Kijk, deeltje een. Anthraxx wou een deeltje twee hoor!Ja, want Gothics zuigen natuurlijk, allemaal, stuk voor stuk, geen enkel exemplaar uitgezonderd.
Walgelijke stukken addergebroed, wannabee lijken en sociale parasieten.
Wat bezielt iemand om zichzelf een blik kalk over zijn hoofd te smijten, een paar zwarte randen om zijn ogen te tekenen en door het leven te gaan als dooie Pandabeer?
Welk probleem hebben deze mensen? Een moeilijke jeugd? Gepest op school? Verkracht door papa? Wat mankeerd mensen om zich op dergelijke wijze toe te takelen, wat bezielt iemand om zich op dergelijke manier tegen de wel beschaafde wereld af te zetten?
De klassieker:
Heil retard.
It is us, the witches of the webcam!
Ik zie het zwart in!
Argh, it is I, to haunt you from beyond the grave!
Ik ben het nog niet helemaal, maar heb al wel vast de handschoentjes kunnen kopen.foto verwijderdDe vertaling: "Dit ben ik, met een eng hoofd."
Helemaal klaar voor "Rij 'em er in!"
"KyK uJs Myn Mamaah Heefjt muh NaG0Hlsj GeLaKhT!!11!"
Er is iets met mijn ogen!
"Ik gah saamen met miJn MoeDuhr een piErSinG laTuHn SeuTtuh!!"
"Ik gah saamen met miJn MoeDuhr een piErSinG laTuHn SeuTtuh!!"
"Ik ben SoOh blIj met de PiErcIng diE ik saamen met miJn MoeDuhr hEb laTuHn SeuTtuh!!"
Een hip gedichtje bij een enge man!
Stoere hippe kekke toffe antiChristenkunst!
![]()
[i]Hier zoenen wij RM-rf voor.
Blij dat ik snij! "I'm depressed." "Woooaah! No, really? That's SO deep!"
Kill me! How arty!
Blij dat ik snij, part deux.
Blij dat ik schiet, een insight in het koppie van de verknipte jeugd.
Nog meer zelfmoordpropaganda!
Kijk mij, ik ben anders, want ik gebruik de persoon op dit plaatje als rolmodel!
Kijk! Deprikunst!Interessante linkjes:
De Livejournal image-extractor! Deze pagina laat alle recent geuploade plaatjes op Livejournal (Hét medium voor semi-kunstzinnige depressieve zelfkastlijers!) als linkjes zien. De versie die gewoon de plaatjes laat zien staat
hier. Niet te vaak refreshen graag, het vreet nogal wat load.
Oh ja, de disclaimer uit het vorige topic:
Huilerige stink-Gothics, graag optyfen. Natuurlijk is niet iedereen zo, en blablabla, jadajadajada, maar ben je zelf altijd zo politiek correct? Doe jezelf een lol en voel je gewoon niet aangesproken.Wou ik graag nog even verduidelijken met:
JAHAAAAA! WE SNAPPEN HET WEL! JE BENT TROTS OP JE UNIEKHEID, MAAR JANK NIET ZO! NATUURLIJK SNAPT MIJN REET OOK WEL DAT NIET ELKE GOTHIC EEN GEITENSLACHTENDE MAAGDVERKRACHTER IS, (Sterker nog, ik ga gewoon om met sommige van die mensen! Jahaa! Wat tollerant he! Maar die mensen hebben ook een gevoel voor humor en kunnen hier gewoon om lachen, en zijn niet van die sneue depressieve kneusjes.) MAAR WE DOEN EVEN NIET POLITIEK CORRECT DUS VOEL JE GEWOON NIET AANGESPROKEN, STOMME STINKPANDA!!!![ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-05-2004 01:00:51 ]