Moet je het wel eerst worden natuurlijk.quote:
Dat zijn ze hier wel gewend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je het wel eerst worden natuurlijk.
Ik weet niet of ze dat wel willen hoor, zo'n makkelijk ontvlambare en geestelijk instabiele blauwe.
Ik heb Cynix nog nooit op enige onwelvoegelijke daad kunnen betrappen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb Cynix nog nooit op enige onwelvoegelijke daad kunnen betrappen.
behalve slapen met wannabe crew natuurlijk.quote:
Huhquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Ik zie dat je alvast begonnen mebt met zieken, APK?![]()
Jij bent ook alweer begonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef Roache_ het volgende:
oeh ik kan niet typen....
Ik zal nog eens jarenlang -onbetaald en tot diep in de nacht- objectieve streamverslagen voor jullie schrijven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
Ach dan weet iedereen ook weer waar die aan toe is Roache_.
Neuh, kusje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:24 schreef Roache_ het volgende:
Och zieltje APK toch! Kreeg je niet genoeg waardering? Wil je een eigen topic?![]()
17 augustus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waneer komt die "tien!" nou precies?
Je zit alleen een beetje in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey Beev, ik las vanochtend dat het helemaal niet zeker was dat Carlo het ging presenteren, maar dat ze wel in gesprek waren met Chantal enGordon
Vast oud nieuws, maar ik meld het toch even
*kan niet wachten tot QT terugkomt als (light)BB-modquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef APK het volgende:
Ik weet niet of ze dat wel willen hoor, zo'n makkelijk ontvlambare en geestelijk instabiele blauwe.
Ow fuckquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit alleen een beetje in het verkeerde topic..
Gordon is al even erg als Carlo iig..
O jaaaa, ik verheug me ook zó enóóórm op leuke mods!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
*kan niet wachten tot QT terugkomt als (light)BB-mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |