Ach, je kunt het altijd opnemen. Kun je ook nog es een grap terugluisteren, als je hem niet goed hebt gehoord, wat nog wel es wil gebeuren...quote:
Nee, want via BNN moet je steeds bufferen, trage shitzooi!quote:
Ja die was ook geniaal! die heb ik ook gemist! maar ja je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, ik heb weer dubeel gelegen, ondanks dat ik alles al kende!ik had nog wel gehoopt op het fragment 'Michael jackson in de speeltuin', maar het vreemdgaaan van maxima was ook werkelijk briljant gewoon!
![]()
ja die van michael jackson in de speeltuinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, ik heb weer dubeel gelegen, ondanks dat ik alles al kende!ik had nog wel gehoopt op het fragment 'Michael jackson in de speeltuin', maar het vreemdgaaan van maxima was ook werkelijk briljant gewoon!
![]()
en vergeet vooral kabouter P. Nis niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:11 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja die van michael jackson in de speeltuinmet die mouw in z'n gulp: trek je jasje maar aan jongetje. Die is zoooooo geniaal
meesterlijk gewoon
![]()
en gewoon niet meer bijkomen van het lachen, zo geweldigquote:
op het laatst z'n mond afsmeren he..ooow dat was ernstigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:43 schreef Sartorius het volgende:
[..]
en gewoon niet meer bijkomen van het lachen, zo geweldig![]()
om dan over het vreemdgaan van WA maar niet te spreken![]()
![]()
Klinkt veelbelovend!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met als gast Irene Moors. En Sara Kroos doet niet mee (geloof ik...).
alle omroepen zitten bij dezelfde hoster hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, want via BNN moet je steeds bufferen, trage shitzooi!![]()
en toen ie zich liet vallen op dat denkbeeldige springkussen en tegen Irene mompelde 'niet pijn'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:34 schreef pekel het volgende:
Ruben Nicolai was idd niet al te best, maar z'n Bijlmer-grap maakte 'm al top..
Daar erger ik mij ook geregeld aan. Hij kan erg grappig zijn wat hij meestal ook is. Maar hij is zo zeker van zijn gevoel voor humor dat hij dan veel te lang doordraaft waardoor ik hem ronduit irritant vind.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ruben Nicolai gaat vaak té lang door met zijn grap, waardoor zijn hele grap aan kracht verliest.
Hij moet weten wanneer zijn grap overkomt en dan niet nog eens een een paar minuten door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |