Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruisquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
nee dat ziet er heel anders uit:{quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n egyptisch teken, Ankh ofzo en geen kruis
dat is geen kruis dat verkeerd om hangtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?
Zo die krijgt van mij gelijk de kogel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef nietzman het volgende:
Pareltjes uit de oude doos:
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic.
Het algemene "Kots hier een Gothic onder" topic. Deeltje 2.
Klotepanda's!
[afbeelding]
Ach jochie toch, kom ik aan je vriendjes?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op, open je eigen 'smirnoff suckers' topic ofzo. [afbeelding]
agreequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Net als breezersletjes en smirnoff suckers alleen dragen die het minder uit, dat is het grote verschil naar mijn mening.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Gothkroegen zijn altijd erg gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Niet allemaal hoor..quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Vroeger ja, nu zijn het allemaal een jankende, krassende kanslozen...
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:22 schreef spookie het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen goths hebben maar het zijn ook maar mensen met een stijl ook gewoon aardig hoor![]()
Ja je hebt van die groeperingen ja die zo doen dat ben ik met je eens maar er zijn ook zat die gewoon doen tegen andere soort mensen zeg maar die geen goth zijn ik ken er wel een paarquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:59 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
MOGE ALLE ANTI GOTH/PUNK/METAL GASTEN ROTTEN IN DE HEL
Alleen die plastic glazen he...quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gothkroegen zijn altijd erg gezellig![]()
En dat geldt niet voor andere " typische groepjes" zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik er vervelend aan vind is het typische groepjes gedrag en dan toch kritiek hebben op andere subculturen. En het zogenaamd 'anders' zijn door allemaal hetzelfde te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |