Good luck!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik moet volgende week naar een eerste screening
quote:Ik had wel gedacht dat Stiertje hier een berichtje zou achterlaten. Maar helaas ik heb het niet gered.
We moesten er om 10 uur zijn, maar moesten buiten wachten, omdat nog niet alles gereed was. Zo tegen half 11 mochten we naar binnen. Moesten eerst melden en kregen toen een sticker met onze naam en nummer erop.
Daarna werd er een foto van je gemaakt. Toen moesten we een quitclaim invullen, zodat je alle rechten aan BB gaf. Ze filmden ook namelijk.
Daarna werden we met zijn allen in een hele grote zaal gezet aan allemaal tafel.
Er kwamen iedere keer mensen van de crew langs, die vragen stelden. Ging op zich redelijk, alleen 1 man was niet zo aardig, die vroeg maar door en door en had ook wel op alles commentaar.
Hummie kwam ook nog bij ons zitten, zij is echt superaardig. Hebben het over van alles en nog wat gehad.
En toen kwam het wachten, ze gingen in beraad en zou een uur duren. Nou duurde lang hoor, dat uur.
En toen kwam het moment dat ze per tafel vertelde wie er door waren en wie niet. Bij onze tafel was er 1 iemand door. Die kreeg dan later op de middag een individueel gesprek. Was een leuke man, ik hoop dat ie in september het huis in mag.
Al met al was het toch een leuke ervaring en ik ga me de volgende keer gewoon weer opgeven...........de aanhouder wint toch?
-Waarom moeten ze juist jou aannemen voor dit programma?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jah, help me! Pliez!
Vraag maar raak!
Waarom wil je eigenlijk meedoen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jah, help me! Pliez!
Vraag maar raak!
Diegene zat duidelijk aan dezelfde tafel als een vriend van me..toch grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
Een post van iemand op het forum van Mediawatchers..
[..]
Bron.quote:ben vandaag ook geweest, en helaas ben ik er ook niet door.
Ze zeiden ook gewoon duidelijk dat ze 12 mensne zochten die het nederlandse publiek boeie, oftewel ze hebben gewoon 12 karakters in gedachten en hopen die te vinden, wat me opviel er jong publiek deze keer was en zodoende ook de oudste 2 aan onze tafel door gingen kan toeval zijn of nemen ze wellicht terecht niet al te jongen mensen aan.
jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |