nee nurd, een loverboy geeft je geld/spullen en vraagt er daarna iets voor terug, hoer dusquote:Op zondag 1 mei 2005 16:40 schreef Mattt het volgende:
Loverboy.
Weten je ouders het ook ? Waar haal je het geld vandaan ?
Ja joh, ze moet maar gewoon geld blijven gevenquote:Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
Hij mag en kan nml alles doen wat ie wil, jij neemt hem toch wel terugquote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:
WickedOne, hij noemt je 'relaxed'. Ik zou dat beschouwen als dat hij het wel relaxed vindt dat je geen grenzen aangeeft...
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef _Boo_ het volgende:
Lees je eigen stukje nog een keertje door en zie in hoe dom je bezig bent.
Ik denk dat haar ogen al genoeg geopend zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.
Wellicht heeft ze net die eyeopener nodig om wél van hem los te kunnen komen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij gebruikt je en jij laat het nog toe ook. Als je zou stoppen met geld geven zal hij het uitmaken en eigenlijk weet je het zelf ook.
als je (nog) niet bij hem weg wil, lijkt me dit idd verstandig om eens mee te beginnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef petitlapin het volgende:
geef hem gewoon geen geld meer, en zie wat er van komt ...
Stop met hem het geld te "lenen" dat geld zie je niet meer terug, steek je energie in hem aan het werk te krijgen!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef wicKed0ne het volgende:
je zegt rare dingen nu...hij heeft nog geen cent terug betaald. Het zijn vaak dingen of ik dat even voor hem wilt meenemen en dat kan alles zijn. Ook bepaalde rekeningen waar ie geen geld voor heeft vraagt ie of ik dat kan voorschieten. Even ter verduidelijking: hij heeft geen werk
Het is maar net wat je een sukkel noemt. Iemand die een vrouw zo ver krijgt dat ze hem geld geeft, toestaat dat hij andere vriendinnen heeft en ook nog es daar in huis kan komen wonen, kan ik moeilijk een sukkel noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef DrazTic het volgende:
Waarom vallen zoveel vrouwen op sukkels?
Overal, de truc is om de onzekerheid te herkennen en daar op een hele sneaky manier gebruik van te maken. Het belangrijkste is dat jij haar in eerste instantie het gevoel geeft dat zij het allermooiste is wat je ooit in je leven is overkomen, om vervolgens dingen te gaan terugverwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Swift het volgende:
Ik wou dat de vrouwen in mijn leven zo naïef waren als jij...
Waar kan ik mensen zoals jou ontmoeten?
Nee...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:32 schreef Malebolgia het volgende:
sorry maar ben ik de enige die het idee heeft dat die gast je door je grenzeloze naiviteit tot op het bot probeert uit te kleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |