Ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 27 april 2005 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
stomme rug
![]()
*aaitje over rug zodat het misschien wat beter gaat
![]()
Hoe is het met je vandaag? En geniet je ook van het mooie weer?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef dolle_hond het volgende:
en hoi AMD
maar ik heb een beetje discussie met 3 andere users in het "wat luister je nou" topicquote:Op woensdag 27 april 2005 16:16 schreef leonieke het volgende:
d_h die discussie was gisteren hoor... vandaag heeft dude al gejompeld voor mij
MutZ: het moet
En die ga je nu ff hierheen sturen zodat ze dit topic kunnen doorlezen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar ik heb een beetje discussie met 3 andere users in het "wat luister je nou" topic
heel internetquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef Renesite het volgende:
Kolere, wat is 't internet traag als stront door een trechter
neequote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En die ga je nu ff hierheen sturen zodat ze dit topic kunnen doorlezen?
Zie post boven jequote:Op woensdag 27 april 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
René
Hoe? Wie? Wat en vooral Waar?
OMFG!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zie post boven je
Ik heb voorspellende gaven
Nee, geen witch, ik ben een bitch... Zie m'n sig maarquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Plat op jouw stok.. jaja ik heb je wel door
Doei![]()
![]()
een bitchy witch dan maarquote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, geen witch, ik ben een bitch... Zie m'n sig maar
De macht van de msnquote:Op woensdag 27 april 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
René
Hoe? Wie? Wat en vooral Waar?
Ah kquote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar t was ook voor mezelf en voor iedereen die de TT leest
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k![]()
Ik beloof dan plechtig om in dit topic te proberen geen ruzie te maken
oef, ik denk het welquote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand hier trouwens of de gebruikersnaam van een hotmail-account een punt mag bevatten?
bv voornaam.familienaam?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand hier trouwens of de gebruikersnaam van een hotmail-account een punt mag bevatten?
bv voornaam.familienaam?
True..quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat een hotmailaccount maken? Weet je het zeker?
![]()
Check vorige deel pagina 5/6 staat het ook........quote:Op woensdag 27 april 2005 16:53 schreef Renesite het volgende:
Resultaat voor speedygj.nl
domein is vrij
WTF is gmailquote:Op woensdag 27 april 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
True..
Heb nog zat gmail uitnodigingen
quote:
Hehe, niet voor mezelf hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat een hotmailaccount maken? Weet je het zeker?
![]()
Je mag dus niet zeggen voornaam.familienaam (dat punt tussen die twee delen dusquote:
hmm , even mailen of ze je brief al hebben en wanneer je een fractuur krijgt en deze kan betalen, if so, als je je ruimte al mag gebruikenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check vorige deel pagina 5/6 staat het ook........
Lekker vaag........
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, niet voor mezelf hoor.
Maar ik heb een 60-tal leerlingen die dit jaar nog een emailaccount moeten aanmaken voor de les informatica. Dus ga ik ze allemaal een e-mailaccount laten aanmaken bij hotmail. Gmail heb ik zelf ook wel met een paar uitnodigingen, maar toch niet met zestig en ik zou het mezelf graag zo makkelijk mogelijk maken om de examenvragen door te sturen. Dus iedereen hetzelfde
factuurquote:Op woensdag 27 april 2005 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmm , even mailen of ze je brief al hebben en wanneer je een fractuur krijgt en deze kan betalen, if so, als je je ruimte al mag gebruiken
_ ?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag dus niet zeggen voornaam.familienaam (dat punt tussen die twee delen dus)
Werkt niet bij hotmail
Ik moet met mijn leerlingen al van klas veranderen als ik internet wil geven, dus je kan wel stellen dat er geen geld is voor een domeinnaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij hebben van school een adres voornaam.achternaam@reitdiep.nl
Als je er geld voor over hebt kan je evt. een domeinnaam nemen, (kan zonder webruimte!) á een paar euro en kan je ook alles managen
van een vriend werkt zijn voornaam_achternaam al nietquote:Op woensdag 27 april 2005 17:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet met mijn leerlingen al van klas veranderen als ik internet wil geven, dus je kan wel stellen dat er geen geld is voor een domeinnaam.
Vind ik wel jammer, maar dat hotmail-gedoe zal wel werken denk ik.
Wat bedoelde je trouwens met combinaties die niet werken?
heeft hij dan zo'n rare naam?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
van een vriend werkt zijn voornaam_achternaam al niet
Nee, opzich een unieke, dan heeft iemand al dat mailadres en kan hij hem niet nemenquote:
Ah maar dat probleem probeer ik te omzeilen door de klas toe te voegen aan de gebruikersnaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, opzich een unieke, dan heeft iemand al dat mailadres en kan hij hem niet nemen
hmmm, hoop dat het luktquote:Op woensdag 27 april 2005 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah maar dat probleem probeer ik te omzeilen door de klas toe te voegen aan de gebruikersnaam.
tagquote:Op woensdag 27 april 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
goed hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Shreever het volgende:
* Shreever is weer terug van de kapper
Hoe is het met de sfeer hier?![]()
En het is nog best mooi weer gewordenquote:
Ja, het zonnetje scheen zelfs toen ik naar huis liepquote:Op woensdag 27 april 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
En het is nog best mooi weer geworden.
Van nu af aan blijft het zonnetje schijnenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het zonnetje scheen zelfs toen ik naar huis liep
Hoi Es![]()
Nou, dat denk ik niet hoor, het zal vast nog veel regenenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Van nu af aan blijft het zonnetje schijnen, da's altijd zo als je op regen voorbereid bent
.
Daar word ik anders niet blij vanquote:Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet hoor, het zal vast nog veel regenen![]()
Daar hoef ik niet voor naar de kapperquote:
jij was toch nog onder de 60?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:05 schreef buzzer het volgende:
ook weer thuis..
straks even jeu de boulen
Dan heb je geluk gehadquote:Op woensdag 27 april 2005 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar word ik anders niet blij van. Vandaag was voor mij een goeie dag, heb mijn regenpak thuis kunnen laten tijdens het werk
.
Ja hoor, allang...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef AMD64 het volgende:
Hey Shreever. Hebje het wachtwoord nog ontvangen?
Alweerquote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad
Ik kwam daarentegen weer eens behoorlijk nat op kantoor aan![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor naar de kapper![]()
De zon schijnt hier al de hele middagquote:Op woensdag 27 april 2005 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad
Ik kwam daarentegen weer eens behoorlijk nat op kantoor aan![]()
ok!quote:Op woensdag 27 april 2005 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Alweer.
Ik ga me eens even een poosje met andere dingen bezig houden dan de PC... Tot later misschien.
Tot later Esquote:Op woensdag 27 april 2005 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Alweer.
Ik ga me eens even een poosje met andere dingen bezig houden dan de PC... Tot later misschien.
Hier ook hoor, alleen begin ik al 's ochtends met werkenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:10 schreef Shreever het volgende:
[..]
De zon schijnt hier al de hele middag
Niet kaal dusquote:Op woensdag 27 april 2005 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ik doelde eigenlijk op je hoofdhaar
aha, een klein paardquote:Op woensdag 27 april 2005 18:16 schreef Shreever het volgende:
[..]
Niet kaal dus![]()
Maar heb wel een pony
Eet smakelijkquote:Op woensdag 27 april 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
een drukte hier weer
*maar ff voor het eten gaat zorgen
later
Goh. Was wel te verwachtenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja hoor, allang...
Ik sta op nummer 1 in jouw subleague
Hmmz... ik zou zelf nooit Fisi nemen, voordat ik alonso had had ik Klien, die haalde ook aardig wat punten binnen voor me...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef AMD64 het volgende:
@ Shreever. Ik ben aan het twijfelen voor mijn 1e coureur. Ik heb nu Webber. Zal ik naar Fisichella gaan ondanks zijn uitval vorige race?
Omdat ik Webber niet echt ertrouw. Of zal ik Wurz nemen?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hmmz... ik zou zelf nooit Fisi nemen, voordat ik alonso had had ik Klien, die haalde ook aardig wat punten binnen voor me...
Hoezo wil je Fisi nemen?
Wel handigquote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef Troel het volgende:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Dit is wel wat voor sommige mensen hier
Ik zou ze alldrie niet nemenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Omdat ik Webber niet echt ertrouw. Of zal ik Wurz nemen?
hai moppiequote:
Tja. Moet ik dan downgraden?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik zou ze alldrie niet nemen![]()
Maar ehm.. shreeves is eventjes weg.. tot over een half uurtje![]()
Tot later Shreeverquote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik zou ze alldrie niet nemen![]()
Maar ehm.. shreeves is eventjes weg.. tot over een half uurtje![]()
Ik ga niet zeggen dat je Klien moet nemen...quote:
Moet ik Klien nemen? Zo geweldig is ie ook weer nietquote:Op woensdag 27 april 2005 19:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je Klien moet nemen...
maar dat ha ik wel gedaan waarschijnlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai moppie![]()
Hoe is het eigenlijk met de therapie gegaan? Hebben ze je flink pijn gedaan bij je rug![]()
SpeedyGJ en grapje.quote:
Wat hebben ze gedaan? Mocht je daarna alles doen of voorzichtig zijn?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
Neej viel mee
Moet morgen weer.
Ben maandag trouwens geweest.
Net even surround boxen opgehaald
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SpeedyGJ en grapje.
Dacht eindelijk dat je je eigen leven in ging maar duidelijk vergist
Gewone trainingen thats itquote:Op woensdag 27 april 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan? Mocht je daarna alles doen of voorzichtig zijn?
Wat hebben surround boxen nu met te therapie te maken? trill therapie?
Hoe harder/beter het geluid hoe beter voor je rug???Welke heb je gehaald?
Get A Life pleasequote:
okequote:Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewone trainingen thats it
Whahahaheb gewoon een simpel setje van Jambo gehaald
Lijkt voor mij nu momenteel wel voldoende
ik zelf vandaagquote:Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat heeft je vriendin dit keer voor een lekkers gemaakt![]()
You tooquote:
Neej momenteel nog nietquote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
okemoet je ook oefeningen thuis doen ?
Als je er maar tevreden mee bent![]()
quote:
Pardon??quote:
En wat heb je gegeten stuartquote:
Die 200 posts per dag?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon??
Ik heb leven
En straks misschien helemaal maar daar ga ik nog niet te veel over vertellen...
Tja this dat je het zelf een beetje toegeeftquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
We gaan het niet weer over postaantallen hebben aub![]()
Iddquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
We gaan het niet weer over postaantallen hebben aub![]()
Kijk, dat jij er 5 dagen niet in staat zegt veelquote:Op woensdag 27 april 2005 19:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die 200 posts per dag?
Ik stond er 5 dagen niet in![]()
Als je joe toe zegt zegt dat meer over het feit hoe vreselijk je het meentquote:Op woensdag 27 april 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja this dat je het zelf een beetje toegeeft
jij zeker niet,quote:Op woensdag 27 april 2005 19:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee hooralleen maar duidelijk maken wie nou een leven leidt
Korte samenvatting van mijn gedoequote:Op woensdag 27 april 2005 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij zeker niet,
en begin nu niet te zeiken van jij bent ook veel hier.![]()
Hou toch op met die onzin...
tief godverdomme op manquote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een hele post voor mij
Tja. Ik zit niet de hele dag op Fok! te hangen
jij maakte een mooie uitgebreidequote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Korte samenvatting van mijn gedoe
Van mijn vreselijke ergenis
Jij fok't onder werktijd , kom niet telkens met die onzin aanquote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een hele post voor mij
Tja. Ik zit niet de hele dag op Fok! te hangen
Als bepaalde mensen er niet op in gaan, er melo over doen mogen ze van mij optiefen, thats it, ik tik graag grote posts maar op deze manier..., ga er dan over in discussie enzo, of steek er wat van op ofzo,quote:Op woensdag 27 april 2005 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij maakte een mooie uitgebreide
het is idd zo als je in gcsc post zit je zo tussen de 100/200 of meer zelfs![]()
quote:
Ik Fok bij elkaar maar een hal uur. En dan ben ik pleitos.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fok't onder werktijd , kom niet telkens met die onzin aan
ga aan je leven verder![]()
Ik neem denk ik forefox, en neem de fok!blockquote:Op woensdag 27 april 2005 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen er niet op in gaan, er melo over doen mogen ze van mij optiefen, thats it, ik tik graag grote posts maar op deze manier..., ga er dan over in discussie enzo, of steek er wat van op ofzo,
Op deze manier![]()
Succes. Daarvoor krijg jij mij echt neit wegquote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem denk ik forefox, en neem de fok!block
Ik zet de fok!block aan ,quote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar ik meende t wel
waar is sussende fles
Sinds wanneer heb jij zo'n teer zieltjequote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vloek wel is. Maar niet wat hij doet
Wat is MIRC? Ik kenwel IRCquote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij mirc doen ze vaker zielig zo als AMD?
uhm AMD even voor geheugen verlies zorgt![]()
Al mijn hele leven hoor!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n teer zieltje![]()
Eejjjjjjjj d.rosequote:
fles is er vandaag opmerkelijk weinigquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zet de fok!block aan ,
Flash is er nog aan het eten denk ik![]()
Heb je goed verborgen weten te houdenquote:
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.quote:
Ben niet gekozen als de nieuwe pausquote:Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je goed verborgen weten te houden.
Hij zal er wel een goede reden voor hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
fles is er vandaag opmerkelijk weinig
Welke luchtfoto D.Rose?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjj SGJ
mijn luchtfoto gezien?
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezelligquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.
Je ontloopt dingen, je ontloopt een tegen reactie, je ontloopt een discussie, je ontloopt de harde feiten.
Je loopt nu de hele tijd te zeggen
"Ik heb een leven WANT..."
Het geeft aan dat je er mee bezig bent, een leven voor een ander een leven te laten blijken.
Wat wil je nou eigenlijk
Een leven, of een leven die wel echt zal zijn, maar meer een teken voor ons is van, moet je mij zien!
of wil je zeggen van, ik heb een leven zie mij eens pimpen jullie niet, wil je ons sarren, treiteren, wil je ons na aanleiding van 200 posts + zeggen van, moet je mij zien, ik heb minder en ik ben zo blij zo gelukkig dat ik een leven heb - en stiekem ben je jaloers?
Wat ik zei is, 200 posts zegt een ene fuck, ik heb met Flash eens 100 in een rap tempo geprobeerd, 1.5 uur.
Je gaat zitten om een avondje te fokken, 3 uurtjes haal je snel en je hebt het, en wanneer fok mee werkt en je gaat rap in een slowchat?
Als je dit negeert zegt het genoeg over jou, ligt eens toe jou uitspraken tegen ons, ga eens niet zo ongelovelijk stom doen, want als je het ontwijkt zegt het meer over jou.
Of wees eens duidelijk en leg eens uit: Wat hielden jouw laatste 5 dagen nou in? Wat heb je gedaan? Ik ben benieuwd, want ja, ik heb natuurlijk geen leven
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaanquote:Op woensdag 27 april 2005 19:58 schreef AMD64 het volgende:
@Rene. Speechless
Hahahaquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezellig
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezellig
Je kan in1keer zien dat de sfeer weer enorm achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zijn post niet meer kan lezen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.
Je ontloopt dingen, je ontloopt een tegen reactie, je ontloopt een discussie, je ontloopt de harde feiten.
Je loopt nu de hele tijd te zeggen
"Ik heb een leven WANT..."
Het geeft aan dat je er mee bezig bent, een leven voor een ander een leven te laten blijken.
Wat wil je nou eigenlijk
Een leven, of een leven die wel echt zal zijn, maar meer een teken voor ons is van, moet je mij zien!
of wil je zeggen van, ik heb een leven zie mij eens pimpen jullie niet, wil je ons sarren, treiteren, wil je ons na aanleiding van 200 posts + zeggen van, moet je mij zien, ik heb minder en ik ben zo blij zo gelukkig dat ik een leven heb - en stiekem ben je jaloers?
Wat ik zei is, 200 posts zegt een ene fuck, ik heb met Flash eens 100 in een rap tempo geprobeerd, 1.5 uur.
Je gaat zitten om een avondje te fokken, 3 uurtjes haal je snel en je hebt het, en wanneer fok mee werkt en je gaat rap in een slowchat?
Als je dit negeert zegt het genoeg over jou, ligt eens toe jou uitspraken tegen ons, ga eens niet zo ongelovelijk stom doen, want als je het ontwijkt zegt het meer over jou.
Of wees eens duidelijk en leg eens uit: Wat hielden jouw laatste 5 dagen nou in? Wat heb je gedaan? Ik ben benieuwd, want ja, ik heb natuurlijk geen leven
Goed voor de keysquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
(O heerlijk soms, tyfus lange berichies schrijven
Zaterdag: BBQ feestquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
O sorry, ik wou je niet nadoenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Hoe doet hij het tochquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan in1keer zien dat de sfeer weer enorm achteruit is gegaan.
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weetquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
Pardon. Ik weet het nog hel goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weet.
posts van mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zijn post niet meer kan lezen.
Prachtige kleuren, echt die bomen spatten boven die mooie donkere achtergrond uitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze.
Het weer deed raar dus had een foto ala SGJ gemaakt
[afbeelding]
Nou, we zijn allen blij voor jequote:
Hmmm, zaterdag sociaal, zondag wel, verder beetje matig hoor jongenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zaterdag: BBQ feest
Zondag: Ajax-Graafschap:
Maandag: Ziekenhuis en verder niets
Dinsdag: Werk
Woensdag: Werk
Blij?
What's the different?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Van jou wil ik het niet eens weten.
Maandag - vrijdag. Uhm Werk en Fok!
wou je wel, wou je welquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O sorry, ik wou je niet nadoen![]()
je hebt helemaal gelijk
Ik wil ook niet naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, zaterdag sociaal, zondag wel, verder beetje matig hoor jongen
Als dat je leven is
Yeah, rightquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Stuart het volgende:
Morgen uit eten, dat scheelt weer een hoop werk in de keuken![]()
Ja, ik ben wél door mijn proeftijd gekomenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Van jou wil ik het niet eens weten.
Maandag - vrijdag. Uhm Werk en Fok!
momenteel is de zon bijna weg, en de lucht minder donkerquote:Op woensdag 27 april 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prachtige kleuren, echt die bomen spatten boven die mooie donkere achtergrond uit
Ja, en ik zal pas om half 10 ofzo online zijnquote:
Ik niet dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben wél door mijn proeftijd gekomen![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Stuart het volgende:
Morgen uit eten, dat scheelt weer een hoop werk in de keuken![]()
Ow, iemand anders dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar![]()
Jou klieren is wel leuk
touchequote:Op woensdag 27 april 2005 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Daar heb je deze week al genoeg in gestaan ....
Weg jij.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, iemand anders dus.
Kennelijk iemand die al tijden op ignore staat bij mij
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je toch slim
Ik heb firefoxtop block ding
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet zomaar natuurlijk, dat moet je wel verdienen
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weg jij.
Je zit hier al 3 keer teveel
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik Fok bij elkaar maar een hal uur. En dan ben ik pleitos.
iedereenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
overflakeeeeeeee![]()
Hij kan wel goed koken , denk ik, als hij dat doet![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef es70 het volgende:
Deze TT is kennelijk vragen om moeilijkheden.
volgende keer ruzie aanmoedigenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef es70 het volgende:
Noem het een wonder, maar er lijkt gevolg te zijn gegeven aan mijn oproepquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef es70 het volgende:
Natuurlijk over(ge)wichtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem het een wonder, maar er lijkt gevolg te zijn gegeven aan mijn oproep![]()
en zo niet, doe net alsof je het niet zietquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie je niet eensquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel erg gezellig zijn danquote:Op woensdag 27 april 2005 20:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zie je niet eens
Kortom niemand zie ik
De grote baas mag ons nietquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weg jij.
Je zit hier al 3 keer teveel
quote:quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik Fok bij elkaar maar een hal uur. En dan ben ik pleitos.
Te vroeg gejuichtquote:
Ik maak een aantal dingen even duidelijk, eerder gedane uitspraken zijn een garantie voor de toekomstquote:
Moet dat niet "geen" zijn ?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak een aantal dingen even duidelijk, eerder gedane uitspraken zijn een garantie voor de toekomst
Wat doe je hier dan in jezusnaamquote:
Inderdaad. Dan maar de methode met een slagersmesquote:
hakkuhquote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan maar de methode met een slagersmes![]()
Lekker bijhouden. Voordat ik weer een user op mij krijg.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in jezusnaamIk snap echt geen moer van jou....
In het zuiden mogelijk paar buitjes.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
momenteel is de zon bijna weg, en de lucht minder donker
blijft het morgen droog?
Handje pillen, betonnen schoenen, plastic zak, maakt niet uitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan maar de methode met een slagersmes![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
--knip--
Pillen is te zachtaardig, dus dan maar een van de andere optiesquote:Op woensdag 27 april 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Handje pillen, betonnen schoenen, plastic zak, maakt niet uit.
In sommige gevallen hoop ik hetquote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus echt gerantie ?![]()
geen gemaar en zo ?
Wat bijhouden? Hoeveel mensen je per keer kunt irriteren?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Lekker bijhouden. Voordat ik weer een user op mij krijg.
Het was inderdaad iets te lang. Josti's komen vaak niet verder dan 2 woordenquote:
Denk he, als ze er achterkomenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar wel erg leuk
zou ik er een ban voor krijgen?
Je moet doen waar jij je goed bij voeltquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat moet ik nog anders??
Gewoon gezellig door gaan.
No Thnx
does sociaal en vertel ffquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze er niet achterkomen.
Of ik moet er iets voor over hebben
Wat anderen dus veroorzaken...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de mensen die me willen toevoegen op msn..
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Elke dag een ander kan ook, dan valt het niet zo opquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze er niet achterkomen.
Of ik moet er iets voor over hebben
preciesquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt![]()
Zal je missen moppiequote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Ik geef je hier ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Renesite het volgende:
Ik heb het dus gelezen en ik vind alleen Speedy.
Je neemt het allemaal net iets te veel op je.
Bepaalde dingen is ook fucking irritant zoals dat bacil ook wel genoemd AMD64.
Maar dat een mod weg gaat, opzich kloten maar het gaan niet om zijn aansteling maar als hij gewoon mee doet
wellicht tot ooitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Ik dacht dat je gcsc leuk vond.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik geef je hier ook wel gelijk in.
Ik neem het ook wel iets te op.
Maar ben gewoon blij dat er mensen zijn die er voor mij zijn en daar ben ik gewoon trots op.
Ik heb een paar keer geprobeert om het gezellig te maken maar ja helaas ter vergeefs.
Hoi leoniekequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |