Oh ja. Maar ik zat wel goed met de beschrijving van je postgedrag destijds.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik heette vroeger trouwens Jeromar
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Priscella het volgende:
Zo en dit waren ook mijn laaste woorden aan CYNIX zijn adres.
Heerlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:09 schreef Priscella het volgende:
Goh, had je het LICHT gezien? Vuile rat.
Of deed je Peter de Vries na? WannabeeN00b.![]()
Ik kots nl. op nepmensen die graag bij iets WILLEN horen maar in feite zijn ze nog NIETS.![]()
Dahaaaaaaaaaaaaag maar weer CYNIX![]()
Neuh, die haalt het wederom niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:21 schreef Roache_ het volgende:
Hai APK![]()
Ben jij ook zo benieuwd naar Jeromar en z'n extreem-rechtse grollen?
Dat is een dikke nee!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:46 schreef Roache_ het volgende:
Zou het helpen als Sanne haar tietjes en kontje postte? Qua moderator-support jouwerzijds?
Subsidie is voor losers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:04 schreef Roache_ het volgende:
En al dat moois zonder subsidie bedacht.Kijk, zo kan het dus ook!!
Ik denk het niet. Scanman heeft laatst een bannetje gehad (aanbieden warez), en daarna nóg eentje wegens doorposten met een kloon. Dus hem kennende is hij nu zo diep beledigd dat-ie Fok voorgoed de rug toekeert.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Ik wordt minstens 4x per week zwetend wakker met de gedachte dat scanman de nieuwe mod wordt.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
Cynix, wat heb jij Priscella misdaan eigenlijk, ben wel benieuwd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |