Zaterdag... overmorgen dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Wanneer komt het er weer op?
Oh bedankt voor de reminder!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus weer om iets voor 21.00
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax moet dan ook spelen ik kijk het morgen wel
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Echt?!
Mwah mooi, morgen wielrennen f1 en Ajax
Mwhaaa ik vind haar maar niks, maar het lijkt erop dat sara meestal al voorbereid is, en de rest gewoon echt improviseert op het moment zelf, en sara moet ook altijd, tenminsten wat ik gezien heb van haar, gelijk grof beginnen ipv van de rest om het grappig te maken.... zo maar ff de afl kijken op uitzendinggemistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik vind Sara erg goed - zij is ook degene met de meeste ervaring en dat kan je vaak wel zien. De anderen zijn soms beter in one-liners maar missen nogal eens de kracht om een scene neer te zetten. De dierenwinkel was wel erg goed.
Het is trouwens allemaal gebaseerd op theatersport: www.theatersport.nl - ik spam mijn eigen clubje ook maar even: www.aangenaamverrast.nl - in het theater is dit nog 10 x leuker.
Inderdaad, verder vond ik de aflevering sowieso matig. Floortje snapte het hele programma niet en die scene in de kofferbak was dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef kitkat het volgende:
Ik mis Ruben Nicolai! Vervang Sara maar met hem voortaan...
Eindelijk iemand die het met me eensch is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef concubine het volgende:
[..]
Inderdaad, verder vond ik de aflevering sowieso matig. Floortje snapte het hele programma niet en die scene in de kofferbak was dramatisch slecht.
Dat is het grootste compliment dat je haar kan geven.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mwhaaa ik vind haar maar niks, maar het lijkt erop dat sara meestal al voorbereid is,
Ja aan één kant wel he?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het grootste compliment dat je haar kan geven.
Dat afzeiken is sowieso niet leuk.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:51 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja aan één kant wel he?
Ik heb net de uitzending van gister bekeken, en ze was toch wel weer aardig goed bezig, alleen ik miste wel Ruben nicolai hoor, hij houdt er toch meer niveau in, zo als dat stukkie dat ze elkaar gingen afzeiken etc, niet echt grappig, ruben had vast wel anders gereageerd![]()
Herhaling, denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komtie niet vanavond??!
20:30 Studio Sport
21:35 Blik op de weg
22:10 Journaal
22:25 De Lama’s
23:05 De onderhandelaar
00:10 WK Zwemmen
bron: www.vanavondoptv.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |