Heb je ook foto's?quote:Een of andere gothic schreef:
Gothics zijn vaak afgesloten, hebben een ietwat dramatische kijk op het leven. Ook is er sprake van een uitbundige creativiteit. Ze voelen zich het meeste op hun gemak als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen, ze vragen zich vaak af waarom, en komen zelf met wat interessante theorieën. Ze weren niet alles gelijk af als ze het niet begrijpen, in plaats daarvan gaan ze zich ervoor interesseren, zodat ze het wel kunnen begrijpen, ze beoordelen mensen op wie ze zijn en niet op hoe ze eruit zien. Vaak zijn ze niet bang voor het onbekende en het donker, wel voor mediacritici. Gothics zijn vaak erg op zichzelf, ze kunnen goed alleen blijven, om dan weg te vagen in hun eigen gedachten. Persoonlijk ben ik ook enorm voorzichtig ingesteld. Ik loop bijvoorbeeld nooit andermans huis binnen zonder duidelijke uitnodiging. Dit is overigens ook uit respect voor andermans territorium.
Afgezien van een dozijn andere gothics die verdacht veel op elkaar lijken.quote:Ze voelen zich het meeste op hun gemak als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen
Kotsen op goths.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:07 schreef Lizz-n het volgende:
... en wat is nu de bedoeling?
bashenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:07 schreef Lizz-n het volgende:
... en wat is nu de bedoeling?
Net zoals met alle andere hokjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zolang ze zelfspot hebben.. maar dat geldt eigenlijk voor iedereen...
Maar echt weinig mensen hebben zelfspot. Dus mogen de meeste mensen gewoon doodvallen...
Balen hé?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:03 schreef APK het volgende:
Gatverdamme, heb ik weer een gothkots topic in mijn AT.
nee, ze stinken gewoon, heel veel, en ze zijn lelijk en eng en en en en BAHquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:11 schreef gelly het volgende:
En ze ruiken non-conformistisch. Las ik net. En ik kan het bevestigen.
Leuk voorbeeld, dus iedereen die geen kotsik is is meteen een burgermannetje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat tekeningetje is ook echt een van de rechtgeaarde goth...
Maar t blijft leuk hoor, zo'n topic waarin iedereen die erop loopt te bashen zichzelf te kakken zet als een conservatief intolerant burgermannetje met de feitenkennis van een pleeborstel
Boeiuh, wij zijn tenminste geen kotsgoths.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Maar t blijft leuk hoor, zo'n topic waarin iedereen die erop loopt te bashen zichzelf te kakken zet als een conservatief intolerant burgermannetje met de feitenkennis van een pleeborstel
Welke norm ? Gothic zijn is ook een norm. Er is niet voor niets een term voor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:26 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind het eigenlijk heerlijk dat er mensen bestaan die afwijken van 'de norm'..
Weet je wat het betekent als iets in zo'n zin tussen aanhalingstekens staat?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke norm ? Gothic zijn is ook een norm. Er is niet voor niets een term voor.
Ja, maar ik vind je gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:29 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Weet je wat het betekent als iets in zo'n zin tussen aanhalingstekens staat?.
Dat moet jij weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind je gewoon een sukkel.
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.quote:
Ik vind de jurken die ze aanhebben soms wel mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef Hlc het volgende:
Wat vinden gothics eigenlijk mooi aan zichzelf![]()
je hoeft geen gothic te zijn om in je zelf te snijdenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:33 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.
Maar het is niet zo'n eentje die krast of zoiets.
dude dat zijn ze allemaalquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:33 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ok, ze heeft zwart haar en zwart gelakte nagels.
Maar het is niet zo'n eentje die krast of zoiets.
Dat is juist het punt Sjaak, niet voldoen aan geldende (schoonheids)normen en zo. Behalve dan dat ze onder elkaar natuurlijk wel weer hun eigen normen ontwikkeld hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef Hlc het volgende:
Wat vinden gothics eigenlijk mooi aan zichzelf![]()
Jabba The Hutt has returned.quote:
Dude zie jij je zelf als de ubergoth ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef luciferist het volgende:
wat ik nog het leukste vind is van dit plaatje
[afbeelding]
is dat er steeds meer dingen ervan in de mainstream terecht komen,
tja als wij daar nu zo blij mee moeten zijn ()
zie bv die "fishnet stockings" die dragen al die breezah gevallen onder hun rokjes en de gewoneren sletjes ook al
piercings heeft ook zowat iedreeen al,
de buttons komen nu ineens weer terug, elke gsus flikker wil er wel een paar op hebben, eerst erop zeiken als ik ze draag..
en nu ze niet genoeg aan kunnen slepen he
grote gesp word ook weer veel gedragen,.
dus wie is er nu triest?
n-p ensiferum - token of time
Gayquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef luciferist het volgende:
deze is trouwens wel up2date
[afbeelding]
toen deze van werd gemaakt had ik dat wel aan, normaal meer richting punk
Ja.. dat klopt. Zo'n beetje alle dingen die ooit alternatief (opgepikt of verzonnen zijn door alternatieve jongeren) waren, zijn door mainstreammensen gebruikt. Vooral met piercings is het erg. Vooral die typische wenkbrauwpiercings die elke sjaak in een Tokkiewijk draagt...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef luciferist het volgende:
wat ik nog het leukste vind is van dit plaatje
[afbeelding]
is dat er steeds meer dingen ervan in de mainstream terecht komen,
tja als wij daar nu zo blij mee moeten zijn ()
zie bv die "fishnet stockings" die dragen al die breezah gevallen onder hun rokjes en de gewoneren sletjes ook al
piercings heeft ook zowat iedreeen al,
de buttons komen nu ineens weer terug, elke gsus flikker wil er wel een paar op hebben, eerst erop zeiken als ik ze draag..
en nu ze niet genoeg aan kunnen slepen he
grote gesp word ook weer veel gedragen,.
dus wie is er nu triest?
n-p ensiferum - token of time
* Heel erg mee eens isquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat tekeningetje is ook echt een van de rechtgeaarde goth...
Eindelijk iemand met verstand van zakenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* Heel erg mee eens is
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene. Dit is de derde generatie van de Gothic scene. Helaas bestaat die 'deels' uit de minder heldere zielen van onze samenleving. Maar dat kun je ook van de hele Housescene zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock heeft een aardig stuk over deze scene.
Waarom wil je die Gothjes lopen bashen?? Omdat de miepen een jurk dragen die een ander niet leuk vind?? Of omdat die jochies teveel zwarte make-up dragen? Kom effe en doe es normaal.
Ga een gabber in elkaar meppen omdat ie een kaal hoofd heeft.
Gothic-miepjes zijn best leuk en ook wel mooi. Moet je wel de dragonder-in-jurk er uitfilteren. Heb persoonlijk geen moeite met een aantal zwarte jurken op een festival. Houdt de sfeer leuk en je hebt wat om te zien.
Maar dat komt vast omdat ik zo tolerant ben als het maar kan.![]()
Dude, het maakt geen flikker uit of je nu of 10 jaar geleden met een jurk en oogschaduw liep. Het blijft debiel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene.
Keequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* Heel erg mee eens is
De huidige Gothic-generatie heeft totaal niets te maken met de echte gothic scene. Dit is de derde generatie van de Gothic scene. Helaas bestaat die 'deels' uit de minder heldere zielen van onze samenleving. Maar dat kun je ook van de hele Housescene zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock heeft een aardig stuk over deze scene.
Waarom wil je die Gothjes lopen bashen?? Omdat de miepen een jurk dragen die een ander niet leuk vind?? Of omdat die jochies teveel zwarte make-up dragen? Kom effe en doe es normaal.
Ga een gabber in elkaar meppen omdat ie een kaal hoofd heeft.
Gothic-miepjes zijn best leuk en ook wel mooi. Moet je wel de dragonder-in-jurk er uitfilteren. Heb persoonlijk geen moeite met een aantal zwarte jurken op een festival. Houdt de sfeer leuk en je hebt wat om te zien.
Maar dat komt vast omdat ik zo tolerant ben als het maar kan.![]()
Truequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Dude, het maakt geen flikker uit of je nu of 10 jaar geleden met een jurk en oogschaduw liep. Het blijft debiel.
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Ik zie trouwens nooit gothics met kinderen lopen. Is ook niet gek; want neukbaar zijn ze zeker niet.
eyquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef mic_forever het volgende:
kankerhoeren gotthics
aan het g*s aub
Heb ik ook wel eens gezien. Een baby met zwart haar, een paar piercings en een zooi make-up op.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!![]()
Joh, spaar je toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is genoeg reden om gothics te bashen, Ik zelf heb een gothic als vriendin gehad voor een behoorlijke lange poos. Daar ook vrienden van gezien. Het mag dan misschien volgens jullie uitzondering zijn, het zijn vaak mensen die 'problemen' hebben gehad in hun jeugd. Zich onzeker voelen tov de samenleving, zich daar niet in thuis voelen en zich afzetten. Daarbij hadden al die vrienden wel 'krassen/gesneden' etc. Das niet gezond. Daarbij als je kanslose trieste sites bezoekt als bijvoorbeeld Cu2 zie je dat er LEGIO gothicjes zijn die zeggen dat de wereld kut is, their leven verneukt is, en dat ze graag dood willen. Ook daarbij komt nog eens dat ze vaak vinden dat niemand hun begrijpt. Zielig en gek wordt ik er soms van,.. steek je een hand uit om te helpen ? accepteren ze het niet. Daarbij hebben ze vaak ook trieste namen op cu2 etc. Het zijn vaak koppige mensen naar mijn mening, en ik heb er genoeg meegemaakt in mijn leven, nu niet meer maar toch.
Nu wil ik ook niet iedereen over 1 kam scheren, kan namelijk ook zo zijn dat ik 'slechts' uitzonderingen heb gezien.
Het is eerder je wordt lelijk geboren of niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, je hoort ze weleens blaten " goth is geen muziekstijl, het is een lifestyle, je wordt goth geboren of niet"
Eigenschuld! als ik gothic kinderen had zou ik ze ook schoppenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja het beeld klopt wel. 9 van de 10 hebben ook zware problemen thuis of die gehad.
Ik denk dat het gezeik is. je "hebt" geen goth kinderen. Je hebt kinderen, hooguit. En dat die vinden dat ze goth moeten worden, ja, dat moet je er als zorgzame vader natuurlijk zo hard mogelijk uit rammenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Eigenschuld! als ik gothic kinderen had zou ik ze ook schoppen
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, dus iedereen die geen kotsik is is meteen een burgermannetje.![]()
ja dat komt op hetzelfde neer natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...
Verwekt tijdens een duivelsuitdrijvingquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
vandaag in het centrum Gothic knul (lange haren gekke broek en 1 of ander shirt aan) gothic meisje (zwarte jas zwarte ogen en een tas met satan tekens) Met een baby!![]()
Vaak werken die alleen bij baantjes waar ze niet gezien kunnen worden (Fabrieken,Nachtdiensten,Kerkhof,) of bij de Aldi zie je ze ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Verwekt tijdens een duivelsuitdrijving.
Maar hoe komen die gothics aan een normale baan dan? Of hebben ze die niet?
Stoer!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat komt op hetzelfde neer natuurlijk
En misschien ben ik wel een naar kleinzielig burgermannetje in jouw bekrompen ogen hoor kneus.
Maar goths vind ik KUT.
Zo
Ik ben alles behalve kleinzielig en een burgerventje. Heb ook mn eigen mening en mn oordelen die vaker niet dan wel conformistisch zijn. Toch heb ik niet de drang om op een panda te lijken of mensen te provoceren. Ieder zn meug, maar niet huilen als je erop aangesproken wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lezen kneus! Iemand die goths loopt te bashen is een naar kleinzeikerig burgerventje...
Moel houden tegen flash he nichterige helm panda.. anders krijg je met mij aan de stokquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Stoer!
Verander ook je doodgeboren kindje icon even dan kleinzielige kutkneus
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Vaak werken die alleen bij baantjes waar ze niet gezien kunnen worden (Fabrieken,Nachtdiensten,Kerkhof,) of bij de Aldi zie je ze ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |