abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:34:53 #251
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26744308
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef Wolkje het volgende:
"Je lijkt op mn ex"
die ga ik ook zeker de aankomende keer gebruiken. Sowieso is mijn tactiek altijd al geweest om dingen te zeggen die eigenlijk niet kunnen. Maar omdat ze zo kneuzig zijn neemt niemand t serieus...

Zo gebruikte ik vandaag: Ja een vriend van me zei dat ie je kende. Ik vertelde dat ik een nieuw collegatje had klein mooi spontaan overkomend meisje bla bla bla... Even later sprak ik dr weer en had ze er flink over zitten nadenken. Vind t altijd zo leuk om zo opvallend te slijmen en dan net alsof doen dat je t zelf niet eens door hebt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26744519
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef JoeyT het volgende:

Enige moment dat ik vandaag niet aan dr moest denken was toen ik met dat meisje aant kletsen was...
Ik las ketsen ! Serious

tjee, vast bedtijd voor mij

Oh, en voor de rest, JoeyT waait het liefst met vele meiden mee , mijn god zeg
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:47:39 #253
88139 JoeyT
pi_26744652
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:41 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik las ketsen ! Serious

tjee, vast bedtijd voor mij
Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetje
pi_26744680
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:47 schreef JoeyT het volgende:

Hehe nee als ik een ander lig te ketsen dan denk ik vaak van: Hey mijn vriendinnetje doet dit toch wel lekkerder... Of : "Wat zit je aan mn dop te zuigen, steek dan ding nou eens echt in je keel net als mijn vriendinnetje
Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarisch

Ok, serieuze reactie nog: geweldig(e informatie) , tja .
Lamaar, lukt niet. Goed, ze kan iig pijpen, dat scheelt voor je dan. Maar tjee zeg. Ik hou op. Dit kan je niet serieus nemen of wel natuurlijk. Tja, je weet het niet met die JoeyT's van tegenwoordig .

[ Bericht 31% gewijzigd door sweetgirly op 05-05-2005 00:55:03 ]
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:03:18 #255
88139 JoeyT
pi_26747500
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Mijn god, ik ga pitten, dit is echt te hilarisch

Ok, serieuze reactie nog: geweldig(e informatie) , tja .
Lamaar, lukt niet. Goed, ze kan iig pijpen, dat scheelt voor je dan. Maar tjee zeg. Ik hou op. Dit kan je niet serieus nemen of wel natuurlijk. Tja, je weet het niet met die JoeyT's van tegenwoordig .
Nee ik meende t idd niet serieus . Heb niet eens zin in sex met een ander...
Ik zit nu weer op zo'n punt dat ik t echt haat dat ik dr ff met rust moet laten. Liefst ga ik nu naar dr huis en kruip ik naast dr. Gare kutproblemen allemaal...

Kwil mn vriendinnetje terug
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:28:59 #256
96937 Myriam7
En amor..
pi_26750881
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee ik meende t idd niet serieus . Heb niet eens zin in sex met een ander...
Ik zit nu weer op zo'n punt dat ik t echt haat dat ik dr ff met rust moet laten. Liefst ga ik nu naar dr huis en kruip ik naast dr. Gare kutproblemen allemaal...

Kwil mn vriendinnetje terug
Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast. De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..

Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_26751586
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

1 Schrijf dat soort uitspraken dan ook niet op! Je schildert jezelf echt niet voordelig af op deze manier. Het typeert precies jou manier van omgaan met vrouwen. En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.

2 Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast.

3 De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..

4 Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...

5 Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..

6 Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!
1 Dat is zijn vorm van cynische humor die blijkbaar voor een hoop mensen te lastig is.

2 Dat denk ik ook, vrouwen vinden het misschien vervelend, maar ze zijn op slag geinteresseerd.

3 De meeste vrouwen zeggen afgeknapt te zijn op zulk gedrag, maar vinden het maar wat interessant.

4 Hij heeft al stappen ondernomen, maar het zit er IMHO gewoon niet in. Slikken en weer doorgaan!

5 Hij is geen schoothondje.

6 Zij hoeft er niet anders over te denken, zij is de partij die qua houding en instelling ten opzichte van hem moet veranderen om er wat van te maken.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:07:55 #258
88139 JoeyT
pi_26751817
quote:

[..]

En als je op deze manier door blijft gaan, lukt het je nooit om een goede, vaste, stabiele, eerlijke relatie met iemand op te bouwen.
Als jij denkt dat je door dit soort uitspraken stoer wordt gevonden door vrouwen, zit je er goed naast. De meeste vrouwen knappen af op dit soort gedrag..
Ik heb al een stabiele vaste relatie van 7 jaar achter de rug dus ik ben echt niet bang dat ik dat niet zou kunnen. Verder geldt op je 25e volgens mij niet meer dat je stoer gevonden wilt worden. Ik haal t wel uit andere dingen... Overigens zijn de uitspraken die ik doe wel eerlijk. Als ik verliefd ben op een meisje dan zeg ik dat als ik dr alleen voor sex wil dan zeg ik dat ook. Nix met stoer te maken maar ik kan dingen toch niet voor me houden.
In het dagelijks leven ben ik natuurlijk niet precies zoals ik hier ben , maar ik denk idd vaak niet na bij wat ik zeg. Zoals gister was een vrouwelijk huisgenootje boos op me omdat ik bepaalde dingen niet voor dr gedaan had die ik wel beloofd had. Had er gewoon niet meer aan gedacht door dat hele gebeuren. Maar in plaats van dat ik rustig mn excuses aanbied en de situatie uitleg zei ik: "Ja je kan wel tegen me gaan zeiken, maar t kan me eigenlijk helemaal niks schelen, kheb wel wat anders aan mn hoofd" En zo voelde ik t ook, maja blij was ze dr niet mee. Naja voor wat ik daarna allemaal ben uitgemaakt zal ik hier maar niet zeggen Aan de ene kant is het heel leuk aan me dat ik gewoon alles zeg wat ik denk aan de andere kant kan ik echt mensen helemaal laten flippen daardoor...
quote:
Jij wil je vriendin terug....dan draai die knop in je hoofd om!!...en probeer serieuze stappen te ondernemen...
Zij wil haar rust..geef haar die. Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij, en je laat duidelijk voelen ..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
Misschien denkt ze er dan straks anders over... Gedraag je eens als iemand waar ze op kan bouwen en vertrouwen!!

Idd en dat ben ik nu ook zeker aant proberen. Ik neem al geen contact meer met dr op en laat haar bellen. Maar ik ben daar gewoon echt slecht in. Heb moeite met me op andere dingen concentreren... Vandaar dat ik t gewoon leuk vind om met een ander te flirten zonder verdere bijbedoelingen... Heb gewoon geen zin om me de hele dag kut te voelen
pi_26752003
quote:

Zij wil haar rust..geef haar die.
Eens en manipuleer (idd) whatever ondertussen niet.
quote:
Als jij je opstelt als de rustige geduldige partij,
Eens, in die zin zie ook boven, vergeet jezelf niet of ga niet alleen uit van jezelf.
quote:
en je laat duidelijk voelen
hoe jij het ziet en/of erover denkt, zo zou ik het aanvullen
quote:
..dat jij je schikt in wat zij nu wil..
Deze alleen niet zo mee eens (dus)

Denk dat een relatie, in het brede zin van het woord, geen goeie basis is als de ander zich teveel moet of gaat schikken. Wat dat betreft denk of ben ik ook van mening dat veranderen voor iemand anders niet zo'n goeie zaak is of kan zijn.

Ik zou dus gaan voor de middenweg, beiden hun belangen, stand- en/of oogpunten en niet de één meer of minder dan de ander. In die zin zou ik zelfs durven zeggen dat als die middenweg er niet in zit, men gewoon niet voor elkaar gemaakt is of bijelkaar past (ergens). Simpel.

Want het mooiste is of zou zijn, dat beide partijen met liefde, begrip en tevredenheid naar elkaar toe groeien en/of water bij de wijn doen, etc en niet omdat.. Dan spreek ik meer over egoïstische daden en onoprechtheid of onoprechte liefde.

In mijn ogen is of zou liefde namelijk oprecht moeten zijn en geen illusie.
Dat is namelijk liefde is zijn mooiste vorm, en dat is dan die 'klik' van nader daarin tot elkaar komen ipv afstandelijker tot elkaar worden. Dat is groei, ook in al zijn breedte van het woord.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:43:51 #260
96937 Myriam7
En amor..
pi_26752630
Tuurlijk is hij geen schoothondje en in elke andere relatie zou ik dit waarschijnlijk ook niet zeggen, maar laten we wel wezen, Hij heeft al een hoop verkloot in deze relatie, door zijn eigenbelang voorop te stellen. En het arme kind weet nog geeneens van zijn 2e mistap!

En ..nee hoor..de meeste vrouwen vinden het echt niet interessant, om een man op die manier stoer te horen doen.( maar misschien ontmoeten jullie toch een ander soort vrouwen...)

En idd zoals sweetygirl het laatste punt aanhaalt klopt dit ook. Alleen vind ik het niet van toepassing in deze toch wat verstoorde relatie. Ik mis hier elke vorm van wederzijds vertrouwen..(dat was toch duidelijk bij de eerste misstap)
Natuurlijk moet begrip, vertrouwen en het juiste gevoel van beide kanten komen..en natuurlijk moet niet een de ondergeschikte partij zijn .Maar ik ben van mening dat een groot aandeel toch bij hem ligt.
Wat niet betekent dat zij niets zou hoeven doen om deze relatie te laten slagen hoor..
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:41:12 #261
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26758897
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:
... Ik mis hier elke vorm van wederzijds vertrouwen...
exact
en aangezien dat de basis is voor een goede relatie moet daar eerst aan gewerkt worden
maak haar dus [op een niet-opdringerige manier] duidelijk wat je wilt, hoopt en verwacht en gun haar dan de tijd om er over na te denken wat ze zelf precies wil en dan contact met je op te nemen

als je van jezelf weet dat je eerlijk bent geweest heb je jezelf dan ook niets te verwijzen als de relatie niet lukt, jij hebt immers je best gedaan
an urge to help mankind overcomes me
pi_26759326
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef Myriam7 het volgende:

En ..nee hoor..de meeste vrouwen vinden het echt niet interessant, om een man op die manier stoer te horen doen.( maar misschien ontmoeten jullie toch een ander soort vrouwen...)

Natuurlijk moet begrip, vertrouwen en het juiste gevoel van beide kanten komen..en natuurlijk moet niet een de ondergeschikte partij zijn .Maar ik ben van mening dat een groot aandeel toch bij hem ligt.
Wat niet betekent dat zij niets zou hoeven doen om deze relatie te laten slagen hoor..
Oh je hebt maar één kam tot je misschien met je jullie?

Je hebt mij niet horen zeggen dat hem niets te verwijten valt, het mag nooit een excuus zijn om vreemd te gaan. De oorzaak ligt in hemzelf en zijn voorstelling van zaken, dat weet ie zelf ook wel.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:01:41 #263
88139 JoeyT
pi_26759361
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef saaw het volgende:

[..]

exact
en aangezien dat de basis is voor een goede relatie moet daar eerst aan gewerkt worden
maak haar dus [op een niet-opdringerige manier] duidelijk wat je wilt, hoopt en verwacht en gun haar dan de tijd om er over na te denken wat ze zelf precies wil en dan contact met je op te nemen

als je van jezelf weet dat je eerlijk bent geweest heb je jezelf dan ook niets te verwijzen als de relatie niet lukt, jij hebt immers je best gedaan
Dit heb ik dus precies gedaan. Heb dr gisteraaf gesproken. Heb dr verteld wat ik voel, wat ik verkeerd heb gedaan in de relatie en wat zij verkeerd heeft gedaan. Heb dr verteld dat ik dit gevoel niet snel bij een meisje heb en duidelijk gemaakt dat ik het de moeite waard vind mits we allebei alles op een rijtje hebben. Ze vroeg me op dr te wachten en ik heb haar eerlijk gezegd dat ik niet wist hoe ik er mee om zal gaan. Dit weet ik ook echt niet... Normaal zou ik nu meteen met een ander uitgaan ter afleiding alleen als t dan nog goed zou komen zou ik daar weer spijt van krijgen.
Maja zolang ik dr niet spreek gaat t eigenlijk wel lekker, vind t alleen moeilijk als ik dr hoor.

En wat ik al eerder zij, het is op medisch gebied nu nog een stuk ingewikkelder geworden en ik kan wel zeggen dat ik dat aankan maar dat weet ik echt niet. Ik sta gewoon heel positief in het leven en zij helemaal niet. En ookal zou ik het graag willen kan ik me heel moeilijk inleven in haar situatie...
Ik kan normaal gesproken heel goed omgaan met mensen die problemen hebben en mensen komen vaak voor advies naar mij toe, maar dit staat zo heel dichtbij en toch ook zo ver van me af...

Ik probeer de aankomende tijd gewoon meer te kijken of ik dit nou wel echt wil en nog belangrijker of ik het wel kan dan dat ik me ga focussen op haar...

We kunnen nu wel bij elkaar komen maar als ik er niet voor haar kan zijn zitten we volg week weer in dezelfde situatie...

Maar ik mis dr wel
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:24:32 #264
96937 Myriam7
En amor..
pi_26760005
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:

Ik probeer de aankomende tijd gewoon meer te kijken of ik dit nou wel echt wil en nog belangrijker of ik het wel kan dan dat ik me ga focussen op haar...

We kunnen nu wel bij elkaar komen maar als ik er niet voor haar kan zijn zitten we volg week weer in dezelfde situatie...

Maar ik mis dr wel
Zo moet je dat ook doen.!!.. en vooral niet in je oude gewoonte vervallen, want dan is er echt niets meer te redden. Dat weet jij zelf ook wel.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:12:58 #265
88139 JoeyT
pi_26822163
Update:

Ik merk dat ik me er eigenlijk steeds minder druk om ga maken. Eerste dagen zat ik nog regelmatig met tranen in mn ogen, nu komt dat eigenlijk niet meer voor. Heeft er niet mee te maken dat ik dr minder ben gaan missen maar heb t idee dat t wel goed gaat komen.

Ik kwam haar gister toevallig tegen, was weer in 1 klap verliefd op dr en t mooie was dat t duidelijk was hoe erg ze mij miste. We wilden elkaar eigenlijk zoenen, maar dat kon niet in deze omgeving. Mooie is wel dat ik altijd goed weet hoe ik een meisje moet aanraken zodat ze toch beetje smacht naar meer .

Daarna heb ik wel 100x mn telefoon in mn handen gehad om dr op te bellen maar kon me steeds bedwingen. Kdenk nu gewoon steeds bij mezelf van 'als ze mij niket belt dan zal ze wel niet aan me denken, dus waarom zou ik t dan doen'. Dit is voor mij de manier om me in te houden. Maar zij hield t dus ook niet lang vol en belde me gisteravond. Hebben weer een leuk gesprek gehad, ze mist me heel erg en wilt dit eigenlijk helemaal niet, maar ik begin nu steeds meer te beseffen dat dit eigenlijk heel goed voor ons is. Eerst hadden we heel veel irritaties en nu zien we eigenlijk hoe leuk we mekaar vinden...

Overigens moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik wel weer de fout in ben gegaan, maar heb me wel in gehouden. Heb beetje gezoend en niet mee naar bed geweest. Snap nog steeds niet helemaal waarom ik dat doe, misschien omdat ik bang ben dat zij t ook doet Aan de andere kant mag t officieel wel... Weet dat ik nu te horen krijg dat ik niet genoeg om dr geef maar dat is absoluut niet zo. Mn hele gevoel voor haar staat er nog steeds los van... Ben wel wat objectiever naar mn relatie gaan kijken en ik moet 100% van mezelf kunnen uitgaan dat ik niet meer vreemd ga mochten we weer bij elkaar komen. En die tijd heb ik zelf ook nodig...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:16:56 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26822262
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef JoeyT het volgende:
Mooie is wel dat ik altijd goed weet hoe ik een meisje moet aanraken zodat ze toch beetje smacht naar meer .
Mag ik even een teiltje...?
Man man, wat ben jij toch oprecht in je gevoelens voor je meiske...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:17:41 #267
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26822281
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

laten we wedden hoelang deze 'relatie' nog zal duren ....

ik gok op maximaal twee weken.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 8 mei 2005 @ 13:18:35 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26822294
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Nou, ik vrees langer.
JoeyT weet alles nogal makkelijk recht te lullen voor zichzelf en mooi weer te spelen in haar gezicht.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:20:23 #269
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26822332
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, ik vrees langer.
JoeyT weet alles nogal makkelijk recht te lullen voor zichzelf en mooi weer te spelen in haar gezicht.
ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie was

nu kan hij wat spelen met data hé, van oh neenee, we hadden het pas afgemaakt toen ik met een ander het bed uitdook, denk ik

uiteindelijk is en blijft het toch een ontzettende lul ...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:20:28 #270
88139 JoeyT
pi_26822335
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ja ik snap jullie reactie prima, maar we hebben nu dus niets he. En we hebben afgesproken dat we mogen doen en laten wat we willen. Sowieso zal het (denk ik) niet binnen 2 weken goedkomen, omdat we er gewoon beide helemaal achter moeten staan. Een makkelijke relatie zal het sowieso niet worden en ik weet nog niet of ik echt voor haar klaar kan staan... Dat moeten we dus gewoon uitzoeken.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:22:24 #271
88139 JoeyT
pi_26822385
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik heb geen zin om heel het topic te herlezen, maar weet ze eigenlijk dat hij is vreemdgegaan toen het officieel wel nog een relatie was
Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:23:25 #272
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26822406
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik was op een donderdag (volgens mij) vreemdgegaan en ik zag mn 'ex' toen voor het eerst op zondag en toen hebben we het uitgemaakt.
maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?
pi_26822428
Wat een mongool ben je toch, TS.
Werkelijk niet te bevatten.

Maar weet je wat?
Misschien springt je vriendinnetje morgen wel voor de trein en ben je van het hele probleem af.

That's why I'm easy... easy like sunday afternoon.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:26:24 #274
88139 JoeyT
pi_26822466
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt. Je zou toch denken dat er op een forum toch wel iemand moet rondlopen die zoals mij denkt. En ja misschien zegt dat idd genoeg over mij... Ik snap ook echt niet waarom ik het doe. (Ik zou het overigens niet doen als we nu een relatie hadden). Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:28:45 #275
88139 JoeyT
pi_26822518
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

maar heb je het haar gezegd toen, zondag, dat je bent vreemdgegaan ?
Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.
pi_26822594
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Het heeft iig niet met mijn gevoelens voor haar te maken, meer met angst en misschien beetje losbandigheid die ik altijd tijdens het uitgaan heb.
Dan zitten er maar twee dingen op: niet meer uitgaan of geen relatie aangaan.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:31:16 #277
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26822596
Ik begrijp het wel , maar misschien moet je ook beter na gaan denken wat voor gedrag voor impact op de ander kan hebben en zeker bij iemand die zelf al emotioneel in de knoop zit .
Ze heeft niet voor niets professionele begeleiding. Zo iemand kan er juist dubbelop last van hebben. En weegt dat nou op tegen jouw angst en jouw paar uurtjes plezier.
Zij zou daar emotioneel aan onder door kunnen gaan dat is toch wel degelijk iets wat je in je achterhoofd moet houden.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 8 mei 2005 @ 13:32:09 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26822611
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jammer dat eigenlijk helemaal niemand mij begrijpt.
Dat je een keer een misstap maakt, oké. dat kan de beste gebeuren. Maar de manier waarop jij over relaties en meisjes praat is niet oprecht. Je bent een player.
Ipv dat je geniet van intense gevoelens die jullie toevallige ontmoeting bij je los zou kunnen hebben gemaakt, loop jij te patsen dat je "alle meisjes kunt laten smachten".
  zondag 8 mei 2005 @ 13:35:50 #279
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26822709
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee had het haar toen niet gezegd, zag er op dat moment niet het nut in aangezien we het erover eens waren dat t over was. Ze had er nog wel naar gevraagd, maar ik ontkende. Wat achteraf natuurlijk niet de slimste beslissing is geweest.
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.

zoek eens 'houden van' en 'vertrouwen' op in de woordenboek

en dan maar engelse debiele slierten tekst over de 'overweldigende verliefdheid' hier op het net gooien. ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets walgelijks gehoord, je lacht haar gewoon recht in haar gezicht uit. En dan even een pauze inlassen, zodat je misstap eigenlijk in een ander daglicht kan worden gezien, zeer geslepen, lul.

JoeyT, jij bent gewoon nog niet toe aan een relatie, aub, geef dat meisje een kans om een oprechte jongen te vinden, misschien wordt ze dan ook een beetje gelukkiger.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:35:58 #280
88139 JoeyT
pi_26822715
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik begrijp het wel , maar misschien moet je ook beter na gaan denken wat voor gedrag voor impact op de ander kan hebben en zeker bij iemand die zelf al emotioneel in de knoop zit .
Ze heeft niet voor niets professionele begeleiding. Zo iemand kan er juist dubbelop last van hebben. En weegt dat nou op tegen jouw angst en jouw paar uurtjes plezier.
Zij zou daar emotioneel aan onder door kunnen gaan dat is toch wel degelijk iets wat je in je achterhoofd moet houden.
Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:40:59 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26822835
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja idd en ik ga nu ook nog geen relatie met haar aan. Als we weer verder gaan dan moet ik zeker weten dat ik sterk genoeg ben om haar op te vangen. En eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Nu hebben we dus beide de tijd om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen en waar ik vorige week alleen maar wilde dat ze bij me terug kwam, zie ik nu veel meer in dat dit gewoon even goed is.
En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.
Joh, kan jou het schelen?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:43:10 #282
88139 JoeyT
pi_26822893
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

En ondertussen gewoon lekker de vrije blije single spelen.
Joh, kan jou het schelen?
Dit hebben we overigens wel afgesproken he...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:44:10 #283
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26822919
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit hebben we overigens wel afgesproken he...
ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.

walgelijk gewoon
  zondag 8 mei 2005 @ 13:45:59 #284
88139 JoeyT
pi_26822967
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, ze zal het heeeeeeeeeeel leuk vinden dat je vol vreugde van het ene bed naar het andere wipt.

walgelijk gewoon
Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:47:49 #285
Nieuwsgierig Aagje
pi_26823018
Joey kan je beter niet momenteel gewoon even niet met meiden bezig zijn en jezelf even wat rust gunnen.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:48:06 #286
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26823026
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ff beter lezen... Ik heb met een ander meisje gezoend. Niets meer... En ik kon dr ook gewoon mee naar bed gaan, maar kon ik voor mn gevoel niet.
voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:53:48 #287
88139 JoeyT
pi_26823171
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voor zover ik me herinner ben je tijdens de relatie al minstens twee keer vreemdgegaan. Toen ging het blijkbaar voor je gevoel wel.
1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...
  zondag 8 mei 2005 @ 13:57:04 #288
Nieuwsgierig Aagje
pi_26823256
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

1e keer hadden we nog niet echt iets, was eerste weken en zij had hetzelfde gedaan (er was nog niet eens sprake van gevoel). Dit heb ik overigens gewoon aan dr verteld. 2e keer was toen t eig al over was. Het is dus niet zo dat ik elke keer met andere meisjes loop te krikken...
Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:01:04 #289
88139 JoeyT
pi_26823357
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Lullige opmerking maar zo laat je het zelf wel heel erg overkomen ook op de manier waarop je over vrouwen spreekt. Je komt niet al te vrouw vriendelijk over.
De opmerking over t krikken

Dat is dus meer om te benadrukken dat ik t dus niet doe...

Onzin dat ik niet vrouw vriendelijk ben want ik heb heel veel vrouwelijke vrienden. Idd op sexueel gebied ga ik er wat makkelijker mee om maar dat doen de meisjes ook bij mij.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:03:18 #290
Nieuwsgierig Aagje
pi_26823411
Hallo , ik ben zelf een vrouw en zoals je uit topic over meiden/vrouwen is meer dat je het ziet alsof het dingen zijn. Soort veroveringen die je moet maken . Ik heb dat heel erg als ik jou topics zie en ik durf te wedden dat er meer vrouwen zijn die zo jouw topic ervaren.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:08:37 #291
88139 JoeyT
pi_26823553
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:03 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hallo , ik ben zelf een vrouw en zoals je uit topic over meiden/vrouwen is meer dat je het ziet alsof het dingen zijn. Soort veroveringen die je moet maken . Ik heb dat heel erg als ik jou topics zie en ik durf te wedden dat er meer vrouwen zijn die zo jouw topic ervaren.
De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...
Het heeft er dus niets mee te maken dat ze vrouw zijn, maar meer dat er geen gevoelens bij komen kijken. Ik zie vrouwen dus niet als dingen. Sterker nog, ik ben ontzettend blij met mn vrouwelijke vrienden waar ik heel veel steun aan heb en heel goed op kan bouwen net zoals ze dat bij mij kunnen.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:11:21 #292
Nieuwsgierig Aagje
pi_26823618
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg??? Er zit toch geen gevoel bij dus hoe moet ik ze anders zien. Zij zien mij ook zo waarschijnlijk. Ik heb in mn leven 3 meisjes als meer gezien en daar is deze er 1 van...
Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:13:41 #293
88139 JoeyT
pi_26823669
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Eigenlijk zou jij voor een maand eens meisje/vrouw moeten zijn en ervaren hoe vernederend dat juist voelt als iemand zo juist met je omgaat.
Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...
  zondag 8 mei 2005 @ 14:22:11 #294
Nieuwsgierig Aagje
pi_26823856
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waar heb je t nu precies over? Als ik sex heb met iemand zonder dat er gevoel bij komt kijken???? Wat ik al zeg die meisjes denken ook zo over mij hoor... Dat geeft toch niet. Je kan niet van me verwachten (en ik niet van die meisjes) dat als ik ze slechts 1 avondje ken dat ik dan gevoelens ga tonen die er simpelweg helemaal niet zijn...
Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .
  zondag 8 mei 2005 @ 14:31:53 #295
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26824094
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De meisjes waar ik 'gewoon' mee naar bed ga zie ik idd ook alleen maar zo. Maar dat is toch helemaal niet erg???
Het is inderdaat niet erg, als je maar eerlijk bent tegenover de ander (van begin af aan). En op eerlijkheid tegenver je (ex)partner heb ik je nog niet kunnen betrappen.

Ik ben het geheel eens met Moonah en Petitlapin, succes verder met alles voor jezelf recht lullen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 8 mei 2005 @ 14:32:17 #296
88139 JoeyT
pi_26824108
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze er zo over denken , weleens gevraagd ?? Nee , maar je doet ook niet de moeite om ze te leren kennen, je ziet ze alleen als puur sex of zoenen. Het komt heel respectvol over als je meiden als afvalproduct behandelt want zo kom je echt over. De sex is er geweest hop naar de volgende. Leer gewoon eens naar meiden kijken als personen met interesses , in plaats van sex op benen .
Ok dit is ten eerste zo offtopic en het slaat gewoon nergens op. Het zijn one-night-stands!!! Dat betekent dat je t beide voor de sex doet! Verder heb ik ook sexuele ralties met meisjes gehad die zelf ook met anderen naar bed gingen en zelfs met meisjes die samenwoonden met hun vriendje. Dus ik mag dan wel niet helig zijn maar meisjes zijn net zo erg. En die meisjes denken er zo over omdat we dat hebben afgesproken. Dus ja ik heb het er met hun over gehad.( Dit gaat trws allemaal over mn vrijgezellentijd dat ik niet dat gezeur weer krijg )
. Dat ik alleen sex met ze heb (gehad) en meer niet betekent niet dat ik ze niet respecteer.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:35:35 #297
Nieuwsgierig Aagje
pi_26824196
Het is helemaal niet offtopic moet je heel goed dit topic maar eens doorlezen en kijken over hoe je over de meiden/vrouwen praat , dat probeer ik je duidelijk te maken en dat probeerden anderen ook al eerder.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:44:27 #298
88139 JoeyT
pi_26824399
Naja miss komt dat zo over maar t is dus niet zo. Dat mn gedrag tov mn 'ex' niet klopt geef ik je groot gelijk in, maar om dat te generaliseren slaat gewoon nergens op. Waarom moet ik iemand beter leren kennen als ik er alleen maar mee naar bed gaan. Niet iedereen is zoals jij... Je kan ook gewoon sex hebben zonder dat je een persoonlijke band hebt met de ander...
  zondag 8 mei 2005 @ 14:49:09 #299
Nieuwsgierig Aagje
pi_26824514
Sorry maar zo kom je in de topics wel over en dat doe je misschien niet bewust. En tuurlijk heb je daar gelijk in niet iedereen is hetzelfde. En ik snap ook best dat je sex kan hebben met iemand zonder daar gevoel voor te hebben , maar in zulke situaties is eerlijkheid daarover altijd wel van belang want voor je het in de gaten heb , kwets je juist een ander omdat die er toch anders over dacht.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:07:55 #300
88139 JoeyT
pi_26825056
En daarom is dit juist zo offtopic... Ik ben niet van plan om nog one-night-stands te hebben en ik ben ook niet van plan om met ander in bed te duiken anders had ik t gister wel gedaan... Met mn 'scharrels'ben ik er altijd eerlijk in geweest. Ik vind het ook helemaal niet moeilijk om iemand iets te zeggen waar ik verder geen gevoelens voor heb.

Verder vind ik t makkelijk voor mezelf om hier alles keihard op neer te zetten, zodat ik er zelf wat mee kan doen. De racties van dat ik een lul ben etc vnd ik dan ook niets meer dan logisch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')