Je bent gewoon een zielig onzeker wrak, gehaat alom op dit forum. Maar koestert de illusie dat er nog een groep bestaat zieliger dan het achterlijke geisoleerde computergedrocht dat je bent.... dat is pas echt de absolute rockbottomquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve kleinzielig en een burgerventje. Heb ook mn eigen mening en mn oordelen die vaker niet dan wel conformistisch zijn. Toch heb ik niet de drang om op een panda te lijken of mensen te provoceren. Ieder zn meug, maar niet huilen als je erop aangesproken wordt.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Stoer!
Verander ook je doodgeboren kindje icon even dan kleinzielige kutkneus
haha moet sbs6 weer eens een programma voor makenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
[..].
Valt me op dat je nooit gothics op tv ziet.
Is veels te gothquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
hey nietz aub doe dat niet ik at net een pinda en nu ben ik misselijk
Tot zover het psycho-analitisch oordeel van een panda. Ik word er gewoon blij van.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig onzeker wrak, gehaat alom op dit forum.
Hier loopt een marokkaanse gothic-slet rondquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Maar wat is de drijfveer van die gothics dan? Ze hangen toch vooral het satanisme aan? Zijn ze ook geweldadig? En waarom zijn het allemaal autochtonen?
Ik trap die drap die jij je schedel noemt aan stukken, domme breezernichtquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Moel houden tegen flash he nichterige helm panda.. anders krijg je met mij aan de stok![]()
Doe jij die gerard joling icoon ook weg danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is veels te goth
Neem dan een icoontje van een glitterhomo met een breezerflesje in zijn aars, of iets wat meer bij jezelf past in elk geval.
Mijn God, gaat de tv het ook nog eens respectvol behandelen en vooral stimuleren onder de jeugd, want het is oh zo geweldig.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier loopt een marokkaanse gothic-slet rond![]()
Laatst ging het bij klokhuis over gothics.. zag je allemaal gothic experts en een meisje wat gothic wou worden![]()
met je oversized combat boots zekerquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik trap die drap die jij je schedel noemt aan stukken, domme breezernicht
Ah joh jank nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is veels te goth
Neem dan een icoontje van een glitterhomo met een breezerflesje in zijn aars, of iets wat meer bij jezelf past in elk geval.
Als die echt is, dan is-ie bah.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:53 schreef nietzman het volgende:
Aaaah! Ik maskeer mijn innerlijke pijn!
[afbeelding]
Jat jij geen icoons meer van andere, veel originelere en slimmere users danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe jij die gerard joling icoon ook weg dan
Uhm, was de eerste met dit icoon hoor..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jat jij geen icoons meer van andere, veel originelere en slimmere users dan
Is rammstein stomme lul! Die kleden zich helemaal niet conform de evangelische standaard zoals jij in je kutdorp erbij moet lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh jank niet
Ik vind dit een prima plaatjeheb ik al 3 jaar
Oja, da's een goeie...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm, was de eerste met dit icoon hoor..
sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste gothsquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel, lees het graag.. want ik heb hem zoiezo niet van dit forum
Ik heb hem van msn van iemand gekregen.. ik zeg dan ook niet dat ik hem zelf gemaakt heb,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Verder is deze reactie heel erg sterkJe hebt hem weliswaar van een ander forum gejat, maar wel als eerste... hahaha!!! Ga d'r toch niet op in man
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Overigens lijkt mij noorwegen het land met het meeste gothic tuig
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.
En die enge gothic bandjes komen er vandaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.
Zouden ze hier ook moeten doen, dan zag het er een stuk vrolijker uit op straat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
En Pandaberen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
En die enge gothic bandjes komen er vandaan
Details!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
ik was laatst in turkije, paar duiste gothics, ik heb me zó vermaakt om die mensen te pestenecht niet normaal
Wij hebben helaas geen fjorden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef wunderbaum het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....
ze waren met zn 5-en, en er waren 2 meisjes die wel op t strand lagen alleen met zo een zwarte 3 kwarts sloeber broek en een zwart t shirt, en panda oogjesn en zo een hondenhalsbandquote:
Maar ja, dan moeten ze de make-up vlekken weer van de straat vegen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef wunderbaum het volgende:
De Domtoren in Utrecht voldoet ook. En die is ook nog eens gebouwd in gotische bouwstijl.
Ga je nu snijden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associëren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associëren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Ik wist niet dat in japan het percentage gothics zo hoog lagquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Idiootquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef deadfucked het volgende:
En waarom ben ik nu weer een idioot? Ik vraag me alleen af waarom mensen die link vrij snel leggen.
goths zijn pathologische doodsfans. Plaatjes als in Centraal gothic bash topic zeggen wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?quote:
Het lijkt misschien ver uit elkaar te liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruisquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
nee dat ziet er heel anders uit:{quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruis
dat is geen kruis dat verkeerd om hangtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Zo die krijgt van mij gelijk de kogel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef nietzman het volgende:
Pareltjes uit de oude doos:
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic.
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic. Deeltje 2.
Klotepanda's!
[afbeelding]
Ach jochie toch, kom ik aan je vriendjes?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo. [afbeelding]
agreequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Gothkroegen zijn altijd erg gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Niet allemaal hoor..quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Ja je hebt van die groeperingen ja die zo doen dat ben ik met je eens maar er zijn ook zat die gewoon doen tegen andere soort mensen zeg maar die geen goth zijn ik ken er wel een paarquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:59 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
MOGE ALLE ANTI GOTH/PUNK/METAL GASTEN ROTTEN IN DE HEL
Alleen die plastic glazen he...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gothkroegen zijn altijd erg gezellig![]()
En dat geldt niet voor andere " typische groepjes" zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |