die ga ik ook zeker de aankomende keer gebruiken. Sowieso is mijn tactiek altijd al geweest om dingen te zeggen die eigenlijk niet kunnen. Maar omdat ze zo kneuzig zijn neemt niemand t serieus...quote:
Ik las ketsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef JoeyT het volgende:
Enige moment dat ik vandaag niet aan dr moest denken was toen ik met dat meisje aant kletsen was...
Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik las ketsen! Serious
tjee, vast bedtijd voor mij
Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarischquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:47 schreef JoeyT het volgende:
Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetje
Nee ik meende t idd niet serieusquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarisch
Ok, serieuze reactie nog: geweldig(e informatie), tja
.
Lamaar, lukt niet. Goed, ze kan iig pijpen, dat scheelt voor je dan. Maar tjee zeg. Ik hou op. Dit kan je niet serieus nemen of wel natuurlijk. Tja, je weet het niet met die JoeyT's van tegenwoordig.
Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik meende t idd niet serieus. Heb niet eens zin in sex met een ander...
Ik zit nu weer op zo'n punt dat ik t echt haat dat ik dr ff met rust moet laten. Liefst ga ik nu naar dr huis en kruip ik naast dr. Gare kutproblemen allemaal...
Kwil mn vriendinnetje terug![]()
1 Dat is zijn vorm van cynische humor die blijkbaar voor een hoop mensen te lastig is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
1 Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
2 Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast.
3 De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..
4 Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
5 Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
6 Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
Ik heb al een stabiele vaste relatie van 7 jaar achter de rug dus ik ben echt niet bang dat ik dat niet zou kunnen. Verder geldt op je 25e volgens mij niet meer dat je stoer gevonden wilt worden. Ik haal t wel uit andere dingen... Overigens zijn de uitspraken die ik doe wel eerlijk. Als ik verliefd ben op een meisje dan zeg ik dat als ik dr alleen voor sex wil dan zeg ik dat ook. Nix met stoer te maken maar ik kan dingen toch niet voor me houden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast. De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..
quote:Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
Eens en manipuleer (idd) whatever ondertussen niet.quote:
Eens, in die zin zie ook boven, vergeet jezelf niet of ga niet alleen uit van jezelf.quote:Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij,
hoe jij het ziet en/of erover denkt, zo zou ik het aanvullenquote:en je laat duidelijk voelen
Deze alleen niet zo mee eens (dus)quote:..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
exactquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:
... Ik mis hier elke vorm van wederzijds vertrouwen...
Oh je hebt maar één kam tot je misschien met je jullie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:
En ..nee hoor..de meeste vrouwen vinden het echt niet interessant, om een man op die manier stoer te horen doen.( maar misschien ontmoeten jullie toch een ander soort vrouwen...)
Natuurlijk moet begrip, vertrouwen en het juiste gevoel van beide kanten komen..en natuurlijk moet niet een de ondergeschikte partij zijn .Maar ik ben van mening dat een groot aandeel toch bij hem ligt.
Wat niet betekent dat zij niets zou hoeven doen om deze relatie te laten slagen hoor..
Dit heb ik dus precies gedaan. Heb dr gisteraaf gesproken. Heb dr verteld wat ik voel, wat ik verkeerd heb gedaan in de relatie en wat zij verkeerd heeft gedaan. Heb dr verteld dat ik dit gevoel niet snel bij een meisje heb en duidelijk gemaakt dat ik het de moeite waard vind mits we allebei alles op een rijtje hebben. Ze vroeg me op dr te wachten en ik heb haar eerlijk gezegd dat ik niet wist hoe ik er mee om zal gaan. Dit weet ik ook echt niet... Normaal zou ik nu meteen met een ander uitgaan ter afleiding alleen als t dan nog goed zou komen zou ik daar weer spijt van krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
exact
en aangezien dat de basis is voor een goede relatie moet daar eerst aan gewerkt worden
maak haar dus [op een niet-opdringerige manier] duidelijk wat je wilt, hoopt en verwacht en gun haar dan de tijd om er over na te denken wat ze zelf precies wil en dan contact met je op te nemen
als je van jezelf weet dat je eerlijk bent geweest heb je jezelf dan ook niets te verwijzen als de relatie niet lukt, jij hebt immers je best gedaan
Zo moet je dat ook doen.!!.. en vooral niet in je oude gewoonte vervallen, want dan is er echt niets meer te redden. Dat weet jij zelf ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Ik probeer de aankomende tijd gewoon meer te kijken of ik dit nou wel echt wil en nog belangrijker of ik het wel kan dan dat ik me ga focussen op haar...
We kunnen nu wel bij elkaar komen maar als ik er niet voor haar kan zijn zitten we volg week weer in dezelfde situatie...
Maar ik mis dr wel
![]()
Mag ik even een teiltje...?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef JoeyT het volgende:
Mooie is wel dat ik altijd goed weet hoe ik een meisje moet aanraken zodat ze toch beetje smacht naar meer.
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mag ik even een teiltje...?
Man man, wat ben jij toch oprecht in je gevoelens voor je meiske...
Nou, ik vrees langer.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....
ik gok op maximaal twee weken.
ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie wasquote:Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik vrees langer.
JoeyT weet alles nogal makkelijk recht te lullen voor zichzelf en mooi weer te spelen in haar gezicht.
Ja ik snap jullie reactie prima, maar we hebben nu dus niets he. En we hebben afgesproken dat we mogen doen en laten wat we willen. Sowieso zal het (denk ik) niet binnen 2 weken goedkomen, omdat we er gewoon beide helemaal achter moeten staan. Een makkelijke relatie zal het sowieso niet worden en ik weet nog niet of ik echt voor haar klaar kan staan... Dat moeten we dus gewoon uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....
ik gok op maximaal twee weken.
Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie was![]()
maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.
Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt. Je zou toch denken dat er op een forum toch wel iemand moet rondlopen die zoals mij denkt. En ja misschien zegt dat idd genoeg over mij... Ik snap ook echt niet waarom ik het doe. (Ik zou het overigens niet doen als we nu een relatie hadden). Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mag ik even een teiltje...?
Man man, wat ben jij toch oprecht in je gevoelens voor je meiske...
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?
Dan zitten er maar twee dingen op: niet meer uitgaan of geen relatie aangaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.
Dat je een keer een misstap maakt, oké. dat kan de beste gebeuren. Maar de manier waarop jij over relaties en meisjes praat is niet oprecht. Je bent een player.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt.
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik begrijp het wel , maar misschien moet je ook beter na gaan denken wat voor gedrag voor impact op de ander kan hebben en zeker bij iemand die zelf al emotioneel in de knoop zit .
Ze heeft niet voor niets professionele begeleiding. Zo iemand kan er juist dubbelop last van hebben. En weegt dat nou op tegen jouw angst en jouw paar uurtjes plezier.
Zij zou daar emotioneel aan onder door kunnen gaan dat is toch wel degelijk iets wat je in je achterhoofd moet houden.
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.
Joh, kan jou het schelen?
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.
walgelijk gewoon
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...
De opmerking over t krikkenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hallo , ik ben zelf een vrouw en zoals je uit topic over meiden/vrouwen is meer dat je het ziet alsof het dingen zijn. Soort veroveringen die je moet maken . Ik heb dat heel erg als ik jou topics zie en ik durf te wedden dat er meer vrouwen zijn die zo jouw topic ervaren.
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .quote:Op zondag 8 mei 2005 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...
Het is inderdaat niet erg, als je maar eerlijk bent tegenover de ander (van begin af aan). En op eerlijkheid tegenver je (ex)partner heb ik je nog niet kunnen betrappen.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg???
Ok dit is ten eerste zo offtopic en het slaat gewoon nergens op. Het zijn one-night-stands!!! Dat betekent dat je t beide voor de sex doet! Verder heb ik ook sexuele ralties met meisjes gehad die zelf ook met anderen naar bed gingen en zelfs met meisjes die samenwoonden met hun vriendje. Dus ik mag dan wel niet helig zijn maar meisjes zijn net zo erg. En die meisjes denken er zo over omdat we dat hebben afgesproken. Dus ja ik heb het er met hun over gehad.( Dit gaat trws allemaal over mn vrijgezellentijd dat ik niet dat gezeur weer krijgquote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |