Nog zo'n hersenloze reactie.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:53 schreef Lemmeb het volgende:
Gadver een goth.
Ik geef die opoe groot gelijk.
Ben jij dat op je avatar?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:52 schreef McKillem het volgende:
Edit: En Nee, ik zie mezelf niet als goth.
Misschien eens aan gedacht dat je dat juist niet doet door dat kruis zo te dragen, slimpie.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:50 schreef McKillem het volgende:
maar ik toon wel respect daar de personen die wel een geloof hebben.
Staat wel in de OP.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:54 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik vraag me wel af waarom je dat omgekeerd kruis draagt...
Hallo, antwoord es... Waarom draag je dat omgekeerde kruis?quote:
Je moet niets weten van een geloof, en je neemt het topsymbool van het satanisme (ook een geloof) om dat te ventileren?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Staat wel in de OP.
Ik moet nix weten van welk soort geloof dan ook, dat mag toch? is gewoon een mening, en dat kruis is een religieus symbool.
Echter laat ik die mensen die geloven wel in hun waarde, dat is soms van hun kant nogal moeilijk naar mij toe blijkt hier wel uit.
Ik zie het probleem er niet van, christenen dragen hem rechtop, en ik op de kop.
Das toch keimooi?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Hallo, antwoord es... Waarom draag je dat omgekeerde kruis?
Ben je satanist dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Staat wel in de OP.
Ik moet nix weten van welk soort geloof dan ook, dat mag toch? is gewoon een mening, en dat kruis is een religieus symbool.
Echter laat ik die mensen die geloven wel in hun waarde, dat is soms van hun kant nogal moeilijk naar mij toe blijkt hier wel uit.
Ik zie het probleem er niet van, christenen dragen hem rechtop, en ik op de kop.
Dat doe je juist niet door dat kruis zo te dragen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:50 schreef McKillem het volgende:
maar ik toon wel respect daar de personen die wel een geloof hebben.
En dan verbaasd zijn als iemand er wat van zegt. Je bent gewoon een zielige aandachttrekker.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik vraag me af waarom je dan ook pontificaal met een omgekeerd kruis om je nek rond gaat lopen wanneer je zogenaamd personen met andere opvattingen respecteert en je niets van hen aan trekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |