Ben ik dna de enige die ik hem echt begreep ? Hij speelde een lid van de Ku Kux Klan, die naar de Bijlmer gaat om een paar negers te vermoorden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef Nory het volgende:
En die grap van 'Waar is de Bijlmer' was te verwachten (of iig iets met burqa's, hoofdoeken, enz.)
Ik dacht één of ander verdwaald vliegtuigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ben ik dna de enige die ik hem echt begreep ? Hij speelde een lid van de Ku Kux Klan, die naar de Bijlmer gaat om een paar negers te vermoorden.
geweldig!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:48 schreef Darkhelmet76 het volgende:
http://www.delamas.nl/
Kun je m alsnog kijken....![]()
Die Sara is lesbisch, dus lijkt me nietquote:Op zondag 17 juli 2005 02:17 schreef 7eVeNL het volgende:
Hilarische aflvering!
Vooral dat spel op t einde is echt lache, Ik vind alleen Tijl nog steeds één van de minder leuke Lama's, toevallig samen een stelletje met die sara kroos? ook zij is niet echt grappig
Ze is Bi *detail*quote:Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die Sara is lesbisch, dus lijkt me niet
Mijn zus viel wel op die Ruben Nicolai geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ruben Nicolai gaat vaak té lang door met zijn grap, waardoor zijn hele grap aan kracht verliest.
Hij moet weten wanneer zijn grap overkomt en dan niet nog eens een een paar minuten door gaan.
Voor de rest, erg goede grappen ("Waar is de Bijlmer?", "Wij hebben niks te klagen", "Die muizen van tegenwoordig vallen nogal groot uit", etc).
Dat is juist die humor van Ruben Nicolai, dat hij nog ff door gaat, of er echt een hele flauwe grap van maakt, hij en arie zijn toch wel de beste, en Ruben van de meer heeft af en toe ook wel een goeie dagquote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mijn zus viel wel op die Ruben Nicolai geloof ik.
Ik vind dat eerste-zin-laatste-zin-spel erg leuk.
En dat moordspel is leuk voor op een feestje/kamp/etc.
Ken het niet. Laatst wel een zelfde soort programma op de BBC gezien. Weet alleen niet meer hoe of wat, maar iig improviseren en in teams van drie tegen elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:45 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie heeft wel eens "De vloer op" gezien? Ik moet zeggen dat ik dat veel leuker vind ...
"Whose line is it anyway" heet datquote:Op zondag 17 juli 2005 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ken het niet. Laatst wel een zelfde soort programma op de BBC gezien. Weet alleen niet meer hoe of wat, maar iig improviseren en in teams van drie tegen elkaar.
Nee, dat was het niet. Dat had ik wel eens eerder gezien.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Whose line is it anyway" heet dat
Daar is De Lama's op gebaseerd.
Bedoel je niet 'Mock the week'?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Dat had ik wel eens eerder gezien.
Volgens mij was het "Have I Got Old News For You" Ik zag alleen het laatste stukje, en daarin gaf de presentator ook iets van Ik wil zien ... bla bla.
Komt er morgenavond op om 23.00 op BBC2, dus als ik er aan denk, even kijken
Oh nee, volgens mij is dit de Engelse "Dit was het nieuws"
Nee we lachen om niksquote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef =HellFire= het volgende:
Heb m'n zusje de dvd van de Lama's maar op haar verjaardag gegeven, ze is er zo lyrisch over.Ken het zelf niet, is het echt zo leuk als iedereen beweert?
Vond het erg leuk als ze het parlement nadeden.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
cool programma is dat, helaas alweer afgelopen![]()
MIchael Howard en Tony Blairquote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Vond het erg leuk als ze het parlement nadeden.
Ja!!quote:
Dat vroeg ik ook al af dat mokkel vind ik namelijk niets aanquote:
Idd de vrouwen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al af dat mokkel vind ik namelijk niets aan
quote:
Nee ik vind haar het minst al doet ze het deze keer wel aardigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Sara roeleert
Sara is meer een cabaretiere dan een standupper - zij is anderhalf uur leuk en iets minder van de impro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik vind haar het minst al doet ze het deze keer wel aardig
Zoals die diashow? Die was geweldigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Sara is meer een cabaretiere dan een standupper - zij is anderhalf uur leuk en iets minder van de impro.
Ze doen wel wat meer nieuwe vormen uit de theatersport, wel leuk .
Die diashow doen wij ook veel maar ik zag alleen de moord aan het eind en dat met die muziekstijlen is ook een bekende vorm.quote:
wahaha, ja dat was lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Razor21 het volgende:
Het gaat niet door mensen de leeuwen zijn op![]()
Heb je iets aan je handen ofzo?!?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
wahaha, ja dat was lachen.
Vond de slechtste gehandicapten verzorger ook wel leuk.
ja, ik heb ook net gekeken en die ''geen ja geen nee'' ronde doet me denken aan de vragenronde. Erg leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik zit de "wat je niet zag" fragmenten te kijken en die "geen ja en geen nee" scene is best leuk.
Die bedscene is weer minder.![]()
Maar die zoen van Arie was het toppunt van vanavond.Prachtig.
![]()
Hij leek echt verbouwereerd of was dat ook gespeeld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |