Heb je ook foto's?quote:Een of andere gothic schreef:
Gothics zijn vaak afgesloten, hebben een ietwat dramatische kijk op het leven. Ook is er sprake van een uitbundige creativiteit. Ze voelen zich het meeste op hun gemak als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen, ze vragen zich vaak af waarom, en komen zelf met wat interessante theorieën. Ze weren niet alles gelijk af als ze het niet begrijpen, in plaats daarvan gaan ze zich ervoor interesseren, zodat ze het wel kunnen begrijpen, ze beoordelen mensen op wie ze zijn en niet op hoe ze eruit zien. Vaak zijn ze niet bang voor het onbekende en het donker, wel voor mediacritici. Gothics zijn vaak erg op zichzelf, ze kunnen goed alleen blijven, om dan weg te vagen in hun eigen gedachten. Persoonlijk ben ik ook enorm voorzichtig ingesteld. Ik loop bijvoorbeeld nooit andermans huis binnen zonder duidelijke uitnodiging. Dit is overigens ook uit respect voor andermans territorium.
Afgezien van een dozijn andere gothics die verdacht veel op elkaar lijken.quote:Ze voelen zich het meeste op hun gemak als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen
Kotsen op goths.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:07 schreef Lizz-n het volgende:
... en wat is nu de bedoeling?
bashenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:07 schreef Lizz-n het volgende:
... en wat is nu de bedoeling?
Net zoals met alle andere hokjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zolang ze zelfspot hebben.. maar dat geldt eigenlijk voor iedereen...
Maar echt weinig mensen hebben zelfspot. Dus mogen de meeste mensen gewoon doodvallen...
Balen hé?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:03 schreef APK het volgende:
Gatverdamme, heb ik weer een gothkots topic in mijn AT.
nee, ze stinken gewoon, heel veel, en ze zijn lelijk en eng en en en en BAHquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:11 schreef gelly het volgende:
En ze ruiken non-conformistisch. Las ik net. En ik kan het bevestigen.
Leuk voorbeeld, dus iedereen die geen kotsik is is meteen een burgermannetje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat tekeningetje is ook echt een van de rechtgeaarde goth...
Maar t blijft leuk hoor, zo'n topic waarin iedereen die erop loopt te bashen zichzelf te kakken zet als een conservatief intolerant burgermannetje met de feitenkennis van een pleeborstel
Boeiuh, wij zijn tenminste geen kotsgoths.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Maar t blijft leuk hoor, zo'n topic waarin iedereen die erop loopt te bashen zichzelf te kakken zet als een conservatief intolerant burgermannetje met de feitenkennis van een pleeborstel
Welke norm ? Gothic zijn is ook een norm. Er is niet voor niets een term voor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:26 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind het eigenlijk heerlijk dat er mensen bestaan die afwijken van 'de norm'..
Weet je wat het betekent als iets in zo'n zin tussen aanhalingstekens staat?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke norm ? Gothic zijn is ook een norm. Er is niet voor niets een term voor.
Ja, maar ik vind je gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:29 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Weet je wat het betekent als iets in zo'n zin tussen aanhalingstekens staat?.
Dat moet jij weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind je gewoon een sukkel.
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.quote:
Ik vind de jurken die ze aanhebben soms wel mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef Hlc het volgende:
Wat vinden gothics eigenlijk mooi aan zichzelf![]()
je hoeft geen gothic te zijn om in je zelf te snijdenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:33 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.
Maar het is niet zo'n eentje die krast of zoiets.
dude dat zijn ze allemaalquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:33 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.
Maar het is niet zo'n eentje die krast of zoiets.
Dat is juist het punt Sjaak, niet voldoen aan geldende (schoonheids)normen en zo. Behalve dan dat ze onder elkaar natuurlijk wel weer hun eigen normen ontwikkeld hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef Hlc het volgende:
Wat vinden gothics eigenlijk mooi aan zichzelf![]()
Jabba The Hutt has returned.quote:
Dude zie jij je zelf als de ubergoth ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef luciferist het volgende:
wat ik nog het leukste vind is van dit plaatje
[afbeelding]
is dat er steeds meer dingen ervan in de mainstream terecht komen,
tja als wij daar nu zo blij mee moeten zijn ()
zie bv die "fishnet stockings" die dragen al die breezah gevallen onder hun rokjes en de gewoneren sletjes ook al
piercings heeft ook zowat iedreeen al,
de buttons komen nu ineens weer terug, elke gsus flikker wil er wel een paar op hebben, eerst erop zeiken als ik ze draag..
en nu ze niet genoeg aan kunnen slepen he
grote gesp word ook weer veel gedragen,.
dus wie is er nu triest?
n-p ensiferum - token of time
Gayquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef luciferist het volgende:
deze is trouwens wel up2date
[afbeelding]
toen deze van werd gemaakt had ik dat wel aan, normaal meer richting punk
Ja.. dat klopt. Zo'n beetje alle dingen die ooit alternatief (opgepikt of verzonnen zijn door alternatieve jongeren) waren, zijn door mainstreammensen gebruikt. Vooral met piercings is het erg. Vooral die typische wenkbrauwpiercings die elke sjaak in een Tokkiewijk draagt...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef luciferist het volgende:
wat ik nog het leukste vind is van dit plaatje
[afbeelding]
is dat er steeds meer dingen ervan in de mainstream terecht komen,
tja als wij daar nu zo blij mee moeten zijn ()
zie bv die "fishnet stockings" die dragen al die breezah gevallen onder hun rokjes en de gewoneren sletjes ook al
piercings heeft ook zowat iedreeen al,
de buttons komen nu ineens weer terug, elke gsus flikker wil er wel een paar op hebben, eerst erop zeiken als ik ze draag..
en nu ze niet genoeg aan kunnen slepen he
grote gesp word ook weer veel gedragen,.
dus wie is er nu triest?
n-p ensiferum - token of time
* Heel erg mee eens isquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat tekeningetje is ook echt een van de rechtgeaarde goth...
Eindelijk iemand met verstand van zakenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* Heel erg mee eens is
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene. Dit is de derde generatie van de Gothic scene. Helaas bestaat die 'deels' uit de minder heldere zielen van onze samenleving. Maar dat kun je ook van de hele Housescene zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock heeft een aardig stuk over deze scene.
Waarom wil je die Gothjes lopen bashen?? Omdat de miepen een jurk dragen die een ander niet leuk vind?? Of omdat die jochies teveel zwarte make-up dragen? Kom effe en doe es normaal.
Ga een gabber in elkaar meppen omdat ie een kaal hoofd heeft.
Gothic-miepjes zijn best leuk en ook wel mooi. Moet je wel de dragonder-in-jurk er uitfilteren. Heb persoonlijk geen moeite met een aantal zwarte jurken op een festival. Houdt de sfeer leuk en je hebt wat om te zien.
Maar dat komt vast omdat ik zo tolerant ben als het maar kan.![]()
Dude, het maakt geen flikker uit of je nu of 10 jaar geleden met een jurk en oogschaduw liep. Het blijft debiel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene.
Keequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* Heel erg mee eens is
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene. Dit is de derde generatie van de Gothic scene. Helaas bestaat die 'deels' uit de minder heldere zielen van onze samenleving. Maar dat kun je ook van de hele Housescene zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock heeft een aardig stuk over deze scene.
Waarom wil je die Gothjes lopen bashen?? Omdat de miepen een jurk dragen die een ander niet leuk vind?? Of omdat die jochies teveel zwarte make-up dragen? Kom effe en doe es normaal.
Ga een gabber in elkaar meppen omdat ie een kaal hoofd heeft.
Gothic-miepjes zijn best leuk en ook wel mooi. Moet je wel de dragonder-in-jurk er uitfilteren. Heb persoonlijk geen moeite met een aantal zwarte jurken op een festival. Houdt de sfeer leuk en je hebt wat om te zien.
Maar dat komt vast omdat ik zo tolerant ben als het maar kan.![]()
Truequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Dude, het maakt geen flikker uit of je nu of 10 jaar geleden met een jurk en oogschaduw liep. Het blijft debiel.
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Ik zie trouwens nooit gothics met kinderen lopen. Is ook niet gek; want neukbaar zijn ze zeker niet.
eyquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef mic_forever het volgende:
kankerhoeren gotthics
aan het g*s aub
Heb ik ook wel eens gezien. Een baby met zwart haar, een paar piercings en een zooi make-up op.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!![]()
Joh, spaar je toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is genoeg reden om gothics te bashen, Ik zelf heb een gothic als vriendin gehad voor een behoorlijke lange poos. Daar ook vrienden van gezien. Het mag dan misschien volgens jullie uitzondering zijn, het zijn vaak mensen die 'problemen' hebben gehad in hun jeugd. Zich onzeker voelen tov de samenleving, zich daar niet in thuis voelen en zich afzetten. Daarbij hadden al die vrienden wel 'krassen/gesneden' etc. Das niet gezond. Daarbij als je kanslose trieste sites bezoekt als bijvoorbeeld Cu2 zie je dat er LEGIO gothicjes zijn die zeggen dat de wereld kut is, their leven verneukt is, en dat ze graag dood willen. Ook daarbij komt nog eens dat ze vaak vinden dat niemand hun begrijpt. Zielig en gek wordt ik er soms van,.. steek je een hand uit om te helpen ? accepteren ze het niet. Daarbij hebben ze vaak ook trieste namen op cu2 etc. Het zijn vaak koppige mensen naar mijn mening, en ik heb er genoeg meegemaakt in mijn leven, nu niet meer maar toch.
Nu wil ik ook niet iedereen over 1 kam scheren, kan namelijk ook zo zijn dat ik 'slechts' uitzonderingen heb gezien.
Het is eerder je wordt lelijk geboren of niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, je hoort ze weleens blaten " goth is geen muziekstijl, het is een lifestyle, je wordt goth geboren of niet"
Eigenschuld! als ik gothic kinderen had zou ik ze ook schoppenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja het beeld klopt wel. 9 van de 10 hebben ook zware problemen thuis of die gehad.
Ik denk dat het gezeik is. je "hebt" geen goth kinderen. Je hebt kinderen, hooguit. En dat die vinden dat ze goth moeten worden, ja, dat moet je er als zorgzame vader natuurlijk zo hard mogelijk uit rammenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Eigenschuld! als ik gothic kinderen had zou ik ze ook schoppen
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, dus iedereen die geen kotsik is is meteen een burgermannetje.![]()
ja dat komt op hetzelfde neer natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...
Verwekt tijdens een duivelsuitdrijvingquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!![]()
Vaak werken die alleen bij baantjes waar ze niet gezien kunnen worden (Fabrieken,Nachtdiensten,Kerkhof,) of bij de Aldi zie je ze ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Verwekt tijdens een duivelsuitdrijving.
Maar hoe komen die gothics aan een normale baan dan? Of hebben ze die niet?
Stoer!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat komt op hetzelfde neer natuurlijk
En misschien ben ik wel een naar kleinzielig burgermannetje in jouw bekrompen ogen hoor kneus.
Maar goths vind ik KUT.
Zo
Ik ben alles behalve kleinzielig en een burgerventje. Heb ook mn eigen mening en mn oordelen die vaker niet dan wel conformistisch zijn. Toch heb ik niet de drang om op een panda te lijken of mensen te provoceren. Ieder zn meug, maar niet huilen als je erop aangesproken wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...
Moel houden tegen flash he nichterige helm panda.. anders krijg je met mij aan de stokquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Stoer!
Verander ook je doodgeboren kindje icon even dan kleinzielige kutkneus
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Vaak werken die alleen bij baantjes waar ze niet gezien kunnen worden (Fabrieken,Nachtdiensten,Kerkhof,) of bij de Aldi zie je ze ook
Je bent gewoon een zielig onzeker wrak, gehaat alom op dit forum. Maar koestert de illusie dat er nog een groep bestaat zieliger dan het achterlijke geisoleerde computergedrocht dat je bent.... dat is pas echt de absolute rockbottomquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve kleinzielig en een burgerventje. Heb ook mn eigen mening en mn oordelen die vaker niet dan wel conformistisch zijn. Toch heb ik niet de drang om op een panda te lijken of mensen te provoceren. Ieder zn meug, maar niet huilen als je erop aangesproken wordt.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Stoer!
Verander ook je doodgeboren kindje icon even dan kleinzielige kutkneus
haha moet sbs6 weer eens een programma voor makenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
[..].
Valt me op dat je nooit gothics op tv ziet.
Is veels te gothquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
hey nietz aub doe dat niet ik at net een pinda en nu ben ik misselijk
Tot zover het psycho-analitisch oordeel van een panda. Ik word er gewoon blij van.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig onzeker wrak, gehaat alom op dit forum.
Hier loopt een marokkaanse gothic-slet rondquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Maar wat is de drijfveer van die gothics dan? Ze hangen toch vooral het satanisme aan? Zijn ze ook geweldadig? En waarom zijn het allemaal autochtonen?
Ik trap die drap die jij je schedel noemt aan stukken, domme breezernichtquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Moel houden tegen flash he nichterige helm panda.. anders krijg je met mij aan de stok![]()
Doe jij die gerard joling icoon ook weg danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is veels te goth
Neem dan een icoontje van een glitterhomo met een breezerflesje in zijn aars, of iets wat meer bij jezelf past in elk geval.
Mijn God, gaat de tv het ook nog eens respectvol behandelen en vooral stimuleren onder de jeugd, want het is oh zo geweldig.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier loopt een marokkaanse gothic-slet rond![]()
Laatst ging het bij klokhuis over gothics.. zag je allemaal gothic experts en een meisje wat gothic wou worden![]()
met je oversized combat boots zekerquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik trap die drap die jij je schedel noemt aan stukken, domme breezernicht
Ah joh jank nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is veels te goth
Neem dan een icoontje van een glitterhomo met een breezerflesje in zijn aars, of iets wat meer bij jezelf past in elk geval.
Als die echt is, dan is-ie bah.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:53 schreef nietzman het volgende:
Aaaah! Ik maskeer mijn innerlijke pijn!
[afbeelding]
Jat jij geen icoons meer van andere, veel originelere en slimmere users danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe jij die gerard joling icoon ook weg dan
Uhm, was de eerste met dit icoon hoor..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jat jij geen icoons meer van andere, veel originelere en slimmere users dan
Is rammstein stomme lul! Die kleden zich helemaal niet conform de evangelische standaard zoals jij in je kutdorp erbij moet lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh jank niet
Ik vind dit een prima plaatjeheb ik al 3 jaar
Oja, da's een goeie...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm, was de eerste met dit icoon hoor..
sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste gothsquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel, lees het graag.. want ik heb hem zoiezo niet van dit forum
Ik heb hem van msn van iemand gekregen.. ik zeg dan ook niet dat ik hem zelf gemaakt heb,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Verder is deze reactie heel erg sterkJe hebt hem weliswaar van een ander forum gejat, maar wel als eerste... hahaha!!! Ga d'r toch niet op in man
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Overigens lijkt mij noorwegen het land met het meeste gothic tuig
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.
En die enge gothic bandjes komen er vandaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.
Zouden ze hier ook moeten doen, dan zag het er een stuk vrolijker uit op straat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
En Pandaberen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
En die enge gothic bandjes komen er vandaan
Details!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
ik was laatst in turkije, paar duiste gothics, ik heb me zó vermaakt om die mensen te pestenecht niet normaal
Wij hebben helaas geen fjorden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef wunderbaum het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....
ze waren met zn 5-en, en er waren 2 meisjes die wel op t strand lagen alleen met zo een zwarte 3 kwarts sloeber broek en een zwart t shirt, en panda oogjesn en zo een hondenhalsbandquote:
Maar ja, dan moeten ze de make-up vlekken weer van de straat vegen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef wunderbaum het volgende:
De Domtoren in Utrecht voldoet ook. En die is ook nog eens gebouwd in gotische bouwstijl.
Ga je nu snijden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associëren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associëren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Ik wist niet dat in japan het percentage gothics zo hoog lagquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Idiootquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef deadfucked het volgende:
En waarom ben ik nu weer een idioot? Ik vraag me alleen af waarom mensen die link vrij snel leggen.
goths zijn pathologische doodsfans. Plaatjes als in Centraal gothic bash topic zeggen wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?quote:
Het lijkt misschien ver uit elkaar te liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruisquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
nee dat ziet er heel anders uit:{quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruis
dat is geen kruis dat verkeerd om hangtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Zo die krijgt van mij gelijk de kogel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef nietzman het volgende:
Pareltjes uit de oude doos:
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic.
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic. Deeltje 2.
Klotepanda's!
[afbeelding]
Ach jochie toch, kom ik aan je vriendjes?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo. [afbeelding]
agreequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Gothkroegen zijn altijd erg gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Niet allemaal hoor..quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Ja je hebt van die groeperingen ja die zo doen dat ben ik met je eens maar er zijn ook zat die gewoon doen tegen andere soort mensen zeg maar die geen goth zijn ik ken er wel een paarquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:59 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
MOGE ALLE ANTI GOTH/PUNK/METAL GASTEN ROTTEN IN DE HEL
Alleen die plastic glazen he...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gothkroegen zijn altijd erg gezellig![]()
En dat geldt niet voor andere " typische groepjes" zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
Dude toegeven dat je gothic of alto bent is NOG erger dan het zijn,.quote:Op zondag 1 mei 2005 04:23 schreef Rnej het volgende:
ik ben zelf min of meer 'alternatief' (ga naar rockcafe's, draag wijde broeken en bandshirts.. zover gaat het ongeveer..), en mijn zusje valt onder de term 'gothic' .. maar ik vind dat er 2 soorten zijn...
het overgrote deel dat er gewoon debiel uitziet en het o zo zwaar hebben, en de mensen die gewoon veel goth kleding hebben, van de muziek houden, en gewoon de lifestyle wat vinden hebben, mijn zusje heeft een enorme boel goth jurken (en dan niet alleen zwarte, ook rode en witte enz..) en ze heeft r haar donker geverfd, omdat ze dat mooi vindt... en ja, de meeste goth mensen die het niet doen om op te vallen of om het goth zijn zelf, zien er ook best gaaf uit... maar de fotos in dit topic zijn gewoonweg sneu
Dat vind ik inderdaad een probleem van alle groepjes, het is niet alsof ik een 'speciale' hekel aan goths heb.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor andere " typische groepjes" zeker?
Alle subgroeperingen zijn in dat opzicht even kortzichtig. Goths luisteren tenminste nog naar goeie muziek itt domme whiggers die hun eigen moerstaal niet eens meer beheersen
quote:
je moet de aanhalingstekens lezen...quote:Op zondag 1 mei 2005 08:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude toegeven dat je gothic of alto bent is NOG erger dan het zijn,.
Kut panda, rot op ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef Eveli het volgende:
Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zit niet zo zielig te doen. Slotje aub....
slotje op dat cannibal corpsetuigquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef Eveli het volgende:
Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zit niet zo zielig te doen. Slotje aub....
Dude, je weet niet hoe ik er uit zie. Ik luister metal, geen gothic. Een aantal vrienden van me zijn het wel en ze zijn aardig dus zit niet zo te huilen.quote:
He jij leeft ook nogquote:Op zondag 1 mei 2005 11:57 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
CANNIBAAL CORPSE IS LAAAUW
Maar je voelt toch de drang om dat volkje te verdedigen he?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dude, je weet niet hoe ik er uit zie. Ik luister metal, geen gothic. Een aantal vrienden van me zijn het wel en ze zijn aardig dus zit niet zo te huilen.
Puntlaarsjes, je vergeet de puntlaarsjesquote:Op zondag 1 mei 2005 12:10 schreef Eveli het volgende:
Er zijn nou eenmaal mensen die niet naar hiphop, R&B en/of trance luisteren en strakke merkkleding, een schoudertas en velgekleurde slofjes willen dragen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 03:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cradle of Filth klinkt anders heerlijk
Ik heb niks anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:54 schreef Ancientone het volgende:
zijn jullie nou allemaal zo kortzichtig als de tering of hebben jullie niks anders te doen![]()
Kom je weer op voor je eigen volkje smerige panda..quote:Op zondag 1 mei 2005 12:54 schreef Ancientone het volgende:
echt je hebt van die mensen... waarom laten jullie anderen gewoon niet in hun waarden?
Als iemand gothic is vliegen de vooroordelen meteen over hem/haar heen gothics zouden stinken in zichzelf snijden en noem maar op... maar je hebt in gvd elke aparte 'groep' wel een stel van die mensen zijn jullie nou allemaal zo kortzichtig als de tering of hebben jullie niks anders te doen![]()
en daarbij komt ook nog eens, kijk gvd eerst eens naar jezelf en stfu over andere kom op zeg![]()
panda....quote:Op zondag 1 mei 2005 13:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Kom je weer op voor je eigen volkje smerige panda..
Als er een anti breezah topic is doe je net zo hard mee
De categorie dood en begravenquote:Op zondag 1 mei 2005 13:20 schreef MouseOver het volgende:
Er is trouwens ook een categorie goths die ultiem goed verzorgt zijn![]()
Opgebaarde?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:20 schreef MouseOver het volgende:
Er is trouwens ook een categorie goths die ultiem goed verzorgt zijn![]()
Happy endquote:Op zondag 1 mei 2005 13:29 schreef DrDentz het volgende:
ik heb ook queen of the damned gekeken, dat is de ultime gothic film
alle gothics komen bij elkaar in een megaconcert en dan gaan ze allemaal dood
Nouja wij aan gothics zeik nou maar niet ga je zelf ff snijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Ancientone het volgende:
[..]
panda....![]()
ik ben zelf geen goth, ik ken wel enkele goths en daar is echt niets mis mee die stinken zelfs niet....
En ja ik heb een schijt hekel aan breezah's en?
ga je zelf ff snijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja wij aan gothics zeik nou maar niet ga je zelf ff snijden ofzo
Zou jij wel willen. Want hier valt zo moeilijk tegenin te lullen, he? Je zegt het net zelf: je hebt een hekel aan (wat was het?) breezas, klaar. Laat andere mensen dan lekker een hekel aan goths hebben. Alsof jij met onderbouwing aankwam.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef Ancientone het volgende:
als iedereen nou eens een fatsoenlijk onderbouwde mening gaf maarja dat zal wel te moeilijk zijn ofzo...
Bedenk dat de goth cultuur gewoon verneukt is tegenwoordig, en dat het kleine deel wat nog normaal doet gewoon genegeerd word...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Eveli het volgende:
@ tonks
Leer eerst eens wat gothic echt inhoudt, dus van binnenuit, voordat je domme dingen gaat roepen om interessant te lijken.
en dan die CC avatarquote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Eveli het volgende:
@ tonks
Leer eerst eens wat gothic echt inhoudt, dus van binnenuit, voordat je domme dingen gaat roepen om interessant te lijken.
Ja van zijn avatar, die cannibal corpsequote:Op zondag 1 mei 2005 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is gewoon een foto van een metalband.
waar stond dat op?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:18 schreef DrDentz het volgende:
eeeeey
Ik zit met een probleem ik ben gothic maar op school schelden ze me telkens uit wat moet ik doe ik kan er neit meer tegen het is nou al 2 jaar bezig please help mij a.u.b
gothamnights 01-05-05 ► gewoon negeren en anders ga naar een leraar die je vetrouwt en praat erover suc6 ermee
x---lOve--u---x 01-05-05 ► Je kunt proberen om vrienden te zoeken met dezelfde stijl, zodat je met een hele groep bent..
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:21 schreef SeLang het volgende:
De echte goths zijn allang uitgestorven.
Wat je tegenwoordig ziet is feitelijk een sub-stroming van BrEeZaH
Puristquote:Op zondag 1 mei 2005 14:21 schreef SeLang het volgende:
De echte goths zijn allang uitgestorven.
Wat je tegenwoordig ziet is feitelijk een sub-stroming van BrEeZaH
goh nog iemand die dat opvalt, gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2005 14:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Hey maar wat is nu eigenlijk dé reden om gothic te bashen? En dan niet reacties als "ze stinken" "ze zijn al dood" maar fatsoenlijke redenen. In dit hele topic nog geen een fatsoenlijke onderbouwing gezien.
1 hoe kom jij aan die onzin?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:08 schreef BennieK het volgende:
[..]
en dan die CC avatar![]()
daar mishandelen ze dieren in, vond je zeker wel opwindend? kutgoth
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:31 schreef Markster het volgende:
Ze zijn bang voor de zon, want dan worden ze bruin.
Vooroordeel.quote:In dit hele topic nog geen een fatsoenlijke onderbouwing gezien.
Hey kerel, heb je msn trouwens? Mijnen staat in profielquote:
heb jij die titels van die mongolen liedjes wel eens gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 14:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 hoe kom jij aan die onzin?
2 als je even het topic had doorgelezen had je kunnen lezen dat ik geen goth ben, sukkel
Heb jij die tabs wel ns gezien?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
heb jij die titels van die mongolen liedjes wel eens gezien
Omdat bijvoorbeeld Tonks te weinig geld heeft voor een Gothic-jurk.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Hey maar wat is nu eigenlijk dé reden om gothic te bashen? En dan niet reacties als "ze stinken" "ze zijn al dood" maar fatsoenlijke redenen. In dit hele topic nog geen een fatsoenlijke onderbouwing gezien.
Mja, toevallig heb ik alle albums ja....zie nergens wat over dieren staan hoor....quote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
thnx.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:33 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Hey kerel, heb je msn trouwens? Mijnen staat in profiel
sorry offtopic
Heb je t ook geluisterd?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mja, toevallig heb ik alle albums ja....zie nergens wat over dieren staan hoor....![]()
Heb jij de teksten van de gemiddelde R&B en HIPHOP nummers gelezen???quote:Op zondag 1 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh, maar hij wil best, dus val hem er niet te hard op aan:quote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Tonks te weinig geld heeft voor een Gothic-jurk.![]()
Uit m'n fotoboekquote:tonks zei :
[..]
Ja ik wil een gothic worden
Ik denk dat "Hammer Smashed Face" wel voor jouw van toepassing is mafkees.quote:
Gozer serieus.. alle r&b liedjes zijn normaler als dezequote:A Skull Full Of Maggots lyrics - Cannibal Corpse
» Condemned To Agony lyrics - Cannibal Corpse
» Devoured By Vermin lyrics - Cannibal Corpse
» Disfigured lyrics - Cannibal Corpse
» Dismembered And Molested lyrics - Cannibal Corpse
» Disposal Of The Body lyrics - Cannibal Corpse
» Eaten From Inside lyrics - Cannibal Corpse
» Ecstacy In Decay lyrics - Cannibal Corpse
» Edible Autopsy lyrics - Cannibal Corpse
» Entrails Ripped From A Virgin's Cunt lyrics - Cannibal Corpse
» Every Bone Broken lyrics - Cannibal Corpse
» Force Fed Broken Glass lyrics - Cannibal Corpse
» Fucked With A Knife lyrics - Cannibal Corpse
» Gallery Of Suicide lyrics - Cannibal Corpse
» Gutted lyrics - Cannibal Corpse
» Hacksaw Decapitation lyrics - Cannibal Corpse
» Hammer Smashed Face lyrics - Cannibal Corpse
» Headless lyrics - Cannibal Corpse
» I Cum Blood lyrics - Cannibal Corpse
» I Will Kill You lyrics - Cannibal Corpse
» Innards Decay lyrics - Cannibal Corpse
» Living Dissection lyrics - Cannibal Corpse
» Mangled lyrics - Cannibal Corpse
» Meat Hook Sodomy lyrics - Cannibal Corpse
» Monolith lyrics - Cannibal Corpse
» Mummified In Barbed Wire lyrics - Cannibal Corpse
» Orgasm Through Torture lyrics - Cannibal Corpse
» Perverse Suffering lyrics - Cannibal Corpse
» Post Mortal Ejaculation lyrics - Cannibal Corpse
» Pounded Into Dust lyrics - Cannibal Corpse
» Pulverised lyrics - Cannibal Corpse
» Puncture Wound Massacre lyrics - Cannibal Corpse
» Put Them To Death lyrics - Cannibal Corpse
» Rancid Amputation lyrics - Cannibal Corpse
» Raped By The Beast lyrics - Cannibal Corpse
» Return To Flesh lyrics - Cannibal Corpse
» Rotting Head lyrics - Cannibal Corpse
» Scattered Remains, Splattered Brains lyrics - Cannibal Corpse
» Sentenced To Burn lyrics - Cannibal Corpse
» She Was Asking For It lyrics - Cannibal Corpse
» Shredded Humans lyrics - Cannibal Corpse
» Sickening Metamorphosis lyrics - Cannibal Corpse
» Split Wide Open lyrics - Cannibal Corpse
» Stabbed In The Throat lyrics - Cannibal Corpse
» Staring Through The Eyes Of The Dead lyrics - Cannibal Corpse
» Stripped, Raped, And Strangled lyrics - Cannibal Corpse
» The Bleeding lyrics - Cannibal Corpse
» The Cryptic Stench lyrics - Cannibal Corpse
» The Exorcist lyrics - Cannibal Corpse
» The Pix - Axe Murders lyrics - Cannibal Corpse
» The Spine Splitter lyrics - Cannibal Corpse
» The Undead Will Feast lyrics - Cannibal Corpse
» Under The Rotted Flesh lyrics - Cannibal Corpse
» Unite The Dead lyrics - Cannibal Corpse
» Unleashing The Bloodthirsty lyrics - Cannibal Corpse
» Vomit The Soul lyrics - Cannibal Corpse
» Zero The Hero lyrics - Cannibal Corpse
Heb jij de teksten van Hardstyle e.d. wel ns gelezen? kom-tie-dan-hequote:Op zondag 1 mei 2005 14:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij de teksten van de gemiddelde R&B en HIPHOP nummers gelezen???
Welke stroming is dan tollerant????
Hahah ja ik heb te weinig geld om bij een kringloop winkel gothic shit te kopenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Tonks te weinig geld heeft voor een Gothic-jurk.![]()
Tonks en de rest van de 'basher' zijn gewoon bang dat ze niet meer gewaasrdeerd worden in deze maatschappij. Dat komt omdat ze met oogkleppen rondlopen die minder visie geven dan een gemiddelde inwoner van Urk, Staphorst en/of de Veluwe. Ze zijn bang dat ze moeten uitkomen voor het fijt dat ze verliefd zijn op een leuke jongen/meid, maar erachter komen dat deze persoon zich anders kleed dan hun doen.
De gemiddelda basher hier loopt waarschijnlijk in een Ausie of Cavello. Behalve Toffe Elende, want die is een halve Metalhead.
mae-up is ook best duurquote:Op zondag 1 mei 2005 14:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahah ja ik heb te weinig geld om bij een kringloop winkel gothic shit te kopen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De gemiddelda basher hier loopt waarschijnlijk in een Ausie of Cavello. Behalve Toffe Elende, want die is een halve Metalhead.
Die bovenaan, " A Skull Full Of Maggots" kan ik spelen op de bas! Niet dat ik me er ooit voor geïnteresseerd heb, of goed ben, maar ik heb er 1 keer naar gekeken, en dan kan iedere josti dat spelenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Gozer serieus.. alle r&b liedjes zijn normaler als deze
Fucking mongool ben je als je dit luisterd
Gelukkig houd ik niet van r&b danquote:Op zondag 1 mei 2005 14:41 schreef HMaster-II het volgende:
Helaas Tonks....
CC heeft meer humor dan dat je zou denken... Dat kun je van een R&B-er niet zeggen.
Sorry hoor dat ik me niet bezig hou met hoe blingbling m'n ride is en hoeveel hoeren mn homies gedaan hebben.... Dat is interessant om naar te lusiteren zeg....quote:Op zondag 1 mei 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is ook weer een goede reden om te vertellen dat in de Metal wereld wel mensen met een IQ zitten en in de R&B / HipHop / Hardstyle niet..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:40 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Heb jij de teksten van Hardstyle e.d. wel ns gelezen? kom-tie-dan-he
Maar Alcoholic Party heeft wel een inspirerende tekst
Doe niet zo moeilijk en rel lekker mee. Er bestaat toch niet zoiets als een redelijke discussie op fok!quote:Op zondag 1 mei 2005 14:41 schreef Taproot het volgende:
sommige reacties die ik hier lees vind ik echt getuigen van een een enorme kortzichtigheid en zeggen meer over degenen die het gepost hebben dan over de gothics.
er zullen wel sneue figuren tussenzitten die zichzelf o zo belangrijk vinden en anders dan de rest willen zijn en spuwen op alles wat niet binnen hun gothic-groepje hoort, niet in hun hart gothic zijn maar gewoon aandacht willen, degenen die zo graag clichégoth zijn door zich te schminken en zo maar niet weten waar ze het over hebben enz. maar er zitten er ook goede bij, die minder oppervlakkig zijn dan de doorsneu jeugd.
iedere muziekstroming, iedere cultuur/ subcultuur heeft zijn slechte kanten maar ook zijn charmes, eigenheid en opvattingen waar je misschien nog iets uit kunt leren.
nee " i cum blood " is dan veel interessanterquote:Op zondag 1 mei 2005 14:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik me niet bezig hou met hoe blingbling m'n ride is en hoeveel hoeren mn homies gedaan hebben.... Dat is interessant om naar te lusiteren zeg....![]()
Legtie uit datie naar de dokter moet voor een soa-onderzoek?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:44 schreef tonks het volgende:
[..]
nee " i cum blood " is dan veel interessanter
Hoewel die gasten van Cannibal Corpse zichzelf wel redelijk serieus nemen heb ik het idee, zijn die teksten niet meer dan iets wat hoort bij dit soort muziek. Gewoon gore teksten die niemand maar dan ook niemand serieus neemt. Ooit gehoord dat een Cannibal Corpsefan iemand op de bbq heeft gelegd en dan opgegeten? De enige personen die de teksten serieus nemen zijn de mensen die erover vallen en die hebben het dus niet begrepen. Het is satire en dat kun je van die nep r&bshit niet zeggen. Het begrip zelfspot is bij de meeste van die gasten gewoon onbekend.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn gothic buurmeisje ligt nu in de zonquote:Op zondag 1 mei 2005 14:31 schreef Markster het volgende:
Ze zijn bang voor de zon, want dan worden ze bruin.
Mits bier.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mijn gothic buurmeisje ligt nu in de zon(in een zwart jurkje, dat dan weer wel)
Gothjes zijn lief & knuffelbaar.
Is het nooit in je opgekomen dat er ook mensen zijn die geen deel uitmaken van een specifiek subcultuurtjequote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
picca's ?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mijn gothic buurmeisje ligt nu in de zon(in een zwart jurkje, dat dan weer wel)
Gothjes zijn lief & knuffelbaar.
Dat zeg ik niet. Bij death metal gaat het nou eenmaal over de dood en alles met ermee te maken heeft. Niet dat ik daar alleen naar luister; gewoon alle soorten metal. Maar das voor jou toch te hard....quote:Op zondag 1 mei 2005 14:44 schreef tonks het volgende:
[..]
nee " i cum blood " is dan veel interessanter
Ze is, like, 14 ofzoquote:
Ja wel tuurlijk wel, maar dat weten die knurften zelf nog niet..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is het nooit in je opgekomen dat er ook mensen zijn die geen deel uitmaken van een specifiek subcultuurtje
Zijn Ausies en Cavellos niet allang uit trouwens?
neequote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:48 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Bij death metal gaat het nou eenmaal over de dood en alles met ermee te maken heeft. Niet dat ik daar alleen naar luister; gewoon alle soorten metal. Maar das voor jou toch te hard.... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |