Tuurlijk! Doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Misschien toch wel leuk om eens op die selectiedag te kijken, wat voor zolen er zich allemaal proberen te bewijzen![]()
Welnee, alleen op de grote groep die-hard FOK!kers kunnen ze al draaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:04 schreef BB-King het volgende:
Ik denk zelf dat na enkele weken het van de buis wordt gehaald.
Vanwege tegenvallende kijkcijfers...
Je mod-sollicitatie kan wel vast op de bus hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Is het überhaupt al bekend wanneer dat forum ongeveer komt?
Medio augustus zeker?
Ik vind die Bianca zo'n ranzige pokkehoer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Als het in september begint lijkt mij half augustus ook normaal. Even lullen bij de voorpret. Paar vooroordelen posten over de deelnemers. En dan er tegenaan
Ja Viola Holt als presentatrice is dan weer wel een goede keuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die Bianca zo'n ranzige pokkehoer.
(er doet vast wel weer een Bianca mee)
Die lelijke vette zeug van een Holt krijgt wel wat fan-topicjes vol denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Viola Holt als presentatrice is dan weer wel een goede keuze.
kom je mij ook nog tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Misschien toch wel leuk om eens op die selectiedag te kijken, wat voor zolen er zich allemaal proberen te bewijzen![]()
Ja ik heb ook niets met Bianca's.quote:
Haha, alleen daarvoor zou ik het al doenquote:
Dat lijkt me nou een mooie tijdsbestedig in plaats van een website bijhouden.quote:
Ik kom wel zieken, mocht jij het worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef Sanne het volgende:
Dat lijkt me nou een mooie tijdsbestedig in plaats van een website bijhouden.
En een leukere
Wat voegt dat nou toe?quote:
septemberquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waneer komt die "tien!" nou precies?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom wel zieken, mocht jij het worden. [afbeelding]
Het gebeuren op het forum is vaak leuker dan het hele programma op zich.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me op zich wel cool om BB te volgen met de mensen van het forum.
De voorgaande edities heb ik wel gekeken, vooral 1 en 2 redelijk intensief, maar met z'n allen erover speculeren (of beter gezegd gewoon keuvelen) geeft er toch een extra dimensie aan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |