Pics!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Kan me nog een scene herinneren dat ze gymnastiekoefeningen deed in de tuin. Zonder BH in een wit T-shirt. Bart Willem en Ruud zaten gezamelijk op het bankje naar haar te kijken
Ja voor mij ook, de kleine details doen het hem, en niet met een zuurstofmasker een zwembad in duiken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Whehe.. Zulk soort eenvoudige dingen maken BB toch het leukst wmb.
.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Tara is wel erg veranderd sinds de PB, in de Lust van laatst was niet om aan te zien.
Toen was ze.
En dat ontzettend domme gewauwel van 'r, met zo'n plats amsterdams pauper-accent, hielp ook niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk mens, die Tara.
Beetje een paardenbek vond ik d'r ook altijd hebben.
Ze is 15 kg afgevallen en heeft daarna haar borsten op laten vullen, en gelijk maar een botox-behandeling ondergaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:54 schreef JooB het volgende:
Of ze heeft een behoorlijke coke hobby (gehad) of ze is anorexisch. Tering wat een magere kop.
Daar heb ik je toen nog op aangesprokenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:06 schreef Cynix ® het volgende:
4 heb ik niet echt gevolgd.
Botox ook al?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is 15 kg afgevallen en heeft daarna haar borsten op laten vullen, en gelijk maar een botox-behandeling ondergaan
Als ze daar niet van op de hoogte zijn dan zou dat natuurlijk het mooist zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wat de kandidaten kunnen winnen, of gaan ze voor de kat z'n viool een paar maanden voor lul staan?
Een fraai staaltje investigative journalism.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef Hunter het volgende:
Ondanks deze ontwijkende antwoorden denken de Mediawatchers aanwijzingen te hebben dat Big Brother dit jaar relatief vroeg van start zal gaan.
Doe maar, en neem je camera mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Michellus het volgende:
Ik had tijdje geleden voor de gein een inschrijving ingevuld, en heb zojuist een mail gehad met een uitnodiging voor de selectiedag van volgende week... Zit wel te twijfelen of ik het zou doen, aangezien ik het helemaal niet serieus neem
Misschien toch wel leuk om eens op die selectiedag te kijken, wat voor zolen er zich allemaal proberen te bewijzen![]()
Juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef tong80 het volgende:
Gewoon gaan en hier verslag uit komen brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |