sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste gothsquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel, lees het graag.. want ik heb hem zoiezo niet van dit forum
Ik heb hem van msn van iemand gekregen.. ik zeg dan ook niet dat ik hem zelf gemaakt heb,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
sowieso... komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Verder is deze reactie heel erg sterkJe hebt hem weliswaar van een ander forum gejat, maar wel als eerste... hahaha!!! Ga d'r toch niet op in man
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef kamagurka het volgende:
komt uit het duits, het land met de meeste goths![]()
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in de make-up sector ofzo?
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Overigens lijkt mij noorwegen het land met het meeste gothic tuig
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Noorwegen heeft een grote populatie bos-trollen. Ik denk dat je die stinkgoths daarmee verwart.
En die enge gothic bandjes komen er vandaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Bovendien een hoog aantal zelfdodingen, het hangt met elkaar samen.
Zouden ze hier ook moeten doen, dan zag het er een stuk vrolijker uit op straat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef gelly het volgende:
[..]
En Pandaberen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
En die enge gothic bandjes komen er vandaan
Details!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:21 schreef Jett het volgende:
ik was laatst in turkije, paar duiste gothics, ik heb me zó vermaakt om die mensen te pestenecht niet normaal
Wij hebben helaas geen fjorden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef wunderbaum het volgende:
Laten ze zich maar massaal van een fjord storten. Net als lemmingen....
ze waren met zn 5-en, en er waren 2 meisjes die wel op t strand lagen alleen met zo een zwarte 3 kwarts sloeber broek en een zwart t shirt, en panda oogjesn en zo een hondenhalsbandquote:
Maar ja, dan moeten ze de make-up vlekken weer van de straat vegen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef wunderbaum het volgende:
De Domtoren in Utrecht voldoet ook. En die is ook nog eens gebouwd in gotische bouwstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |