Jammer dat je de vorige keren er niet bij was hè ?quote:
Aan BB4 had hij niet veel gemist.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je de vorige keren er niet bij was hè ?
Op Fok was het leuk hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Aan BB4 had hij niet veel gemist.
Damn, daar kan ik je geen ongelijk in geven. De users maakten het leuk, het programma was BUD.quote:
Ja het was klote maar heerliojk om hier te schelden en Hummie het graf in te wensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Damn, daar kan ik je geen ongelijk in geven. De users maakten het leuk, het programma was BUD.![]()
BB5 zal weer een zeperd worden, behalve hier. Ik kijk er na uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het was klote maar heerliojk om hier te schelden en Hummie het graf in te wensen.
Er werd dan ook veel afgeneukt. Daar komt niemand meer tussen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:34 schreef Yeahinho het volgende:
Tis wel aardig om hier over BB te ouwehoeren, maar al dat inside-gedoe kan ik niet volgen.
Het was iig beter dan BB2.quote:
quote:
BB-2 was de leukste BBquote:
Wat hij zegt!quote:
Ed. Onze held.quote:
Die snoeide z'n neusharen met een kapmes.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Sanne het volgende:
Mohammed Ali, zou ik ook bijna vergeten hebben....
Leverde toch ook wel wat aardige tv-momentjes op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |