Dat is denk ik bij de meesten het gevalquote:Op maandag 2 mei 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
1, 2, 3 al heel stuk minder gezien en van vier nauwelijks iets.
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef MissBliss het volgende:
Zijn er al fokkers die zich hebben opgegeven??
Het lijkt me persoonlijk nogal verschrikkelijk, maar ja zou toch wel leuk zijn, een fokker in het huisquote:Op maandag 2 mei 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Vast wel.. Ik niet. School he.
.
Op zich lijkt het me best leuk om het eens mee te maken. Al denk ik niet dat ik door de selectie heen zou komen..
Wat gaan ze daar doen danquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd of de Engelse Big Brother een voorbode is van de NL versie..
Ze gaan daar flink zieken dit jaar
Ze gaan geen bedden plaatsen, die moeten de bewoners zelf maken.quote:
Yup!quote:
Het was ook te zwaar 9 dagen zonder cola te leven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze er zo snel uitging destijds. De Playboy toen maar gekocht.
Geil ding was het. De Sex spatte er van af. Dan neem ik een iets te grote mond voor liefquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk mens, die Tara.
Beetje een paardenbek vond ik d'r ook altijd hebben.
Pics!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Kan me nog een scene herinneren dat ze gymnastiekoefeningen deed in de tuin. Zonder BH in een wit T-shirt. Bart Willem en Ruud zaten gezamelijk op het bankje naar haar te kijken
Ja voor mij ook, de kleine details doen het hem, en niet met een zuurstofmasker een zwembad in duiken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Whehe.. Zulk soort eenvoudige dingen maken BB toch het leukst wmb.
.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Tara is wel erg veranderd sinds de PB, in de Lust van laatst was niet om aan te zien.
Toen was ze.
En dat ontzettend domme gewauwel van 'r, met zo'n plats amsterdams pauper-accent, hielp ook niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk mens, die Tara.
Beetje een paardenbek vond ik d'r ook altijd hebben.
Ze is 15 kg afgevallen en heeft daarna haar borsten op laten vullen, en gelijk maar een botox-behandeling ondergaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:54 schreef JooB het volgende:
Of ze heeft een behoorlijke coke hobby (gehad) of ze is anorexisch. Tering wat een magere kop.
Daar heb ik je toen nog op aangesprokenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:06 schreef Cynix ® het volgende:
4 heb ik niet echt gevolgd.
Botox ook al?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is 15 kg afgevallen en heeft daarna haar borsten op laten vullen, en gelijk maar een botox-behandeling ondergaan
Als ze daar niet van op de hoogte zijn dan zou dat natuurlijk het mooist zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wat de kandidaten kunnen winnen, of gaan ze voor de kat z'n viool een paar maanden voor lul staan?
Een fraai staaltje investigative journalism.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef Hunter het volgende:
Ondanks deze ontwijkende antwoorden denken de Mediawatchers aanwijzingen te hebben dat Big Brother dit jaar relatief vroeg van start zal gaan.
Doe maar, en neem je camera mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Ik had tijdje geleden voor de gein een inschrijving ingevuld, en heb zojuist een mail gehad met een uitnodiging voor de selectiedag van volgende week... Zit wel te twijfelen of ik het zou doen, aangezien ik het helemaal niet serieus neem
Misschien toch wel leuk om eens op die selectiedag te kijken, wat voor zolen er zich allemaal proberen te bewijzen![]()
Juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef tong80 het volgende:
Gewoon gaan en hier verslag uit komen brengen
Tuurlijk! Doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Misschien toch wel leuk om eens op die selectiedag te kijken, wat voor zolen er zich allemaal proberen te bewijzen![]()
Welnee, alleen op de grote groep die-hard FOK!kers kunnen ze al draaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:04 schreef BB-King het volgende:
Ik denk zelf dat na enkele weken het van de buis wordt gehaald.
Vanwege tegenvallende kijkcijfers...
Je mod-sollicitatie kan wel vast op de bus hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Is het überhaupt al bekend wanneer dat forum ongeveer komt?
Medio augustus zeker?
Ik vind die Bianca zo'n ranzige pokkehoer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Als het in september begint lijkt mij half augustus ook normaal. Even lullen bij de voorpret. Paar vooroordelen posten over de deelnemers. En dan er tegenaan
Ja Viola Holt als presentatrice is dan weer wel een goede keuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die Bianca zo'n ranzige pokkehoer.
(er doet vast wel weer een Bianca mee)
Die lelijke vette zeug van een Holt krijgt wel wat fan-topicjes vol denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Viola Holt als presentatrice is dan weer wel een goede keuze.
kom je mij ook nog tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Ja ik heb ook niets met Bianca's.quote:
Haha, alleen daarvoor zou ik het al doenquote:
Dat lijkt me nou een mooie tijdsbestedig in plaats van een website bijhouden.quote:
Ik kom wel zieken, mocht jij het worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef Sanne het volgende:
Dat lijkt me nou een mooie tijdsbestedig in plaats van een website bijhouden.
En een leukere
Wat voegt dat nou toe?quote:
septemberquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waneer komt die "tien!" nou precies?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom wel zieken, mocht jij het worden. [afbeelding]
Het gebeuren op het forum is vaak leuker dan het hele programma op zich.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me op zich wel cool om BB te volgen met de mensen van het forum.
De voorgaande edities heb ik wel gekeken, vooral 1 en 2 redelijk intensief, maar met z'n allen erover speculeren (of beter gezegd gewoon keuvelen) geeft er toch een extra dimensie aan
.
Moet je het wel eerst worden natuurlijk.quote:
Dat zijn ze hier wel gewend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je het wel eerst worden natuurlijk.
Ik weet niet of ze dat wel willen hoor, zo'n makkelijk ontvlambare en geestelijk instabiele blauwe.
Ik heb Cynix nog nooit op enige onwelvoegelijke daad kunnen betrappen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb Cynix nog nooit op enige onwelvoegelijke daad kunnen betrappen.
behalve slapen met wannabe crew natuurlijk.quote:
Huhquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Ik zie dat je alvast begonnen mebt met zieken, APK?![]()
Jij bent ook alweer begonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef Roache_ het volgende:
oeh ik kan niet typen....
Ik zal nog eens jarenlang -onbetaald en tot diep in de nacht- objectieve streamverslagen voor jullie schrijven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
Ach dan weet iedereen ook weer waar die aan toe is Roache_.
Neuh, kusje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:24 schreef Roache_ het volgende:
Och zieltje APK toch! Kreeg je niet genoeg waardering? Wil je een eigen topic?![]()
17 augustus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waneer komt die "tien!" nou precies?
Je zit alleen een beetje in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey Beev, ik las vanochtend dat het helemaal niet zeker was dat Carlo het ging presenteren, maar dat ze wel in gesprek waren met Chantal enGordon
Vast oud nieuws, maar ik meld het toch even
*kan niet wachten tot QT terugkomt als (light)BB-modquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef APK het volgende:
Ik weet niet of ze dat wel willen hoor, zo'n makkelijk ontvlambare en geestelijk instabiele blauwe.
Ow fuckquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit alleen een beetje in het verkeerde topic..
Gordon is al even erg als Carlo iig..
O jaaaa, ik verheug me ook zó enóóórm op leuke mods!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
*kan niet wachten tot QT terugkomt als (light)BB-mod
Jawel joh, lekker modje pesten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef marky het volgende:
Alles is best als de modjes maar niet te streng zijn.
Mwoa.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef marky het volgende:
Alles is best als de modjes maar niet te streng zijn.
Ja, wat?quote:
* just me zou weleens met Gert willen dollenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk doe je het daar allemaal voor hè, lekker dollen met de mods.![]()
Zegt ie eens gewoon wat aardigs zonder bijbedoelingquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef Roache_ het volgende:
Zo Havoc, kom je nog iets de nek omdraaien?Kom maar lekker niet modden..!
zag ik nou ergens trouwfoto's voorbij komen???
Gezellig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef APK het volgende:
behalve slapen met wannabe crew natuurlijk. [afbeelding]
Kijk, just me als BB-mod, dáár kan ik nou wel mee leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zou weleens met Gert willen dollen
ik wil geen BB-mod worden, alleen met jou rollebollenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, just me als BB-mod, dáár kan ik nou wel mee leven.![]()
()
quote:
Oooooh slettebak!!! Jij was op Kutkuiken!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil geen BB-mod worden, alleen met jou rollebollen![]()
Ja dat lijkt me wel ja.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooooh slettebak!!! Jij was op Kutkuiken!!!
[..]
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
En jij dan APK? Ik denk dat jij het ook wel zou kunnen. It takes one to no one, dus jij hebt alle etters en pricks die alleen maar komen kloten binnen een halve seconde in de smiezen.
Datzelfde heb ik eigenlijk ook met de deelname aan het programma. Ik vind het cheap en vernederend om een selectie-procedure te moeten ondergaan. Ze vragen me maar. Graag of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik eigenlijk ook met de deelname aan het programma. Ik vind het cheap en vernederend om een selectie-procedure te moeten ondergaan. Ze vragen me maar. Graag of niet.
Ik wacht al jaren (tevergeefs) op een rood kleurtje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:43 schreef APK het volgende:
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.
Even op een forum pleuren dat je wel moderator wilt worden en dan maar hopen dat jouw lobbygroepje de kar gaat trekken vind ik absoluut not done.![]()
Bron.quote:Wisseltruc met tweeling!
Ze deden het al eerder in Amerika, maar nu doen ze het ook in de nieuwe versie van Big Brother Australië... als een van de deelnemers is een tweeling gekozen, die elkaar telkens aflost.
Terwijl de ene helft van de tweeling dus in de groep meedraait, verblijft de ander in een geheime kamer. Deze is voorzien van wat video's en andere spulletjes, zodat hij zich niet hoeft te vervelen. Hij weet niet hoe laat het is en wat er in de groep gebeurt. Om toch niet helemáál af te gaan in de groep, mogen ze bij de omwisseling, die in de dagboekkamer of op het toilet plaatsvindt, 3 minuten met elkaar de laatste ontwikkelingen in het huis doornemen. Ook krijgen ze een minuutje om zich om te kleden, zodat ze identiek terugkeren in de groep.
Zal na BB Amerika en BB Australië straks ook de nieuwe editie van Big Brother in Nederland zo'n tweeling in de groep hebben? Het zou zomaar kunnen! Bij de aankondiging van Big Brother 5 werd er vanuit Endemol namelijk medegedeeld: "Er staan veel verrassingen op stapel die soms tot de laatste seconde geheim zullen blijven. De bijna honderd series die tot op heden over de hele wereld zijn uitgezonden dienen daarbij als inspiratiebron."
Big Brother Australië bevindt zich op dit moment op dag 6, de broers lossen elkaar elke dag af en de groep heeft nog niks door. De jongens hebben het er wél erg moeilijk mee. Wil je weten hoe het afloopt? Volg Big Brother Australië via deze site op de voet!
Ja, misschien kunnen ze Just en Brechtje vragen??quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
Wahahaha, dat lijkt me wel geweldig om te zien![]()
.
Ah, de fanclub is gearriveerd.quote:
Sjonnie kennende vindt hij het laatste al een behoorlijke dijenkletser.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
Die tweeling: zit daar verder nog iets aan "vast" voor zover iemand weet, een spel-element? Of is het puur bedoeld om de kijkers zich te laten verkneukelen over de onwetendheid van de andere bewoners? Haaa-ha, jullie hebben lekker niet door dat het een tweeling is?
Dit meen je niet hè ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
En natuurlijk de onvergetelijke Rolf *snuiiiiff* X.
Gert.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
En dan als opdracht wie het langst wakker kan blijven. Die twee gaan gewoon pitten tussendoor.
Ah, jij snapt het.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Grobbenkuiken het volgende:
In de tunnel van Schubbekutteveen al snuivende aan de chemtrails.![]()
quote:
Zijn er ook hekken om achter te staan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef BVO het volgende:
Morgen de eerste screenings..
Nog mensen die er heen gaan??
ik was niet uitgenodigtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef BVO het volgende:
Morgen de eerste screenings..
Nog mensen die er heen gaan??
Good luck!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik moet volgende week naar een eerste screening
quote:Ik had wel gedacht dat Stiertje hier een berichtje zou achterlaten. Maar helaas ik heb het niet gered.
We moesten er om 10 uur zijn, maar moesten buiten wachten, omdat nog niet alles gereed was. Zo tegen half 11 mochten we naar binnen. Moesten eerst melden en kregen toen een sticker met onze naam en nummer erop.
Daarna werd er een foto van je gemaakt. Toen moesten we een quitclaim invullen, zodat je alle rechten aan BB gaf. Ze filmden ook namelijk.
Daarna werden we met zijn allen in een hele grote zaal gezet aan allemaal tafel.
Er kwamen iedere keer mensen van de crew langs, die vragen stelden. Ging op zich redelijk, alleen 1 man was niet zo aardig, die vroeg maar door en door en had ook wel op alles commentaar.
Hummie kwam ook nog bij ons zitten, zij is echt superaardig. Hebben het over van alles en nog wat gehad.
En toen kwam het wachten, ze gingen in beraad en zou een uur duren. Nou duurde lang hoor, dat uur.
En toen kwam het moment dat ze per tafel vertelde wie er door waren en wie niet. Bij onze tafel was er 1 iemand door. Die kreeg dan later op de middag een individueel gesprek. Was een leuke man, ik hoop dat ie in september het huis in mag.
Al met al was het toch een leuke ervaring en ik ga me de volgende keer gewoon weer opgeven...........de aanhouder wint toch?
-Waarom moeten ze juist jou aannemen voor dit programma?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jah, help me! Pliez!
Vraag maar raak!
Waarom wil je eigenlijk meedoen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jah, help me! Pliez!
Vraag maar raak!
Diegene zat duidelijk aan dezelfde tafel als een vriend van me..toch grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
Een post van iemand op het forum van Mediawatchers..
[..]
Bron.quote:ben vandaag ook geweest, en helaas ben ik er ook niet door.
Ze zeiden ook gewoon duidelijk dat ze 12 mensne zochten die het nederlandse publiek boeie, oftewel ze hebben gewoon 12 karakters in gedachten en hopen die te vinden, wat me opviel er jong publiek deze keer was en zodoende ook de oudste 2 aan onze tafel door gingen kan toeval zijn of nemen ze wellicht terecht niet al te jongen mensen aan.
jammerquote:
BB2quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Bianca (BB1) nu op RTL Boulevard.
In een programma van Irene Moors. Studio 27, Houten.
Hersteld.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Bianca (BB2)
Arme Koos...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik haatte haar ín al m'n vezels.
'Pak het geld maar Koos, ik gun het je.'
Hij zou gewonnen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef Sanne het volgende:
Arme Koos...
Hij mocht gewoon niet winnen...
M'n favoriet van al de BB's en DB's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Sanne het volgende:
Tessa van de Bus. Die haatte ik.
Dat blijft onze Koen.quote:
Het hagelslag mysterie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat blijft onze Koen.
'Ik ben de vuile hond.'
Klom ie met een pan om te pissen onder het dak van de Sauna zodat ze zouden denken dat ie uit het programma verdwenen wasquote:
Ik blijf erom lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klom ie met een pan om te pissen onder het dak van de Sauna zodat ze zouden denken dat ie uit het programma verdwenen was
Jaaaaaaaaaaaa!quote:
Veel beter maken ze het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
En de eerste dag al met een stijve in de sauna.
Die zat er maar een paar dagen en ging gelijk met een miniscule bikine bij de kerels in bad steeds met haar reet omhoog zodat de string net boven het schuim uitkwam.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Veel beter maken ze het niet.![]()
Audrey, deed die niet de eerste avond ook al zo wil in bad? Of was het toch later?
Nee, want je hebt geen humor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben nudist, is dat genoeg om door de eerste ronde heen te komen?
Tot welke ronde ben je vorige keer gekomen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben nudist, is dat genoeg om door de eerste ronde heen te komen?
Ik heb wel humor, maar kan deze soort humor niet op Fok! laten zien omdat ik dan als fascist wordt uitgemaaktquote:
Tot de allerlaatste ronde, voordat het programma echt begonquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tot welke ronde ben je vorige keer gekomen?
Oh, dat is goéd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik heb wel humor, maar kan deze soort humor niet op Fok! laten zien omdat ik dan als fascist wordt uitgemaakt
Laat die CREEP aub. met zn Hitlersnor niet gaan snorren als MOD, fokking idiot. Ik zal hem es belachelijk maken met zijn weinig tot geen perceptievermogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Cynix ga je wel weer modden ? De laatste keer was niet zo'n succes.
Hey Sanne!! Jij ook xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx -jes terug!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:48 schreef Priscella het volgende:
Zit je weer om aandacht verlegen, gespleten leguaan TONG.
Sssssst!
En wat nou aan de Bootz? Heb net Babi PangAng gehad en zit nu aan deen kijk naar de meest geweldige trash tv (lees: verstand op nul en kijkuh maar). RTL boulevard.
Behalve die x dat Henkie Schift binnenkwam met die joint, zat te kwijlen bij het hek man helaas werd die vette joint geconfisqueerd door Oppermeister Hummie --->quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Voor de onwetenden.
Ja, geen WEED te vinden in dat huis natuurlijk.
BLABLABLABLABLABLAquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Voor de onwetenden.
Haar grote mond werd gesnoerd en ze verlangde al snel terug naar de buitenwereld.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
één briljante opmerking over de lul van Kelly
Kep de bann'n vol met wind!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef Priscella het volgende:
Zeg, wie dut mie wat wie dut me wat vandaoge (SKIK-->krek, verrek dat is het!)
Hij was alleen niet zo briljant dat ik hem nog weet. Al kan dat ook aan de drank liggen. Hoe ging die ook alweer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ze zou het wel even maken maar buiten één briljante opmerking over de lul van Kelly hebben we haar niet gezien.
quote:
O ja. En? Nee zeker.quote:
quote:Koos gecast als verliezer
Marijke Schonewille en Martijn Raadgever, redacteurs bij vorige edities van Big Brother, vertellen hoe er bij castings gezocht werd naar de ‘soapfamilie’. Bij de eerste series werd niet gezocht naar extremen, maar bij BB 3 en 4 lag dat anders. Het moest wild en hectisch worden, naakt was geen probleem. Alles om de kijker te behouden. Bij de casting werkte men met een zogenaamde ‘soapladder’, waarna de standaard karakters (de sportman, het mooie meisje, de benjamin, de clown, etc..) overbleven. Hiermee werd een bepaalde verhaallijn voorgekookt. De kijkers gooiden daarna echter wel eens roet in het eten. Juist de personages die zorgden voor actie, de geplande winnaars, werden resoluut weggestemd. Hoewel je zou kunnen denken dat de redactie met de juiste montage de nodige macht in handen heeft, weerlegt Schonewille die stelling door te melden dat gebrek aan tijd de makers daarvoor parten speelde. Aan de andere kant wil zij wel toegeven dat, toen 50-plusser Koos op de finale-avond van BB 2 dreigde te winnen, Yorin - zich identificerend met de ‘jongere’ - besloot er een stokje voor te steken door hem met een (kleinere) zak met geld naar huis te sturen. Schonewille vertelt hoe erg ze dat gevonden heeft en hoe reality-tv daarmee niet meer echt als zodanig te benoemen is. Als maker werd ze totaal verrast door deze gebeurtenis.
Ik heb geen snor meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Priscella het volgende:
[..]
Laat die CREEP aub. met zn Hitlersnor niet gaan snorren als MOD, fokking idiot. Ik zal hem es belachelijk maken met zijn weinig tot geen perceptievermogen.
![]()
![]()
Dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
![]()
![]()
MORON.
Ps. Ja na een aantal jaren heb ik nog meer haar gekweekt op mijn tanden, gebitloze freak ben je.
Zo en dit waren ook mijn laaste woorden aan CYNIX zijn adres. Doe je de groetjes aan iedereen in die fokking Oldbieforum?
Ooh ja ik heb hier nog iets voor jullie (lees: fokking Oldbiemods) wat ik nog niet verstuurd heb maar ach HELL ik plaats hem hier effe (insert fokking *wanker knipoogsmiley):
[afbeelding]
*blablabla Deze afbeelding is 874 * 534 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weer hoe dat moet.
Neuh, Ervaring leer je door geen gebruikersfaq te lezen! Há!
Nou fijn weekend allen, ennuh liehiefff zijn voor elkaar he? xxx
Oe, Adje heeft zich vermomd.quote:
Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Wie is Priscella dan precies? Iemand een foto ofzo?
....ik ben mijn vriendin helemaal zat, dit is een goede manier om als ik mazzel heb een paar maanden bij haar weg te zijn en hopelijk -wie weet- een nieuwe partner te vinden. Man of vrouw, maakt mij niet uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben leuk, kan het nederlandse publiek entertainen, maar dat komt vanzelf en niet op commando.
Heb heel veel te vertellen, heb veel levenservaring en ......... ??????????
Je wilt dus beroemd worden, en geliefd in heel Nederland, en dat iedereen je bewonderend aankijkt als je over straat loopt en dat mannen je gratis bier geven en vrouwen gratis sex. Enzo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben leuk, kan het nederlandse publiek entertainen, maar dat komt vanzelf en niet op commando.
Heb heel veel te vertellen, heb veel levenservaring en ......... ??????????
Dan heeft-ie niet zijn naam veranderd maar hooguit een kloon genomen, want Chandler post nog steeds.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef tong80 het volgende:
Formerlyknownas heette jij eerst Chandler ? Die was een paar jaar geleden ook stoer aan het praten op Fok dat ie het huis in zou gaan. Toen werd het Priscella.![]()
Als werk nú al boven BB gaat kom je natuurlijk nergens. Verwaarlozen die hap en hier met je verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben gisteren geweest, het ging er heel anders aan toe dan wat de rest tot nu toe schreef, morgen mijn verhaal, moet nu werken, sorry
Goh, had je het LICHT gezien? Vuile rat.quote:
Geregistreerd op: maandag 4 oktober 2004 @ 22:31quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Absinth het volgende:
lol, Priscilla was wel de grootste afging van BB, die hebben we geloof ik 2x gezien
Zodat jij er weer een sprookje van kunt maken zeker met je wijsheden uit je Psychologiemagazine voor amaTTTTeurrrrsquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als werk nú al boven BB gaat kom je natuurlijk nergens. Verwaarlozen die hap en hier met je verhaal.
Oh ja. Maar ik zat wel goed met de beschrijving van je postgedrag destijds.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik heette vroeger trouwens Jeromar
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Priscella het volgende:
Zo en dit waren ook mijn laaste woorden aan CYNIX zijn adres.
Heerlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:09 schreef Priscella het volgende:
Goh, had je het LICHT gezien? Vuile rat.
Of deed je Peter de Vries na? WannabeeN00b.![]()
Ik kots nl. op nepmensen die graag bij iets WILLEN horen maar in feite zijn ze nog NIETS.![]()
Dahaaaaaaaaaaaaag maar weer CYNIX![]()
Neuh, die haalt het wederom niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:21 schreef Roache_ het volgende:
Hai APK![]()
Ben jij ook zo benieuwd naar Jeromar en z'n extreem-rechtse grollen?
Dat is een dikke nee!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:46 schreef Roache_ het volgende:
Zou het helpen als Sanne haar tietjes en kontje postte? Qua moderator-support jouwerzijds?
Subsidie is voor losers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:04 schreef Roache_ het volgende:
En al dat moois zonder subsidie bedacht.Kijk, zo kan het dus ook!!
Ik denk het niet. Scanman heeft laatst een bannetje gehad (aanbieden warez), en daarna nóg eentje wegens doorposten met een kloon. Dus hem kennende is hij nu zo diep beledigd dat-ie Fok voorgoed de rug toekeert.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Ik wordt minstens 4x per week zwetend wakker met de gedachte dat scanman de nieuwe mod wordt.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Cynix, wat heb jij Priscella misdaan eigenlijk, ben wel benieuwd.![]()
Jammer dat je de vorige keren er niet bij was hè ?quote:
Aan BB4 had hij niet veel gemist.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je de vorige keren er niet bij was hè ?
Op Fok was het leuk hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Aan BB4 had hij niet veel gemist.
Damn, daar kan ik je geen ongelijk in geven. De users maakten het leuk, het programma was BUD.quote:
Ja het was klote maar heerliojk om hier te schelden en Hummie het graf in te wensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Damn, daar kan ik je geen ongelijk in geven. De users maakten het leuk, het programma was BUD.![]()
BB5 zal weer een zeperd worden, behalve hier. Ik kijk er na uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het was klote maar heerliojk om hier te schelden en Hummie het graf in te wensen.
Er werd dan ook veel afgeneukt. Daar komt niemand meer tussen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:34 schreef Yeahinho het volgende:
Tis wel aardig om hier over BB te ouwehoeren, maar al dat inside-gedoe kan ik niet volgen.
Het was iig beter dan BB2.quote:
quote:
BB-2 was de leukste BBquote:
Wat hij zegt!quote:
Ed. Onze held.quote:
Die snoeide z'n neusharen met een kapmes.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Sanne het volgende:
Mohammed Ali, zou ik ook bijna vergeten hebben....
Leverde toch ook wel wat aardige tv-momentjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |