederzijds.
Dat weet ik... Daarom had ik mijn 7-jarige relatie verbroken... Alleen geloof ik niet dat ze gelukkiger kan zijn met een ander. En hoe raar ik hier op fok! dan ook mag over kome, mag zij ook echt blij zijn met iemand als ik. Ja ik weet t het klinkt arrogant maar ik bedoel t niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Echte liefde is meer het elkaar durven loslaten omdat je weet dat het beter voor elkaar is en haar de liefde te gunnen met iemand anders die misschien voor haar beter is .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |