abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26696764
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:42 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hij is/was wel verliefd, maar hij stoot zijn hoofd gewoon tegen een emotieloze muur.
Ze blijkt niet zo verliefd als hem, ze doet/zegt niet wat hij wenst. Hij dacht verliefd te zijn op een gelukkig verliefd meisje, het blijkt een emotieloos pillenslikkend meisje te zijn die niet geïnteresseerd blijkt

Joey blijft op zijn honger. Gedoemd om te mislukken dus.
Is hij verliefd op haar of op zijn eigen beeld van verliefdheid op haar dan? Moet zij doen en zeggen wat hij WIL dat ze zegt? Is dit een verliefdheid of een dwangmatige obsessie met liefde zoals jij het brengt?

Het komt allemaal wel goed met JoeyT.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:48:35 #152
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26696903
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is hij verliefd op haar of op zijn eigen beeld van verliefdheid op haar dan? Moet zij doen en zeggen wat hij WIL dat ze zegt? Is dit een verliefdheid of een dwangmatige obsessie met liefde zoals jij het brengt?

Het komt allemaal wel goed met JoeyT.
ik ben geen psycholoog, noch helderziende

volgens mij is hij nog steeds verliefd op haar hoor ... het is niet omdat hij begint te beseffen dat ze niet zo is als hij dacht, dat opeens al zijn gevoelens weg zijn. Bovendien zal ze soms wel net genoeg affectie tonen dat hij toch blijft ...

en het is niet dat ze precies moet doen wat HIJ wil ... JoeyT wou gewoon zoveel liefde geven aan dat meisje , maar ze lijkt er blijkbaar niet mee gediend, ze reageert er niet op zoals hij in gedachten had. Begrijpelijkerwijze twijfelt Joey aan haar gevoelens, en beseft hij dat dit eigenlijk een verloren zaak is, hij trekt zich gewoon op aan de goede momenten, tot de bom zal barsten
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:48:48 #153
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_26696906
Je weet niet of ze niks voor hem voelt. Ze kan het gewoon niet uiten. en daar heeft hij het moeilijk mee.
Niks moet, niksen mag.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:04:24 #154
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26699610
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT

Je wil haar niet, maar je wil de aandacht van andere vrouwen en kunt dat niet loslaten voor haar. Conclusie: zij is het niet voor je, hoe slap mensen hier ook posten. Dan kan ze lief zijn en leuk en precies wat je zoekt, maar het werkt onvoldoende voor je en misschien passen jullie minder goed bij elkaar dan jij denkt. Je wil haar niet voor wat ze is, maar rekent haar af op wat ze niet is. Je ziet niet haar perfectie, je ziet haar imperfectie.

Ik besef dat dit het laatste is wat je wilt horen en ik zal er verder ook niet meer op reageren. Succes ermee!
[..]

Heel en heel herkenbaar.
Neej dit klopt niet. Ten eerste doe ik het niet om aandacht van andere vrouwen. Kgeef toe dat ik t leuk vind om te flirten met andere vrouwen en dat het leuk is om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar het lijkt me op dit moment niks om weer te gaan klooien.

Ik ben ook wel echt verliefd op dr. Misschien komt t doordat ik al een half jaar kende voordat ik met dr uitging. Ik was niet op slag verliefd. Sterker nog het was overduidelijk dat ze met mij uitwilde vanaf dag 1 en ik vroeg dr pas zes maanden later. De reden hierachter was dat ze toch wel iets had wat anderen niet hadden, maar ik wist niet zeker of ik dr echt leuk vond. In die tijd deed ik t eig met jan en alleman en vond het niet nodig om haar daar ook voor te 'gebruiken'. Op een dag zat ik met een vriendinnetje van te praten over de oppervlakkigheid van al dit alles en dat ik dit meisje nooit had uit genomen omdat ik haar daar te leuk voor vond. Toen drong t pas echt tot me door dat ik toch wel iets meer voelde dan alleen geilheid. Dus ik vroeg dr mee uit en werd echt verliefd op dr. In t begin vond ik dr wel apart, maar verdiepte me er niet zo in. Totdat ik dr ook zo raar vond doen tegen dr ouders (die echt hele lieve mensen zijn). Dus heb ik haar erop aangesproken en kreeg toen het hele verhaal te horen. Het gevoel werd alleen maar sterker maar ik kreeg ook steeds meer moeite met haar emotieloze gedrag. Het is dus niet zo dat het alleen in de liefde is, maar het lijkt dus alsof niets dr raakt. Gewoon helemaal leeg. Ik heb dit ook nog nooit in iemand gezien. Gewoon naar iemand kijken en nix erin kunnen zien. Weet nog heel goed de eerste keer dat ik dat zag. We zaten in de auto ik keek opzij en keek naar dr. Ik vond het gewoon echt letterlijk eng. Net een zombie...

Maar ondanks dit alles hebben we ook echt hoogtepunten gehad en daar trek ik me idd aan op. Alleen zij doet precies hetzelfde. Zij weet ook dat t beter is zonder me. Maar als t goed ging ging t ook wel heel erg goed.

Ik wil dr ondanks alles terug, maar er moet iets veranderen. Wat en hoe dat weet ik niet.

Misschien is het maar beter dat zij gewoon de knoop doorhakt. Ik denk toch nooit na...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:06:30 #155
88139 JoeyT
pi_26699696
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben geen psycholoog, noch helderziende

volgens mij is hij nog steeds verliefd op haar hoor ... het is niet omdat hij begint te beseffen dat ze niet zo is als hij dacht, dat opeens al zijn gevoelens weg zijn. Bovendien zal ze soms wel net genoeg affectie tonen dat hij toch blijft ...

en het is niet dat ze precies moet doen wat HIJ wil ... JoeyT wou gewoon zoveel liefde geven aan dat meisje , maar ze lijkt er blijkbaar niet mee gediend, ze reageert er niet op zoals hij in gedachten had. Begrijpelijkerwijze twijfelt Joey aan haar gevoelens, en beseft hij dat dit eigenlijk een verloren zaak is, hij trekt zich gewoon op aan de goede momenten, tot de bom zal barsten
Dit komt idd goed in de buurt...

Als ik gewoon kon denken van ze is ziek op de momenten dat er niets is dan was er geen probleem. Alleen dat kan ik niet...

Ze voelt zeker weten heel veel om me. Toen ik dr zondag aantrof was t ook een klein hoopje verdriet...

Stiekum hoop ik dat dr moeder op dr inpraat en dr doet beseffen dat ze t niet moet opgeven...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:10:11 #156
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26699830
Vraagje , wat ga jij nou doen als uitkomt dat je vreemdgegaan ben??
Het is namelijk bijna zeker dat het een keertje uitkomt. Je wil haar niet kwetsen maar juist door niet eerlijk te zijn kwets je haar nog meer . Het zou juist van enige karakter tonen als je daar tenminste eerlijk over bent . De leugen maakt het alleen maar nog moeilijker.
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:11:37 #157
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26699873
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Vraagje , wat ga jij nou doen als uitkomt dat je vreemdgegaan ben??
Het is namelijk bijna zeker dat het een keertje uitkomt. Je wil haar niet kwetsen maar juist door niet eerlijk te zijn kwets je haar nog meer . Het zou juist van enige karakter tonen als je daar tenminste eerlijk over bent . De leugen maakt het alleen maar nog moeilijker.
als er maar twee mensen zijn die weten dat er is vreemd gegaan, en die twee houden simpelweg hun mond, dan komt dat nooit uit
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:14:42 #158
Nieuwsgierig Aagje
pi_26699966
Er zou toch ook mensen kunnen zijn die hem tegenkwamen . Of hij kan zijn eigen leugens niet meer kloppend maken, en hoe weet je zo zeker dat die ander wel zijn mond houd . Als ik het juist zo bekijk is het alleen maar een tijdbom die nog moet ontploffen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:16:55 #159
88139 JoeyT
pi_26700034
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als er maar twee mensen zijn die weten dat er is vreemd gegaan, en die twee houden simpelweg hun mond, dan komt dat nooit uit
Idd het komt nooit uit. Degene zal t nooit vertellen, ze kennen elkaar niet eens. En ik weet dat dit soort dingen sowieso bijna nooit uitkomen. Als je eens zou weten hoe vaak ik ontrouw zie gewoon in het openbaar zonder dat iemand erachter komt. Nrs die geregeld worden als t vriendinnetje even naar de wc is. Als je niet wilt dat t uitkomt komt t niet uit.
pi_26700115
Zoals ik al zei, je wil het niet horen...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:21:20 #161
Nieuwsgierig Aagje
pi_26700186
Zeg nooit nooit he , dat is heel gevaarlijk . En volgens mij overschat je jezelf want mijn ervaring is juist dat heel vaak dat soort dingen wel uitkomen, als ik jou was zou ik daar maar toch heel erg bij stil gaan staan. Ik denk eerder niet dat jij niet die optie onder ogen wil zien, terwijl het toch wel verstandig is om daar ook is bij stil te staan , want echt stel dat ze er toch achter komt wat doe je dan ??Een goede leugenaar overweegt alle opties .
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:23:16 #162
88139 JoeyT
pi_26700246
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Er zou toch ook mensen kunnen zijn die hem tegenkwamen . Of hij kan zijn eigen leugens niet meer kloppend maken, en hoe weet je zo zeker dat die ander wel zijn mond houd . Als ik het juist zo bekijk is het alleen maar een tijdbom die nog moet ontploffen.
Ja dit gaat weer echt stom overkomen maja daar gaat ie

Meisjes met wie ik uitga weten dat ik heel veel vrienden en vriendinnetjes hebt. De 1 wat closer dan de ander. Sommigen zie ik bijna dagelijks anderen 3 keer per jaar. Ik kan dus gewoon zeggen dat ik naar X ga zonder dat ze er iets achter zoeken. Misschien zijn ze wel beetje jaloers maar ze kunnen me t niet verbieden. Het zijn gewoon vriendinnen. Dus als ik bij een meisje blijf slapen zal niemand er toch wat achter zoeken. Ik ga niet midden in een discotheek staan zoenen met iemand (doe ik sowieso niet). Als ik gewoon uitga met een meisje kijkt ook niemand raar op.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:24:45 #163
88139 JoeyT
pi_26700292
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:21 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
wat doe je dan ??Een goede leugenaar overweegt alle opties .
Heel simpel... Ik ontken... Haar woord tegen t mijne en ik heb wel een alibi...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:25:19 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26700311
En daar voel je je ook okay bij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26700336
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef JoeyT het volgende:

Ja dit gaat weer echt stom overkomen maja daar gaat ie

Meisjes met wie ik uitga weten dat ik heel veel vrienden en vriendinnetjes hebt. De 1 wat closer dan de ander. Sommigen zie ik bijna dagelijks anderen 3 keer per jaar. Ik kan dus gewoon zeggen dat ik naar X ga zonder dat ze er iets achter zoeken. Misschien zijn ze wel beetje jaloers maar ze kunnen me t niet verbieden. Het zijn gewoon vriendinnen. Dus als ik bij een meisje blijf slapen zal niemand er toch wat achter zoeken. Ik ga niet midden in een discotheek staan zoenen met iemand (doe ik sowieso niet). Als ik gewoon uitga met een meisje kijkt ook niemand raar op.

Maw, je neukt met voorbedachte rade.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:26:48 #166
88139 JoeyT
pi_26700371
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Zoals ik al zei, je wil het niet horen...
Ja omdat t niet zo is...

Ik heb zoveel meisjes gehad waar ik niets bij had, maar bij deze krijg ik gewoon kriebels. Ik kijk naar dr als ze slaapt, ik vind t geweldig om tegen dr aan te kruipen, ik ruik altijd aan dr en word daardoor gewoon licht in mn hoofd. Enige wat ik met andere meisjes deed was me omdraaien en gaan pitten...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:27:19 #167
Nieuwsgierig Aagje
pi_26700387
Terwijl je heel erg aan het bedenken ben hoe het niet kan , had je allang wat verder vooruit kunnen denken voor een andere optie. En sorry dat ik het zeg maar ik vind je wel een laf mannetje, wel heel erg prat op gaan dat die vreemd gaat maar niet eens de ballen hebt om ronduit eerlijk zijn.
Je ziet zelfs niet eens in hoe dom je bezig bent .
pi_26700430
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef JoeyT het volgende:
Haar woord tegen t mijne en ik heb wel een alibi...
Ik adviseer haar wel P. de Vries.

Je zal haar vast heel leuk vinden JoeyT, maar ze valt je bar tegen en nu valt ze weg en nu vind je het toch jammer omdat ze net iets meer met je deed. Wat ik denk is dat ze nog steeds te weinig met je deed, maar ja dat ben ik.

Ik zie een hoop verexcuserend gedrag, maar weinig ballen idd!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:28:28 #169
88139 JoeyT
pi_26700435
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
En daar voel je je ook okay bij?
Bij mn huidige vriendinnetje niet nee, omdat ik daar gek van ben. Maar bij een ander zou t me weinig boeien eigenlijk...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:29:45 #170
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26700479
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik adviseer haar wel P. de Vries.

Je zal haar vast heel leuk vinden JoeyT, maar ze valt je bar tegen en nu valt ze weg en nu vind je het toch jammer omdat ze net iets meer met je deed. Wat ik denk is dat ze nog steeds te weinig met je deed, maar ja dat ben ik.
waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt

ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:30:40 #171
88139 JoeyT
pi_26700509
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Maw, je neukt met voorbedachte rade.
Neej dat is dus onzin. Ik gaf het als voorbeeld niet als waarheid zijnde... Dit heb ik niet bij haar gedaan. Ik wilde alleen maar laten zien dat als je niet wilt dat iemand erachter komt het ook niet zal gebeuren.

Dit doe ik dus niet in de regel!!!!!!!!!!
pi_26700520
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom ben jij er eigenlijk zo van overtuigd dat hij niet genoeg voor haar voelt

ik denk dat haar (huidige) gedrag tegenvalt, niet haar persoon ...
Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?

Ondertussen is hij zelf niet bepaalde perfecte liefde voor een ander, ik vind niet dat je dingen van anderen kan eisen vanuit een positie van eigen onmacht. Maar ja goed wederom, dat ben ik.
pi_26700571
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde in zijn beeld van de perfecte liefde...?
nee, want gedrag kan tijdelijk zijn, persoonlijkheid niet.
pi_26700596
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Wolkje het volgende:

[..]

nee, want gedrag kan tijdelijk zijn, persoonlijkheid niet.
Lees nog een keer wat hij schrijft over perfecte liefde en reageer nog een keer.
pi_26700649
ik geloof niet in liefde die altijd perfect is, waar nooit eens een moment is dat het minder gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')