Dan zitten er maar twee dingen op: niet meer uitgaan of geen relatie aangaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.
Dat je een keer een misstap maakt, oké. dat kan de beste gebeuren. Maar de manier waarop jij over relaties en meisjes praat is niet oprecht. Je bent een player.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt.
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik begrijp het wel , maar misschien moet je ook beter na gaan denken wat voor gedrag voor impact op de ander kan hebben en zeker bij iemand die zelf al emotioneel in de knoop zit .
Ze heeft niet voor niets professionele begeleiding. Zo iemand kan er juist dubbelop last van hebben. En weegt dat nou op tegen jouw angst en jouw paar uurtjes plezier.
Zij zou daar emotioneel aan onder door kunnen gaan dat is toch wel degelijk iets wat je in je achterhoofd moet houden.
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.
Joh, kan jou het schelen?
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.
walgelijk gewoon
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...
De opmerking over t krikkenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hallo , ik ben zelf een vrouw en zoals je uit topic over meiden/vrouwen is meer dat je het ziet alsof het dingen zijn. Soort veroveringen die je moet maken . Ik heb dat heel erg als ik jou topics zie en ik durf te wedden dat er meer vrouwen zijn die zo jouw topic ervaren.
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .quote:Op zondag 8 mei 2005 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...
Het is inderdaat niet erg, als je maar eerlijk bent tegenover de ander (van begin af aan). En op eerlijkheid tegenver je (ex)partner heb ik je nog niet kunnen betrappen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg???
Ok dit is ten eerste zo offtopic en het slaat gewoon nergens op. Het zijn one-night-stands!!! Dat betekent dat je t beide voor de sex doet! Verder heb ik ook sexuele ralties met meisjes gehad die zelf ook met anderen naar bed gingen en zelfs met meisjes die samenwoonden met hun vriendje. Dus ik mag dan wel niet helig zijn maar meisjes zijn net zo erg. En die meisjes denken er zo over omdat we dat hebben afgesproken. Dus ja ik heb het er met hun over gehad.( Dit gaat trws allemaal over mn vrijgezellentijd dat ik niet dat gezeur weer krijgquote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |