Humor blijft ook een relatief begrip. Niet iedereen vindt hetzelfde grappig.quote:
quote:
Schokkend? Wat bedoel jequote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Het was weer ouderwets schokkend, maar het was verder hartstikke leuk. Overigens keek ik de compilatieuitzending niet, maar ik ga voor nieuwe afleveringen.
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...quote:Op maandag 25 juli 2005 09:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Die Kroos kromt mijn tenen.
Tja, het blijft een vrouw.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mjah ze past er niet echt tussen, begint ook meestal gelijk grof terwijl dat niet echt grappig is en overbodig...![]()
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is wel van de erg platte grap ja. Dat heeft Ruben van de Meer ook wel een beetje,
Die was zo ongelooflijk grappig!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, ja die ene keer: 'Ik wil eens zien hoe Maxima vreemdgaat'![]()
Of die ene Sylvester die altijd met Arie optreed.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
Mjah dat is ook net zo'n droogkloot als Ruben van de meer, maar dan krijg je weer zo'n duo combinatie, Horace is ook al eens te gast geweest bij de lama's trouwensquote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij zit Sara erbij omdat anders mensen gaan zeiken dat er alleen mannen in de Lama's zitten. Maar ze kan er beter uit, want volgens mij vinden weinig mensen haar leuk (al is ze wel beter dan die vrouw van vorig seizoen, die was pas helemaal slecht). Ik vind Horace Cohen wel een goede vervanger, da's die ene man die altijd samen is met Ruben vd Meer (behalve in de Lama's dus).
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthoudenquote:
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating showquote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthouden
Westside Story
Spijker-jacket
Die 'hattrick' van hem was echt geniaalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating show
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arie is ook de moeite om in de achtergrond ni de gaten te houden, die plant die hij er ook bijzette bij de dating show
Helaas werd dat Westside Story en Spijker-jackert gesproken door Ruben N.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaat soms te lang door met zijn grappen terwijl ik dat bij Arie niet zie en grappen van Arie blijf ik langer onthouden
Westside Story
Spijker-jacket
Ja klopt, maar ik doel op de uitbeelding dat zie ik ruben toch niet doenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Helaas werd dat Westside Story en Spijker-jackert gesproken door Ruben N.
Kweet niet. Denk dat Ruben het niet beter had kunnen doen, maar het wel had kunnen evenaren... sowieso beetje een losse-handjes/ietwat nichterig typetje:P, hoewel die ook gewoon zo kan zijn als die in z'n element is. Ook herhaalt ie nog wel eens z'n grappen en wilt Ruben soms te graag in de spotlights staan heb ik het idee. Desalniettemin is hij naast Arie en Tijl zeker een van de beste. Sara ben ik niet zo bekend mee en Ruben v/d Meer doet het goed maar blinkt nog steeds niet helemaal echt uit. Z'n Maxima-show was overigens wel een goeie...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik doel op de uitbeelding dat zie ik ruben toch niet doen
Wat een kleffe banner.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is hij soms van de vliegende panters?.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is hij soms van de vliegende panters?.
Nee dus, hij heeft wel zijn eigen theatershow volgens mij.quote:De Vliegende Panters
Rutger de Bekker, Diederik Ebbinge, Remko Vrijdag
[BNN] Laughing Matters: Veelbelovende Cabaretiers!quote:Martijn Oosterhuis
In 2004 was hij een van de eerste Lama’s, maar Martijn Oosterhuis is al sinds 1994 actief als cabaretier en stand-up comedian. Inmiddels heeft hij honderden optredens op zijn naam staan. In 1997 won Martijn de persoonlijkheidsprijs van Cameretten. In 2002 maakte Martijn Oosterhuis zijn theaterdebuut met zijn 1e solo programma ‘Echt’. In september 2005 verschijnt zijn 2e programma ‘Van Huis Uit’.
Maandag 29 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
Volgens mij niet, ik heb dat namelijk ook al een keer geprobeerd. Maar ze houden daar toch ook een archief bij? Dan kun je zo oudere afleveringen weer opzoeken..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Een vraagje is het mogelijk om de Stream van BNN.nl van de laatste aflevering te bewaren op je HD?
Kan. Je hebt verschillende programma's waarmee je gewoon het hele bestand (.mpeg, .rm, maakt niet uit) kan downloaden en dus op je harde schijf kan zettenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Een vraagje is het mogelijk om de Stream van BNN.nl van de laatste aflevering te bewaren op je HD?
Die ook zoooo niet grappig was, ook gelukkig eruit gebonjourdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef -DailaLama- het volgende:
Is dat die kale met die bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |