abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26643027
Kleine uitleg vooraf: vorig jaar een date en 2 maanden een heftige relatie. Allebei verliefd. Ik vind op het internet een site waar ik hem op een foto zie staan met een ander met een opschrift: zij is het helemaal voor mij. Ik maak het uit, maar kan hem niet vergeten. Hij mij ook niet. We hebben weer tel contact en hij vraagt aan mij een gunst om geld. Ik leen het een en ander en zijn gedrag veranderd naar mij toe. We zien elkaar weer en hij wilt me terug. Ik kan het niet laten en ik geef toe. Ik voel dat ik zielsveel van hem bent gaan houden. Ondertussen vraagt ie meer geld en geef hem dit ook. Totdat ik het idee krijg dat het alleen om geld gaat. Ik maak het weer uit. Weer neemt ie contact met me op en spreken af..hij is gek op me en wil me niet kwijt..ik val weer voor hem.SIndsdien hebben we weer een relatie maar ik twijfel aan alles. Hij heeft ondertussen nog steeds kontakt met andere meiden en krijg het idee dat het meer is dan alleen kontakt (belt apart zonder dat ik erbij ben) en kickt op die aandacht. Hij verzekerd me dat ik niet hoeft te twijfelen en dat ie me zo waardeert dat ik zo relaxed ben. Sinds een week zit ie bij me in huis en als ie ergens heen wilt vraagt ie weer geld..ik geef het hem ook maar ergens voelt het niet goed. De pest is dat ik ontzettend van hem hou en hem niet los kan laten (heb het meerdere malen geprobeerd). Maar echt gelukkig ben ik niet..we hebben het laatst gehad over hoe serieus hij is met mij en als ik hem moet geloven..hééél serieus!! Zeg eens eerlijk wat denken jullie hiervan? ik weet echt niet meer wat ik moet geloven...
pi_26643057
Maak het eens leesbaar.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:35:11 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_26643064
Ik lees vier zinnen en ik denk gelijk "Loverboy".
pi_26643071
Sorry ik snap er geen ene fuck van kun je wat duidelijker zijn? Half Nederland loopt met een kater rond en jij komt met zoiets aanzetten
  zondag 1 mei 2005 @ 16:38:02 #5
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26643121
Je bent niet echt slim bezig he door hem steeds geld te geven, dat zie je zelf toch zeker ook wel in?
pi_26643126
Ben ik de enige die het wel begrijpt?

Ik zou het uitmaken, dit lijkt me niet constructief, de relatie die jullie hebben is ook niet echt gelijkwaardig en ik heb het gevoel dat hij nogal van je profiteert.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:40:33 #7
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_26643189
Loverboy.
Weten je ouders het ook ? Waar haal je het geld vandaan ?
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_26643210
geef hem geen geld, het is toch duidelijk dat die alleen lief en aardig is als je hem geld feeft
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26643226
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:40 schreef Mattt het volgende:
Loverboy.
Weten je ouders het ook ? Waar haal je het geld vandaan ?
nee nurd, een loverboy geeft je geld/spullen en vraagt er daarna iets voor terug, hoer dus
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26643238
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:47:37 #11
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26643333
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
Ja joh, ze moet maar gewoon geld blijven geven
  zondag 1 mei 2005 @ 16:50:29 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26643393
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.
Wellicht heeft ze net die eyeopener nodig om wél van hem los te kunnen komen.

WickedOne, hij noemt je 'relaxed'. Ik zou dat beschouwen als dat hij het wel relaxed vindt dat je geen grenzen aangeeft...
En waarom hou je eigenlijk zoveel van hem?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_26643398
Kappen met geld geven lijkt me. Dan komt zijn werkelijke aard vanzelf naar boven denk ik. En dan weet jij genoeg. .
pi_26643469
Hij gebruikt je en jij laat het nog toe ook. Als je zou stoppen met geld geven zal hij het uitmaken en eigenlijk weet je het zelf ook.
pi_26643498
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:
WickedOne, hij noemt je 'relaxed'. Ik zou dat beschouwen als dat hij het wel relaxed vindt dat je geen grenzen aangeeft...
Hij mag en kan nml alles doen wat ie wil, jij neemt hem toch wel terug
  zondag 1 mei 2005 @ 16:57:20 #16
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26643554
Lees je eigen stukje nog een keertje door en zie in hoe dom je bezig bent.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:57:29 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26643560
je laat je gebruiken, vergeet hem
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 1 mei 2005 @ 16:59:09 #18
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26643592
Om hoeveel geld gaat het?
  zondag 1 mei 2005 @ 17:00:45 #19
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26643628
Je bent niet blij met hem, maar met je relatie. Zoek een vent die ee nrelatie waard is, dit is duidelijk een hoop stront die misbruik van je maakt. Mooie dingen zeggen is makkelijk en in zijn geval levert het nog direct geld op.

Je hebt het al veel te ver laten komen, tijd voor actie.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_26643653
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef _Boo_ het volgende:
Lees je eigen stukje nog een keertje door en zie in hoe dom je bezig bent.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:07:52 #21
14827 Kogando
Modelprutser
pi_26643799
Is dit serieus?

Kappen met die gast, hij is vast drugsgebruiker of heeft een andere dure ' hobby' . Als je nu nog doorgaat met hem verdien je de komende ellende ook imho.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_26644233
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:

[..]

Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.
Wellicht heeft ze net die eyeopener nodig om wél van hem los te kunnen komen.
Ik denk dat haar ogen al genoeg geopend zijn.
Dat leid ik in ieder geval af aan haar openingspost.

Als je weet wat goed voor je is, maar je keuze wordt bepaald door de verleiding die zwaarder weegt dan de negatieve kanten, dan heb je geen zetje van anderen nodig; Dan moet je de ellende zelf ondervinden, met alle mogelijke gevolgen van dien. Ervaringen van anderen zijn dan betekenisloos.

Sommige mensen werken nou eenmaal op die manier. Ze zijn veel empirischer ingesteld dan anderen, en moeten alles zelf ervaren om het de volgende keer mee te kunnen laten wegen in volgende beslissingen.

Ik had het zelf met gokken. Ik wist na elk groot verlies donders goed dat dit me niks anders ging opleveren dan ellende, en toch heb ik heel vaak zelf mijn hoofd moeten stoten en heb ik zelf de gevolgen van mijn acties moeten meemaken om écht te kunnen doorgronden wat ervoor zorgde dat ik tegen beter weten in bleef handelen, en waarom het risico op zelfdestructie steeds weer groter was dan de drang om de, voor mij, juiste keuzes te maken.

Anderen hadden mij dit nooit verbaal kunnen bijbrengen.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:21:31 #23
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26645376
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij gebruikt je en jij laat het nog toe ook. Als je zou stoppen met geld geven zal hij het uitmaken en eigenlijk weet je het zelf ook.
Dat denk ik ook.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26650393
Dat is het hem ook..ik weet het wel, alleen gevoel en verstand ligt zo ver uit elkaar in dit geval.
Er werd gevraagd waarom ik zo van hem hou...het was voor mij liefde op het eerste gezicht en hij had alles wat ik in iemand zocht...zo leek het. Nu weet ik wel beter probeer mezelf continu duidelijk te maken dat het niet goed is, maar als we bij elkaar zijn voelt het goed en dat brengt alleen maar twijfel bij me. Ook werd er gevraagd om hoeveel geld het gaat en ik kan je zeggen dat het enorm veel is. Dit is begonnen onder het mom van lenen..
Ik wil hem ergens niet kwijt maar weet ook dat dit geen basis voor een goede relatie is. Wil hem dit duidelijk maken maar weet gewoon niet hoe ik dat moet doen. Normaal zeg ik altijd alles maar bij hem lukt het me niet...iemand nog een suggestie?
  zondag 1 mei 2005 @ 21:58:07 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26650614
Wat wil je hem zeggen?

En houden van omdat je 'als een blok voor hem viel'.... tja....
Wat heeft hij nu dat hem zo bijzonder maakt?
Is hij lief, grappig, attent, zorgzaam, intelligent, geil, mooi etcetc??

Het lijkt me meer dat je verslaafd aan hem bent.
Waar is je zelfrespect?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')