quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
--knip--
Pillen is te zachtaardig, dus dan maar een van de andere optiesquote:Op woensdag 27 april 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Handje pillen, betonnen schoenen, plastic zak, maakt niet uit.
In sommige gevallen hoop ik hetquote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus echt gerantie ?![]()
geen gemaar en zo ?
Wat bijhouden? Hoeveel mensen je per keer kunt irriteren?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Lekker bijhouden. Voordat ik weer een user op mij krijg.
Het was inderdaad iets te lang. Josti's komen vaak niet verder dan 2 woordenquote:
Denk he, als ze er achterkomenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar wel erg leuk
zou ik er een ban voor krijgen?
Je moet doen waar jij je goed bij voeltquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat moet ik nog anders??
Gewoon gezellig door gaan.
No Thnx
does sociaal en vertel ffquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze er niet achterkomen.
Of ik moet er iets voor over hebben
Wat anderen dus veroorzaken...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de mensen die me willen toevoegen op msn..
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Elke dag een ander kan ook, dan valt het niet zo opquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze er niet achterkomen.
Of ik moet er iets voor over hebben
preciesquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt![]()
Zal je missen moppiequote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Ik geef je hier ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Renesite het volgende:
Ik heb het dus gelezen en ik vind alleen Speedy.
Je neemt het allemaal net iets te veel op je.
Bepaalde dingen is ook fucking irritant zoals dat bacil ook wel genoemd AMD64.
Maar dat een mod weg gaat, opzich kloten maar het gaan niet om zijn aansteling maar als hij gewoon mee doet
wellicht tot ooitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Ik dacht dat je gcsc leuk vond.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik geef je hier ook wel gelijk in.
Ik neem het ook wel iets te op.
Maar ben gewoon blij dat er mensen zijn die er voor mij zijn en daar ben ik gewoon trots op.
Ik heb een paar keer geprobeert om het gezellig te maken maar ja helaas ter vergeefs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |