BB2quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Bianca (BB1) nu op RTL Boulevard.
In een programma van Irene Moors. Studio 27, Houten.
Hersteld.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Bianca (BB2)
Arme Koos...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik haatte haar ín al m'n vezels.
'Pak het geld maar Koos, ik gun het je.'
Hij zou gewonnen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef Sanne het volgende:
Arme Koos...
Hij mocht gewoon niet winnen...
M'n favoriet van al de BB's en DB's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:06 schreef Sanne het volgende:
Tessa van de Bus. Die haatte ik.
Dat blijft onze Koen.quote:
Het hagelslag mysterie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat blijft onze Koen.
'Ik ben de vuile hond.'
Klom ie met een pan om te pissen onder het dak van de Sauna zodat ze zouden denken dat ie uit het programma verdwenen wasquote:
Ik blijf erom lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klom ie met een pan om te pissen onder het dak van de Sauna zodat ze zouden denken dat ie uit het programma verdwenen was
Jaaaaaaaaaaaa!quote:
Veel beter maken ze het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
En de eerste dag al met een stijve in de sauna.
Die zat er maar een paar dagen en ging gelijk met een miniscule bikine bij de kerels in bad steeds met haar reet omhoog zodat de string net boven het schuim uitkwam.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Veel beter maken ze het niet.![]()
Audrey, deed die niet de eerste avond ook al zo wil in bad? Of was het toch later?
Nee, want je hebt geen humor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben nudist, is dat genoeg om door de eerste ronde heen te komen?
Tot welke ronde ben je vorige keer gekomen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben nudist, is dat genoeg om door de eerste ronde heen te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |