Dude toegeven dat je gothic of alto bent is NOG erger dan het zijn,.quote:Op zondag 1 mei 2005 04:23 schreef Rnej het volgende:
ik ben zelf min of meer 'alternatief' (ga naar rockcafe's, draag wijde broeken en bandshirts.. zover gaat het ongeveer..), en mijn zusje valt onder de term 'gothic' .. maar ik vind dat er 2 soorten zijn...
het overgrote deel dat er gewoon debiel uitziet en het o zo zwaar hebben, en de mensen die gewoon veel goth kleding hebben, van de muziek houden, en gewoon de lifestyle wat vinden hebben, mijn zusje heeft een enorme boel goth jurken (en dan niet alleen zwarte, ook rode en witte enz..) en ze heeft r haar donker geverfd, omdat ze dat mooi vindt... en ja, de meeste goth mensen die het niet doen om op te vallen of om het goth zijn zelf, zien er ook best gaaf uit... maar de fotos in dit topic zijn gewoonweg sneu
Dat vind ik inderdaad een probleem van alle groepjes, het is niet alsof ik een 'speciale' hekel aan goths heb.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor andere " typische groepjes" zeker?
Alle subgroeperingen zijn in dat opzicht even kortzichtig. Goths luisteren tenminste nog naar goeie muziek itt domme whiggers die hun eigen moerstaal niet eens meer beheersen
quote:
je moet de aanhalingstekens lezen...quote:Op zondag 1 mei 2005 08:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude toegeven dat je gothic of alto bent is NOG erger dan het zijn,.
Kut panda, rot op ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef Eveli het volgende:
Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zit niet zo zielig te doen. Slotje aub....
slotje op dat cannibal corpsetuigquote:Op zondag 1 mei 2005 11:17 schreef Eveli het volgende:
Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zit niet zo zielig te doen. Slotje aub....
Dude, je weet niet hoe ik er uit zie. Ik luister metal, geen gothic. Een aantal vrienden van me zijn het wel en ze zijn aardig dus zit niet zo te huilen.quote:
He jij leeft ook nogquote:Op zondag 1 mei 2005 11:57 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
CANNIBAAL CORPSE IS LAAAUW
Maar je voelt toch de drang om dat volkje te verdedigen he?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dude, je weet niet hoe ik er uit zie. Ik luister metal, geen gothic. Een aantal vrienden van me zijn het wel en ze zijn aardig dus zit niet zo te huilen.
Puntlaarsjes, je vergeet de puntlaarsjesquote:Op zondag 1 mei 2005 12:10 schreef Eveli het volgende:
Er zijn nou eenmaal mensen die niet naar hiphop, R&B en/of trance luisteren en strakke merkkleding, een schoudertas en velgekleurde slofjes willen dragen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 03:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cradle of Filth klinkt anders heerlijk
Ik heb niks anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:54 schreef Ancientone het volgende:
zijn jullie nou allemaal zo kortzichtig als de tering of hebben jullie niks anders te doen![]()
Kom je weer op voor je eigen volkje smerige panda..quote:Op zondag 1 mei 2005 12:54 schreef Ancientone het volgende:
echt je hebt van die mensen... waarom laten jullie anderen gewoon niet in hun waarden?
Als iemand gothic is vliegen de vooroordelen meteen over hem/haar heen gothics zouden stinken in zichzelf snijden en noem maar op... maar je hebt in gvd elke aparte 'groep' wel een stel van die mensen zijn jullie nou allemaal zo kortzichtig als de tering of hebben jullie niks anders te doen![]()
en daarbij komt ook nog eens, kijk gvd eerst eens naar jezelf en stfu over andere kom op zeg![]()
panda....quote:Op zondag 1 mei 2005 13:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Kom je weer op voor je eigen volkje smerige panda..
Als er een anti breezah topic is doe je net zo hard mee
De categorie dood en begravenquote:Op zondag 1 mei 2005 13:20 schreef MouseOver het volgende:
Er is trouwens ook een categorie goths die ultiem goed verzorgt zijn![]()
Opgebaarde?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:20 schreef MouseOver het volgende:
Er is trouwens ook een categorie goths die ultiem goed verzorgt zijn![]()
Happy endquote:Op zondag 1 mei 2005 13:29 schreef DrDentz het volgende:
ik heb ook queen of the damned gekeken, dat is de ultime gothic film
alle gothics komen bij elkaar in een megaconcert en dan gaan ze allemaal dood
Nouja wij aan gothics zeik nou maar niet ga je zelf ff snijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Ancientone het volgende:
[..]
panda....![]()
ik ben zelf geen goth, ik ken wel enkele goths en daar is echt niets mis mee die stinken zelfs niet....
En ja ik heb een schijt hekel aan breezah's en?
ga je zelf ff snijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja wij aan gothics zeik nou maar niet ga je zelf ff snijden ofzo
Zou jij wel willen. Want hier valt zo moeilijk tegenin te lullen, he? Je zegt het net zelf: je hebt een hekel aan (wat was het?) breezas, klaar. Laat andere mensen dan lekker een hekel aan goths hebben. Alsof jij met onderbouwing aankwam.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef Ancientone het volgende:
als iedereen nou eens een fatsoenlijk onderbouwde mening gaf maarja dat zal wel te moeilijk zijn ofzo...
Bedenk dat de goth cultuur gewoon verneukt is tegenwoordig, en dat het kleine deel wat nog normaal doet gewoon genegeerd word...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Eveli het volgende:
@ tonks
Leer eerst eens wat gothic echt inhoudt, dus van binnenuit, voordat je domme dingen gaat roepen om interessant te lijken.
en dan die CC avatarquote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Eveli het volgende:
@ tonks
Leer eerst eens wat gothic echt inhoudt, dus van binnenuit, voordat je domme dingen gaat roepen om interessant te lijken.
Ja van zijn avatar, die cannibal corpsequote:Op zondag 1 mei 2005 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is gewoon een foto van een metalband.
waar stond dat op?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:18 schreef DrDentz het volgende:
eeeeey
Ik zit met een probleem ik ben gothic maar op school schelden ze me telkens uit wat moet ik doe ik kan er neit meer tegen het is nou al 2 jaar bezig please help mij a.u.b
gothamnights 01-05-05 ► gewoon negeren en anders ga naar een leraar die je vetrouwt en praat erover suc6 ermee
x---lOve--u---x 01-05-05 ► Je kunt proberen om vrienden te zoeken met dezelfde stijl, zodat je met een hele groep bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |