Humor blijft ook een relatief begrip. Niet iedereen vindt hetzelfde grappig.quote:
quote:
Schokkend? Wat bedoel jequote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Het was weer ouderwets schokkend, maar het was verder hartstikke leuk. Overigens keek ik de compilatieuitzending niet, maar ik ga voor nieuwe afleveringen.
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...quote:Op maandag 25 juli 2005 09:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Die Kroos kromt mijn tenen.
Tja, het blijft een vrouw.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,
Die was zo ongelooflijk grappig!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'![]()
Of die ene Sylvester die altijd met Arie optreed.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
Mjah dat is ook net zo'n droogkloot als Ruben van de meer, maar dan krijg je weer zo'n duo combinatie, Horace is ook al eens te gast geweest bij de lama's trouwensquote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |