En wederom een opmerking waar ik hartelijk om moet lachen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
En hoe raar ik hier op fok! dan ook mag over kome, mag zij ook echt blij zijn met iemand als ik. Ja ik weet t het klinkt arrogant maar ik bedoel t niet zo
Hehe ja kijk je kan zeggen wat je wilt maar ik moet toch wel iets hebben dat vrouwen boeit...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
En wederom een opmerking waar ik hartelijk om moet lachen!
Zorg je dat er morgen weer zoiets grappigs staat?
Nah, dat onrealistische zelfbeeld van je vind ik dan weer minder grappig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef JoeyT het volgende:
En ja ik ben eig best een leuk vriendje...
Achja je mag denken wat je wilt, maar ouders zien me graag met hun dochtersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, dat onrealistische zelfbeeld van je vind ik dan weer minder grappig.
, en weten waarschijnlijk nog minder over je dan je vriendin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:26 schreef JoeyT het volgende:
, maar ouders zien me graag met hun dochters...
Kleine Update: Gister geen contact meer met dr opgezocht. Heb me echt moeten inhouden om dr niet op te bellen. Om de minuut keek ik naar mn tel of ze gebeld of gesmst had. Kwilde net gaan pitten en toen belde ze mij. Tijd met dr gesproken, vertelde dat ze zich zo kut voelde en wilde dat ik voor haar een beslissing voor haar nam. Ze wilde zo graag weer bij elkaar komen maar was bang dat we weer op zelfde voet doorgingen. Ikvertelde dat ik daar ook bang voor was, maar dat ik dr echt heel erg mis en nog totaal verliefd op dr ben. Toen vroeg ze wat we moesten doen en heb ik gezegd dat ze er gewoon even goed over na moet denken. Ik zei dat ik wel een beslissing voor haar kon nemen, maar ik wil geen vriendinnetje die twijfelt. Heb gezegd dat ik haar niet bel en sms zodat ze voor dr zelf de juiste keuze kan maken. Kvond t trws erg volwassen van mezelf want als ik gezegd had dat we t weer gingen proberen dan waren we nu bij mekaar alleen wil ik dat zij zelf gewoon die keuze maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en weten waarschijnlijk nog minder over je dan je vriendin.
Met rust laten en dit weekend met een leuke verassing komen. Misschien desnoods als je het heel graag wilt iets van je laten horen. Maar dan wel op een manier waarop ze niet verplicht is om te antwoorden. Dus een kaartje opsturen ofzo. Maar wel iets kleins. Dan merkt ze wel dat je aan haar denkt maar dan hoeft ze nog geen besluit te nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Naja door die block ben ik blijkbaar toch mn gevoelens de baas. Liefst bel ik dr nu op, of nog beter sta ik voor dr deur met een leuke verrassing.
T klinkt triest maar ik wil gewoon dat ze me mist... Dus vroeg ik me af wanneer je iemand meer mist. Aan ene kant denk ik dus als ik nix van me laat zien dan wordt ze bang dat ik er vandoor ben en mijn gevoelens voor haar weggaan. Aan andere kant weet ik dat zolang je de ander niet ziet het makkelijker is om niet de hele dag aan iemand te denken...
Hahaha ja dat zal ik doen mevrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hou je in de tussentijd wel je lul in je broek?![]()
Oeh, hoe romantisch...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:00 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb er iig een fijn gevoel aan overgehouden, doet me goed dat ze het er zelf ook heel moeilijk mee heeft. Dit bedoel ik met mooie momenten die we samen hebben. Nu zie ik hoeveel ze om me geeft en dan zit t echt helemaal geweldig tussen ons. Ik zou willen dat t altijd zo was...![]()
Is het feit dat jij em begrijpt niet veel enger?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:11 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je gedachtengang wel, maar zie je nu zelf ook in hoe krom die is?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hou je in de tussentijd wel je lul in je broek?![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is het feit dat jij em begrijpt niet veel enger?
Ik bedoelde dus niet dat ik zou willen dat zij zich altijd kut zou voelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, hoe romantisch...![]()
Man, wat een vreemde gozer ben jij op dit vlak.
Als zíj zich kut voelt, dan ben jij het meest gelukkig met je relatie.
Ik snap je gedachtengang wel, maar zie je nu zelf ook in hoe krom die is?
Ik heb zo'n avond gehad, maar dan in aanvulling met gekots in de golven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
"Snacht's op een verlaten strand op een dekentje met je geliefde wijn drinken, en verder helemaal niets behalve het geklots van de golven"
Zoals ik al zei, ik snap je wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoelde dus niet dat ik zou willen dat zij zich altijd kut zou voelen![]()
Maar heeft niet iedereen dat nodig... Daar draait toch het hele leven om. Tuurlijk je bent een eigen persoon maar zonder bevestiging van anderen ben je helemaal niets.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik snap je wel.
Het gaat je om de zichtbaarheid van haar gevoelens. En in die zin maakt het je niet uit of dat positieve of negatieve gevoelens zijn. Je hebt die bevestiging nodig.
Jawel, ik denk dat iedereen wel bevestiging nodig heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar heeft niet iedereen dat nodig... Daar draait toch het hele leven om. Tuurlijk je bent een eigen persoon maar zonder bevestiging van anderen ben je helemaal niets.
Heb je helemaal gelijk in en ik probeer het idd ook te forceren. Maar als er gevoel in het spel is dan is het soms moeilijk je verstand te gebruiken en zeggen van "Het ligt niet aan haar, ze kan er niets aan doen"...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat iedereen wel bevestiging nodig heeft.
Maar de situatie is nu eenmaal zo dat je vriendin erg veel moeite heeft zich te uiten. Soit. Het is niet zo dat zij daarin berust, ze werkt eraan met haar psychiater. Dat weet je. Toch frustreert het je dat ze dat (nog) niet kan. Dus ga je op zoek naar manieren om een uiting van gevoel te forceren. Wellicht doe je dat niet bewust, maar op die manier komt het wel op me over. En dat vind ik niet echt eerlijk naar haar toe.
Ik snap zeker dat het moeilijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in en ik probeer het idd ook te forceren. Maar als er gevoel in het spel is dan is het soms moeilijk je verstand te gebruiken en zeggen van "Het ligt niet aan haar, ze kan er niets aan doen"...
Tsja zo makkelijk is dat niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap zeker dat het moeilijk is.
Ik zou er ook door gefrustreerd raken hoor!
Maar wees dan een vent en neem de consequenties, hoe moeilijk ook.
Manipuleren, forceren, frustreren, liegen .... waar leidt het toe?
aah maar zo ben ik dus totaal niet. Tuurlijk lig ik 10 dagen later wel met een ander in bed, maar verliefd word ik niet zo snel... Laat staan dat ik er hand in hand mee loopquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:52 schreef petitlapin het volgende:
diegenen die het hardst roepen van ' zo'n liefde kom ik nooit meer tegen', zijn meestal diegenen die tien dagen erna alweer met een ander meisje aan hun hand lopen die ze toch oh zo graag zien ...
gewoon schitterendquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
aah maar zo ben ik dus totaal niet. Tuurlijk lig ik 10 dagen later wel met een ander in bed, maar ...
Wordt het dan geen tijd om daar eens iets aan te gaan doen? Zorgen dat jij zélf het leven de moeite waard kunt gaan maken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef JoeyT het volgende:
Sowieso heb ik een overdreven beeld van de liefde... Vriendschap en liefde zijn eigenlijk de enige dingen in t leven waar ik t nut van inzie, rest boeit me eigenlijk weinig...
Oei, bij elkaar blijven omdat het zo mooi had kunnen zijn...quote:Dus vind ik het zonde om iets weg te gooien wat heel mooi had kunnen worden.
Ik denk dat je gisteren ook verstandig hebt gehandeld door niet meteen hup, terug te gaan. En dus weer op de oude voet door te sukkelen.quote:Maar idd willen we doorgaan zal ik me heel anders moeten instellen en de vraag is of ik dat kan. Daarom is het ook goed voor mij dat we t even rustig aan doen. En wat ik al zei > als ik gister had gezegd dat we weer bij elkaar waren dan waren we dat maar dan weet ik ook dat het fout zal gaan lopen en dat wil ik dus niet.
Ja ik vind het ook echt niet raar. Kijk nu we t even rustig aan doen ga ik niet met anderen naar bed, ookal duurt t dus langer dan die 10 dagenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon schitterend![]()
![]()
die meisjes zullen je pijn toch wel een beetje verzachten ...
( en dit allemaal is echt niet slecht bedoeld hoor)
Het leven is de moeite waard! Maar dat komt wel door de vriendschappen die ik heb! Ik vind het leven geweldig alleen zou uik wel een kogel door mn kop schieten al ik geen vrienden had om het leven mee te delenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wordt het dan geen tijd om daar eens iets aan te gaan doen? Zorgen dat jij zélf het leven de moeite waard kunt gaan maken...
[..]
Oei, bij elkaar blijven omdat het zo mooi had kunnen zijn...
[..]
de meisjes waar je dan het bed mee deelt, zijn dat dan vriendinnen, of gewoon scharrels die je meeneemt uit 't café, of heb je een heel gsm-telefoonboekje met nummers van meiden die altijd bereid zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt niet raar. Kijk nu we t even rustig aan doen ga ik niet met anderen naar bed, ookal duurt t dus langer dan die 10 dagenMaar als het dus echt over en uit is dan zie ik geen reden om afentoe gewoon met iemand naar bed te gaan. Moet toch van mn geilheid afkomen
En die meisjes kunnen dus niet mn pijn verzachten dat heb ik dus al geprobeerd
![]()
Het zijn meestal geen vriendinnen, alhoewle er een paar zijn waar ik nog vriendschappelijk mee omga. Meeste heb ik idd ontmoet tijdens het uitgaan of op mn werk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de meisjes waar je dan het bed mee deelt, zijn dat dan vriendinnen, of gewoon scharrels die je meeneemt uit 't café, of heb je een heel gsm-telefoonboekje met nummers van meiden die altijd bereid zijn![]()
ik vraag mij af hoe sommige mensen aan zoveel bedpartners geraken ? wat heb ik verkeerd gedaan toen ik single was ?
Hehe ok...quote:
Ja maar dat maakt niet uit. Ik hoef niets met dr te doen. Tis gewoon weer leuk om te flirten en kijken wat ze ermee doet. Gewoon om maar niet de hele tijd aan mn huidige meisje te denken... Gelukkig ben ik een simpele jongen die zich snel laat afleiden door onnozele dingenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Wolkje het volgende:
daar ging mn post over idd![]()
Maar, die heeft een relatie he.
Dat zegt ie niet! Hij zegt dat ie dat flirten als een leuke afleiding ziet van zijn gevoel voor dat ene meisje en hij geeft aan dat ie niet weet of ie over een tijd nog zo over haar denkt en of ze dan wel echt 'veranderd' is. Dat is ook koffiedik kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
Wees dan een vent en zeg eerlijk tegen je hudige vriendin dat je liever lekker verder gaat.
Wat zeg ik nou net... Ik doe dr nix mee, het meisje heeft sowieso een relatie... Maar dan nog heb ik echt afleiding nodig. Word gek van t nadenken... Enige moment dat ik vandaag niet aan dr moest denken was toen ik met dat meisje aant kletsen was...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef Copycat het volgende:
En er nog trots op ook....
Wees dan een vent en zeg eerlijk tegen je hudige vriendin dat je liever lekker verder gaat.
idd dit bedoel ik precies. Kan me wel een paar weken kut gaan voelen en zitten nixen omdat ik aan het 'wachten' ben, maar ik word dan echt helemaal gek. Ik ben blij dat ik weer ff wat heb gevonden om energie in te kunnen steken. Ik heb t trws ook met mn 'vriendinnetje'erover gehad en die vond dat ze me niet kan dwingen om niet met anderen uit te gaan maar dat ze graag zou willen dat ik dr even de tijd geef. En tuurlijk geef ik dr dat maar al te graag, maar als ze nog precies t zelfde is over een tijdje dan gaak me helemaal kut voelen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet! Hij zegt dat ie dat flirten als een leuke afleiding ziet van zijn gevoel voor dat ene meisje en hij geeft aan dat ie niet weet of ie over een tijd nog zo over haar denkt en of ze dan wel echt 'veranderd' is. Dat is ook koffiedik kijken.
Neej ookal weet ik dat ik kans zou maken als ze vrijgezel was, wete ik dat t niet zo makkelijk zal gaan nu ze 1,5 jaar vriendje heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij eerst wil testen of hij kans maakt bij het andere meisje, maar correct me if I'm wrong
Ja dat heb ik dus ook. Alleen is t dus echt een medisch iets bij haar en daarom twijfel ik nog.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb de ervaring dat zoiets meant to be is of niet, in dit geval gewoon niet dus...
ja ik ben gek
Ja ik weet niet wat het bij mij is. Ik kan mezelf niet afleiden door dingen te doen. Denk dan onbewust toch aan dr. maar als ik een meisje wel interessant vind dan leidt dat me wel af... Maja ik ben ook echt raar hierin denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:30 schreef Wolkje het volgende:
Je kan toch ook bijvoorbeeld met vrienden uitgaan, zonder meteen een ander te gaan versieren, bijvoorbeeld?
Valt reuze mee, hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef Tranceptor het volgende:
ja ik ben gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |