Nou ja zegquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
De beste Lama aflevering die ik ooit gezien heb
Vooral het begin vond ik erg sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Dat vond ik dus echt niet
is er nog plaats???quote:Op maandag 27 juni 2005 12:07 schreef Elvi het volgende:
Wie gaan er naar de opnames volgende week? (subtiele kick)
Tis officieel uitverkocht (al na 10 minuten nadat de verkoop begon) maar ik heb kaarten over.quote:
Cool! ik ga nog ff kijken hoe t loopt, je hoort nog van mequote:Op maandag 27 juni 2005 12:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tis officieel uitverkocht (al na 10 minuten nadat de verkoop begon) maar ik heb kaarten over.Dus welke datum had je in gedachten?
![]()
Voor 4 juli heb ik 2 kaarten over, voor 7 juli 2, voor 13 juli 3 en voor 14 juli 1. Ze kosten 5 euro als je BNN-lid bent en 7,50 als je het niet bent. Maar ik reken de kaatren af dus je bent gewoon 5 euro kwijt![]()
Hoelaat en waar ?quote:
quote:
quote:De Lama's zijn terug!
De Lama's komen terug, en hoe! Met nieuwigheden als ‘Het moordspel’ en ‘Eerste zin laatste zin’ en natuurlijk klassiekers als ‘De datingshow’, ‘Het wereldkampioenschap in slow-motion’ en ‘Alleen maar vragen’. Daarnaast zijn er de scherpe, maar onzinnige schietspelletjes als ‘De laatste minuut van’, ‘De allerslechtste aller tijden’ en ‘Ik wil graag zien’.
Om alvast in de stemming te komen zendt BNN op zaterdag 9 juli een complilatie uit met alle Lama- hoogtepunten van eerder dit jaar.
Vanaf 9 juli zes weken lang iedere zaterdag te van 20.55 uur tot 21.30 uur op Nederland 2.
Dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:09 schreef Djeez het volgende:
Was er vanavond niet een compilatie-uitzending ? Vanaf volgende week komen dan nieuwe afleveringen geloof ik.
quote:Vanaf 9 juli zes weken lang iedere zaterdag te van 20.55 uur tot 21.30 uur op Nederland 2.
SHIT! Gemist verdomme!!! Maar dit was een samenvatting gelukkig, had het meeste al gezien.quote:
Ach, je kunt het altijd opnemen. Kun je ook nog es een grap terugluisteren, als je hem niet goed hebt gehoord, wat nog wel es wil gebeuren...quote:
Nee, want via BNN moet je steeds bufferen, trage shitzooi!quote:
Ja die was ook geniaal! die heb ik ook gemist! maar ja je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, ik heb weer dubeel gelegen, ondanks dat ik alles al kende!ik had nog wel gehoopt op het fragment 'Michael jackson in de speeltuin', maar het vreemdgaaan van maxima was ook werkelijk briljant gewoon!
![]()
ja die van michael jackson in de speeltuinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, ik heb weer dubeel gelegen, ondanks dat ik alles al kende!ik had nog wel gehoopt op het fragment 'Michael jackson in de speeltuin', maar het vreemdgaaan van maxima was ook werkelijk briljant gewoon!
![]()
en vergeet vooral kabouter P. Nis niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:11 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja die van michael jackson in de speeltuinmet die mouw in z'n gulp: trek je jasje maar aan jongetje. Die is zoooooo geniaal
meesterlijk gewoon
![]()
en gewoon niet meer bijkomen van het lachen, zo geweldigquote:
op het laatst z'n mond afsmeren he..ooow dat was ernstigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:43 schreef Sartorius het volgende:
[..]
en gewoon niet meer bijkomen van het lachen, zo geweldig![]()
om dan over het vreemdgaan van WA maar niet te spreken![]()
![]()
Klinkt veelbelovend!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met als gast Irene Moors. En Sara Kroos doet niet mee (geloof ik...).
alle omroepen zitten bij dezelfde hoster hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, want via BNN moet je steeds bufferen, trage shitzooi!![]()
en toen ie zich liet vallen op dat denkbeeldige springkussen en tegen Irene mompelde 'niet pijn'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:34 schreef pekel het volgende:
Ruben Nicolai was idd niet al te best, maar z'n Bijlmer-grap maakte 'm al top..
Daar erger ik mij ook geregeld aan. Hij kan erg grappig zijn wat hij meestal ook is. Maar hij is zo zeker van zijn gevoel voor humor dat hij dan veel te lang doordraaft waardoor ik hem ronduit irritant vind.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ruben Nicolai gaat vaak té lang door met zijn grap, waardoor zijn hele grap aan kracht verliest.
Hij moet weten wanneer zijn grap overkomt en dan niet nog eens een een paar minuten door gaan.
Ben ik dna de enige die ik hem echt begreep ? Hij speelde een lid van de Ku Kux Klan, die naar de Bijlmer gaat om een paar negers te vermoorden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef Nory het volgende:
En die grap van 'Waar is de Bijlmer' was te verwachten (of iig iets met burqa's, hoofdoeken, enz.)
Ik dacht één of ander verdwaald vliegtuigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ben ik dna de enige die ik hem echt begreep ? Hij speelde een lid van de Ku Kux Klan, die naar de Bijlmer gaat om een paar negers te vermoorden.
geweldig!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:48 schreef Darkhelmet76 het volgende:
http://www.delamas.nl/
Kun je m alsnog kijken....![]()
Die Sara is lesbisch, dus lijkt me nietquote:Op zondag 17 juli 2005 02:17 schreef 7eVeNL het volgende:
Hilarische aflvering!
Vooral dat spel op t einde is echt lache, Ik vind alleen Tijl nog steeds één van de minder leuke Lama's, toevallig samen een stelletje met die sara kroos? ook zij is niet echt grappig
Ze is Bi *detail*quote:Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die Sara is lesbisch, dus lijkt me niet
Mijn zus viel wel op die Ruben Nicolai geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ruben Nicolai gaat vaak té lang door met zijn grap, waardoor zijn hele grap aan kracht verliest.
Hij moet weten wanneer zijn grap overkomt en dan niet nog eens een een paar minuten door gaan.
Voor de rest, erg goede grappen ("Waar is de Bijlmer?", "Wij hebben niks te klagen", "Die muizen van tegenwoordig vallen nogal groot uit", etc).
Dat is juist die humor van Ruben Nicolai, dat hij nog ff door gaat, of er echt een hele flauwe grap van maakt, hij en arie zijn toch wel de beste, en Ruben van de meer heeft af en toe ook wel een goeie dagquote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mijn zus viel wel op die Ruben Nicolai geloof ik.
Ik vind dat eerste-zin-laatste-zin-spel erg leuk.
En dat moordspel is leuk voor op een feestje/kamp/etc.
Ken het niet. Laatst wel een zelfde soort programma op de BBC gezien. Weet alleen niet meer hoe of wat, maar iig improviseren en in teams van drie tegen elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:45 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie heeft wel eens "De vloer op" gezien? Ik moet zeggen dat ik dat veel leuker vind ...
"Whose line is it anyway" heet datquote:Op zondag 17 juli 2005 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ken het niet. Laatst wel een zelfde soort programma op de BBC gezien. Weet alleen niet meer hoe of wat, maar iig improviseren en in teams van drie tegen elkaar.
Nee, dat was het niet. Dat had ik wel eens eerder gezien.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Whose line is it anyway" heet dat
Daar is De Lama's op gebaseerd.
Bedoel je niet 'Mock the week'?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Dat had ik wel eens eerder gezien.
Volgens mij was het "Have I Got Old News For You" Ik zag alleen het laatste stukje, en daarin gaf de presentator ook iets van Ik wil zien ... bla bla.
Komt er morgenavond op om 23.00 op BBC2, dus als ik er aan denk, even kijken
Oh nee, volgens mij is dit de Engelse "Dit was het nieuws"
Nee we lachen om niksquote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef =HellFire= het volgende:
Heb m'n zusje de dvd van de Lama's maar op haar verjaardag gegeven, ze is er zo lyrisch over.Ken het zelf niet, is het echt zo leuk als iedereen beweert?
Vond het erg leuk als ze het parlement nadeden.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
cool programma is dat, helaas alweer afgelopen![]()
MIchael Howard en Tony Blairquote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Vond het erg leuk als ze het parlement nadeden.
Ja!!quote:
Dat vroeg ik ook al af dat mokkel vind ik namelijk niets aanquote:
Idd de vrouwen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al af dat mokkel vind ik namelijk niets aan
quote:
Nee ik vind haar het minst al doet ze het deze keer wel aardigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Sara roeleert
Sara is meer een cabaretiere dan een standupper - zij is anderhalf uur leuk en iets minder van de impro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik vind haar het minst al doet ze het deze keer wel aardig
Zoals die diashow? Die was geweldigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Sara is meer een cabaretiere dan een standupper - zij is anderhalf uur leuk en iets minder van de impro.
Ze doen wel wat meer nieuwe vormen uit de theatersport, wel leuk .
Die diashow doen wij ook veel maar ik zag alleen de moord aan het eind en dat met die muziekstijlen is ook een bekende vorm.quote:
wahaha, ja dat was lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Razor21 het volgende:
Het gaat niet door mensen de leeuwen zijn op![]()
Heb je iets aan je handen ofzo?!?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
wahaha, ja dat was lachen.
Vond de slechtste gehandicapten verzorger ook wel leuk.
ja, ik heb ook net gekeken en die ''geen ja geen nee'' ronde doet me denken aan de vragenronde. Erg leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik zit de "wat je niet zag" fragmenten te kijken en die "geen ja en geen nee" scene is best leuk.
Die bedscene is weer minder.![]()
Maar die zoen van Arie was het toppunt van vanavond.Prachtig.
![]()
Hij leek echt verbouwereerd of was dat ook gespeeld?![]()
Humor blijft ook een relatief begrip. Niet iedereen vindt hetzelfde grappig.quote:
quote:
Schokkend? Wat bedoel jequote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Het was weer ouderwets schokkend, maar het was verder hartstikke leuk. Overigens keek ik de compilatieuitzending niet, maar ik ga voor nieuwe afleveringen.
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...quote:Op maandag 25 juli 2005 09:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Die Kroos kromt mijn tenen.
Tja, het blijft een vrouw.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,
Die was zo ongelooflijk grappig!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'![]()
Of die ene Sylvester die altijd met Arie optreed.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
Mjah dat is ook net zo'n droogkloot als Ruben van de meer, maar dan krijg je weer zo'n duo combinatie, Horace is ook al eens te gast geweest bij de lama's trouwensquote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthoudenquote:
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating showquote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthouden
Westside Story
Spijker-jacket
Die 'hattrick' van hem was echt geniaalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating show
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating show
Helaas werd dat Westside Story en Spijker-jackert gesproken door Ruben N.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthouden
Westside Story
Spijker-jacket
Ja klopt, maar ik doel op de uitbeelding dat zie ik ruben toch niet doenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Helaas werd dat Westside Story en Spijker-jackert gesproken door Ruben N.
Kweet niet. Denk dat Ruben het niet beter had kunnen doen, maar het wel had kunnen evenaren... sowieso beetje een losse-handjes/ietwat nichterig typetje:P, hoewel die ook gewoon zo kan zijn als die in z'n element is. Ook herhaalt ie nog wel eens z'n grappen en wilt Ruben soms te graag in de spotlights staan heb ik het idee. Desalniettemin is hij naast Arie en Tijl zeker een van de beste. Sara ben ik niet zo bekend mee en Ruben v/d Meer doet het goed maar blinkt nog steeds niet helemaal echt uit. Z'n Maxima-show was overigens wel een goeie...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik doel op de uitbeelding dat zie ik ruben toch niet doen
Wat een kleffe banner.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is hij soms van de vliegende panters?.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is hij soms van de vliegende panters?.
Nee dus, hij heeft wel zijn eigen theatershow volgens mij.quote:De Vliegende Panters
Rutger de Bekker, Diederik Ebbinge, Remko Vrijdag
[BNN] Laughing Matters: Veelbelovende Cabaretiers!quote:Martijn Oosterhuis
In 2004 was hij een van de eerste Lama’s, maar Martijn Oosterhuis is al sinds 1994 actief als cabaretier en stand-up comedian. Inmiddels heeft hij honderden optredens op zijn naam staan. In 1997 won Martijn de persoonlijkheidsprijs van Cameretten. In 2002 maakte Martijn Oosterhuis zijn theaterdebuut met zijn 1e solo programma ‘Echt’. In september 2005 verschijnt zijn 2e programma ‘Van Huis Uit’.
Maandag 29 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
Volgens mij niet, ik heb dat namelijk ook al een keer geprobeerd. Maar ze houden daar toch ook een archief bij? Dan kun je zo oudere afleveringen weer opzoeken..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Een vraagje is het mogelijk om de Stream van BNN.nl van de laatste aflevering te bewaren op je HD?
Kan. Je hebt verschillende programma's waarmee je gewoon het hele bestand (.mpeg, .rm, maakt niet uit) kan downloaden en dus op je harde schijf kan zettenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Een vraagje is het mogelijk om de Stream van BNN.nl van de laatste aflevering te bewaren op je HD?
Die ook zoooo niet grappig was, ook gelukkig eruit gebonjourdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef -DailaLama- het volgende:
Is dat die kale met die bril?
Zaterdag... overmorgen dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Wanneer komt het er weer op?
Oh bedankt voor de reminder!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus weer om iets voor 21.00
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax moet dan ook spelen ik kijk het morgen wel
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Echt?!
Mwah mooi, morgen wielrennen f1 en Ajax
Mwhaaa ik vind haar maar niks, maar het lijkt erop dat sara meestal al voorbereid is, en de rest gewoon echt improviseert op het moment zelf, en sara moet ook altijd, tenminsten wat ik gezien heb van haar, gelijk grof beginnen ipv van de rest om het grappig te maken.... zo maar ff de afl kijken op uitzendinggemistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik vind Sara erg goed - zij is ook degene met de meeste ervaring en dat kan je vaak wel zien. De anderen zijn soms beter in one-liners maar missen nogal eens de kracht om een scene neer te zetten. De dierenwinkel was wel erg goed.
Het is trouwens allemaal gebaseerd op theatersport: www.theatersport.nl - ik spam mijn eigen clubje ook maar even: www.aangenaamverrast.nl - in het theater is dit nog 10 x leuker.
Inderdaad, verder vond ik de aflevering sowieso matig. Floortje snapte het hele programma niet en die scene in de kofferbak was dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef kitkat het volgende:
Ik mis Ruben Nicolai! Vervang Sara maar met hem voortaan...
Eindelijk iemand die het met me eensch is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef concubine het volgende:
[..]
Inderdaad, verder vond ik de aflevering sowieso matig. Floortje snapte het hele programma niet en die scene in de kofferbak was dramatisch slecht.
Dat is het grootste compliment dat je haar kan geven.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mwhaaa ik vind haar maar niks, maar het lijkt erop dat sara meestal al voorbereid is,
Ja aan één kant wel he?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het grootste compliment dat je haar kan geven.
Dat afzeiken is sowieso niet leuk.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:51 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja aan één kant wel he?
Ik heb net de uitzending van gister bekeken, en ze was toch wel weer aardig goed bezig, alleen ik miste wel Ruben nicolai hoor, hij houdt er toch meer niveau in, zo als dat stukkie dat ze elkaar gingen afzeiken etc, niet echt grappig, ruben had vast wel anders gereageerd![]()
Herhaling, denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komtie niet vanavond??!
20:30 Studio Sport
21:35 Blik op de weg
22:10 Journaal
22:25 De Lama’s
23:05 De onderhandelaar
00:10 WK Zwemmen
bron: www.vanavondoptv.nl
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd wat het geheim van Sara is. Hoe je er op je 24ste als een wijf van 35 uitziet.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
Tijl, de zoon van John Travolta.
Tijl is een lekker ding, itt John Travolta.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
Tijl, de zoon van John Travolta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |