Jawel joh, lekker modje pesten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef marky het volgende:
Alles is best als de modjes maar niet te streng zijn.
Mwoa.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef marky het volgende:
Alles is best als de modjes maar niet te streng zijn.
Ja, wat?quote:
* just me zou weleens met Gert willen dollenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk doe je het daar allemaal voor hè, lekker dollen met de mods.![]()
Zegt ie eens gewoon wat aardigs zonder bijbedoelingquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef Roache_ het volgende:
Zo Havoc, kom je nog iets de nek omdraaien?Kom maar lekker niet modden..!
zag ik nou ergens trouwfoto's voorbij komen???
Gezellig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef APK het volgende:
behalve slapen met wannabe crew natuurlijk. [afbeelding]
Kijk, just me als BB-mod, dáár kan ik nou wel mee leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
* just me zou weleens met Gert willen dollen
ik wil geen BB-mod worden, alleen met jou rollebollenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, just me als BB-mod, dáár kan ik nou wel mee leven.![]()
()
quote:
Oooooh slettebak!!! Jij was op Kutkuiken!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil geen BB-mod worden, alleen met jou rollebollen![]()
Ja dat lijkt me wel ja.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooooh slettebak!!! Jij was op Kutkuiken!!!
[..]
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Gert het volgende:
En jij dan APK? Ik denk dat jij het ook wel zou kunnen. It takes one to no one, dus jij hebt alle etters en pricks die alleen maar komen kloten binnen een halve seconde in de smiezen.
Datzelfde heb ik eigenlijk ook met de deelname aan het programma. Ik vind het cheap en vernederend om een selectie-procedure te moeten ondergaan. Ze vragen me maar. Graag of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik eigenlijk ook met de deelname aan het programma. Ik vind het cheap en vernederend om een selectie-procedure te moeten ondergaan. Ze vragen me maar. Graag of niet.
Ik wacht al jaren (tevergeefs) op een rood kleurtje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:43 schreef APK het volgende:
Ik zit op dezelfde lijn als jij; voor zoiets moet je gevraagd worden, het moet een eer zijn.
Even op een forum pleuren dat je wel moderator wilt worden en dan maar hopen dat jouw lobbygroepje de kar gaat trekken vind ik absoluut not done.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |